quote:Op donderdag 5 september 2013 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom noemen ze Negativ steeds Nega?
Ziet er beter uit nu.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Revanches het volgende:
Zimra ziet er nu wel heel anders uit
Niet als geschreven naam. In de intro.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom noemt men een Karin wel eens 'ka' of een thomas 'thom'
Oh jah, nu zie ik het ook. Heb die voorstelronde niet gezien. Bijnaam van een artiestennaam denk ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet als geschreven naam. In de intro.
Ja want de ouderen willen meestal wel de baas spelenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat hier potentieel best veel irritatiefactoren aanwezig zijn.. wel jammer dat de deelnemers allemaal vrij jong zijn... wat meer mix was beter geweest
Wordt een onbekende bekende Nederlanderquote:
Robert Kranenborg.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat hier potentieel best veel irritatiefactoren aanwezig zijn.. wel jammer dat de deelnemers allemaal vrij jong zijn... wat meer mix was beter geweest
Ik ook, maar dan wel met de ouderwetse ER, niet die pauper BNers die stiekem gewoon eten krijgen.quote:
Dat zou wel geniaal zijn ja. Editie met een paar ON-ers die dan ineens op het eiland erbij gedropt worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt een onbekende bekende Nederlander
Ik ook!quote:
Nee joh, topfit meedoen en kijken welke bn-er het snelste aan het piepen isquote:Op donderdag 5 september 2013 20:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel met de ouderwetse ER, niet die pauper BNers die stiekem gewoon eten krijgen.
Danny moet dat maar eens gaan sponsorenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik vind dat er een FOK!forum ER moet komen
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Danny moet dat maar eens gaan sponsoren
*hengst.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wat is die valentijn een paard zeg
Ja maar ik wil van zelf gevangen vis en kokosnoten leven.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee joh, topfit meedoen en kijken welke bn-er het snelste aan het piepen is
Lelijk altijd jaquote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef muzas het volgende:
Ik had gehoopt met het missen van vorige week het voorstelgebeuren over te slaan.
Milfquote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef rednailpolish het volgende:
Een oudere vrouw, die miste nog.
Deze 2 zijn nog niet voorgesteld.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef muzas het volgende:
Ik had gehoopt met het missen van vorige week het voorstelgebeuren over te slaan.
Ik denk dat mijn vegetarisme en gebrek aan dieptezicht momenteel nog de grootste struikelblokken zijn. De conditie ben ik al aan het kweken en ik heb nog genoeg vetjes om zo'n periode te overlevenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar ik wil van zelf gevangen vis en kokosnoten leven.
Perfecte gezinnetjesquote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
"Oh jongens er is een cameraploeg doe even net of we een perfect gezin zijn"
Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef AlexanderC het volgende:
Wel tof dat er een topchef meedoet. Ben benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes op de eilanden kan worden klaargemaakt.
Ze is al 3 keer gescheiden geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
"Oh jongens er is een cameraploeg doe even net of we een perfect gezin zijn"
En tenminste een (echte) bekende Nederlander !quote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef AlexanderC het volgende:
Wel tof dat er een topchef meedoet. Ben benieuwd wat voor culinaire hoogstandjes op de eilanden kan worden klaargemaakt.
quote:
Dan ga je t niet redden sowiesoquote:Op donderdag 5 september 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vegetarisme en gebrek aan dieptezicht momenteel nog de grootste struikelblokken zijn. De conditie ben ik al aan het kweken en ik heb nog genoeg vetjes om zo'n periode te overleven
Proleemgezinnen met heroineverslaafde kindertjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |