Tof man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
ReizenIk ben wel in Singapore en Maleisië geweest
En in een groot deel van Europa nu
Altijd beter dan de autoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Australie zou ik wel heen willen, maar ik zie ook op tegen zo een lange reis.
Ik houd ook niet meer zo van vliegen, kreeg de laatste keren heel veel last van mijn hoofd en oren, dat houdt me ook wel tegen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Cliché misschien, maar je stelt je erop in en achteraf valt alles mee
Oh zeker, 1x met de auto naar Spanje geweest, NOOOIT meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Altijd beter dan de auto
ik vind dat juist wel relaxt. Volgend jaar mss rondreis door Europa met de auto. heb zo'n 4500 km ingeplandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zeker, 1x met de auto naar Spanje geweest, NOOOIT meer.
Dat heb ik in Noorwegen gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tof man.
Ik wil graag mooie natuur zien, ik dacht vroeger altijd: ach, heuvels enzo, boeiend, maar toen zag ik het in Engeland en hetwas zó mooi
Sindsdien wil ik alles zien, bergen en strand en alles, omdat het vast nog mooier is dan het lijkt
Treinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het reizen an sich vind ik maar matigjes. In een ander land zijn daarentegen erg tof.
Een rondreis lijkt me dan wel weer leuk. Maar dit was naar de bestemming rijden, wel in 2 dagen, maar ik was kapotquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel relaxt. Volgend jaar mss rondreis door Europa met de auto. heb zo'n 4500 km ingepland
Meh, ik ben erg wagenziek, moet er niet aan denken de hele dag in zo'n autoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik vind dat juist wel relaxt. Volgend jaar mss rondreis door Europa met de auto. heb zo'n 4500 km ingepland
rondreis is het niet echt.. gewoon touren door Europa zelfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Een rondreis lijkt me dan wel weer leuk. Maar dit was naar de bestemming rijden, wel in 2 dagen, maar ik was kapot
Ik heb een aantal jaren geleden ook erg veel last gehad van mijn oren, vooral bij dalen. Maar vreemd genoeg nu geen last meer van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd ook niet meer zo van vliegen, kreeg de laatste keren heel veel last van mijn hoofd en oren, dat houdt me ook wel tegen.
Nou ja touren is toch een soort rondreis?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
rondreis is het niet echt.. gewoon touren door Europa zelfik ging altijd naar spanje/zuid frankrijk met de auto
Aan de ene kant is autoreizen kut, aan de andere kant: radiootje, airco/verwarming, lekker achter het stuurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Aan de ene kant is autoreizen kut, aan de andere kant: radiootje, airco/verwarming, lekker achter het stuurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik bedoelde gewoon dat het niet georganiseerd isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja touren is toch een soort rondreis?
Treinen is relaxedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trein
Metro
Bus-maar-alleen-als-het-niet-warm-is
Reizen
Ben helemaal gelukkig als ik ergens heenmoet (ik vind het dan niet tof dat ik helemaal naar Dordrecht moet voor een of ander examen maar dan ben ik toch helemaal gelukkig als ik in de trein ga zitten en hij gaat rijden
fixed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trein![]()
Metro geen ervaring mee
Bus-maar-alleen-als-het-niet-warm-is![]()
Reizen
Ben helemaal gelukkig als ik ergens heenmoet (ik vind het dan niet tof dat ik helemaal naar Dordrecht moet voor een of ander examen maar dan ben ik toch helemaal gelukkig als ik in de trein ga zitten en hij gaat rijden
Eerst dan iemand zien te vinden die mee wilquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren geleden ook erg veel last gehad van mijn oren, vooral bij dalen. Maar vreemd genoeg nu geen last meer van.
Toch, als je er graag heen wilt, doen. Die paar minuten pijn in je harses neem je dan maar voor lief. Daar denk je ook niet aan als je je een stuk in de kraag zuipt en je er de volgende dag pas last van hebt. YOLO
Echtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik in Noorwegen gehadWauw!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!vakantiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst dan iemand zien te vinden die mee wil
OVquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Trein
Metro
Bus-maar-alleen-als-het-niet-warm-is
Reizen
Ik ga komende zomer waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Altijd beter dan de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |