Die linksboven is mooi ja. Die heb ik ook bij favorieten staan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die linker heeft echt de meest waanzinnige tieten die ik ooit heb gezien, groter dan handje vol, strak, niet gevoelig voor zwaartekracht en natty ook nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt bizar.
Oh en AJ ff opzouten met dat aangedachtsgehoer shit, we weten nu wel dat je kleddernat wordt hiervan, hup naar de ballenbak nu.
Ik kon even niet meer voorbeelden verzamelen, ze zijn allemaal naakt. ;s
De meeste zijn plat. Niet allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik had een chinees meisje in me klas met een flinke cup D ... dus het klopt niet helemaal het beeld dat men heeft bij meisjes uit azië
Als je dit forum moet geloven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Robophatt het volgende:
Duh, het zijn Nederlandse vrouwen. Daar is toch sowieso niets positiefs over te zeggen?
En dat doe ik, uiteraard.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dit forum moet geloven.
Maar zelf wel de hele dag met je hoofd op een scherm kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:19 schreef Confetti het volgende:
Camsites bezoeken![]()
Gast, ben je al 60 ofzo? Doe niet zo triest.
Het is dan ook zo...quote:
Waauw jij hebt echt een realistisch beeld van vrouwenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook zo...
Zag vandaag weer Nederlandse slungel meisjes, ik krijg er altijd zo'n gevoel van:
Heel slungel.
[ afbeelding ]
Als je dan bijvoorbeeld naar de amerikanen kijkt tikken ze net aan de 1.60 slank aan 2x zo small als mij en ze hebben volle D-cup.
SuperWormJim?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook zo...
Zag vandaag weer Nederlandse slungel meisjes, ik krijg er altijd zo'n gevoel van:
Heel slungel.
[ afbeelding ]
Als je dan bijvoorbeeld naar de amerikanen kijkt tikken ze net aan de 1.60 slank aan 2x zo small als mij en ze hebben volle D-cup.
Zij was natty.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
SuperWormJim?
Amerikaanse sletjes doen mij ook niets, zo nep allemaal... Plamuurlaag en siliconentetten, nee, daar houd ik niet van.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
Moest deze toch nog even met jullie delen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...
Wat is er zo leuk aan haar?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...
0 tokens!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...
Angel-Joy pleasequote:
Ja ik ga toch niet betalen voor een webcamsletjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |