B80? C75?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga ik toch niet op fok posten. Gekkie.
Ja want Nintendo is wel zo duidelijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Yoshi is van Nintendo overigens hoor joh, kleine meid. Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!
Ik wou yoshi zeggen maar ik koos de veilige optiequote:Op dinsdag 3 september 2013 22:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja want Nintendo is wel zo duidelijk__!
Had net zo goed een Pokémon shirt kunnen zijn.
Ik was echt goed ook, niemand kon van me winnen. Zo erg dat mensen niet meer tegen me wilden spelenquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:27 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik was echt goed ook, niemand kon van me winnen. Zo erg dat mensen niet meer tegen me wilden spelenSuper smash brothers was ik ook een kei in.
Tevens; B80? C75?
Ik dacht dat we leuk speels bezig waren? Ik zit breed glimlachend te roken op mn balkon terwijl ik dit type iig. Ik hou heus wel van je, hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Want je bent nog steeds verzuurd omdat je niet weet hoe ik eruit ziet.
Geen zin in bitch fight. OT maar weer
Ik moest kotsen van jouw woorden. Zoveel doe je met me xoxoquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik dacht dat we leuk speels bezig waren? Ik zit breed glimlachend te roken op mn balkon terwijl ik dit type iig. Ik hou heus wel van je, hoor
Nee, ik zat er 5 naastquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Serieus, een mongool komt random met een post over mijn borsten, en nu gaan jullie mijn cupmaat raden?
75B. Zo. Nu kunnen jullie vanavond weer slapen.
Haat en liefde zitten dicht bij elkaar lieverd!quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moest kotsen van jouw woorden. Zoveel doe je met me xoxo
Geil, even afberen op deze gedachte.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Serieus, een mongool komt random met een post over mijn borsten, en nu gaan jullie mijn cupmaat raden?
75B. Zo. Nu kunnen jullie vanavond weer slapen.
Was er niet een klaagbaker een tijd terug verliefd op haar en alles?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:41 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Mary Jane niet noemen in je voorbeelden
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:20 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik speelde al super mario kart toen jij nog aan je moeders tiet zoog!
Zoals?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:43 schreef JedimindhaX het volgende:
Maar echt AJ, ik kan je veel wijze levenslessen leren.
en de 1e levensles die je dan van hem leert:quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Eerst een foto, dan wijze levenslessen
Lariekoek!quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:06 schreef AMangold het volgende:
[..]
en de 1e levensles die je dan van hem leert:
stuur nooit een foto naar iemand die je niet kent!
Goede carrieremove als je na je 25e geen enkele ambitie meer hebt in het leven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jezus, wat zijn die mensen duur.
Goede carrieremove wel als je lui bent.
Of wanneer je dat wel hebt maar graag iets verdient naast je universitaire studie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:11 schreef Keselo het volgende:
[..]
Goede carrieremove als je na je 25e geen enkele ambitie meer hebt in het leven.
Het was je vriendin?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
De mevrouw die naast me in de tram zit keek me fucking raar aan toen ik langs die wijvenpics scrolde.
Geen enkele werkgever neemt je serieus als hij je kut op elke uithoek van het internet kan vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Of wanneer je dat wel hebt maar graag iets verdient naast je universitaire studie.
nouquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever neemt je serieus als hij je kut op elke uithoek van het internet kan vinden.
Daarom ook jouw gezicht niet laten zien?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Geen enkele werkgever neemt je serieus als hij je kut op elke uithoek van het internet kan vinden.
Als de vrouw in kwestie die werkgever neukt neemt ie haar wel serieus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom ook jouw gezicht niet laten zien?
Loop standaard met een papieren zak over mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom ook jouw gezicht niet laten zien?
Lekker vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:21 schreef Keselo het volgende:
[..]
Loop standaard met een papieren zak over mijn hoofd.
die linker heeft echt de meest waanzinnige tieten die ik ooit heb gezien, groter dan handje vol, strak, niet gevoelig voor zwaartekracht en natty ook nog.quote:
als ik kijk zijn ze allemaal aangekleedquote:Op dinsdag 3 september 2013 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die linker heeft echt de meest waanzinnige tieten die ik ooit heb gezien, groter dan handje vol, strak, niet gevoelig voor zwaartekracht en natty ook nog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt bizar.
Oh en AJ ff opzouten met dat aangedachtsgehoer shit, we weten nu wel dat je kleddernat wordt hiervan, hup naar de ballenbak nu.
Ik kon even niet meer voorbeelden verzamelen, ze zijn allemaal naakt. ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |