SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
http://www.action.nl/winkels/-p/search/amsterdamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waar. Noord misschien? Maar ja om nou helemaal daar naar toe te rijden dan kost het meer aan benzine.
Oh. Hm. Nou dan ga ik nog even zoeken. Mocht 'ie nog eens langskomen.. Twijfel twijfel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik las juist wel aardige dingen. Was van plan gewoon de Lumea te halen maar deze kreeg betere cijfers.
Is er morgen ook nog hunt? Ben vrij namelijk..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Marco001 het volgende:
Fuck, morgen de hele dag werken.van 6.00 tot 15.30
jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:20 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is er morgen ook nog hunt? Ben vrij namelijk..
Tx ik ben lui. Wel 2 in Buitenveldert.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Peter het volgende:
[..]
http://www.action.nl/winkels/-p/search/amsterdam
10 - 6quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Marco001 het volgende:
Fuck, morgen de hele dag werken.van 6.00 tot 15.30
Das leuk in Rusland met corrupte politie en randdebielen op de weg, maar in Nederland is het niet echt nuttig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:20 schreef gianni61 het volgende:
dash cam, nice.
kan ik de idioten op de weg eens filmen
maar ik koop hem toch niet
goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nog één vraagje. Hoe zit het met annuleren op ibood?
Dat kan via mijn ibood.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Gewoon, doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Kun je gewoon doen via mijn ibood en dan krijg je je geld terugquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Staat er bij. Maar bij producten die niet op maat worden gemaakt / levensmiddelen mag je gewoon binnen 7 dagen terugsturen. Wettelijk gezien dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
mwa, ik zie genoeg dingen op de weg waarvan ik dek: dat gelooft nooit iemandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Das leuk in Rusland met corrupte politie en randdebielen op de weg, maar in Nederland is het niet echt nuttig.
Klikken en okequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik zie genoeg dingen op de weg waarvan ik dek: dat gelooft nooit iemand
Ligt eraan of je al.in ideal zit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ik gewoon klaar zit, de box bestel etc.. heb ik dan ook al betaald voor als de site platligt?
Pas als je in het echte betaalscherm bent (dus voorbij je gegevens invoeren en je bank selecteren), dus echt in bijvoorbeeld het ideal scherm, heb je de box. en dan heb je een kwartier om te betalen ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ik gewoon klaar zit, de box bestel etc.. heb ik dan ook al betaald voor als de site platligt?
Wtf, wie bedenkt dat nou?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Bigwillem89 het volgende:
Wel leuke afbeelding op die cam.
Ja, ik klikte op ideal betalen. Toen pas kreeg ik de uitverkocht melding..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ligt eraan of je al.in ideal zit.
Zoals in Rusland dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wtf, wie bedenkt dat nou?
'Oh, ff plaatje van een meteorietinslag, dan denken mensen: 'stel dat het gebeurt dan heb ik de dashcam!' '
Wtf.
Er zullen mensen zijn die denken...handig, voor het geval aliens de wegvragenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wtf, wie bedenkt dat nou?
'Oh, ff plaatje van een meteorietinslag, dan denken mensen: 'stel dat het gebeurt dan heb ik de dashcam!' '
Wtf.
Dan heb je niet betaald neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Ja, ik klikte op ideal betalen. Toen pas kreeg ik de uitverkocht melding..
Ja je moet er dus echt al in zitten.. Dan pas is ie voor je gereserveerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Ja, ik klikte op ideal betalen. Toen pas kreeg ik de uitverkocht melding..
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je echt genaaid als je er ZO dichtbij zit.
Kan je niet van te voren je gegevens invullen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas als je in het echte betaalscherm bent (dus voorbij je gegevens invoeren en je bank selecteren), dus echt in bijvoorbeeld het ideal scherm, heb je de box. en dan heb je een kwartier om te betalen ofzo
dat valt ook wel meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice, daar kun je ook goedkope spullen kopen
Ja vast welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice, daar kun je ook goedkope spullen kopen
Oh, dus wel de wereld kunnen vinden, maar vervolgens niet de weg wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zullen mensen zijn die denken...handig, voor het geval aliens de wegvragen
Oh ja daar ben ik mee in de war inderdaad. Nou ja Bangkok is ook leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat valt ook wel meeHongKong is veel goedkoper
Ja, anders ben je bij de box sowieso kansloos..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kan je niet van te voren je gegevens invullen?
zelfs als je er doorheen bent, heb je weinig kansquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, anders ben je bij de box sowieso kansloos..gewoon je gegevens opslaan (en ingelogd blijven staan
) je moet alleen wel iedere keer dat scherm door en je bank selecteren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh, dus wel de wereld kunnen vinden, maar vervolgens niet de weg weten
Dat is hetzelfde als: ' ik rijd van Nederland naar Sri Lanka, en dan vervolgens totaal geen idee hebben hoe je in vredesnaam in een of ander plaatsje komt
Hypothetische wegen van Sri Lanka dan he.
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
zelfs als je er doorheen bent, heb je weinig kans
Vetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik ga sparen (:') ) voor een roadtrip door Groot-Brittannië
Oh dat lijkt me ook wel tof.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik ga sparen () voor een roadtrip door Groot-Brittannië
Tofquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik ga sparen () voor een roadtrip door Groot-Brittannië
Ook als je ultrasnel reageert?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
zelfs als je er doorheen bent, heb je weinig kans
Voor hoeveel en welke class?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Syphixx het volgende:
voorlopig enkel een micro sd kaartje gescoord van 32GB .. verder niks leuks meer gezien
Reizenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb vorige zomer door Europa getreind, erg vet, maar ik wil ook nog door Groot-Brittannië
Punt is, dat iedereen ultrasnel reageert..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ook als je ultrasnel reageert?
Ik las met sokjes door de aanbiedingquote:
Reizenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Reizen
Ben nooit verder gekomen dan Londen
Al was Londen wel vet
Hoelang?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb vorige zomer door Europa getreind, erg vet, maar ik wil ook nog door Groot-Brittannië
Het reizen an sich vind ik maar matigjes. In een ander land zijn daarentegen erg tof.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ReizenIk ben wel in Singapore en Maleisië geweest
En in een groot deel van Europa nu
Ik Florida.. en ik wil terugquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Verste waar ik ben geweest is denk ik Malediven.
Ik heb het idee dat uit eten in Engeland best duur is, maar misschien is dat alleen London.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoelang?
En, als ik vragen mag, hoe duur? Mijn schatting voor ong. 3 weken door GB is ongeveer wat je betaalt voor een week attractieparken in Orlando
Vraag me af of mijn schatting wel reeel is.
Eerst dacht ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las met sokjes door de aanbieding
Alle grote steden zijn duur in Europaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat uit eten in Engeland best duur is, maar misschien is dat alleen London.
Ook best leuk lijkt me.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Nieuw Zeeland hier. Erg ver, maar zeker de moeite waard. Ik zou zo weer gaan als het niet 30 uur reizen is en ik 't zonde vind om dat voor een paar weken te doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
We hadden zo'n global pas van interrail, 10 dagen vrij treinen door europa binnen 3 weken. Hoe duur de reis precies is geweest weet ik niet precies, maar ik gok iets van 1200 p.p.? Maar we hadden wel overal 2 persoonskamers enzo natuurlijk, als stelletje ga je niet allebei alleen op zo'n afdeling liggen in een hostelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoelang?
En, als ik vragen mag, hoe duur? Mijn schatting voor ong. 3 weken door GB is ongeveer wat je betaalt voor een week attractieparken in Orlando
Vraag me af of mijn schatting wel reeel is.
Australie zou ik wel heen willen, maar ik zie ook op tegen zo een lange reis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland hier. Erg ver, maar zeker de moeite waard. Ik zou zo weer gaan als het niet 30 uur reizen is en ik 't zonde vind om dat voor een paar weken te doen.
Ik vond het treinen erg relaxed andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het reizen an sich vind ik maar matigjes. In een ander land zijn daarentegen erg tof.
Cliché misschien, maar je stelt je erop in en achteraf valt alles meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Australie zou ik wel heen willen, maar ik zie ook op tegen zo een lange reis.
Tof man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ReizenIk ben wel in Singapore en Maleisië geweest
En in een groot deel van Europa nu
Altijd beter dan de autoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Australie zou ik wel heen willen, maar ik zie ook op tegen zo een lange reis.
Ik houd ook niet meer zo van vliegen, kreeg de laatste keren heel veel last van mijn hoofd en oren, dat houdt me ook wel tegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Cliché misschien, maar je stelt je erop in en achteraf valt alles mee
Oh zeker, 1x met de auto naar Spanje geweest, NOOOIT meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Altijd beter dan de auto
ik vind dat juist wel relaxt. Volgend jaar mss rondreis door Europa met de auto. heb zo'n 4500 km ingeplandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zeker, 1x met de auto naar Spanje geweest, NOOOIT meer.
Dat heb ik in Noorwegen gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tof man.
Ik wil graag mooie natuur zien, ik dacht vroeger altijd: ach, heuvels enzo, boeiend, maar toen zag ik het in Engeland en hetwas zó mooi
Sindsdien wil ik alles zien, bergen en strand en alles, omdat het vast nog mooier is dan het lijkt
Treinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het reizen an sich vind ik maar matigjes. In een ander land zijn daarentegen erg tof.
Een rondreis lijkt me dan wel weer leuk. Maar dit was naar de bestemming rijden, wel in 2 dagen, maar ik was kapotquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel relaxt. Volgend jaar mss rondreis door Europa met de auto. heb zo'n 4500 km ingepland
Meh, ik ben erg wagenziek, moet er niet aan denken de hele dag in zo'n autoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel relaxt. Volgend jaar mss rondreis door Europa met de auto. heb zo'n 4500 km ingepland
rondreis is het niet echt.. gewoon touren door Europa zelfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Een rondreis lijkt me dan wel weer leuk. Maar dit was naar de bestemming rijden, wel in 2 dagen, maar ik was kapot
Ik heb een aantal jaren geleden ook erg veel last gehad van mijn oren, vooral bij dalen. Maar vreemd genoeg nu geen last meer van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd ook niet meer zo van vliegen, kreeg de laatste keren heel veel last van mijn hoofd en oren, dat houdt me ook wel tegen.
Nou ja touren is toch een soort rondreis?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
rondreis is het niet echt.. gewoon touren door Europa zelfik ging altijd naar spanje/zuid frankrijk met de auto
Aan de ene kant is autoreizen kut, aan de andere kant: radiootje, airco/verwarming, lekker achter het stuurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de ene kant is autoreizen kut, aan de andere kant: radiootje, airco/verwarming, lekker achter het stuurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik bedoelde gewoon dat het niet georganiseerd isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja touren is toch een soort rondreis?
Treinen is relaxedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trein
Metro
Bus-maar-alleen-als-het-niet-warm-is
Reizen
Ben helemaal gelukkig als ik ergens heenmoet (ik vind het dan niet tof dat ik helemaal naar Dordrecht moet voor een of ander examen maar dan ben ik toch helemaal gelukkig als ik in de trein ga zitten en hij gaat rijden
fixed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trein![]()
Metro geen ervaring mee
Bus-maar-alleen-als-het-niet-warm-is![]()
Reizen
Ben helemaal gelukkig als ik ergens heenmoet (ik vind het dan niet tof dat ik helemaal naar Dordrecht moet voor een of ander examen maar dan ben ik toch helemaal gelukkig als ik in de trein ga zitten en hij gaat rijden
Eerst dan iemand zien te vinden die mee wilquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren geleden ook erg veel last gehad van mijn oren, vooral bij dalen. Maar vreemd genoeg nu geen last meer van.
Toch, als je er graag heen wilt, doen. Die paar minuten pijn in je harses neem je dan maar voor lief. Daar denk je ook niet aan als je je een stuk in de kraag zuipt en je er de volgende dag pas last van hebt. YOLO
Echtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik in Noorwegen gehadWauw!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!vakantiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst dan iemand zien te vinden die mee wil
OVquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trein
Metro
Reizen
Ik ga komende zomer waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Altijd beter dan de auto
Je wilt niet alleen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst dan iemand zien te vinden die mee wil
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
EchtWil nog een keer terug naar het 1000meren gebied in Finland, maar nu s'zomers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze vakantie de 1000km naar Oostenrijk in 1 x gedaan, alleen stoppen om te tanken en te plassen..4 stops dus, 11 uur gereden incl 1 lange file.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
[..]
EchtNaja, ik was 15 dat ik naar Noorwegen gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wauw
![]()
Sindsdien ben ik ook erg fan uitzichten en mooie natuurreizen (zijn alleen véél te duur op het moment
)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
[..]
Echtik ben ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef Bigwillem89 het volgende:
Ik ben voetbal kijken, tot straks!![]()
Oh nee bah, dat is echt niks voor mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je wilt niet alleen?
Ik vond het ideaal.
Gewoon lekker zitten, boekje lezen, naar buiten kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ov in spitsuur
Ov
Ook gewoon dat je even helemaal niets moet
Ben niet zoi van het wandelen, maar mountainbiken door de natuurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, ik was 15 dat ik naar Noorwegen gingMaar wauw
![]()
Sindsdien ben ik ook erg fan uitzichten en mooie natuurreizen (zijn alleen véél te duur op het moment
)
Prima uiteraard! Ieder z'n meug.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee bah, dat is echt niks voor mij.
Wandelen kon ik het niet echt noemen..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben niet zoi van het wandelen, maar mountainbiken door de natuur
Ja, heb ik ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trein
Metro
Reizen
Evt muziekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon lekker zitten, boekje lezen, naar buiten kijken
Still.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wandelen kon ik het niet echt noemen..Die bergen zijn ruig daar
Altijd achterin ik, en tas naast me.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ov in spitsuur
Ov
Ook gewoon dat je even helemaal niets moet
Muziek kan ook in de auto..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Evt muziek
Trouwens: deze sc gaat ook echt totaal niet meer over de hunt_!
Beetje on topic af en toe hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Evt muziek
Trouwens: deze sc gaat ook echt totaal niet meer over de hunt_!
Wij nemen de doos welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef Bigwillem89 het volgende:
Ik ben voetbal kijken, tot straks!![]()
Het aandeel Phillips valt dit keer wel meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Weer dat werkbankje. Echt het is deja vu van vorige keerAlles komt 10x voorbij en ook bijna allemaal dezelfde dingen van vorige keer.
Ja, wij hadden het nét nog over de hunt...quote:
We hadden ze gebeld, we wilden je niet alcoholverslaafd maken..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het aandeel Phillips valt dit keer wel mee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh als iedereen voetballen kijkt, des te minder mensen hunten
Die lampjes zijn nog niet voorbijgekomen, niet de wake-up maar die met allemaal kleurtjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het aandeel Phillips valt dit keer wel mee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook.![]()
Dagkaart kopen en dan van Driehuis naar groningen, maastricht en den haag. Even duitsland meepakken voor de goedkope dingen. Heerlijk![]()
Ga je mee?
Nou bedankt namens de feestcommissiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden ze gebeld, we wilden je niet alcoholverslaafd maken..
Goed dat je het zegt.. zat bijna van ellende Robert ten Brink te kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Nizno het volgende:
verrek en niemand me vertellen he dat Robert ten Brink weer op tv kwam!!
Zat ik gewoon van ellende voetbal te kijken.
Geen dankquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou bedankt namens de feestcommissie
Als bestuurder wel vet maar bijrijder is niet leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Muziek kan ook in de auto..![]()
In het OV ga ik me toch alleen maar lopen ergeren aan de mensen om mij heen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.. zat bijna van ellende Robert ten Brink te kijken.
Done.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan iemand niet godnondeju even een paar van die werkbanken opkopen, die hoef ik niet in mijn box..
donequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan iemand niet godnondeju even een paar van die werkbanken opkopen, die hoef ik niet in mijn box..
Ik was trouwens ook 15 toen ik naar Londen gingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, ik was 15 dat ik naar Noorwegen gingMaar wauw
![]()
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]Ah dat is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xnapperalleenhelemaalnixvanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef essnhills het volgende:
laten we het positief bekijken, ze hebben een nieuw spel in het assortiment!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh ik dacht meer domino?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Melleyn het volgende:
Wat is deze, scrabble met dobbelstenen?![]()
sets maken. Zo ver was ik.. Maar schijnbaar is 123 ook een set, dan vind ik 246 ook een set. En dat telt niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Melleyn het volgende:
Wat is deze, scrabble met dobbelstenen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fok!Monopolyquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is lief
Tja ik ben ook vaak in het spangastopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen die spangas kijken zijn sowieso eindbaas.
Wacht volgens mij maak ik het erger![]()
Ik las weer iets stoms...slet ipv set....ik snapte er weer niets van
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, jij hebt het dorp al.![]()
![]()
Omg.. PSV scoort bijna, ben grote Ajaxfan maar voor het Neerlandsch voetbal is het toch wel leukhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zelf iets verlengbaars in elkaar flansen op die werkbank?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ducttapequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, jij hebt het dorp al.![]()
![]()
in 1 haal je baard er helemaal af!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt.
En je huid, vetlaag etc..dag![]()
stapelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
niet te geloven. Ik ging naar de wc en mis natuurlijk een doelpunt.
![]()
![]()
genoeg herhalingenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Gelukkig wel op tijd voor de herhaling.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Pechvögel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
![]()
Ik dacht, waarom scrollt ie nou ineens zou traagquote:En toen kwam er een plaatje in beeld.. Ah, vandaar
Probeer je je nummer 1 positie van dingen missen weer in te nemen van die professor?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ach, tis maar een balquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
![]()
Omdat plaatje of omdat groot plaatje?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht, waarom scrollt ie nou ineens zou traagEn toen kwam er een plaatje in beeld.. Ah, vandaar
![]()
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer je je nummer 1 positie van dingen missen weer in te nemen van die professor?Ik heb dit al ZO vaak gehad da tik een doelpunt mis.
![]()
Geen ideequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat plaatje of omdat groot plaatje?
Ik mis ook heel veel doelpuntenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
JaIk heb dit al ZO vaak gehad da tik een doelpunt mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mis ook heel veel doelpunten
Hehe ik kijk altijd. Nu ga ik echt even kijken tot de rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik kijk altijd. Nu ga ik echt even kijken tot de rust
Godallemachtig irritant. Dat is het.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef ejfaar het volgende:
die beveiliging van de box is geen captcha toch? maar wat is het wel?![]()
Ik kreeg net dat ik in een scherm een donker hokje moest aanklikkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef ejfaar het volgende:
die beveiliging van de box is geen captcha toch? maar wat is het wel?![]()
ja, het werkt niet namelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Godallemachtig irritant. Dat is het.![]()
2.95quote:ABSOLUUT!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Godallemachtig irritant. Dat is het.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dat heet geen captcha toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg net dat ik in een scherm een donker hokje moest aanklikken![]()
![]()
Ik zou het niet weten..quote:Ik was te druk met proberen te klikken
-reactie op edit
[ Bericht 97% gewijzigd door Karina op 28-08-2013 21:05:17 ]Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
-reactie op edit
[ Bericht 95% gewijzigd door Karina op 28-08-2013 21:05:30 ]http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-reactie op edit
[ Bericht 53% gewijzigd door Karina op 28-08-2013 21:05:43 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ohja, dat is wel een goeie trouwensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dit topic doen mensen alleen iets voor boxendus hoeveel heb je er in de aanbieding
x ongeschikt dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef dexterdidi het volgende:
haha sorry voor het lastig zijn mensen excuses!
[ Bericht 11% gewijzigd door Karina op 28-08-2013 21:06:49 ]![]()
Karina, als je toch bezig bent met opschonen, haal dat plaatje gelijk even weg
zichies met plaatjuhs!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kijk even in SES hiervoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef dexterdidi het volgende:
haha sorry voor het lastig zijn mensen excuses!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T was voor een goed doel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Ceviche het volgende:
Karina zit je nou posts te knippen in een sc?![]()
Had je veel TRs Kar?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die van die gozer netquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Ceviche het volgende:
Karina zit je nou posts te knippen in een sc?En de quotes.
![]()
tssss... wat weinig!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Welnee, niks aan de hand, gewoon doorlopenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja weet ik maar waarom? Ik post ook nooit iets nuttigsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van die gozer netEn de quotes.
![]()
![]()
Zo weet hij dat het hier niet de goede plek is, vandaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alsof wij hier iets zinnigs posten![]()
![]()
Ik kom je in ieder geval niet lastig vallenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alsof wij hier iets zinnigs posten![]()
![]()
Oh het was een leermomentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo weet hij dat het hier niet de goede plek is, vandaar![]()
![]()
![]()
opvoeden heet dat
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik neem je mee![]()
![]()
Ik neem je mee op reis
Ik zit liever voor de huntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, niks aan de hand, gewoon doorlopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand die huiswerk kwam doen hier![]()
![]()
koop dan ff die SDtjes opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zit liever voor de huntOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh, in dat geval.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zit liever voor de hunt
Welnee, niks aan de hand, gewoon doorhunten"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Naar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
Ik neem je mee![]()
![]()
Ik neem je mee op reis
![]()
![]()
Soms moet de juf een beetje streng zijn, anders komt hij de volgende keer met nog een huiswerkvraagquote:![]()
![]()
Jij mag dat wel hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kom je in ieder geval niet lastig vallen![]()
![]()
![]()
Rome of Parijs?quote:
Oh ja, de hunt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zit liever voor de hunt![]()
GMTAquote:
Ik ben in allebei nog niet geweest trouwensquote:
Nou dit...het gaat zo langzaam dat de SC inmiddels interessanter isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
Wat gaan die producten inene traag dan.
om maar even wat ontopics te zeggenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ze hebben niet zo veel voor 2 dagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
om maar even wat ontopics te zeggen![]()
![]()
Hij leest ook maar 45mb/s, als wij zoveel typen duurt het zo langquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
om maar even wat ontopics te zeggen
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben in allebei nog niet geweest trouwens
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
voetbal op tv.... alle mannen die SDkaartjes zouden kopen zitten met hun snuit op het tvglasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
om maar even wat ontopics te zeggenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is het sws alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dit...het gaat zo langzaam dat de SC inmiddels interessanter is![]()
ook pas de 30e x dat die langskomt vandaagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ze hebben niet zo veel voor 2 dagen.![]()
![]()
Mwah, niet alle mannen....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
voetbal op tv.... alle mannen die SDkaartjes zouden kopen zitten met hun snuit op het tvglasMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ja, dat is goed voor je ogen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
voetbal op tv.... alle mannen die SDkaartjes zouden kopen zitten met hun snuit op het tvglas![]()
kocht jij ze dan??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: