quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, jij hebt het dorp al.
in 1 haal je baard er helemaal af!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt.
stapelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
niet te geloven. Ik ging naar de wc en mis natuurlijk een doelpunt.
genoeg herhalingenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Gelukkig wel op tijd voor de herhaling.
Pechvögel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ik dacht, waarom scrollt ie nou ineens zou traagquote:
Probeer je je nummer 1 positie van dingen missen weer in te nemen van die professor?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ach, tis maar een balquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Omdat plaatje of omdat groot plaatje?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht, waarom scrollt ie nou ineens zou traagEn toen kwam er een plaatje in beeld.. Ah, vandaar
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer je je nummer 1 positie van dingen missen weer in te nemen van die professor?
Geen ideequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat plaatje of omdat groot plaatje?
Ik mis ook heel veel doelpuntenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
JaIk heb dit al ZO vaak gehad da tik een doelpunt mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mis ook heel veel doelpunten
Hehe ik kijk altijd. Nu ga ik echt even kijken tot de rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik kijk altijd. Nu ga ik echt even kijken tot de rust
Godallemachtig irritant. Dat is het.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef ejfaar het volgende:
die beveiliging van de box is geen captcha toch? maar wat is het wel?
Ik kreeg net dat ik in een scherm een donker hokje moest aanklikkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef ejfaar het volgende:
die beveiliging van de box is geen captcha toch? maar wat is het wel?
ja, het werkt niet namelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Godallemachtig irritant. Dat is het.
2.95quote:
ABSOLUUT!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Godallemachtig irritant. Dat is het.
dat heet geen captcha toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg net dat ik in een scherm een donker hokje moest aanklikken![]()
Ik zou het niet weten..quote:
Ohja, dat is wel een goeie trouwensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dit topic doen mensen alleen iets voor boxendus hoeveel heb je er in de aanbieding
x ongeschikt dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef dexterdidi het volgende:
haha sorry voor het lastig zijn mensen excuses!
zichies met plaatjuhs!quote:
Kijk even in SES hiervoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef dexterdidi het volgende:
haha sorry voor het lastig zijn mensen excuses!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |