Ik las met sokjes door de aanbiedingquote:
Reizenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Reizen
Ben nooit verder gekomen dan Londen
Al was Londen wel vet
Hoelang?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik heb vorige zomer door Europa getreind, erg vet, maar ik wil ook nog door Groot-Brittannië
Het reizen an sich vind ik maar matigjes. In een ander land zijn daarentegen erg tof.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ReizenIk ben wel in Singapore en Maleisië geweest
En in een groot deel van Europa nu
Ik Florida.. en ik wil terugquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Verste waar ik ben geweest is denk ik Malediven.
Ik heb het idee dat uit eten in Engeland best duur is, maar misschien is dat alleen London.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoelang?
En, als ik vragen mag, hoe duur? Mijn schatting voor ong. 3 weken door GB is ongeveer wat je betaalt voor een week attractieparken in Orlando
Vraag me af of mijn schatting wel reeel is.
Eerst dacht ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las met sokjes door de aanbieding
Alle grote steden zijn duur in Europaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat uit eten in Engeland best duur is, maar misschien is dat alleen London.
Ook best leuk lijkt me.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Nieuw Zeeland hier. Erg ver, maar zeker de moeite waard. Ik zou zo weer gaan als het niet 30 uur reizen is en ik 't zonde vind om dat voor een paar weken te doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
We hadden zo'n global pas van interrail, 10 dagen vrij treinen door europa binnen 3 weken. Hoe duur de reis precies is geweest weet ik niet precies, maar ik gok iets van 1200 p.p.? Maar we hadden wel overal 2 persoonskamers enzo natuurlijk, als stelletje ga je niet allebei alleen op zo'n afdeling liggen in een hostelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoelang?
En, als ik vragen mag, hoe duur? Mijn schatting voor ong. 3 weken door GB is ongeveer wat je betaalt voor een week attractieparken in Orlando
Vraag me af of mijn schatting wel reeel is.
Australie zou ik wel heen willen, maar ik zie ook op tegen zo een lange reis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland hier. Erg ver, maar zeker de moeite waard. Ik zou zo weer gaan als het niet 30 uur reizen is en ik 't zonde vind om dat voor een paar weken te doen.
Ik vond het treinen erg relaxed andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het reizen an sich vind ik maar matigjes. In een ander land zijn daarentegen erg tof.
Cliché misschien, maar je stelt je erop in en achteraf valt alles meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Australie zou ik wel heen willen, maar ik zie ook op tegen zo een lange reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |