ZIMAA?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een nieuw logo hadden..
[ afbeelding ]
Ja maar kom op, wat is nu de kans dat ze vuur moeten makenquote:
Ik ookquote:
100%, de kans dat het dit seizoen moet is 100% dus ik had het ook niet gedaan hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar kom op, wat is nu de kans dat ze vuur moeten maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Kans voor valentijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef ZaZoe het volgende:
De dames kunnen nooit deze proef winnen lijkt me
Ah... nog een Sanne liefhebber ?quote:
ik moet leren lezen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:54 schreef BDIL het volgende:
Valentijn willen wilde dieren niet eens eten,die vluchten
bestaan die? hebben die wie is de mol nooit gekeken?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ah... nog een Sanne liefhebber ?
Dacht ik al hahaquote:
Valentijn willen wilde dieren niet eens eten ?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:54 schreef BDIL het volgende:
Valentijn willen wilde dieren niet eens eten,die vluchten
Ik heb wie is de mol nooit gezien nee.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bestaan die? hebben die wie is de mol nooit gekeken?
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Te weinig Valentijn, maar dan om heel andere redenen...
Ik weet hahaquote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Valentijn willen wilde dieren niet eens eten ?Huh? Wat ?
Wat een focking moeilijke zin
Ik vond haar best leuk bij WIDM. Alleen nogal onvolwassen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bestaan die? hebben die wie is de mol nooit gekeken?
Ik zou best met Sanne op een onbewoond eilandje willen zitten hoor...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef KneusTeun het volgende:
die Sanne was verschrikkelijk, kon d'r niet uitstaan.
Sanne is de wat molligere dame, Geza die mooiboyquote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
Irritant dat ik de namen niet weet.
Geen idee wie Sanne en Geza zijn.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik zou best met Sanne op een onbewoond eilandje willen zitten hoor...
Zouden wel een boel kindjes van komen... dat wel...
En ze zat blijkbaar in WIDM, heb alle seizoenen gezien en heb nog steeds geen idee.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Sanne is de wat molligere dame, Geza die mooiboy
Vind hem iets TE. Die andere gozer vind ik een stuk leuker. Sef geloof ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Nega vind ik echt leuk. Lekker hysterisch.
Ik heb een mooie op gemaakt, nu moet-ie nog gebruikt worden....quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef tralalala het volgende:
Je valt niet op mooie vrouwen?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
OP's lezen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb een mooie op gemaakt, nu moet-ie nog gebruikt worden....
smaken verschillen. ik vind Sanne ook wel wat hebbenquote:
Er zijn natuurlijk veel minder mooie vrouwen dan zij. Zo slecht is ze idd ook weer niet. Maar.....neequote:Op donderdag 5 september 2013 20:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
lol... ze is bepaald geen modelletje nee... maar toch...quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:53 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ah... nog een Sanne liefhebber ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |