Donderdag. Doe je mee met een SC meet organiseren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
OhAlles om de meet... Jeetje zeg. Wanneer is die kutmeet
Donderdag, kom je ook?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahah... nee...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Donderdag. Doe je mee met een SC meet organiseren?
Doe nou niet zo kinderachtigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb even rondgekeken maar ik ga toch elders slowchatten.
Wat een vooroordelen weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
OH NU ZAT IK TE ZEUREN?! HE!??!!? DOE EENS NORMAAL CHAI!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen weer.Jij zat te zeuren dat het hier dood was, kijk dan hoe effectief dit is.
Haha, Veer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Ah het is niet helemaal mijn ding... Schaam me er soms al een beetje voor dat ik zoveel posts heb gemaakt hier.quote:
Niet naar de meet gaan maakt je niet minder een FOK!ster, accepteer maar gewoon dat je een van ons bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah het is niet helemaal mijn ding... Schaam me er soms al een beetje voor dat ik zoveel posts heb gemaakt hier.
?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef haan33 het volgende:
ik heb vernomen dat madjack, piye, hugh niet meer kunnen, ik heb besloten dan ook niet meer te gaan
Klopt, maar niet naar een meet gaan maakt me imo wel net een tikkie minder kansloosquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet naar de meet gaan maakt je niet minder een FOK!ster, accepteer maar gewoon dat je een van ons bent.
Wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef haan33 het volgende:
ik heb vernomen dat madjack, piye, hugh niet meer kunnen, ik heb besloten dan ook niet meer te gaan
Ligt eraan. Kom jij? :$quote:
piye moet katoenplukken, hugh gaat bankdrukken en madjack moet op de trekkerquote:
Dat zie ik juist compleet andersom. Als ik met mensen urenlang kan slowchatten, kan ik ook een gezellige avond met ze hebben in een kroeg. Zo niet, vind ik dat juist een beetje kansloos.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar niet naar een meet gaan maakt me imo wel net een tikkie minder kansloos
HAHAHA GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
piye moet katoenplukken, hugh gaat bankdrukken en madjack moet op de trekker
Snap ik, maar voor mij is fok puur en alleen een tijdverdrijf en vermaak voor thuis. Niet een mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen. Zelfde als online daten. Ik zou dat nooit kunnen/willenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zie ik juist compleet andersom. Als ik met mensen urenlang kan slowchatten, kan ik ook een gezellige avond met ze hebben in een kroeg. Zo niet, vind ik dat juist een beetje kansloos.
Dan ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Vlecht jij je haar wel eens in een visgraatvlecht?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Fair enough.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor mij is fok puur en alleen een tijdverdrijf en vermaak voor thuis. Niet een mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen. Zelfde als online daten. Ik zou dat nooit kunnen/willenHet is voor mij persoonlijk toch anders dan gewoon op de 'natuurlijke' wijze mensen leren kennen en vriendschappen aangaan of de liefde van je leven tegenkomen, zeg maar
Heb daar zelf alleen andere ervaringen mee, zoals algemeen bekend is
[..]
Dan ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond Ambi leuker met krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
helemaaaaal naar de kloottteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'![]()
Ik krijg altijd oprecht zin om te zuipen als ik jou zie postenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef haan33 het volgende:
helemaaaaal naar de kloottteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
[..]
Dan ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja zeg. 6 plaatsen omlaag op m'n lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WELKE LIJST? VERTEL!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg. 6 plaatsen omlaag op m'n lijst![]()
Niet 24/7 bezopen zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik krijg altijd oprecht zin om te zuipen als ik jou zie posten
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'![]()
Ach, nummer 7 vind ik ook best.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg. 6 plaatsen omlaag op m'n lijstBangalijst natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
1x gehad, maar ik kan dat zelf nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vlecht jij je haar wel eens in een visgraatvlecht?
1. krioquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is jouw FOK!-bangalijst?
2. krio
3. krio
4. krio
5. krioOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
DM me dit, super nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig, jij staat nog steeds op 2![]()
dus?quote:Geen inzage hebben in de FOK!bangalijstquote:Wat is jouw FOK!-bangalijst?
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
Waar sta ik dan? Sta ik er uberhaupt wel op? En wat voor lijst is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig, jij staat nog steeds op 2B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Alleen mannen kunnen hierin kijken, anders gaan jullie allemaal weer zelfmoord plegen enz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar sta ik dan? Sta ik er uberhaupt wel op? En wat voor lijst is het eigenlijk?"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. krio
2. krio
3. krio
4. krio
5. krioklefferds
HOU OP MET ME NIEUWSGIERIG MAKEN EN VERTEL ME ALLESquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
dus?
[..]
Geen inzage hebben in de FOK!bangalijst![]()
Maar ik ben one of the guysquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Alleen mannen kunnen hierin kijken, anders gaan jullie allemaal weer zelfmoord plegen enz.
Ja ga niet teveel prijsgeven anders kunnen jullie samen de hele lijst vaststellen. Geef soms eigenlijk alleen de mutaties aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar sta ik dan? Sta ik er uberhaupt wel op? En wat voor lijst is het eigenlijk?![]()
"mannen" die lijstjes makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Alleen mannen kunnen hierin kijken, anders gaan jullie allemaal weer zelfmoord plegen enz.![]()
![]()
Ja lekker lullig, Chlo en CY wel zeggen en mij niet. Is niet eerlijk dit, Mortaxx.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ga niet teveel prijsgeven anders kunnen jullie samen de hele lijst vaststellen. Geef soms eigenlijk alleen de mutaties aan.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik ben best trots op mijn tweequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ga niet teveel prijsgeven anders kunnen jullie samen de hele lijst vaststellen. Geef soms eigenlijk alleen de mutaties aan.![]()
![]()
Wij hebben een speciaal plekje in zijn hart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lekker lullig, Chlo en CY wel zeggen en mij niet. Is niet eerlijk dit, Mortaxx.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Of op z'n lijstje dus. Kan je eigenlijk ook een plek delen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hebben een speciaal plekje in zijn hart.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. krio
2. krio
3. krio
4. krio
5. krio
full stops and exclamation marks![]()
Ik dacht dat ik dat ook hadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hebben een speciaal plekje in zijn hart.
'Oeh, kijk mij, ik val op mannen.'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. krio
2. krio
3. krio
4. krio
5. krio.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Mijn hart is zwart en doods.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hebben een speciaal plekje in zijn hart.
En Veer staat nog altijd boven jou![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Oeh, kijk mij, ik val op mannen.'.
dafuq
Gvd.quote:
gore snol hequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
wacht maar tot krio erachter komt dat hij op 5 staat, dan tuigt hij haar wel af
![]()
![]()
Ah.. Ik sta in één of andere top 6 dus... Ik word al warmer (figuurlijk gesproken dan..)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn hart is zwart en doods.
En Veer staat nog altijd boven jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Heb je blijkbaar ook.quote:Wow.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mijn hart is zwart en doods.
En Veer staat nog altijd boven jou
Wow.
Zal nog eens dingen voor je nakijken. Nee, het is goed met je.Hahaha, tering.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
!
Hard geworden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
gore snol hewacht maar tot krio erachter komt dat hij op 5 staat, dan tuigt hij haar wel af
Onaardig rotwijfquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:19 schreef ntm het volgende:
Mortaxx staat op nummer 234 in mijn lijst met heetste FOK! heren.![]()
![]()
Ik heb zin in vette hap. In plaats daarvan ga ik maar een bakje magere yoghurt met aardbei eten.
/fuckmylifeB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Damn, net een boterham met ei, ham en kaas gehad. Valt zwaar.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
Damn, net een boterham met ei, ham en kaas gehad. Valt zwaar.
doe er wat tofuschaafsel doorheenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb zin in vette hap. In plaats daarvan ga ik maar een bakje magere yoghurt met aardbei eten.
/fuckmylife![]()
Waaromquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef VeerEli het volgende:
/fuckmylife![]()
![]()
Is dit een typische boerinnensnack voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Fascination het volgende:
Damn, net een boterham met ei, ham en kaas gehad. Valt zwaar.full stops and exclamation marks![]()
Weet toch.quote:
Nee, een boerinnensnack is een boterham met alleen ham en kaas, maar ik dacht laat ik eens exotisch doen met ei erbij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dit een typische boerinnensnack voor het slapen gaan?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
zelfgeraapt ei?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een boerinnensnack is een boterham met alleen ham en kaas, maar ik dacht laat ik eens exotisch doen met ei erbij.![]()
I like it when you try new things.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, een boerinnensnack is een boterham met alleen ham en kaas, maar ik dacht laat ik eens exotisch doen met ei erbij.
Had het vanmiddag gegetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
doe er wat tofuschaafsel doorheenZelf gepaneerd en gekruid. Bij boontjes en aardappelschotel.
Nou, omdat ik anders weer vadsig wordt?quote:
Ik eet dit elke dag voor het slapengaan, dead srs. Behalve in het weekend, dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dit een typische boerinnensnack voor het slapen gaan?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
I like it when you try new things.Hoe was je date trouwens?
Helemaal vergeten te vragen.
Hebben krio en chlo elkaar eindelijk ontmoet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]Hoe was je date trouwens?
Doe normaal mensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, omdat ik anders weer vadsig wordt?![]()
![]()
Srs ik probeer vet eten enz echt minimaal te houdenquote:Ben goed op gewicht zo, wil niet aankomen (in vet)
Eet wel 1x in de week iets ongezonds hoor.. Pizza, patat of kibbeling bijv.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Kom je zo snel aan dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs ik probeer vet eten enz echt minimaal te houdenBen goed op gewicht zo, wil niet aankomen (in vet)
![]()
![]()
Ik denk dat als ik nu niet meer op m'n eten let en alles weer ga vreten; chocola, chips, vaak vet avondeten etc, dat ik binnen 2 maand wel weer een paar kilo er aan heb. Maar dat weet ik niet zeker, hoor. Schat ik zo in. Oh en vergeet m'n edit niet in m'n vorige postquote:
Ja, Veer is een former fatty.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Nee, niks Veer pls!!!!! Meer dames zouden zo moeten denken, hadden we een stuk minder vette mormels rondlopen.quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Mja ik weet niet, ik vind dat je dat best kan hebben hoor. Ik vind op eten letten niet erg, maar ik zou niet te veel laten staan om een paar kilo's te vermijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nu niet meer op m'n eten let en alles weer ga vreten; chocola, chips, vaak vet avondeten etc, dat ik binnen 2 maand wel weer een paar kilo er aan heb. Maar dat weet ik niet zeker, hoor. Schat ik zo in. Oh en vergeet m'n edit niet in m'n vorige post![]()
Shut upquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, Veer is een former fatty.Gelukkig niet.
Lul nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, Veer is een former fatty.![]()
![]()
Mwah, ik wil gewoon niet meer vet hebben dan nuquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mja ik weet niet, ik vind dat je dat best kan hebben hoor. Ik vind op eten letten niet erg, maar ik zou niet te veel laten staan om een paar kilo's te vermijden.Tenzij ik het aan m'n tieten of reet kon vreten, maar dat kan helaas niet. Alles gaat bij mij binnen no time aan m'n buik zitten, en dat wil ik dus écht niet meer
en een stuk meer anorexiachicksquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, niks Veer pls!!!!! Meer dames zouden zo moeten denken, hadden we een stuk minder vette mormels rondlopen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt stuk om die teringkop.![]()
Maar vet zet zich niet om in vet ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ik wil gewoon niet meer vet hebben dan nuTenzij ik het aan m'n tieten of reet kon vreten, maar dat kan helaas niet. Alles gaat bij mij binnen no time aan m'n buik zitten, en dat wil ik dus écht niet meer
Je komt aan door een te veel aan kcal, dus als je genoeg beweegt kan je eten wat je wil en wanneer je wil.
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt stuk om die teringkop.![]()
!!
Zo stel ik me Ambi echt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt stuk om die teringkop.![]()
Alleen dan minder lachend
Ik mis Ambi![]()
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ja, dat snap ik welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar vet zet zich niet om in vet ofzoJe komt aan door een te veel aan kcal, dus als je genoeg beweegt kan je eten wat je wil en wanneer je wil.
Maar door vet eten zit je al vrij snel op teveel kcal
![]()
En ik beweeg nog niet genoegDoe geen flikker aan cardio oid
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo stel ik me Ambi echt voorAlleen dan minder lachend
Ik mis Ambi
Ambi is meer dit.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi is meer dit.![]()
Mis Ambi ook wel hoor.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Doe dat dan gewoon joh, veel leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik welMaar door vet eten zit je al vrij snel op teveel kcal
![]()
En ik beweeg nog niet genoegDoe geen flikker aan cardio oid
Gewoon een paar extra rondjes op je vent en je kan een hele doos kroketten op
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi is meer dit.Nog iets erbij over seksgebrek en het klopt
![]()
![]()
Veer, heb nog wel een banaan voor je.
/ModusOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Godverquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon joh, veel leukerGewoon een paar extra rondjes op je vent en je kan een hele doos kroketten op
Kroketten zijn maar 150 kcal per stuk trouwens
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
Veer, heb nog wel een banaan voor je.
/ModusEcht
DAAROM NOU JUIST! Valt best mee, er zijn vet veel lekkere schranshappen die helemaal niet zo dik makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
GodverKroketten zijn maar 150 kcal per stuk trouwens
![]()
![]()
Aan het fappen op jouw meest recente pics.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DAAROM NOU JUIST! Valt best mee, er zijn vet veel lekkere schranshappen die helemaal niet zo dik makenMaar ik eet soms 's avonds ook een boterhammetje met cervelaatworst
Vind dat ook gewoon vet lekker
Maar gewoon echt ook.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ai....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan het fappen op jouw meest recente pics.
Ossenworstquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KloptMaar ik eet soms 's avonds ook een boterhammetje met cervelaatworst
Vind dat ook gewoon vet lekker
![]()
![]()
Leverworst.
We zitten trouwens misschien in hetzelfde bootjeAl 3 weken de blafkanker en ze kunnen niets vinden, straks heb ik ook astma
![]()
![]()
Salami, daar heb ik weer eens zin in.
gewoon konker veel wiet roken, krijg je snellere stofwisseling en kun je eten wat je wilStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Zie je, zelfs lesbo's willen een dikke stinkworst.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:45 schreef Fascination het volgende:
Salami, daar heb ik weer eens zin in.
Oh shit, nee tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:45 schreef CristinaYang het volgende:
We zitten trouwens misschien in hetzelfde bootjeAl 3 weken de blafkanker en ze kunnen niets vinden, straks heb ik ook astma
Dat zou toch wat zijn
Wat nu? Longarts ook?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Godsamme Chloroquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie je, zelfs lesbo's willen een dikke stinkworst.![]()
Hartstikke leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]Hoe was je date trouwens?
Idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, niks Veer pls!!!!! Meer dames zouden zo moeten denken, hadden we een stuk minder vette mormels rondlopen.full stops and exclamation marks![]()
Heb gewoon zware botten.
Weet iemand nog een leuke docu?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik word gewoon van water al dik. Het is niet anders.quote:
American History X.quote:
Gaat over de Amerikaanse geschiedenis.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Drugs zijn slechtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:46 schreef deadprez het volgende:
gewoon konker veel wiet roken, krijg je snellere stofwisseling en kun je eten wat je wil![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga je details vertellen als ik heel hard zeur?
Heb problemen met m'n schildklier, daardoor kom ik al aan van een plakje kaas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik word gewoon van water al dik. Het is niet anders.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had vanmiddag echt wat kuts trouwens
Liep de tuin in om wat in de container te gooien, maar wij hebben zo'n open 'poortje' als het ware, recht tegenover de deur van de schuur. Daarachter staat gewoon een rijtjeshuis, enzo.
Dus ik loop zo naar buiten, maar had m'n slaapjurkje aan en die moet ik nog even verstellen, want m'n tieten floepen er steeds uit omdat hij nogal laag zit.
Nou ben ik de hele week gewoon alleen thuis enzo dus ik hoef daar nooit op te letten. Dus ik loop zo nietsvermoedend naar buiten, doe de deur open en zie aan de overkant m'n overbuurjongen. Op dat moment schiet het je pas te binnen en toen had ik dus echt een dikke vette nippleslip, of zeg maar gerust titslipKon wel door de grond zakken
GODVERDOMME WANNE KUTDAG
WAAR IS M'N WIJN!I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Hard gewordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef VeerEli het volgende:
Liep de tuin in om wat in de container te gooien, maar wij hebben zo'n open 'poortje' als het ware, recht tegenover de deur van de schuur. Daarachter staat gewoon een rijtjeshuis, enzo.
Dus ik loop zo naar buiten, maar had m'n slaapjurkje aan en die moet ik nog even verstellen, want m'n tieten floepen er steeds uit omdat hij nogal laag zit.
Nou ben ik de hele week gewoon alleen thuis enzo dus ik hoef daar nooit op te letten. Dus ik loop zo nietsvermoedend naar buiten, doe de deur open en zie aan de overkant m'n overbuurjongen. Op dat moment schiet het je pas te binnen en toen had ik dus echt een dikke vette nippleslip, of zeg maar gerust titslipKon wel door de grond zakken
![]()
Dank je, lief.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oke. Wel oprecht heel blij voor jullie, 1800% srs enzo
Oh god, ze is er. Hide yo wife, hide yo kids.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
GODVERDOMME WANNE KUTDAG
WAAR IS M'N WIJN!Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hard geworden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef VeerEli het volgende:
Veer pls.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef VeerEli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god, ze is er. Hide yo wife, hide yo kids.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Godver, jullie
Maar serieus, hij keek ook gewoon net mijn kant op en zo, vreselijk
Och armequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:52 schreef VeerEli het volgende:
Achja, het kan altijd erger. Ik ben gisteren loeihard betrapt in een kleedhokje van de Duinrell. Ben je net lekker bezig, komen er twee van die hoofdjes over de rand heen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Veer pls.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Porno downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Hide your cat, vergeet je nog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god, ze is er. Hide yo wife, hide yo kids.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Gooi het eruit meid.quote:
Hide yo pussy, wordt dat dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hide your cat, vergeet je nog.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat was jij datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Och armeAchja, het kan altijd erger. Ik ben gisteren loeihard betrapt in een kleedhokje van de Duinrell. Ben je net lekker bezig, komen er twee van die hoofdjes over de rand heen
![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dacht je van zelf alles opgezopen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
GODVERDOMME WANNE KUTDAG
WAAR IS M'N WIJN!![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hide your cat, vergeet je nog.
Wat zit jij nou gemeen te doen, katten stemmen mij rustig en je weet hetKutverjaardagen en schoonzussen met kapsels erger dan terminale ziektes en katten die je kabeltje van je boxjes kapot makenquote:KAN WEL JANKEN!! EN DE WIJN IS OP!!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wat voor cijfer zou jij Mortie geven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ROT OPIk herken jouw gezicht heus wel, lamlul
Gadverdamme en daarna die spermapoes schoonmaken in het zwembad zeker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Och armeAchja, het kan altijd erger. Ik ben gisteren loeihard betrapt in een kleedhokje van de Duinrell. Ben je net lekker bezig, komen er twee van die hoofdjes over de rand heen
Haha, maar werk in Duinrell dus hoor wel eens watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ROT OPIk herken jouw gezicht heus wel, lamlul
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme en daarna die spermapoes schoonmaken in het zwembad zeker.![]()
![]()
So so kinky.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Shiiiiiiit
Ik geef geen cijfers. Maar we kwamen met z'n allen tot de conclusie dat hij een mooie vent is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou jij Mortie geven?Was onderweg naar buiten ja, en we werden onderbrokenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme en daarna die spermapoes schoonmaken in het zwembad zeker.Lul nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha, maar werk in Duinrell dus hoor wel eens wat
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slap geworden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef CristinaYang het volgende:
Lul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]Waar is dat wijf van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mob Wives.quote:Lach me echt de pleuris.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]Gvd, die gifjes onder elkaar maakt het echt hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geef geen cijfers. Maar we kwamen met z'n allen tot de conclusie dat hij een mooie vent is.![]()
![]()
![]()
quote:Lul nietIk werk er wel, maar hier niets over gehoord. Ook niet bijzonder daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook altijd wel vechtpartijen enzo
![]()
Nee joh die heeft Panzer zelf meteen weer leeggezogen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken naar die show van die drie bejaarde Italiaanse wijven, ook hilarischquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mob Wives.Lach me echt de pleuris.
![]()
![]()
"Mmmmm eiwitten!"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh die heeft Panzer zelf meteen weer leeggezogen.![]()
![]()
![]()
Golden Girls?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken naar die show van die drie bejaarde Italiaanse wijven, ook hilarischOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Werk je echt bij Duinrell?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik werk er wel, maar hier niets over gehoord. Ook niet bijzonder daarOok altijd wel vechtpartijen enzo
Bij het zwemgedeelte? Shit, moet ik sowieso ff foto van je zien, ga daar binnenkort een keer heen
Maar wat, serieus? Hoezo altijd wel vechtpartijen dan?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Gewoon vacuum trekken, jeweetogquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh die heeft Panzer zelf meteen weer leeggezogen.Wat dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
Vind dat CY haar ondertitel moet aanpassen![]()
![]()
Nee bij La Place daar. Sta gelukkig nooit in Tikibad. DM maar als je gaat. Kook ik voor jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Werk je echt bij Duinrell?Bij het zwemgedeelte? Shit, moet ik sowieso ff foto van je zien, ga daar binnenkort een keer heen
Maar wat, serieus? Hoezo altijd wel vechtpartijen dan?![]()
![]()
Aaaaaaaaaaaawh zo liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee bij La Place daar. Sta gelukkig nooit in Tikibad. DM maar als je gaat. Kook ik voor jeWelke dagen werk je er niet?
werkte jij er woensdag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee bij La Place daar. Sta gelukkig nooit in Tikibad. DM maar als je gaat. Kook ik voor je"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
quote:Nadat ik op enter drukte besefte ik dat het anders overkomt, zo. Bedoelde het meer zo omdat dit meestal sneller gaat dan te zeggen welke dagen je er wél werkt
lolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen met die vechtpartij en aanranding en jij een topic opende. Ja
wij waren dus heel dicht bij elkaar
dat zal de onverwachte stijve in het kinderbadje wel hebben veroorzaakt"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
Wat?! Vertel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen met die vechtpartij en aanranding en jij een topic opende. Ja
Het was best hilarisch trouwens, die kinderen waren keihard aan het bleren en keken over alle hokjes heenDus hoewel ik me helemaal kapot schaamde, werden zij vervolgens het bad uitgekickt omdat zo'n Engels wijf helemaal loco ging toen ze bij haar keken
![]()
![]()
Bwehehehe, dat zal ze lerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat?! Vertel?
Het was best hilarisch trouwens, die kinderen waren keihard aan het bleren en keken over alle hokjes heenDus hoewel ik me helemaal kapot schaamde, werden zij vervolgens het bad uitgekickt omdat zo'n Engels wijf helemaal loco ging toen ze bij haar keken
Ahw! Ze kan weer lachen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Je hebt zelf wel gezien wat voor volk het Tikibad aantrektquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat?! Vertel?
Zie regelmatig politie het park oprijden rond sluitingstijd
![]()
Tering, zit daar zoveel kutvolk? Laat dat dagje Duinrell dan maar zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zelf wel gezien wat voor volk het Tikibad aantrektZie regelmatig politie het park oprijden rond sluitingstijd
Deze week alleen donderdag nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nadat ik op enter drukte besefte ik dat het anders overkomt, zo. Bedoelde het meer zo omdat dit meestal sneller gaat dan te zeggen welke dagen je er wél werkt
![]()
Komt wel weer goed met mequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
was jij er nou ook de vorige keer?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef Dqod het volgende:
Ahw! Ze kan weer lachen.
Komt wel weer goed met me
SPOILER"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
maximaal 15 minuten fappe hequote:
[ Bericht 1% gewijzigd door haan33 op 28-08-2013 00:27:23 ]"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
Trustenquote:
Hoe vaak ga je dat nou nog vragen.. Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
was jij er nou ook de vorige keer?
Deze keer niet, wees gerust
Jammer, ik vind je best wel chillquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nou nog vragen.. Ja
Deze keer niet, wees gerust"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt wel weer goed met meKomt wel goed schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jammer, ik vind je best wel chill
Volgende keer wellichtquote:![]()
Nou, slapen maar dan.
Trusten honneponnen. Lof julliej!!! hihihihB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Dit topic ging toch over de meetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zelf wel gezien wat voor volk het Tikibad aantrektZie regelmatig politie het park oprijden rond sluitingstijd
Centrum van het universum ben ik..![]()
Hoiquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
![]()
Gelijk heb je toch..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef Rozzje het volgende:
[..]
I know.. Moet helemaal naar hilversum naar school nu ben liever te vroeg dan te laat dus drm![]()
Schreeuw niet zo, je maakt me bangquote:
Dag Rozzje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef Rozzje het volgende:
[..]
I know.. Moet helemaal naar hilversum naar school nu ben liever te vroeg dan te laat dus drm∞![]()
Nee, hij maakte me bangquote:
Okquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Luister gewoon Diekot, HET KOMT WEL GOED.
Slimme jongen aanwezig hier en ik heb het niet over me zelf. Maar het baletje begint te rollen en het komt naar me zelf.Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Hahaha ik ken t zelfde probleem hier zo blij met m'n vrije dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee daarom maar nog steeds zit nog in de vakantie ''ritme''![]()
![]()
Kuteyeliner trouwens, van de Lush.. Doen we nie meerI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Je komt ook uit de omgeving van Rotterdam he? Lekker man. DM maar eventjes, dan spreken we het verder af, er is nog één plek vrij in mijn met beats voorziene auto.quote:∞![]()
Jou muzieksmaakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je komt ook uit de omgeving van Rotterdam he? Lekker man. DM maar eventjes, dan spreken we het verder af, er is nog één plek vrij in mijn met beats voorziene auto.![]()
![]()
![]()
weten jullie al waar je uit gaan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:01 schreef -supergirl- het volgende:
zijn er nog nieuwe kandidaten bijgekomen voor de meetCentrum van het universum ben ik..![]()
poema. schijnt het..... is dat wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:03 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
weten jullie al waar je uit gaan?![]()
JMF en VMS, zijn jullie er ook... ?
Gebruik anders ff de sherlock.
jemappellefrikandelle
Ronnie
VMSDKR
Greece∞![]()
Heb ik ook last van Rozzje. Dat is gewoon heel vervelend. Maar dets de wee it goos.. doe je niks aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:01 schreef Rozzje het volgende:
Ik dan ook echt niet tt 3 uur niet slapen vanwege me ritme∞![]()
ik heb pas iets geleerd over aardlijnen. als je bed op zo'n lijn ligt kan je ziek worden, slapeloos zijn, hoofdpijn krijgen en zelfs doodgaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:09 schreef AMD_POES het volgende:
Heb elke nacht t zelfde nooit kunnen slape![]()
yep,quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef Chai het volgende:
Marie30 en Mortaxx zullen trots op me zijn.
Are you fokking to me?![]()
Die dingen kunnen inderdaad alleen gebeuren als je op een aardlijn ligt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb pas iets geleerd over aardlijnen. als je bed op zo'n lijn ligt kan je ziek worden, slapeloos zijn, hoofdpijn krijgen en zelfs doodgaan.∞![]()
Ewww,, ok hoe moet mn bed staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb pas iets geleerd over aardlijnen. als je bed op zo'n lijn ligt kan je ziek worden, slapeloos zijn, hoofdpijn krijgen en zelfs doodgaan.![]()
Draai je bed 180 graden, lekker tegendraads. Fuck aardlijnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:11 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Ewww,, ok hoe moet mn bed staan∞![]()
je moet een wichelroede gebruiken om te kijken of je bed op zo'n lijn ligtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:11 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Ewww,, ok hoe moet mn bed staaner zijn er 3. ik heb alleen de Currylijn onthouden.
slapen er katten op je bed? katten liggen graag op die slechte lijnen. honden vermijden het juist![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Draai je bed 180 graden, lekker tegendraads. Fuck aardlijnen.![]()
![]()
Nee nooit huisdieren gehad in mn levenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je moet een wichelroede gebruiken om te kijken of je bed op zo'n lijn ligter zijn er 3. ik heb alleen de Currylijn onthouden.
slapen er katten op je bed? katten liggen graag op die slechte lijnen. honden vermijden het juistthey smell
![]()
Voor je het weet heb je hier mensen zitten die in Derek Oglivivoelie geloven... nee, dan is het foute boel.∞![]()
oke dan is een wichelroede de enige optiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Nee nooit huisdieren gehad in mn leventhey smell
![]()
Echt mooi altijd als dat soort mensen worden ontmaskerdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Rodawa het volgende:
Voor je het weet heb je hier mensen zitten die in Derek Oglivivoelie geloven... nee, dan is het foute boel.![]()
![]()
omg ik ga t serieus goooglenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke dan is een wichelroede de enige optie![]()
HAHAHA wat een bullshit die shit zoals Char en crap like why...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Echt mooi altijd als dat soort mensen worden ontmaskerd![]()
Echt mooi als er mensen zijn die er desondanks naïef in blijven geloven. Die man wordt gewoon miljonair met wat psychologische trucjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Echt mooi altijd als dat soort mensen worden ontmaskerd
∞![]()
Ontmaskerd worden is sowieso kutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Echt mooi altijd als dat soort mensen worden ontmaskerdDoe het voor de mensheid:$:$![]()
Derek heeft lekker lopen cashen ook die Char is toch wel gwn baas en dan die tokkies in het publiek die er wel in gelovenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Echt mooi als er mensen zijn die er desondanks naïef in blijven geloven. Die man wordt gewoon miljonair met wat psychologische trucjes.![]()
pak 2 ijzeren staafjes met een buiging erin. doe 2 halve rietjes om de staafjes als handvaten. houd ze recht voor je uit. loop langzaam door je kamer en zeg 'ik zoek de currylijn' als je over de lijn loopt dan kruisen de ijzeren stokjes zich.
oh maar je moest wel eerst een oefeningetje doen om jezelf te beschermen tegen die slechte lijnen. je moet je ogen dicht doen en je benen over elkaar slaan. als je dan begint te wankelen, dan ben je goed 'geaard' en dan moet je nog even in je gedachten bedenken dat je jezelf beschermt. mag van alles zijn, een ballon om je heen of een glas bier over je hoofd.
succes!![]()
Iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
HAHAHA wat een bullshit die shit zoals Char en crap like why...![]()
huur me inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
Serieusnooit geweten. Kan jij mijn bed goed zetten sg?
![]()
Ja tochhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef chroestjov het volgende:
Fuck de aardlijnen ik volg mijn eigen lijn.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
pak 2 ijzeren staafjes met een buiging erin. doe 2 halve rietjes om de staafjes als handvaten. houd ze recht voor je uit. loop langzaam door je kamer en zeg 'ik zoek de currylijn' als je over de lijn loopt dan kruisen de ijzeren stokjes zich.
oh maar je moest wel eerst een oefeningetje doen om jezelf te beschermen tegen die slechte lijnen. je moet je ogen dicht doen en je benen over elkaar slaan. als je dan begint te wankelen, dan ben je goed 'geaard' en dan moet je nog even in je gedachten bedenken dat je jezelf beschermt. mag van alles zijn, een ballon om je heen of een glas bier over je hoofd.
succes!![]()
![]()
Ik heb mensen in m'n familie die er ook hardnekkig in blijven geloven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Derek heeft lekker lopen cashen ook die Char is toch wel gwn baas en dan die tokkies in het publiek die er wel in geloven
∞![]()
I'm no foolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
succes!![]()
![]()
Omg ik kan niet slapenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb pas iets geleerd over aardlijnen. als je bed op zo'n lijn ligt kan je ziek worden, slapeloos zijn, hoofdpijn krijgen en zelfs doodgaan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: