Staat er bij. Maar bij producten die niet op maat worden gemaakt / levensmiddelen mag je gewoon binnen 7 dagen terugsturen. Wettelijk gezien dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nog één vraagje. Hoe zit het met annuleren op ibood?
mwa, ik zie genoeg dingen op de weg waarvan ik dek: dat gelooft nooit iemandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Das leuk in Rusland met corrupte politie en randdebielen op de weg, maar in Nederland is het niet echt nuttig.
Klikken en okequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Harajuku. het volgende:
Nog één vraagje. Hoe zit het met annuleren op ibood?
Nooit meegemaakt eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik zie genoeg dingen op de weg waarvan ik dek: dat gelooft nooit iemand
Ligt eraan of je al.in ideal zit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ik gewoon klaar zit, de box bestel etc.. heb ik dan ook al betaald voor als de site platligt?
Pas als je in het echte betaalscherm bent (dus voorbij je gegevens invoeren en je bank selecteren), dus echt in bijvoorbeeld het ideal scherm, heb je de box. en dan heb je een kwartier om te betalen ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als ik gewoon klaar zit, de box bestel etc.. heb ik dan ook al betaald voor als de site platligt?
Wtf, wie bedenkt dat nou?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Bigwillem89 het volgende:
Wel leuke afbeelding op die cam.
Ja, ik klikte op ideal betalen. Toen pas kreeg ik de uitverkocht melding..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ligt eraan of je al.in ideal zit.
Zoals in Rusland dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wtf, wie bedenkt dat nou?
'Oh, ff plaatje van een meteorietinslag, dan denken mensen: 'stel dat het gebeurt dan heb ik de dashcam!' '
Wtf.
Er zullen mensen zijn die denken...handig, voor het geval aliens de wegvragenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wtf, wie bedenkt dat nou?
'Oh, ff plaatje van een meteorietinslag, dan denken mensen: 'stel dat het gebeurt dan heb ik de dashcam!' '
Wtf.
Dan heb je niet betaald neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Ja, ik klikte op ideal betalen. Toen pas kreeg ik de uitverkocht melding..
Ja je moet er dus echt al in zitten.. Dan pas is ie voor je gereserveerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Ja, ik klikte op ideal betalen. Toen pas kreeg ik de uitverkocht melding..
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je echt genaaid als je er ZO dichtbij zit.
Kan je niet van te voren je gegevens invullen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas als je in het echte betaalscherm bent (dus voorbij je gegevens invoeren en je bank selecteren), dus echt in bijvoorbeeld het ideal scherm, heb je de box. en dan heb je een kwartier om te betalen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |