Geroggeld.quote:
Dus je houdt niet van het concept van het programma maar wel van bekende Nederlanders. En zelfs daar heb je zo'n beroerde kennis van dat je van deze band of misfits niemand herkent?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Het zouden bekende Nederlanders moeten zijn maar ik kende er geen enkele. Dus ik was alweer snel afgehaakt.
Thanks!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geroggeld.
Wel leuke namen moet ik zeggen, heb het net even terug gekeken en valt me alles mee. Ook mee dat die chefkok mee doet van dat tv programma. Ben benieuwd hoe het allemaal vorm gaat krijgen, vooral het nieuwe stemmen. Hopelijk voegt het ook echt iets toe in plaats van dat het het alleen maar moeilijker maakt.
Naja vorige seizoenen keek ik altijd wel even in het begin dan vond ik het leuk. Maar als zo'n groep kleiner werd haakte ik af en verloor mijn interesse. Gisteren zat ik te kijken en herkende werkelijkwaar geen enkele deelnemer als een bn-er (ik zou die mensen op straat zo voorbij lopen) dus ben ik nu al afgehaakt en een film gaan kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dus je houdt niet van het concept van het programma maar wel van bekende Nederlanders. En zelfs daar heb je zo'n beroerde kennis van dat je van deze band of misfits niemand herkent?
Anyways om even terug te komen op het feit dat de BN'ers meer op hun imago zouden letten tijdens het programma dan gewone kandidaten, daar heb ik verdacht weinig van gemerkt in de afgelopen seizoenen. Kan iemand een voorbeeld noemen hoe niet-bekende kandidaten uitgesprokener of opener waren dan bijvoorbeeld Fatima of Fajah vorig jaar?
Niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:21 schreef tralalala het volgende:
Ik heb blijkbaar niet goed gekeken gisteren want ik heb nog geen kampindeling gezien?
Ja, en dat betekent dus weinig fysieke opdrachten, jammer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh, de vrouwen bij de vrouwen en de mannen bij de mannen? Alsnog zwak tegen sterk dus
Inderdaad, ik zag maar 1 bekende.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik probeerde gisteren te kijken. Het zouden bekende Nederlanders moeten zijn maar ik kende er geen enkele. Dus ik was alweer snel afgehaakt.
Van wat ik gezien heb, was het net zoals vorig jaar. Een voorstel aflevering met heel veel stukken van de expeditie tussendoor. Die beelden zijn niet heel boeiend, maar bevatten wel veel spoilers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:18 schreef Akilla het volgende:
Is het alleen maar een introductie aflevering? of is er ook nog wat van de expeditie al te zien?
Zit te twijfelen om m terug te kijken maar niet als het zo'n intro aflevering is..
Dit is geloof ik het laatste seizoen dat ik heb gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef tralalala het volgende:
Mannen vs vrouwen is al een keer geweest, alleen de leider was van het andere geslacht.
Was het seizoen met Bjorn
[ afbeelding ]
Wat een baas was dat.
Code:quote:Onze Zuiderburen zijn er helaas mee gestopt vanwege de lage kijkcijfers. Hier in Nederland is het nog steeds een groot succes. Daarom zijn er nu veertien Nederlandse deelnemers. Ik heb ze voor je op een rijtje gezet:
Anna-Alicia Sklias
Anna-Alicia heeft in 2011 The Ultimate Dance Battle gewonnen en heeft de finale bereikt bij So You Think You Can Dance. Nu is zij coach bij Avro Junior Dance en ze presenteert het programma Money Makers.
Edith Bosch
Edith is een voormalige Nederlandse Judoka. Ze heeft vier keer meegedaan aan de Olympische spelen en heeft hierbij 3 medailles gewonnen. In april 2013 speelde zij tijdens het EK haar laatste toernooi en won hierbij de Europese titel.
Everon Jackson Hooi
Everon speelt al sinds 2004 de rol van Bing Mauricius in Goede Tijden Slechte Tijden. Ook is hij bekend geraakt door zijn rol in de serie De Erfenis.
Geraldine Kemper
Door haar deelnamen aan het programma Sterretje Gezocht is zij presentatrice bij BNN. Ook heeft zij in 2010 de rol als Monique gehad in Onderweg naar Morgen.
Geza Weisz
Geza is een Nederlandse acteur die heeft gespeeld in films zoals Timboektoe en Alleen maar nette mensen. Ook heeft hij in de serie ZOOP de rol van Jan Joris gehad. Ook is hij als DJ vaak te vinden in het nachtleven.
Hans Ubbink
Hans Ubbink is een bekende modeontwerper. Zijn creaties zijn dan ook vaak terug te zien in film, televiesieprogramma’s en theaters.
Jan Versteegh
Deze pownews-verslaggever is van plan de Expeditie erg slim te gaan spelen. We zijn benieuwd!
Kees Boot
Kees is een acteur die we allemaal wel eens voorbij hebben zien komen in reclames, films of theatervoorstellingen. Zo hebben we hem kunnen zien in de Cup-a-soup reclame, de programma’s Wat als?,Iedereen is gek op Jack en Flikken Maastricht.
Negativ
Negativ (Maurits Delchot) is een Nederlandse rapper en acteur van Surinaamse afkomst. In 2006 won hij het Gouden Kalf voor Beste acteur tijdens het Nederlandse Film Festival voor zijn rol in de film Bolletjes Blues.
Sanne Vogel
Sanne is een actrice en is terug te zien op televisie en in theatervoorstellingen. Ze heeft onder andere gespeeld in Floor Faber en Het Schnitzelparadijs. Daarbij regisseert ze ook theaterproducties.
Sef
Sef (Yousef Gnaoui) is een Nederlanse rapper. Hij brak door met het nummer stuk met The Partysquad, Dio en Sjaak. Ook had hij een grote hit samen met Gers Pardoel : Bagagedrager.
Valentijn de Hingh
Valentijn is vooral bekend nadat ze 9 jaar is gevolgd bij haar verandering van man naar vrouw. Vervolgens ging ze werken als model en wint ze op 12 januari 2012 de Elle Personal Style Award.
Veronica van Hoogdalem
Ze is begonnen al VJ bij TMF. Vanaf 2011 doet ze het Backstage-verslag bij het programma The Ultimate Dance Battle. Vanaf 2012 is ze presentatrice bij veronica en presenteerd programma’s zoals The Pain Game.
Zimra Geurts
Zimra werkt als verslaggeefster bij GeenStijl. Daarbij is ze fotomodel en stond ze in 2011 op de cover van de Playboy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door SEMTEX op 30-08-2013 21:29:44 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Zie mijn editquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Top! Alleen kun je het bericht nu niet te quoten voor te OP
Dat is grappig. Ik vind het juist leuker met onbekendenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef chell__ het volgende:
Ik kan al echt niet wachten tot volgende week. Ik kijk het elk jaar (iig sinds er bn-ers mee doen) maar dit keer toch wel voornamelijk voor negativ & geza.:')
Ik ook, ik hoop dat ze die semi bekende Nederlanders een keer laten voor wat ze zijn en gewoon weer onbekende mensen laten meedoen, en dan vooral ook niet van die types die al bij talloze castingbureaus ingeschreven staan omdat ze zo graag in beeld willen komen.quote:Op zondag 1 september 2013 11:17 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is grappig. Ik vind het juist leuker met onbekenden
Exact, precies dit!quote:Op zondag 1 september 2013 11:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop dat ze die semi bekende Nederlanders een keer laten voor wat ze zijn en gewoon weer onbekende mensen laten meedoen, en dan vooral ook niet van die types die al bij talloze castingbureaus ingeschreven staan omdat ze zo graag in beeld willen komen.
Aan het einde van de aflevering zat er een verborgen kandidaat (2 zelfs)op een boot..atem klonk precies als Kranenborg/quote:Op zondag 1 september 2013 15:08 schreef Disana het volgende:
Waarom hebben sommigen het over Robert Kranenborg? Ik zie zijn naam niet in de lijst.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Expeditie_Robinson_2013
Of heb ik iets gemist?
Oehhh, dat heb ik gemist. Dank!quote:Op zondag 1 september 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan het einde van de aflevering zat er een verborgen kandidaat (2 zelfs)op een boot..atem klonk precies als Kranenborg/
Als ze de kokosnoot bistro jaren 70 stijl gaan uitserveren zal hij wel vervelend worden ja.quote:Op zondag 1 september 2013 14:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Denk dat veel mensen zich gaan ergeren aan Robert kranenborg
Gelukkig begint survivor bijna weerquote:Op zondag 1 september 2013 22:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het lijkt steeds meer op een BNN programma.
Slechte kandidaten, veel te veel van hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
Als in Survivor reality? Welke zender?quote:
18 september, zal wel FOX ofzo zijn, geen idee ik haal hem uit de nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als in Survivor reality? Welke zender?
Vwb Expeditie veklapte tijdens PowNews men doodleuk dat:
- die ene kandidaat er nog niet uit is (hij werkt ook voor PowNews)
- de kandidaten elke ochtend pannenkoeken e.d. krijgen te eten,vervolgens naar hun eiland
worden gevaren en men dan weer "lichten aan en scenario's uitbeelden voor de draaiende camera's"
Voor zover de "echtheid"van dit programma met al die betaalde BNérs..
Ze zegt toch dat ze veel eet maar gewoon niet aankomtquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef muzas het volgende:
Oh dit begint weer
Eerste aflevering compléét gemist. Maar gezien de voorgaande jaren mis je daar weinig aan. Wel relaxed dat die belgen niet meedoen... die begonnen al met samenzweren in het vliegtuig er naartoe.
Oh en die Valentijn de Hingh...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo te zien is die wel gewend om op 1 blaadje sla per maand te leven. Wat een lijk.
Ik had al een beetje doorgegoogled... Als jong jongetje was ze al erg slank idd. Nevertheless vind ik r toch wel aan de magere kant.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze veel eet maar gewoon niet aankomt
Die kandidaten zijn al bekend gemaakt hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die extra kandidaten zijn hopelijk Douwe en dat andere populaire mens van vroeger.
Ze is ook lang he.. ik geloof ruim 1.90m. Dan zie je het ook minder snel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik had al een beetje doorgegoogled... Als jong jongetje was ze al erg slank idd. Nevertheless vind ik r toch wel aan de magere kant.
Lang of niet;quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze is ook lang he.. ik geloof ruim 1.90m. Dan zie je het ook minder snel.
Die kan zo in the walking dead, en dan hoef niet eens make-up te gebruikenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Lang of niet;
[ afbeelding ]
Ook mensen van 1m90 kunnen mager zijn.
Neenee leuk, anderen belachelijk maken. Allemaal even lachen mensen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Die kan zo in the walking dead, en dan hoef niet eens make-up te gebruiken
Boehoequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Neenee leuk, anderen belachelijk maken. Allemaal even lachen mensen.
Ik denk dat ze dat expres gedaan hebben om een reden die wij nog niet weten...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:54 schreef rednailpolish het volgende:
Toch jammer dat er geen Belgen in zitten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien leuk voor de OP:
[..]
Code:Presenteert is met een t.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te lage kijkcijfers in België.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:30 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat expres gedaan hebben om een reden die wij nog niet weten...
Ik vind de kandidaten juist helemaal niet tegenvallen. Ik kende 11 van de 16 kandidaten al.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
tekst is ook van iemand anders. Ik had al wat foutjes her en der weggehaald (Veronica van Hoogdatem stond er o.a. in), deze had ik gemistquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom noemen ze Negativ steeds Nega?
Ziet er beter uit nu.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Revanches het volgende:
Zimra ziet er nu wel heel anders uit
Niet als geschreven naam. In de intro.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom noemt men een Karin wel eens 'ka' of een thomas 'thom'
Oh jah, nu zie ik het ook. Heb die voorstelronde niet gezien. Bijnaam van een artiestennaam denk ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet als geschreven naam. In de intro.
Ja want de ouderen willen meestal wel de baas spelenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat hier potentieel best veel irritatiefactoren aanwezig zijn.. wel jammer dat de deelnemers allemaal vrij jong zijn... wat meer mix was beter geweest
Wordt een onbekende bekende Nederlanderquote:
Robert Kranenborg.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat hier potentieel best veel irritatiefactoren aanwezig zijn.. wel jammer dat de deelnemers allemaal vrij jong zijn... wat meer mix was beter geweest
Ik ook, maar dan wel met de ouderwetse ER, niet die pauper BNers die stiekem gewoon eten krijgen.quote:
Dat zou wel geniaal zijn ja. Editie met een paar ON-ers die dan ineens op het eiland erbij gedropt worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt een onbekende bekende Nederlander
Ik ook!quote:
Nee joh, topfit meedoen en kijken welke bn-er het snelste aan het piepen isquote:Op donderdag 5 september 2013 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel met de ouderwetse ER, niet die pauper BNers die stiekem gewoon eten krijgen.
Danny moet dat maar eens gaan sponsorenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik vind dat er een FOK!forum ER moet komen
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Danny moet dat maar eens gaan sponsoren
*hengst.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wat is die valentijn een paard zeg
Ja maar ik wil van zelf gevangen vis en kokosnoten leven.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee joh, topfit meedoen en kijken welke bn-er het snelste aan het piepen is
Lelijk altijd jaquote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef muzas het volgende:
Ik had gehoopt met het missen van vorige week het voorstelgebeuren over te slaan.
Milfquote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef rednailpolish het volgende:
Een oudere vrouw, die miste nog.
Deze 2 zijn nog niet voorgesteld.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef muzas het volgende:
Ik had gehoopt met het missen van vorige week het voorstelgebeuren over te slaan.
Ik denk dat mijn vegetarisme en gebrek aan dieptezicht momenteel nog de grootste struikelblokken zijn. De conditie ben ik al aan het kweken en ik heb nog genoeg vetjes om zo'n periode te overlevenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar ik wil van zelf gevangen vis en kokosnoten leven.
Perfecte gezinnetjesquote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
"Oh jongens er is een cameraploeg doe even net of we een perfect gezin zijn"
Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef AlexanderC het volgende:
Wel tof dat er een topchef meedoet. Ben benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes op de eilanden kan worden klaargemaakt.
Ze is al 3 keer gescheiden geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
"Oh jongens er is een cameraploeg doe even net of we een perfect gezin zijn"
En tenminste een (echte) bekende Nederlander !quote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef AlexanderC het volgende:
Wel tof dat er een topchef meedoet. Ben benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes op de eilanden kan worden klaargemaakt.
quote:
Dan ga je t niet redden sowiesoquote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vegetarisme en gebrek aan dieptezicht momenteel nog de grootste struikelblokken zijn. De conditie ben ik al aan het kweken en ik heb nog genoeg vetjes om zo'n periode te overleven
Proleemgezinnen met heroineverslaafde kindertjesquote:
quote:
Zij is een beestquote:
Datquote:
Jupquote:Op donderdag 5 september 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht Maleisië, niet zeker..
Mwah, ik denk dat ik het daar wel makkelijk op kan geven aangezien daar vlees dan eerder noodzaak zou zijn en er geen andere optie is. Normaal is het een soort "luxekeuze". Lekker hypocrietquote:Op donderdag 5 september 2013 20:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ga je t niet redden sowieso
Die trekt in je slaap gewoon een nier uit je lijf om op te kauwen.quote:
En de vage uitleg. Ik vergeet altijd wat ze moeten doen. En bij survivor leggen ze het altijd zo duidelijk uit.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:42 schreef noodgang het volgende:
ohja ik was die spoilerstukjes bij de uitleg vergeten
Dat zou ook wel een keer geniaal zijnquote:
Als ze je pijpt is je leuter verdwenen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die trekt in je slaap gewoon een nier uit je lijf om op te kauwen.
Dat is tenminste wel de goede spiritquote:Op donderdag 5 september 2013 20:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ik het daar wel makkelijk op kan geven aangezien daar vlees dan eerder noodzaak zou zijn en er geen andere optie is. Normaal is het een soort "luxekeuze". Lekker hypocriet
Afgebeten.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als ze je pijpt is je leuter verdwenen.
Vooral als ze het niet verteld zouden hebben.. gewoon 12 uur rondjes vliegen en dan toch landen op Vlielandquote:Op donderdag 5 september 2013 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een keer geniaal zijn
Of Rottummerplaat
Kun je naar huis lopen johquote:Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Vooral als ze het niet verteld zouden hebben.. gewoon 12 uur rondjes vliegen en dan toch landen op Vlieland![]()
![]()
Leeggezogenquote:
Ik let er niet eens echt op, ik merk het wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef tralalala het volgende:
Die uitleg duurt gewoon de helft van de uitzending
Ik vind het wel weer wat hebben... zo lang er maar niet al teveel luxe in zit dit jaarquote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
Jammer van die stemmen, nu wordt het te individueel
Alleen maar omdat baas Ernst-Paul Hasselbach dood is.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft toch briljant dat uitgerekend opgever Dennis Wiener dit mag presenteren.![]()
Zoooo fucking matigquote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft toch briljant dat uitgerekend opgever Dennis Wiener dit mag presenteren.![]()
Met die immuniteitsmunten moest je anderen overhalen om iemand eruit te stemmen, als je iemand niet mag en je hebt toevallig wat van die stemmen kun je diegene er zo uit flikkerenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer wat hebben... zo lang er maar niet al teveel luxe in zit dit jaar
Cynisme hoop ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Je schrijft zijn naam verkeerd.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen maar omdat baas Ernst-Paul Hasselbachbaas dood is.
Denk je echt dat diegene die dit verliest er meteen uitligt? Dat is nog nooit gebeurt volgens mij. Ze zeggen het wel maar geloof er niks vanquote:Op donderdag 5 september 2013 20:46 schreef tralalala het volgende:
Geraldine gaat eruit, mijn favorieten gaan er altijd gelijk uit.
Dat is waarquote:Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Denk je echt dat diegene die dit verliest er meteen uitligt? Dat is nog nooit gebeurt volgens mij. Ze zeggen het wel maar geloof er niks van
Sef toch ?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Wie is die neger? bruno martins indi?
PowNed.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef DjinN het volgende:
Ik vind die Jan wel grappig eigenlijkWaar is die bekend van ?
Geraldine mag mijn stokje wrijven.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
3x keer over zn stokje wrijven
Oh vandaar dat ik hem niet ken. Ik heb een hekel aan PowNedquote:
Is ze te zwak voor denk ik? Zowel mentaal als lichamelijk (aangezien ze zei dat ze al snel huilt).quote:Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef muzas het volgende:
Ik haat die Sanne Vogel nu al.
Zal wel finalist worden.
Camping Powned is een aanrader hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik hem niet ken. Ik heb een hekel aan PowNed
Negativ ? Of Bing ?quote:
Dat is Nega, als in negative, spreek je uit als Nigga. Unne rappert.quote:
Ik kende hem ook niet hoor, maar hij komt sympathiek overquote:Op donderdag 5 september 2013 20:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik hem niet ken. Ik heb een hekel aan PowNed
Ik hoop het. Maar meestal komen de mensen die ik er uit wil hebben erg verquote:Op donderdag 5 september 2013 20:48 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Is ze te zwak voor denk ik? Zowel mentaal als lichamelijk (aangezien ze zei dat ze al snel huilt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
Ja truequote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Ik kende hem ook niet hoor, maar hij komt sympathiek over
ZIMAA?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een nieuw logo hadden..
[ afbeelding ]
Ja maar kom op, wat is nu de kans dat ze vuur moeten makenquote:
Ik ookquote:
100%, de kans dat het dit seizoen moet is 100% dus ik had het ook niet gedaan hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar kom op, wat is nu de kans dat ze vuur moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Kans voor valentijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef ZaZoe het volgende:
De dames kunnen nooit deze proef winnen lijkt me
Ah... nog een Sanne liefhebber ?quote:
ik moet leren lezen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:54 schreef BDIL het volgende:
Valentijn willen wilde dieren niet eens eten,die vluchten
bestaan die? hebben die wie is de mol nooit gekeken?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ah... nog een Sanne liefhebber ?
Dacht ik al hahaquote:
Valentijn willen wilde dieren niet eens eten ?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:54 schreef BDIL het volgende:
Valentijn willen wilde dieren niet eens eten,die vluchten
Ik heb wie is de mol nooit gezien nee.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bestaan die? hebben die wie is de mol nooit gekeken?
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Te weinig Valentijn, maar dan om heel andere redenen...
Ik weet hahaquote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Valentijn willen wilde dieren niet eens eten ?Huh? Wat ?
Wat een focking moeilijke zin
Ik vond haar best leuk bij WIDM. Alleen nogal onvolwassen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bestaan die? hebben die wie is de mol nooit gekeken?
Ik zou best met Sanne op een onbewoond eilandje willen zitten hoor...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef KneusTeun het volgende:
die Sanne was verschrikkelijk, kon d'r niet uitstaan.
Sanne is de wat molligere dame, Geza die mooiboyquote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
Irritant dat ik de namen niet weet.
Geen idee wie Sanne en Geza zijn.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik zou best met Sanne op een onbewoond eilandje willen zitten hoor...
Zouden wel een boel kindjes van komen... dat wel...
En ze zat blijkbaar in WIDM, heb alle seizoenen gezien en heb nog steeds geen idee.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sanne is de wat molligere dame, Geza die mooiboy
Vind hem iets TE. Die andere gozer vind ik een stuk leuker. Sef geloof ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Nega vind ik echt leuk. Lekker hysterisch.
Ik heb een mooie op gemaakt, nu moet-ie nog gebruikt worden....quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
Je valt niet op mooie vrouwen?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
OP's lezen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb een mooie op gemaakt, nu moet-ie nog gebruikt worden....
smaken verschillen. ik vind Sanne ook wel wat hebbenquote:
Er zijn natuurlijk veel minder mooie vrouwen dan zij. Zo slecht is ze idd ook weer niet. Maar.....neequote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
lol... ze is bepaald geen modelletje nee... maar toch...quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ah... nog een Sanne liefhebber ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |