SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SC
dan doen ze toch het spijke van Spijkenisse en het nisse van Bernisse samen..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Spijkenisse fuseert met Bernisse.
En 'Spijber' klinkt niet.
Deed ik net wel, maar door dat kutvakje ging het foutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kijkze. Maar inderdaad, als je 't voor de box doet ben je te laat als je pas reageert bij het belletje.
Maar wie weet komt er nog wat anders leuks voorbij (ughe ughe).
Ach een deel van de inwoners zou niet misstaan in het sprookje van 1001-nachtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik eigenlijk niet
Het alternatief was 'Westenrijk'
Het is de fucking Efteling niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
keerquote:
Er zijn tenslotte al genoeg mensen die het zo schrijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doen ze toch het spijke van Spijkenisse en het nisse van Bernisse samen..
Kom je uit op Spijkernisse!!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach een deel van de inwoners zou niet misstaan in het sprookje van 1001-nachtja hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
DITquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan doen ze toch het spijke van Spijkenisse en het nisse van Bernisse samen..
Kom je uit op Spijkernisse!!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach een deel van de inwoners zou niet misstaan in het sprookje van 1001-nachtHeheheheh is het je weleens opgevallen dat de arabieren in de Fata Morgana geweren hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heheheheh is het je weleens opgevallen dat de arabieren in de Fata Morgana geweren hebben
tijd voor een nieuwe.. Misschien komt er nog 1 bij de huntquote:
Keizerrijk, westenrijk, reuzenrijk, dat soort crap.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben al een tijdje niet meer in de Efteling geweest
Woon je trouwens in zwartsluis?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe.. Misschien komt er nog 1 bij de hunt
Het blijkt dat dingen als laptops stroom nodig hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe.. Misschien komt er nog 1 bij de hunt
nee, veul hogerderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Woon je trouwens in zwartsluis?
/random question
Stroomquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het blijkt dat dingen als laptops stroom nodig hebben
ow?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie de link iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stroom
Elektriciteit
Spijkenisse
Ruigrijk, Marerijk, Reizenrijk en Anderrijk tyvmquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Keizerrijk, westenrijk, reuzenrijk, dat soort crap.
Rodeschool?quote:
Is misschien wel handigerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow?
ik koop altijd een nieuwe batterij als hij leeg is.
wat? ik ben gewoon rijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ruigrijk, Marerijk, Reizenrijk en Anderrijk tyvm
de eerste 4 letters zijn goedquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ruigrijk, Marerijk, Reizenrijk en Anderrijk tyvm
RODEHONDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
de eerste 4 letters zijn goed
En verder iets lager
Ze moesten er maar eens wat op verzinnenquote:
Tabletquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moesten er maar eens wat op verzinnenOverdag automatisch opladen met zonne-energie en dan de hele nacht doorkunnen enzo
Die 15 euro vind ik nogal.. Niet extreem goedkoop.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:39 schreef essnhills het volgende:
White board met sierlijke lijst - ZWART
Uhuh
Gwn je eiguh plantaguh jongüh..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hebben jullie een coffeeshop?
Onee wacht
Nee niet jaloers.
zoiets moet ik eigenlijk nog hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Ik keek en dacht....wat een lelijk schilderij, wie hangt dat nou in zijn kamer
¤21quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die 15 euro vind ik nogal.. Niet extreem goedkoop.
Een lelijk schilderij?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets moet ik eigenlijk nog hebben
Psies, genoeg mensen met een coffeeshop aan huis hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gwn je eiguh plantaguh jongüh..
ik vinnum duur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik was vergeten over welke plaats we het eigenlijk hadden en toen dacht ik oh ja de efteling en daarna dacht ik: nee daar is vast geen coffeeshopquote:
Zoiets moet niemand hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel magnetisch he?quote:
Je weet niet hoe die Laven bijverdienenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was vergeten over welke plaats we het eigenlijk hadden en toen dacht ik oh ja de efteling en daarna dacht ik: nee daar is vast geen coffeeshop
Iets zonder onderbroekjes?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe die Laven bijverdienen
wel, handig, magneetbordquote:
Als je dat whiteboard zwart verft zie je die sierlijke rand niet zo meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel, handig, magneetborden je kunt er op schrijven
alleen jammer van die sierlijke rand
Blowen in de bootjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:42 schreef Ceviche het volgende:
Stoned naar de efteling, dat wil ik nog wel een keer doen
Nee, ik bedoelde dat ik het ook niet weet...maar dat een wietplantage/coffeeshop tot de mogelijkheid behoort.quote:
groot glas wel...quote:
Naar de efteling gaan en dan in die bootjesquote:
maar de zwarte stift ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je dat whiteboard zwart verft zie je die sierlijke rand niet zo meer
Wachten op een decoupeerzaag ofzo om het magneetbord te ontdoen van de sierlijke randquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel, handig, magneetborden je kunt er op schrijven
alleen jammer van die sierlijke rand
Goed zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als spuit 11 ga ik hier maar niet op antwoorden.
heb ik alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wachten op een decoupeerzaag ofzo om het magneetbord te ontdoen van de sierlijke rand
Roodkapje met spacekoekjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het ook niet weet...maar dat een wietplantage/coffeeshop tot de mogelijkheid behoort.
Ach, dat is bijzaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Psiesquote:
Zo hoort het nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Thanks, dan kan ik morgen ook nog hunten. Straks lekker voetbal kijken.
Het is een hele industrie...die fakir importeert op dat tapijtje papaver plantenquote:
Sparen voor een mobiele vaporizerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Nee joh, als je hem maar goed vast houdt.
Iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo hoort het niet
Je hoort twee dagen lang te niksen en nachten door te halen terwijl je weet dat je niets gaat kopen.
Falerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
IddIk heb deze hunt eigenlijk al gefaald
Ik heb vandaag gewerkt en vannacht zelfs geslapen!
Of net als je eindelijk je blaas niet meer kan houden...die box missenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo hoort het niet
Je hoort twee dagen lang te niksen en nachten door te halen terwijl je weet dat je niets gaat kopen.
Ah hoort het zo. Daarom had ik die box net niet. Ik heb gewoon geslapen en gestudeerd. Dan kom ik na het voetbal nog wel even koopjesjagenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo hoort het niet
Nee die fakir verkoopt qathquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is een hele industrie...die fakir importeert op dat tapijtje papaver planten
Slapen mag als je moet werken, en werken/school mag ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
IddIk heb deze hunt eigenlijk al gefaald
Ik heb vandaag gewerkt en vannacht zelfs geslapen!
OHja...dom van mij, dat krijg je als je er nooit meer komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee die fakir verkoopt qath
De bokkenrijders van villa volta zijn drugsgangs
De vliegende hollander was een smokkelaar
En de pratende boom is gewoon een pratende boom.
Qathquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee die fakir verkoopt qath
De bokkenrijders van villa volta zijn drugsgangs
De vliegende hollander was een smokkelaar
En de pratende boom is gewoon een pratende boom.
We zouden ons moeten schamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ipad meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of net als je eindelijk je blaas niet meer kan houden...die box missen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Slapen mag als je moet werken, en werken/school mag ook.
Ik was er vorige week nogquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
OHja...dom van mij, dat krijg je als je er nooit meer komt.
Dus jij keek vol verwachting naar je scherm?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Melleyn het volgende:
Ik hoor de ijscoboer
En het is net de huntbel
Die komt hier nooit. Dikke jammer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Melleyn het volgende:
Ik hoor de ijscoboer
En het is net de huntbel
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zouden ons moeten schamen
Jij sowieso maar melleyn ken ik eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn eerste hunt, ik ben niet zo getraind nogquote:
Het is een tuktukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die komt hier nooit. Dikke jammer.
Nu kent ze me ineens weer niet hoor. Nou stik dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij sowieso maar melleyn ken ik eigenlijk niet
Ach die komt nog wel 11 keer langs.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste hunt, ik ben niet zo getraind nogvandaar dat ik net mijn wake up light mistte.
Melleyn was actiever in eerdere huntsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij sowieso maar melleyn ken ik eigenlijk niet
Ja gvdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nu kent ze me ineens weer niet hoor. Nou stik dan.
Tot ik iets als een leven kreeg en niet meer iedere nacht zomaar kon opblijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn was actiever in eerdere hunts![]()
Ja maar ik niet dus ken ik hem nauwelijks.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn was actiever in eerdere hunts![]()
Een leven hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tot ik iets als een leven kreeg en niet meer iedere nacht zomaar kon opblijven
Nu ben ik nog een hem ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar ik niet dus ken ik hem nauwelijks.
Gewoon combineren jwtzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tot ik iets als een leven kreeg en niet meer iedere nacht zomaar kon opblijven
Je hebt het maar zwaar!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit best wel sneuhttp://www.ad.nl/ad/nl/45(...)en-teerdruppel.dhtml
Ja nouja ik werk 3 dagen in de week en dat kutibood plant die hunt steeds op die dagenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon combineren jwtz
Hier gewoon weer toevalIk heb de hele zomer nauwelijks vrij gehad, en al helemaal niet door de weeks, en nu heb ik uitgerekend morgen vrij
![]()
Ik was deze hele maand elke donderdag vrij, en uiteraard hebben ze me in deze laatste week vrijdag vrij gepland i.p.v. donderdag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon combineren jwtz
Hier gewoon weer toevalIk heb de hele zomer nauwelijks vrij gehad, en al helemaal niet door de weeks, en nu heb ik uitgerekend morgen vrij
![]()
Opgelet, tv verwacht!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
Die professor is wel het toppunt van dingen missen.. hier heb je een Karina die telkens net is gaan lunchen/slapen/in de auto is gaan zitten op het moment dat de box komt, en dan heb je die professor die 52 jaar een experiment heeft geleid en iedere keer het resultaat heeft gemist
Is toch sneu voor die man?quote:
Goede planning wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja nouja ik werk 3 dagen in de week en dat kutibood plant die hunt steeds op die dagen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
Die professor is wel het toppunt van dingen missen.. hier heb je een Karina die telkens net is gaan lunchen/slapen/in de auto is gaan zitten op het moment dat de box komt, en dan heb je die professor die 52 jaar een experiment heeft geleid en iedere keer het resultaat heeft gemist
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]Net was ik er bij de box hoor, maar dat stomme vlakje deed me de das om.
Ik heb ook zoiets hoor, als ik een grotere zou hebben zou ik het denk ik niet beter zien, ik zit er veel te dicht op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zit er twee meter vanaf, werkt goed
Neequote:
Mijn moeder wou eerst een flatscreen die max. 1 meter groot was, en nu staat er hier een 46".. Een meter was toch wel wat klein volgens haar. (hiervoor hadden we een 81cm beeldbuis waar 2 weken ervoor een nieuw beeldbuis in was gekomen omdat die na 6 jaar stuk was en onder garantie kon worden gerepareerd.quote:
Dat is ook sneu jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee
Uit het raam springen om zelfmoord te plegen en dan op iemand landen die dan doodgaat, dat is sneu.
Ik had eerst een 32" maar het went te snelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn moeder wou eerst een flatscreen die max. 1 meter groot was, en nu staat er hier een 46".. Een meter was toch wel wat klein volgens haar. (hiervoor hadden we een 81cm beeldbuis waar 2 weken ervoor een nieuw beeldbuis in was gekomen omdat die na 6 jaar stuk was en onder garantie kon worden gerepareerd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook sneu ja
Ja dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een oude beeldbuis staan, geen idee hoe groot die isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn moeder wou eerst een flatscreen die max. 1 meter groot was, en nu staat er hier een 46".. Een meter was toch wel wat klein volgens haar. (hiervoor hadden we een 81cm beeldbuis waar 2 weken ervoor een nieuw beeldbuis in was gekomen omdat die na 6 jaar stuk was en onder garantie kon worden gerepareerd.
Nee dat is lullig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee
Uit het raam springen om zelfmoord te plegen en dan op iemand landen die dan doodgaat, dat is sneu.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook sneu ja
Ja dat was ook. En ze waren nog een stel ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat was ook. En ze waren nog een stel ook.
Jij bent sneuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee dat is lullig.
Dit topic is sneu
Je bent zelf sneu!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee dat is lullig.
Dit topic is sneu
Beidequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Peter het volgende:
Gaat het hier over de hunt of is dit een SC?
Hiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stroom
Elektriciteit
Spijkenisse
Beide.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Peter het volgende:
voornamelijk schelden op de huntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Peter het volgende:
Tuurlijk gaat het over de huntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Peter het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij bent sneu
Zeuren dat je geen 'hij' bent![]()
Like, care.
Tja, moeten Ibood met wat beters komen dan met USB-sticks of een tv-ophangmeubelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voornamelijk schelden op de hunt
Zit vast heul lekkerquote:
Ik trapte er weer bijna inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Daar is die bank weer, oh nee schilderij
of een oranje bank _Oquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, moeten Ibood met wat beters komen dan met USB-sticks of een tv-ophangmeubel
Zelfde kutgeintje met die cocktail netquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Daar is die bank weer, oh nee schilderij
Toen dat ding gisteren dagaanbieding was heb ik dus de hele tijd gedacht dat het om een bankstel ging.quote:
Ben zo aardigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Koelkast
Hehehehe no just kidding
Hai Koelkast
Vooral een die stiekem toch geen bank is!quote:
quote:
SPOILER: scriptjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karinaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen dat ding gisteren dagaanbieding was heb ik dus de hele tijd gedacht dat het om een bankstel ging.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef ejfaar het volgende:
mensen met interesse:Klikt ie ook voor me op het vlakje dan?SPOILER: scriptjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Wie gaan de 100,- box kopen als ze de kans krijgen
Ow haaiquote:
dat weet ik nog nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Klikt ie ook voor me op het vlakje dan?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef ejfaar het volgende:
mensen met interesse:Dat helpt dus niet bij de boxSPOILER: scriptjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat je op het vlakje moet klikken.
Zo in m'n sas met Badedasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
Profiel, de fietsspecialist *tringtring*
ik, maar krijg toch geen kansquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef gazhims3lv het volgende:
wel bij al het anderequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat helpt dus niet bij de boxOmdat je op het vlakje moet klikken.
Leren of spelen voor een kind is het fijn, lekker druk bezig te zijn.quote:
Daar krijg ik altijd zo'n jeuk van hè.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leren of spelen voor een kind is het fijn, lekker druk bezig te zijn.
Vuil wordt je toch wel wat je ook doet, maar met Omo komt alles weer goed!
Ibood zat ons te fucken..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik doorgekregen. Geen doos dus?
mwaa, zijn er hier vandaag al een aantal die net te laten warenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Bij al het andere heb je het niet nodig.
Dozen zat..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, zoiets heb ik doorgekregen. Geen doos dus?
Dat zijn dan falers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
mwaa, zijn er hier vandaag al een aantal die net te laten waren
Vuil worden is heel gewoon!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd zo'n jeuk van hè.
Die van 3 uur wel. Was net thuis en pikte 'm even mee, maar kansloze actie. Geen captcha trouwens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef ejfaar het volgende:
was het afgelopen nacht ook zo kansloos om die doos te krijgen?
ik was met dreftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vuil worden is heel gewoon!!
Maar van mij geen gezeur want bij wit en bij kleur, Omo wast door en door schoon!
Omo wast door en door schoon, niet duur
Vooral die laatste regel... KOTSquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar van mij geen gezeur want bij wit en bij kleur, Omo wast door en door schoon!
Ik heb geen wasmachinequote:
Niet goedkoop ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dealquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik ga mijn stroopwafel opwarmen, als er een doos komt kom ik nooit meer terug
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef gazhims3lv het volgende:
ik heb net een nieuwequote:
Wat is er met je oude gebeurd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe
wat een baas is dat zeg
Bovenop een kop hete koffie of thee leggen maakt hem ook lekker warm en zachtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef gazhims3lv het volgende:
just not the samequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Bovenop een kop hete koffie of thee leggen maakt hem ook lekker warm en zacht
Paar seconden in de magnetron is lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 't nog over een stroopwafel hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
uhm, die hebben de bezorgers meegenomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er met je oude gebeurd?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, die hebben de bezorgers meegenomen
Ja lijkt me een beetje link om zelf te doen. Straks heb je een gat in je been.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
Hè bah, zo'n eng laser ontharingsding.
Niks voor jou?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
die had je niet gewild, die was op sterven na dood hoorquote:
Voordeel van laser is dat het permanent is. Maar goed, dat dan maar bij een schoonheidsspecialiste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoon zelf suikerhars gemaakt om te ontharen, werkt prima en is een stuk goedkoper
Heb een keer zoiets gezien dat we voor de grap tellsell aan het kijken waren (ochtend na een sleepoverquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lijkt me een beetje link om zelf te doen. Straks heb je een gat in je been.
Brrquote:
refurbishedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
En je hebt dat ding maar 1x nodig ook, want het is definitief, kun je hem daarna doorverkopen
Ach, zoveel haar heb ik niet, en als je het harst komt er ook steeds minder terugquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voordeel van laser is dat het permanent is. Maar goed, dat dan maar bij een schoonheidsspecialiste.
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die had je niet gewild, die was op sterven na dood hoor
Gewoon bij de action kopen iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:10 schreef gazhims3lv het volgende:
HDMI kabel is een HDMI kabel, mij fop je niet
Dan denk ik alleen maar nog meer 'iewl'quote:
Dan is 3 voor een tientje toch een mooie prijs? Denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:10 schreef gazhims3lv het volgende:
HDMI kabel is een HDMI kabel, mij fop je niet
ja, honderdenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
Bestaat er iets als een inleverpunt voor oude mobieltjes?
Ja, welke droplul heeft dat er nou weer neergezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef gazhims3lv het volgende:
Voordat je reageert:
Let op, dit is de Ibood hunt SC, geen postopkrikreeks.
![]()
![]()
Ja volgens mij heb ik weleens zoiets gelezen ergens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
¤13 inclusief verzendkosten. En ze zijn iets van 2,50 bij de action ofzo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja lijkt me een beetje link om zelf te doen. Straks heb je een gat in je been.
Zeker, heb er helaas al stuk of 10 liggen.. anders had ik zeker toegeslagenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is 3 voor een tientje toch een mooie prijs? Denk ik.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
ja, je kan er zelfs goede doelen mee steunen. kliniclowns geloof ik..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
Geen idee, hier in de buurt zit geen action.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
¤13 inclusief verzendkosten. En ze zijn iets van 2,50 bij de action ofzo?
En stichting Opkikkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, je kan er zelfs goede doelen mee steunen. kliniclowns geloof ik..
Die wilde ik juistquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef essnhills het volgende:
ow ook zelf cashback... naja ik verkoop ze altijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]Opsturen, https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
datquote:
Waarom kocht je hem dan niet?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
genoeg mogelijkheden dus
Ja, ze halen de metalen eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genoeg mogelijkheden dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel om te knutselen.
In welk gehucht woon je dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, hier in de buurt zit geen action.
genoeg mogelijkheden dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
genoeg mogelijkheden dus
ja gaat om de metalen geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
genoeg mogelijkheden dus
Ze halen de metalen en het goud er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dag
In Amsterdam Zuid zitten geen Lidls en Actions en zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
In welk gehucht woon je dan?
quote:
Ah topquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ja gaat om de metalen geloof ik
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik iBood nooit, dus tegen de tijd dat ik was ingelogd kreeg ik ineens een stekker in beeld
De meeste dingen komen vaker voorbij, dus vast welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
Hebben jullie kenners enig idee of dat laserhaarRioding nog een ronde gaat maken?
Vast wel, volgens mij was dit pas de eerste keer dat ie langskwam.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
Hebben jullie kenners enig idee of dat laserhaarRioding nog een ronde gaat maken?
Die heb ik opgegetenquote:
Vast wel, pas 1 keer geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
Weet niet. Maar er zijn erg slechte reviews over dat ding.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef Harajuku. het volgende:
niet veel verder zitten zequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amsterdam Zuid zitten geen Lidls en Actions en zoDat is niet sjiek genoeg.
Oh, bah.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vriendin van hem was overleden vanmiddag.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
blij dat ik nog geen geintje had getikt voor je dit tikte...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waar. Noord misschien? Maar ja om nou helemaal daar naar toe te rijden dan kost het meer aan benzine.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
niet veel verder zitten ze
genoeg mogelijkheden dus
Ja, zit goud in. Dat halen ze eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Ik las juist wel aardige dingen. Was van plan gewoon de Lumea te halen maar deze kreeg betere cijfers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Weet niet. Maar er zijn erg slechte reviews over dat ding.
Ik twijfelde of ik 'm zou kopen maar door die reviews toch maar niet gedaan.
echt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, zit goud in. Dat halen ze eruit.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
Oh daar zijn de polo's weer met de briljante beschrijving
Osdorp onder andere.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waar. Noord misschien? Maar ja om nou helemaal daar naar toe te rijden dan kost het meer aan benzine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |