Dat zijn dan falers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef ejfaar het volgende:
[..]
mwaa, zijn er hier vandaag al een aantal die net te laten waren
Vuil worden is heel gewoon!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar krijg ik altijd zo'n jeuk van hè.
Die van 3 uur wel. Was net thuis en pikte 'm even mee, maar kansloze actie. Geen captcha trouwens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef ejfaar het volgende:
was het afgelopen nacht ook zo kansloos om die doos te krijgen?
ik was met dreftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vuil worden is heel gewoon!!
Maar van mij geen gezeur want bij wit en bij kleur, Omo wast door en door schoon!
Omo wast door en door schoon, niet duur
Vooral die laatste regel... KOTSquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar van mij geen gezeur want bij wit en bij kleur, Omo wast door en door schoon!
Ik heb geen wasmachinequote:
Niet goedkoop ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dealquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik ga mijn stroopwafel opwarmen, als er een doos komt kom ik nooit meer terug
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef gazhims3lv het volgende:
ik heb net een nieuwequote:
Wat is er met je oude gebeurd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een nieuwe
wat een baas is dat zeg
Bovenop een kop hete koffie of thee leggen maakt hem ook lekker warm en zachtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:04 schreef gazhims3lv het volgende:
just not the samequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Bovenop een kop hete koffie of thee leggen maakt hem ook lekker warm en zacht
Paar seconden in de magnetron is lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 't nog over een stroopwafel hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef Peter het volgende:
[..]
uhm, die hebben de bezorgers meegenomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er met je oude gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |