dat valt ook wel meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice, daar kun je ook goedkope spullen kopen
Ja vast welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice, daar kun je ook goedkope spullen kopen
Oh, dus wel de wereld kunnen vinden, maar vervolgens niet de weg wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zullen mensen zijn die denken...handig, voor het geval aliens de wegvragen
Oh ja daar ben ik mee in de war inderdaad. Nou ja Bangkok is ook leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat valt ook wel meeHongKong is veel goedkoper
Ja, anders ben je bij de box sowieso kansloos..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Kan je niet van te voren je gegevens invullen?
zelfs als je er doorheen bent, heb je weinig kansquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, anders ben je bij de box sowieso kansloos..gewoon je gegevens opslaan (en ingelogd blijven staan
) je moet alleen wel iedere keer dat scherm door en je bank selecteren
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:27 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh, dus wel de wereld kunnen vinden, maar vervolgens niet de weg weten
Dat is hetzelfde als: ' ik rijd van Nederland naar Sri Lanka, en dan vervolgens totaal geen idee hebben hoe je in vredesnaam in een of ander plaatsje komt
Hypothetische wegen van Sri Lanka dan he.
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
zelfs als je er doorheen bent, heb je weinig kans
Vetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik ga sparen (:') ) voor een roadtrip door Groot-Brittannië
Oh dat lijkt me ook wel tof.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik ga sparen () voor een roadtrip door Groot-Brittannië
Tofquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik ga sparen () voor een roadtrip door Groot-Brittannië
Ook als je ultrasnel reageert?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
zelfs als je er doorheen bent, heb je weinig kans
Voor hoeveel en welke class?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Syphixx het volgende:
voorlopig enkel een micro sd kaartje gescoord van 32GB .. verder niks leuks meer gezien
Reizenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb vorige zomer door Europa getreind, erg vet, maar ik wil ook nog door Groot-Brittannië
Punt is, dat iedereen ultrasnel reageert..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ook als je ultrasnel reageert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |