B80? C75?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga ik toch niet op fok posten. Gekkie.
Ja want Nintendo is wel zo duidelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Yoshi is van Nintendo overigens hoor joh, kleine meid. Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!
Ik wou yoshi zeggen maar ik koos de veilige optiequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want Nintendo is wel zo duidelijk__!
Had net zo goed een Pokémon shirt kunnen zijn.
Ik was echt goed ook, niemand kon van me winnen. Zo erg dat mensen niet meer tegen me wilden spelenquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik was echt goed ook, niemand kon van me winnen. Zo erg dat mensen niet meer tegen me wilden spelenSuper smash brothers was ik ook een kei in.
Tevens; B80? C75?
Ik dacht dat we leuk speels bezig waren? Ik zit breed glimlachend te roken op mn balkon terwijl ik dit type iig. Ik hou heus wel van je, hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Want je bent nog steeds verzuurd omdat je niet weet hoe ik eruit ziet.
Geen zin in bitch fight. OT maar weer
Ik moest kotsen van jouw woorden. Zoveel doe je met me xoxoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik dacht dat we leuk speels bezig waren? Ik zit breed glimlachend te roken op mn balkon terwijl ik dit type iig. Ik hou heus wel van je, hoor
Nee, ik zat er 5 naastquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Serieus, een mongool komt random met een post over mijn borsten, en nu gaan jullie mijn cupmaat raden?
75B. Zo. Nu kunnen jullie vanavond weer slapen.
Haat en liefde zitten dicht bij elkaar lieverd!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van jouw woorden. Zoveel doe je met me xoxo
Geil, even afberen op deze gedachte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Serieus, een mongool komt random met een post over mijn borsten, en nu gaan jullie mijn cupmaat raden?
75B. Zo. Nu kunnen jullie vanavond weer slapen.
Was er niet een klaagbaker een tijd terug verliefd op haar en alles?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Mary Jane niet noemen in je voorbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |