Afgebeten.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als ze je pijpt is je leuter verdwenen.
Vooral als ze het niet verteld zouden hebben.. gewoon 12 uur rondjes vliegen en dan toch landen op Vlielandquote:Op donderdag 5 september 2013 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou ook wel een keer geniaal zijn
Of Rottummerplaat
Kun je naar huis lopen johquote:Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Vooral als ze het niet verteld zouden hebben.. gewoon 12 uur rondjes vliegen en dan toch landen op Vlieland![]()
![]()
Leeggezogenquote:
Ik let er niet eens echt op, ik merk het wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:43 schreef tralalala het volgende:
Die uitleg duurt gewoon de helft van de uitzending
Ik vind het wel weer wat hebben... zo lang er maar niet al teveel luxe in zit dit jaarquote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef SecretStoryWous het volgende:
Jammer van die stemmen, nu wordt het te individueel
Alleen maar omdat baas Ernst-Paul Hasselbach dood is.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft toch briljant dat uitgerekend opgever Dennis Wiener dit mag presenteren.![]()
Zoooo fucking matigquote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Blijft toch briljant dat uitgerekend opgever Dennis Wiener dit mag presenteren.![]()
Met die immuniteitsmunten moest je anderen overhalen om iemand eruit te stemmen, als je iemand niet mag en je hebt toevallig wat van die stemmen kun je diegene er zo uit flikkerenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer wat hebben... zo lang er maar niet al teveel luxe in zit dit jaar
Cynisme hoop ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Je schrijft zijn naam verkeerd.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen maar omdat baas Ernst-Paul Hasselbachbaas dood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |