quote:Op donderdag 5 september 2013 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom noemen ze Negativ steeds Nega?
Ziet er beter uit nu.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Revanches het volgende:
Zimra ziet er nu wel heel anders uit
Niet als geschreven naam. In de intro.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Waarom noemt men een Karin wel eens 'ka' of een thomas 'thom'
Oh jah, nu zie ik het ook. Heb die voorstelronde niet gezien. Bijnaam van een artiestennaam denk ik...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet als geschreven naam. In de intro.
Ja want de ouderen willen meestal wel de baas spelenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat hier potentieel best veel irritatiefactoren aanwezig zijn.. wel jammer dat de deelnemers allemaal vrij jong zijn... wat meer mix was beter geweest
Wordt een onbekende bekende Nederlanderquote:
Robert Kranenborg.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof dat hier potentieel best veel irritatiefactoren aanwezig zijn.. wel jammer dat de deelnemers allemaal vrij jong zijn... wat meer mix was beter geweest
Ik ook, maar dan wel met de ouderwetse ER, niet die pauper BNers die stiekem gewoon eten krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |