Ze zegt toch dat ze veel eet maar gewoon niet aankomtquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:43 schreef muzas het volgende:
Oh dit begint weer
Eerste aflevering compléét gemist. Maar gezien de voorgaande jaren mis je daar weinig aan. Wel relaxed dat die belgen niet meedoen... die begonnen al met samenzweren in het vliegtuig er naartoe.
Oh en die Valentijn de Hingh...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo te zien is die wel gewend om op 1 blaadje sla per maand te leven. Wat een lijk.
Ik had al een beetje doorgegoogled... Als jong jongetje was ze al erg slank idd. Nevertheless vind ik r toch wel aan de magere kant.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze veel eet maar gewoon niet aankomt
Die kandidaten zijn al bekend gemaakt hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die extra kandidaten zijn hopelijk Douwe en dat andere populaire mens van vroeger.
Ze is ook lang he.. ik geloof ruim 1.90m. Dan zie je het ook minder snel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik had al een beetje doorgegoogled... Als jong jongetje was ze al erg slank idd. Nevertheless vind ik r toch wel aan de magere kant.
Lang of niet;quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze is ook lang he.. ik geloof ruim 1.90m. Dan zie je het ook minder snel.
Die kan zo in the walking dead, en dan hoef niet eens make-up te gebruikenquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Lang of niet;
[ afbeelding ]
Ook mensen van 1m90 kunnen mager zijn.
Neenee leuk, anderen belachelijk maken. Allemaal even lachen mensen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:43 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Die kan zo in the walking dead, en dan hoef niet eens make-up te gebruiken
Boehoequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:38 schreef Abed het volgende:
[..]
Neenee leuk, anderen belachelijk maken. Allemaal even lachen mensen.
Ik denk dat ze dat expres gedaan hebben om een reden die wij nog niet weten...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:54 schreef rednailpolish het volgende:
Toch jammer dat er geen Belgen in zitten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien leuk voor de OP:
[..]
Code:Presenteert is met een t.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te lage kijkcijfers in België.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:30 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat expres gedaan hebben om een reden die wij nog niet weten...
Ik vind de kandidaten juist helemaal niet tegenvallen. Ik kende 11 van de 16 kandidaten al.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
tekst is ook van iemand anders. Ik had al wat foutjes her en der weggehaald (Veronica van Hoogdatem stond er o.a. in), deze had ik gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |