Als je dit forum moet geloven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Robophatt het volgende:
Duh, het zijn Nederlandse vrouwen. Daar is toch sowieso niets positiefs over te zeggen?
En dat doe ik, uiteraard.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je dit forum moet geloven.
Maar zelf wel de hele dag met je hoofd op een scherm kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:19 schreef Confetti het volgende:
Camsites bezoeken![]()
Gast, ben je al 60 ofzo? Doe niet zo triest.
Het is dan ook zo...quote:
Waauw jij hebt echt een realistisch beeld van vrouwenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook zo...
Zag vandaag weer Nederlandse slungel meisjes, ik krijg er altijd zo'n gevoel van:
Heel slungel.
[ afbeelding ]
Als je dan bijvoorbeeld naar de amerikanen kijkt tikken ze net aan de 1.60 slank aan 2x zo small als mij en ze hebben volle D-cup.
SuperWormJim?quote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is dan ook zo...
Zag vandaag weer Nederlandse slungel meisjes, ik krijg er altijd zo'n gevoel van:
Heel slungel.
[ afbeelding ]
Als je dan bijvoorbeeld naar de amerikanen kijkt tikken ze net aan de 1.60 slank aan 2x zo small als mij en ze hebben volle D-cup.
Zij was natty.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
SuperWormJim?
Amerikaanse sletjes doen mij ook niets, zo nep allemaal... Plamuurlaag en siliconentetten, nee, daar houd ik niet van.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
Moest deze toch nog even met jullie delen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...
Wat is er zo leuk aan haar?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...
0 tokens!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwoh...
Angel-Joy pleasequote:
Ja ik ga toch niet betalen voor een webcamsletjequote:
Ik vind haar gezicht mooi hoor. Maar haar lichaam niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Angel-Joy please
Wat niet? Mooie lange donkere haren, geweldig lieve blauwe oogjes, schattig Oostblokneusje, mooi lichaam met leuke fijne tetjes, prachtig gezichtje... Echt, dit is gewoon een 9/10
[..]
Ja ik ga toch niet betalen voor een webcamsletje(hoewel, als ik tokens zou hebben, zou ze alles mogen hebben
)
Ik kreeg rond mijn 18/19de ineens heupen/ass, qua lengte ben ik niet meer gegroeid sinds mijn 14de. Maar goed, jij bent asian, dus sowieso platquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt maar bij een klein aantal vrouwen. Ik ben bijna 17, en merk dat ik weinig/niet meer groei.
Bedankt voor jouw vooroordelenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik kreeg rond mijn 18/19de ineens heupen/ass, qua lengte ben ik niet meer gegroeid sinds mijn 14de. Maar goed, jij bent asian, dus sowieso plat
Niet zo happen bbquote:Op donderdag 5 september 2013 17:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedankt voor jouw vooroordelen
Jezelf vernoemen naar een videogamekarakterquote:Op donderdag 5 september 2013 17:35 schreef A.Jensen het volgende:
Wat een maagd die TS..en wat is er mis met Denise? Je mag godverdomme blij zijn dat je (uberhaupt) een vriendin kan krijgen met zo'n lichaam!
TS![]()
![]()
![]()
Jij vindt haar toch wel mooi?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik kreeg rond mijn 18/19de ineens heupen/ass, qua lengte ben ik niet meer gegroeid sinds mijn 14de. Maar goed, jij bent asian, dus sowieso plat
Ja ik vind haar wel mooi, en ik woon hier, al 6 maanden.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij vindt haar toch wel mooi?
En wat doe je nou weer in de US?
Ja maar waarom woon je in de US. Hoezo vind je Nederland niet meer leuk? Een importbruid ben je ook niet denk ik, aangezien het in de US niet veel beter of slechter is dan hier...quote:Op donderdag 5 september 2013 17:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja ik vind haar wel mooi, en ik woon hier, al 6 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |