Ik was er vorige week nogquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
OHja...dom van mij, dat krijg je als je er nooit meer komt.
Dus jij keek vol verwachting naar je scherm?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Melleyn het volgende:
Ik hoor de ijscoboer
En het is net de huntbel
Die komt hier nooit. Dikke jammer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Melleyn het volgende:
Ik hoor de ijscoboer
En het is net de huntbel
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zouden ons moeten schamen
Jij sowieso maar melleyn ken ik eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mijn eerste hunt, ik ben niet zo getraind nogquote:
Het is een tuktukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die komt hier nooit. Dikke jammer.
Nu kent ze me ineens weer niet hoor. Nou stik dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij sowieso maar melleyn ken ik eigenlijk niet
Ach die komt nog wel 11 keer langs.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste hunt, ik ben niet zo getraind nogvandaar dat ik net mijn wake up light mistte.
Melleyn was actiever in eerdere huntsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij sowieso maar melleyn ken ik eigenlijk niet
Ja gvdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nu kent ze me ineens weer niet hoor. Nou stik dan.
Tot ik iets als een leven kreeg en niet meer iedere nacht zomaar kon opblijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn was actiever in eerdere hunts![]()
Ja maar ik niet dus ken ik hem nauwelijks.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn was actiever in eerdere hunts![]()
Een leven hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tot ik iets als een leven kreeg en niet meer iedere nacht zomaar kon opblijven
Nu ben ik nog een hem ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar ik niet dus ken ik hem nauwelijks.
Gewoon combineren jwtzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tot ik iets als een leven kreeg en niet meer iedere nacht zomaar kon opblijven
Je hebt het maar zwaar!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit best wel sneuhttp://www.ad.nl/ad/nl/45(...)en-teerdruppel.dhtml
Ja nouja ik werk 3 dagen in de week en dat kutibood plant die hunt steeds op die dagenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon combineren jwtz
Hier gewoon weer toevalIk heb de hele zomer nauwelijks vrij gehad, en al helemaal niet door de weeks, en nu heb ik uitgerekend morgen vrij
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |