Ik was deze hele maand elke donderdag vrij, en uiteraard hebben ze me in deze laatste week vrijdag vrij gepland i.p.v. donderdag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon combineren jwtz
Hier gewoon weer toevalIk heb de hele zomer nauwelijks vrij gehad, en al helemaal niet door de weeks, en nu heb ik uitgerekend morgen vrij
![]()
Opgelet, tv verwacht!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
Die professor is wel het toppunt van dingen missen.. hier heb je een Karina die telkens net is gaan lunchen/slapen/in de auto is gaan zitten op het moment dat de box komt, en dan heb je die professor die 52 jaar een experiment heeft geleid en iedere keer het resultaat heeft gemist
Is toch sneu voor die man?quote:
Goede planning wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja nouja ik werk 3 dagen in de week en dat kutibood plant die hunt steeds op die dagen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
Die professor is wel het toppunt van dingen missen.. hier heb je een Karina die telkens net is gaan lunchen/slapen/in de auto is gaan zitten op het moment dat de box komt, en dan heb je die professor die 52 jaar een experiment heeft geleid en iedere keer het resultaat heeft gemist
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]Net was ik er bij de box hoor, maar dat stomme vlakje deed me de das om.
Ik heb ook zoiets hoor, als ik een grotere zou hebben zou ik het denk ik niet beter zien, ik zit er veel te dicht op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zit er twee meter vanaf, werkt goed
Neequote:
Mijn moeder wou eerst een flatscreen die max. 1 meter groot was, en nu staat er hier een 46".. Een meter was toch wel wat klein volgens haar. (hiervoor hadden we een 81cm beeldbuis waar 2 weken ervoor een nieuw beeldbuis in was gekomen omdat die na 6 jaar stuk was en onder garantie kon worden gerepareerd.quote:
Dat is ook sneu jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee
Uit het raam springen om zelfmoord te plegen en dan op iemand landen die dan doodgaat, dat is sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik had eerst een 32" maar het went te snelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn moeder wou eerst een flatscreen die max. 1 meter groot was, en nu staat er hier een 46".. Een meter was toch wel wat klein volgens haar. (hiervoor hadden we een 81cm beeldbuis waar 2 weken ervoor een nieuw beeldbuis in was gekomen omdat die na 6 jaar stuk was en onder garantie kon worden gerepareerd.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook sneu ja
Ja dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een oude beeldbuis staan, geen idee hoe groot die isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn moeder wou eerst een flatscreen die max. 1 meter groot was, en nu staat er hier een 46".. Een meter was toch wel wat klein volgens haar. (hiervoor hadden we een 81cm beeldbuis waar 2 weken ervoor een nieuw beeldbuis in was gekomen omdat die na 6 jaar stuk was en onder garantie kon worden gerepareerd.
Nee dat is lullig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee
Uit het raam springen om zelfmoord te plegen en dan op iemand landen die dan doodgaat, dat is sneu.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook sneu ja
Ja dat was ook. En ze waren nog een stel ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja dat was ook. En ze waren nog een stel ook.
Jij bent sneuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee dat is lullig.
Dit topic is sneu
Je bent zelf sneu!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee dat is lullig.
Dit topic is sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |