Psies, genoeg mensen met een coffeeshop aan huis hierquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gwn je eiguh plantaguh jongüh..
ik vinnum duur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets moet ik eigenlijk nog hebben
Ik was vergeten over welke plaats we het eigenlijk hadden en toen dacht ik oh ja de efteling en daarna dacht ik: nee daar is vast geen coffeeshopquote:
Zoiets moet niemand hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets moet ik eigenlijk nog hebben
wel magnetisch he?quote:
Je weet niet hoe die Laven bijverdienenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was vergeten over welke plaats we het eigenlijk hadden en toen dacht ik oh ja de efteling en daarna dacht ik: nee daar is vast geen coffeeshop
Iets zonder onderbroekjes?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe die Laven bijverdienen
wel, handig, magneetbordquote:
Als je dat whiteboard zwart verft zie je die sierlijke rand niet zo meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel, handig, magneetborden je kunt er op schrijven
alleen jammer van die sierlijke rand
Blowen in de bootjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:42 schreef Ceviche het volgende:
Stoned naar de efteling, dat wil ik nog wel een keer doen
Nee, ik bedoelde dat ik het ook niet weet...maar dat een wietplantage/coffeeshop tot de mogelijkheid behoort.quote:
groot glas wel...quote:
Naar de efteling gaan en dan in die bootjesquote:
maar de zwarte stift ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je dat whiteboard zwart verft zie je die sierlijke rand niet zo meer
Wachten op een decoupeerzaag ofzo om het magneetbord te ontdoen van de sierlijke randquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel, handig, magneetborden je kunt er op schrijven
alleen jammer van die sierlijke rand
Goed zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als spuit 11 ga ik hier maar niet op antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |