Doe dat dan gewoon joh, veel leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik welMaar door vet eten zit je al vrij snel op teveel kcal
![]()
En ik beweeg nog niet genoegDoe geen flikker aan cardio oid
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi is meer dit.
Godverquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe dat dan gewoon joh, veel leukerGewoon een paar extra rondjes op je vent en je kan een hele doos kroketten op
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef Chloroform het volgende:
Veer, heb nog wel een banaan voor je.
/Modus
DAAROM NOU JUIST! Valt best mee, er zijn vet veel lekkere schranshappen die helemaal niet zo dik makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
GodverKroketten zijn maar 150 kcal per stuk trouwens
Aan het fappen op jouw meest recente pics.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DAAROM NOU JUIST! Valt best mee, er zijn vet veel lekkere schranshappen die helemaal niet zo dik maken
Ai....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan het fappen op jouw meest recente pics.
Ossenworstquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
KloptMaar ik eet soms 's avonds ook een boterhammetje met cervelaatworst
Vind dat ook gewoon vet lekker
Zie je, zelfs lesbo's willen een dikke stinkworst.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:45 schreef Fascination het volgende:
Salami, daar heb ik weer eens zin in.
Oh shit, nee tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:45 schreef CristinaYang het volgende:
We zitten trouwens misschien in hetzelfde bootjeAl 3 weken de blafkanker en ze kunnen niets vinden, straks heb ik ook astma
Godsamme Chloroquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie je, zelfs lesbo's willen een dikke stinkworst.
Hartstikke leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]Hoe was je date trouwens?
Helemaal vergeten te vragen.
Idd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, niks Veer pls!!!!! Meer dames zouden zo moeten denken, hadden we een stuk minder vette mormels rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |