quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dacht je van zelf alles opgezopen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
GODVERDOMME WANNE KUTDAG
WAAR IS M'N WIJN!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hide your cat, vergeet je nog.
Kutverjaardagen en schoonzussen met kapsels erger dan terminale ziektes en katten die je kabeltje van je boxjes kapot makenquote:
Wat voor cijfer zou jij Mortie geven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ROT OPIk herken jouw gezicht heus wel, lamlul
Gadverdamme en daarna die spermapoes schoonmaken in het zwembad zeker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Och armeAchja, het kan altijd erger. Ik ben gisteren loeihard betrapt in een kleedhokje van de Duinrell. Ben je net lekker bezig, komen er twee van die hoofdjes over de rand heen
Haha, maar werk in Duinrell dus hoor wel eens watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ROT OPIk herken jouw gezicht heus wel, lamlul
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme en daarna die spermapoes schoonmaken in het zwembad zeker.
So so kinky.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Och armeAchja, het kan altijd erger. Ik ben gisteren loeihard betrapt in een kleedhokje van de Duinrell. Ben je net lekker bezig, komen er twee van die hoofdjes over de rand heen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geef geen cijfers. Maar we kwamen met z'n allen tot de conclusie dat hij een mooie vent is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou jij Mortie geven?
Was onderweg naar buiten ja, en we werden onderbrokenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lul nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haha, maar werk in Duinrell dus hoor wel eens wat
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slap geworden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef CristinaYang het volgende:
Lul nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]Waar is dat wijf van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mob Wives.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]Gvd, die gifjes onder elkaar maakt het echt hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik geef geen cijfers. Maar we kwamen met z'n allen tot de conclusie dat hij een mooie vent is.![]()
quote:Lul nietIk werk er wel, maar hier niets over gehoord. Ook niet bijzonder daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook altijd wel vechtpartijen enzo
Nee joh die heeft Panzer zelf meteen weer leeggezogen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken naar die show van die drie bejaarde Italiaanse wijven, ook hilarischquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mob Wives.Lach me echt de pleuris.
"Mmmmm eiwitten!"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh die heeft Panzer zelf meteen weer leeggezogen.
Golden Girls?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken naar die show van die drie bejaarde Italiaanse wijven, ook hilarisch
Werk je echt bij Duinrell?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik werk er wel, maar hier niets over gehoord. Ook niet bijzonder daarOok altijd wel vechtpartijen enzo
Gewoon vacuum trekken, jeweetogquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee joh die heeft Panzer zelf meteen weer leeggezogen.
Wat dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
Vind dat CY haar ondertitel moet aanpassen
Nee bij La Place daar. Sta gelukkig nooit in Tikibad. DM maar als je gaat. Kook ik voor jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Werk je echt bij Duinrell?Bij het zwemgedeelte? Shit, moet ik sowieso ff foto van je zien, ga daar binnenkort een keer heen
Maar wat, serieus? Hoezo altijd wel vechtpartijen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |