is niks vergeleken met chaturbatequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef JochemSjakie het volgende:
Niet weten dat je op MFC moet zijn
maakt mij niks uit, ik wil wel betalen als je cam hebtquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Ik ben ook 1, 70 en plat. (Niet letterlijk plat)
Kom haten dan.
Maar je moet niet verwachten dat tienermeisjes al uitgegroeide vormen hebben aangezien het nog doorgroeit tot je 25.
Was het maar zo een feest! Echt niet hoor, bij mij groeien die dingen al niet meer sinds me 17 a 18e or..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Maar je moet niet verwachten dat tienermeisjes al uitgegroeide vormen hebben aangezien het nog doorgroeit tot je 25.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is niks vergeleken met chaturbate
Dat gebeurt echt maar bij een klein aantal vrouwen. Ik ben bijna 17, en merk dat ik weinig/niet meer groei.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Niemand komt haten omdat je niet interessant genoeg bent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Dat is jammer, wilde er net de waterpas bij pakken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Dit vraagt om pics..quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
Als jij je prettig voelt bij die gedachte ga ik je niet tegenspreken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:37 schreef Emm16 het volgende:
Kom haten dan.
jij bent asian. Jullie hebben sowieso weinig booty.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt maar bij een klein aantal vrouwen. Ik ben bijna 17, en merk dat ik weinig/niet meer groei.
Ik wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
jij bent asian. Jullie hebben sowieso weinig booty.
Dat ziet al helemaal niet uitquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Tegenwoordig zijn de asians ook dik. Dus een dikke kont hebben ze zeker
Er is ook een verschil tussen booty en gewoon dik zijn. Hoewel het ook hand in hand kan gaan. Maar dat weet niet iedereenquote:
Hmm, volgens mij is het niet alleen bij een klein aantal vrouwen. Mijn zus was op haar 17e plat. Ze is nu 21 en heeft veelmeer vrouwelijke vormen gekregen. Zo ken ik nog wel meer voorbeelden in mijn omgeving. Ik ben nu uitgegroeid in de lengte en merk nu dat ik in de breedte groei. Overigens is het juist zeldzaam als je op je 16e uitgegroeid bent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt maar bij een klein aantal vrouwen. Ik ben bijna 17, en merk dat ik weinig/niet meer groei.
Ik had een chinees meisje in me klas met een flinke cup D ... dus het klopt niet helemaal het beeld dat men heeft bij meisjes uit aziëquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
jij bent asian. Jullie hebben sowieso weinig booty.
Wel interessant genoeg dat je me quote. Ik voel me vereerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niemand komt haten omdat je niet interessant genoeg bent.
Voel je hoe je wil, alleen hoef je het niet te delenquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:03 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Wel interessant genoeg dat je me quote. Ik voel me vereerd.
Kom over paar jaar terug en dan weten we het.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:01 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is het niet alleen bij een klein aantal vrouwen. Mijn zus was op haar 17e plat. Ze is nu 21 en heeft veelmeer vrouwelijke vormen gekregen. Zo ken ik nog wel meer voorbeelden in mijn omgeving. Ik ben nu uitgegroeid in de lengte en merk nu dat ik in de breedte groei. Overigens is het juist zeldzaam als je op je 16e uitgegroeid bent.
Mooi toch, blowjob voor ene cheeseburgerquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ohja.. kwam net een bizar lekker nederlands wijf tegen
zie ik profiel:
favorite food: macdonald
Nice, lekker makkelijk toch? Gewoon samen ff Mac halen en thuis op de bank eten. En dan zorgen dat ze een klein vetlaagje krijgt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
zie ik profiel:
Wat maakt dat nu uit? Alsof je met haar gaat samenwonen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:
zie ik profiel:
Daar begint het mee dat kleine onschuldige vetlaagje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, lekker makkelijk toch? Gewoon samen ff Mac halen en thuis op de bank eten. En dan zorgen dat ze een klein vetlaagje krijgt.
Alsof jullie mannen nooit bij de mac eten. Zeikerdsquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:12 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Daar begint het mee dat kleine onschuldige vetlaagje.
Nooohhquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kom over paar jaar terug en dan weten we het.
Tevens hoop ik niet dat je te veel in breedte gaat groeien
1. Het was een shirt met Yoshi erop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:17 schreef JedimindhaX het volgende:
Angel-Joy heeft best dikke tieten geloof ik, ze heeft een foto staan ergens in een of ander nintendo-gerelateerd truitje, best flinke sloffen geloof ik. Dat wou ik even delen. Mijn getuigschrift.
Goed gereedschap hangt onder een afdakjequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof jullie mannen nooit bij de mac eten. Zeikerds
Laat is zien dan die fotoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Het was een shirt met Yoshi erop.
2. Nee ik heb geen dikke tetten.
3. Dus laat jouw ogen even checken.
Gadverquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdakje
Wat is je cupmaat dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Het was een shirt met Yoshi erop.
2. Nee ik heb geen dikke tetten.
3. Dus laat jouw ogen even checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |