Die dingen kunnen inderdaad alleen gebeuren als je op een aardlijn ligt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb pas iets geleerd over aardlijnen. als je bed op zo'n lijn ligt kan je ziek worden, slapeloos zijn, hoofdpijn krijgen en zelfs doodgaan.
Ewww,, ok hoe moet mn bed staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb pas iets geleerd over aardlijnen. als je bed op zo'n lijn ligt kan je ziek worden, slapeloos zijn, hoofdpijn krijgen en zelfs doodgaan.
Draai je bed 180 graden, lekker tegendraads. Fuck aardlijnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:11 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Ewww,, ok hoe moet mn bed staan
je moet een wichelroede gebruiken om te kijken of je bed op zo'n lijn ligtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:11 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Ewww,, ok hoe moet mn bed staan
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Draai je bed 180 graden, lekker tegendraads. Fuck aardlijnen.
Nee nooit huisdieren gehad in mn levenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je moet een wichelroede gebruiken om te kijken of je bed op zo'n lijn ligter zijn er 3. ik heb alleen de Currylijn onthouden.
slapen er katten op je bed? katten liggen graag op die slechte lijnen. honden vermijden het juist
oke dan is een wichelroede de enige optiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
Nee nooit huisdieren gehad in mn leventhey smell
Echt mooi altijd als dat soort mensen worden ontmaskerdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Rodawa het volgende:
Voor je het weet heb je hier mensen zitten die in Derek Oglivivoelie geloven... nee, dan is het foute boel.
omg ik ga t serieus goooglenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke dan is een wichelroede de enige optie
HAHAHA wat een bullshit die shit zoals Char en crap like why...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Echt mooi altijd als dat soort mensen worden ontmaskerd
Echt mooi als er mensen zijn die er desondanks naïef in blijven geloven. Die man wordt gewoon miljonair met wat psychologische trucjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ontmaskerd worden is sowieso kutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Derek heeft lekker lopen cashen ook die Char is toch wel gwn baas en dan die tokkies in het publiek die er wel in gelovenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Echt mooi als er mensen zijn die er desondanks naïef in blijven geloven. Die man wordt gewoon miljonair met wat psychologische trucjes.
Iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef AMD_POES het volgende:
[..]
HAHAHA wat een bullshit die shit zoals Char en crap like why...
huur me inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
Serieusnooit geweten. Kan jij mijn bed goed zetten sg?
Ja tochhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:16 schreef chroestjov het volgende:
Fuck de aardlijnen ik volg mijn eigen lijn.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
pak 2 ijzeren staafjes met een buiging erin. doe 2 halve rietjes om de staafjes als handvaten. houd ze recht voor je uit. loop langzaam door je kamer en zeg 'ik zoek de currylijn' als je over de lijn loopt dan kruisen de ijzeren stokjes zich.
oh maar je moest wel eerst een oefeningetje doen om jezelf te beschermen tegen die slechte lijnen. je moet je ogen dicht doen en je benen over elkaar slaan. als je dan begint te wankelen, dan ben je goed 'geaard' en dan moet je nog even in je gedachten bedenken dat je jezelf beschermt. mag van alles zijn, een ballon om je heen of een glas bier over je hoofd.
succes!
Ik heb mensen in m'n familie die er ook hardnekkig in blijven geloven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Derek heeft lekker lopen cashen ook die Char is toch wel gwn baas en dan die tokkies in het publiek die er wel in geloven
I'm no foolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
pak 2 ijzeren staafjes met een buiging erin. doe 2 halve rietjes om de staafjes als handvaten. houd ze recht voor je uit. loop langzaam door je kamer en zeg 'ik zoek de currylijn' als je over de lijn loopt dan kruisen de ijzeren stokjes zich.
oh maar je moest wel eerst een oefeningetje doen om jezelf te beschermen tegen die slechte lijnen. je moet je ogen dicht doen en je benen over elkaar slaan. als je dan begint te wankelen, dan ben je goed 'geaard' en dan moet je nog even in je gedachten bedenken dat je jezelf beschermt. mag van alles zijn, een ballon om je heen of een glas bier over je hoofd.
succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |