heb ik alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wachten op een decoupeerzaag ofzo om het magneetbord te ontdoen van de sierlijke rand
Roodkapje met spacekoekjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik het ook niet weet...maar dat een wietplantage/coffeeshop tot de mogelijkheid behoort.
Ach, dat is bijzaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Psiesquote:
Zo hoort het nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:43 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Thanks, dan kan ik morgen ook nog hunten. Straks lekker voetbal kijken.
Het is een hele industrie...die fakir importeert op dat tapijtje papaver plantenquote:
Sparen voor een mobiele vaporizerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Bigwillem89 het volgende:
[..]
Nee joh, als je hem maar goed vast houdt.
Iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo hoort het niet
Je hoort twee dagen lang te niksen en nachten door te halen terwijl je weet dat je niets gaat kopen.
Falerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
IddIk heb deze hunt eigenlijk al gefaald
Ik heb vandaag gewerkt en vannacht zelfs geslapen!
Of net als je eindelijk je blaas niet meer kan houden...die box missenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo hoort het niet
Je hoort twee dagen lang te niksen en nachten door te halen terwijl je weet dat je niets gaat kopen.
Ah hoort het zo. Daarom had ik die box net niet. Ik heb gewoon geslapen en gestudeerd. Dan kom ik na het voetbal nog wel even koopjesjagenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo hoort het niet
Nee die fakir verkoopt qathquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is een hele industrie...die fakir importeert op dat tapijtje papaver planten
Slapen mag als je moet werken, en werken/school mag ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
IddIk heb deze hunt eigenlijk al gefaald
Ik heb vandaag gewerkt en vannacht zelfs geslapen!
OHja...dom van mij, dat krijg je als je er nooit meer komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee die fakir verkoopt qath
De bokkenrijders van villa volta zijn drugsgangs
De vliegende hollander was een smokkelaar
En de pratende boom is gewoon een pratende boom.
Qathquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee die fakir verkoopt qath
De bokkenrijders van villa volta zijn drugsgangs
De vliegende hollander was een smokkelaar
En de pratende boom is gewoon een pratende boom.
We zouden ons moeten schamenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ipad meequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of net als je eindelijk je blaas niet meer kan houden...die box missen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Slapen mag als je moet werken, en werken/school mag ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |