We hadden ze gebeld, we wilden je niet alcoholverslaafd maken..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het aandeel Phillips valt dit keer wel mee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh als iedereen voetballen kijkt, des te minder mensen hunten
Die lampjes zijn nog niet voorbijgekomen, niet de wake-up maar die met allemaal kleurtjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Het aandeel Phillips valt dit keer wel mee
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook.![]()
Dagkaart kopen en dan van Driehuis naar groningen, maastricht en den haag. Even duitsland meepakken voor de goedkope dingen. Heerlijk![]()
Ga je mee?
Nou bedankt namens de feestcommissiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hadden ze gebeld, we wilden je niet alcoholverslaafd maken..
Goed dat je het zegt.. zat bijna van ellende Robert ten Brink te kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Nizno het volgende:
verrek en niemand me vertellen he dat Robert ten Brink weer op tv kwam!!
Zat ik gewoon van ellende voetbal te kijken.
Geen dankquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nou bedankt namens de feestcommissie
Als bestuurder wel vet maar bijrijder is niet leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Muziek kan ook in de auto..![]()
In het OV ga ik me toch alleen maar lopen ergeren aan de mensen om mij heen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.. zat bijna van ellende Robert ten Brink te kijken.
Done.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan iemand niet godnondeju even een paar van die werkbanken opkopen, die hoef ik niet in mijn box..
donequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan iemand niet godnondeju even een paar van die werkbanken opkopen, die hoef ik niet in mijn box..
Ik was trouwens ook 15 toen ik naar Londen gingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, ik was 15 dat ik naar Noorwegen gingMaar wauw
![]()
Sindsdien ben ik ook erg fan uitzichten en mooie natuurreizen (zijn alleen véél te duur op het moment
)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]Ah dat is liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xnapperalleenhelemaalnixvanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:49 schreef essnhills het volgende:
laten we het positief bekijken, ze hebben een nieuw spel in het assortiment!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh ik dacht meer domino?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Melleyn het volgende:
Wat is deze, scrabble met dobbelstenen?![]()
sets maken. Zo ver was ik.. Maar schijnbaar is 123 ook een set, dan vind ik 246 ook een set. En dat telt niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Melleyn het volgende:
Wat is deze, scrabble met dobbelstenen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Fok!Monopolyquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is lief
Tja ik ben ook vaak in het spangastopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen die spangas kijken zijn sowieso eindbaas.
Wacht volgens mij maak ik het erger![]()
Ik las weer iets stoms...slet ipv set....ik snapte er weer niets van
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, jij hebt het dorp al.![]()
![]()
Omg.. PSV scoort bijna, ben grote Ajaxfan maar voor het Neerlandsch voetbal is het toch wel leukhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Zelf iets verlengbaars in elkaar flansen op die werkbank?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ducttapequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, jij hebt het dorp al.![]()
![]()
in 1 haal je baard er helemaal af!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt.
En je huid, vetlaag etc..dag![]()
stapelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef Melleyn het volgende:
Vraag me wel af hoe je 13 mesjes op dat ding krijgt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
niet te geloven. Ik ging naar de wc en mis natuurlijk een doelpunt.
![]()
![]()
genoeg herhalingenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Gelukkig wel op tijd voor de herhaling.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Pechvögel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
![]()
Ik dacht, waarom scrollt ie nou ineens zou traagquote:En toen kwam er een plaatje in beeld.. Ah, vandaar
Probeer je je nummer 1 positie van dingen missen weer in te nemen van die professor?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Ach, tis maar een balquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
![]()
Omdat plaatje of omdat groot plaatje?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht, waarom scrollt ie nou ineens zou traagEn toen kwam er een plaatje in beeld.. Ah, vandaar
![]()
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Probeer je je nummer 1 positie van dingen missen weer in te nemen van die professor?Ik heb dit al ZO vaak gehad da tik een doelpunt mis.
![]()
Geen ideequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat plaatje of omdat groot plaatje?
Ik mis ook heel veel doelpuntenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
JaIk heb dit al ZO vaak gehad da tik een doelpunt mis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik mis ook heel veel doelpunten
Hehe ik kijk altijd. Nu ga ik echt even kijken tot de rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik kijk altijd. Nu ga ik echt even kijken tot de rust
Godallemachtig irritant. Dat is het.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef ejfaar het volgende:
die beveiliging van de box is geen captcha toch? maar wat is het wel?![]()
Ik kreeg net dat ik in een scherm een donker hokje moest aanklikkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef ejfaar het volgende:
die beveiliging van de box is geen captcha toch? maar wat is het wel?![]()
ja, het werkt niet namelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Godallemachtig irritant. Dat is het.![]()
2.95quote:ABSOLUUT!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Godallemachtig irritant. Dat is het.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dat heet geen captcha toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg net dat ik in een scherm een donker hokje moest aanklikken![]()
![]()
Ik zou het niet weten..quote:Ik was te druk met proberen te klikken
-reactie op edit
[ Bericht 97% gewijzigd door Karina op 28-08-2013 21:05:17 ]Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
-reactie op edit
[ Bericht 95% gewijzigd door Karina op 28-08-2013 21:05:30 ]http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-reactie op edit
[ Bericht 53% gewijzigd door Karina op 28-08-2013 21:05:43 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ohja, dat is wel een goeie trouwensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dit topic doen mensen alleen iets voor boxendus hoeveel heb je er in de aanbieding
x ongeschikt dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef dexterdidi het volgende:
haha sorry voor het lastig zijn mensen excuses!
[ Bericht 11% gewijzigd door Karina op 28-08-2013 21:06:49 ]![]()
Karina, als je toch bezig bent met opschonen, haal dat plaatje gelijk even weg
zichies met plaatjuhs!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kijk even in SES hiervoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:05 schreef dexterdidi het volgende:
haha sorry voor het lastig zijn mensen excuses!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T was voor een goed doel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Ceviche het volgende:
Karina zit je nou posts te knippen in een sc?![]()
Had je veel TRs Kar?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die van die gozer netquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Ceviche het volgende:
Karina zit je nou posts te knippen in een sc?En de quotes.
![]()
tssss... wat weinig!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Welnee, niks aan de hand, gewoon doorlopenquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja weet ik maar waarom? Ik post ook nooit iets nuttigsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van die gozer netEn de quotes.
![]()
![]()
Zo weet hij dat het hier niet de goede plek is, vandaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alsof wij hier iets zinnigs posten![]()
![]()
Ik kom je in ieder geval niet lastig vallenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Alsof wij hier iets zinnigs posten![]()
![]()
Oh het was een leermomentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo weet hij dat het hier niet de goede plek is, vandaar![]()
![]()
![]()
opvoeden heet dat
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik neem je mee![]()
![]()
Ik neem je mee op reis
Ik zit liever voor de huntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, niks aan de hand, gewoon doorlopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand die huiswerk kwam doen hier![]()
![]()
koop dan ff die SDtjes opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zit liever voor de huntOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh, in dat geval.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zit liever voor de hunt
Welnee, niks aan de hand, gewoon doorhunten"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Naar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef essnhills het volgende:
Ik neem je mee![]()
![]()
Ik neem je mee op reis
![]()
![]()
Soms moet de juf een beetje streng zijn, anders komt hij de volgende keer met nog een huiswerkvraagquote:![]()
![]()
Jij mag dat wel hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kom je in ieder geval niet lastig vallen![]()
![]()
![]()
Rome of Parijs?quote:
Oh ja, de hunt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zit liever voor de hunt![]()
GMTAquote:
Ik ben in allebei nog niet geweest trouwensquote:
Nou dit...het gaat zo langzaam dat de SC inmiddels interessanter isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
Wat gaan die producten inene traag dan.
om maar even wat ontopics te zeggenOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ze hebben niet zo veel voor 2 dagen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
om maar even wat ontopics te zeggen![]()
![]()
Hij leest ook maar 45mb/s, als wij zoveel typen duurt het zo langquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
om maar even wat ontopics te zeggen
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben in allebei nog niet geweest trouwens
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
voetbal op tv.... alle mannen die SDkaartjes zouden kopen zitten met hun snuit op het tvglasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:11 schreef Lyza666 het volgende:
om maar even wat ontopics te zeggenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat is het sws alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dit...het gaat zo langzaam dat de SC inmiddels interessanter is![]()
ook pas de 30e x dat die langskomt vandaagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ze hebben niet zo veel voor 2 dagen.![]()
![]()
Mwah, niet alle mannen....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
voetbal op tv.... alle mannen die SDkaartjes zouden kopen zitten met hun snuit op het tvglasMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ja, dat is goed voor je ogen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
voetbal op tv.... alle mannen die SDkaartjes zouden kopen zitten met hun snuit op het tvglas![]()
kocht jij ze dan??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: