Ja, wij hadden het nét nog over de hunt...quote:
We hadden ze gebeld, we wilden je niet alcoholverslaafd maken..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het aandeel Phillips valt dit keer wel mee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh als iedereen voetballen kijkt, des te minder mensen hunten
Die lampjes zijn nog niet voorbijgekomen, niet de wake-up maar die met allemaal kleurtjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het aandeel Phillips valt dit keer wel mee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook.![]()
Dagkaart kopen en dan van Driehuis naar groningen, maastricht en den haag. Even duitsland meepakken voor de goedkope dingen. Heerlijk![]()
Ga je mee?
Nou bedankt namens de feestcommissiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden ze gebeld, we wilden je niet alcoholverslaafd maken..
Goed dat je het zegt.. zat bijna van ellende Robert ten Brink te kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Nizno het volgende:
verrek en niemand me vertellen he dat Robert ten Brink weer op tv kwam!!
Zat ik gewoon van ellende voetbal te kijken.
Geen dankquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou bedankt namens de feestcommissie
Als bestuurder wel vet maar bijrijder is niet leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Muziek kan ook in de auto..![]()
In het OV ga ik me toch alleen maar lopen ergeren aan de mensen om mij heen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.. zat bijna van ellende Robert ten Brink te kijken.
Done.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan iemand niet godnondeju even een paar van die werkbanken opkopen, die hoef ik niet in mijn box..
donequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan iemand niet godnondeju even een paar van die werkbanken opkopen, die hoef ik niet in mijn box..
Ik was trouwens ook 15 toen ik naar Londen gingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, ik was 15 dat ik naar Noorwegen gingMaar wauw
![]()
Sindsdien ben ik ook erg fan uitzichten en mooie natuurreizen (zijn alleen véél te duur op het moment
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |