Aaaaaaaaaaaawh zo liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee bij La Place daar. Sta gelukkig nooit in Tikibad. DM maar als je gaat. Kook ik voor je
werkte jij er woensdag?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee bij La Place daar. Sta gelukkig nooit in Tikibad. DM maar als je gaat. Kook ik voor je
quote:
lolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen met die vechtpartij en aanranding en jij een topic opende. Ja
Wat?! Vertel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen met die vechtpartij en aanranding en jij een topic opende. Ja
Bwehehehe, dat zal ze lerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat?! Vertel?
Het was best hilarisch trouwens, die kinderen waren keihard aan het bleren en keken over alle hokjes heenDus hoewel ik me helemaal kapot schaamde, werden zij vervolgens het bad uitgekickt omdat zo'n Engels wijf helemaal loco ging toen ze bij haar keken
Ahw! Ze kan weer lachen.quote:
Je hebt zelf wel gezien wat voor volk het Tikibad aantrektquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat?! Vertel?
Het was best hilarisch trouwens, die kinderen waren keihard aan het bleren en keken over alle hokjes heenDus hoewel ik me helemaal kapot schaamde, werden zij vervolgens het bad uitgekickt omdat zo'n Engels wijf helemaal loco ging toen ze bij haar keken
Tering, zit daar zoveel kutvolk? Laat dat dagje Duinrell dan maar zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt zelf wel gezien wat voor volk het Tikibad aantrektZie regelmatig politie het park oprijden rond sluitingstijd
Deze week alleen donderdag nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]Nadat ik op enter drukte besefte ik dat het anders overkomt, zo. Bedoelde het meer zo omdat dit meestal sneller gaat dan te zeggen welke dagen je er wél werkt
Komt wel weer goed met mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
was jij er nou ook de vorige keer?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef Dqod het volgende:
Ahw! Ze kan weer lachen.
Komt wel weer goed met me
SPOILER
maximaal 15 minuten fappe hequote:
Trustenquote:
Hoe vaak ga je dat nou nog vragen.. Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef haan33 het volgende:
[..]
was jij er nou ook de vorige keer?
Jammer, ik vind je best wel chillquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nou nog vragen.. Ja
Deze keer niet, wees gerust
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Komt wel weer goed met meKomt wel goed schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Liefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jammer, ik vind je best wel chill
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |