quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja zeg. 6 plaatsen omlaag op m'n lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WELKE LIJST? VERTEL!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg. 6 plaatsen omlaag op m'n lijst![]()
Niet 24/7 bezopen zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik krijg altijd oprecht zin om te zuipen als ik jou zie posten
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'![]()
Ach, nummer 7 vind ik ook best.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg. 6 plaatsen omlaag op m'n lijstBangalijst natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
1x gehad, maar ik kan dat zelf nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vlecht jij je haar wel eens in een visgraatvlecht?
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
1. krioquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is jouw FOK!-bangalijst?
2. krio
3. krio
4. krio
5. krioOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
DM me dit, super nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig, jij staat nog steeds op 2![]()
dus?quote:Geen inzage hebben in de FOK!bangalijstquote:Wat is jouw FOK!-bangalijst?
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'![]()
Waar sta ik dan? Sta ik er uberhaupt wel op? En wat voor lijst is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rustig, jij staat nog steeds op 2B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Alleen mannen kunnen hierin kijken, anders gaan jullie allemaal weer zelfmoord plegen enz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar sta ik dan? Sta ik er uberhaupt wel op? En wat voor lijst is het eigenlijk?"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
'The Don Mega'![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. krio
2. krio
3. krio
4. krio
5. krioklefferds
HOU OP MET ME NIEUWSGIERIG MAKEN EN VERTEL ME ALLESquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
dus?
[..]
Geen inzage hebben in de FOK!bangalijst![]()
Maar ik ben one of the guysquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Alleen mannen kunnen hierin kijken, anders gaan jullie allemaal weer zelfmoord plegen enz.
Ja ga niet teveel prijsgeven anders kunnen jullie samen de hele lijst vaststellen. Geef soms eigenlijk alleen de mutaties aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waar sta ik dan? Sta ik er uberhaupt wel op? En wat voor lijst is het eigenlijk?![]()
"mannen" die lijstjes makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Alleen mannen kunnen hierin kijken, anders gaan jullie allemaal weer zelfmoord plegen enz.![]()
![]()
Ja lekker lullig, Chlo en CY wel zeggen en mij niet. Is niet eerlijk dit, Mortaxx.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ga niet teveel prijsgeven anders kunnen jullie samen de hele lijst vaststellen. Geef soms eigenlijk alleen de mutaties aan.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik ben best trots op mijn tweequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ga niet teveel prijsgeven anders kunnen jullie samen de hele lijst vaststellen. Geef soms eigenlijk alleen de mutaties aan.![]()
![]()
Wij hebben een speciaal plekje in zijn hart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lekker lullig, Chlo en CY wel zeggen en mij niet. Is niet eerlijk dit, Mortaxx.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Of op z'n lijstje dus. Kan je eigenlijk ook een plek delen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hebben een speciaal plekje in zijn hart.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. krio
2. krio
3. krio
4. krio
5. krio
full stops and exclamation marks![]()
Ik dacht dat ik dat ook hadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hebben een speciaal plekje in zijn hart.
'Oeh, kijk mij, ik val op mannen.'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. krio
2. krio
3. krio
4. krio
5. krio.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Mijn hart is zwart en doods.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij hebben een speciaal plekje in zijn hart.
En Veer staat nog altijd boven jou![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
'Oeh, kijk mij, ik val op mannen.'.
dafuq
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |