Ik eet dit elke dag voor het slapengaan, dead srs. Behalve in het weekend, dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dit een typische boerinnensnack voor het slapen gaan?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
I like it when you try new things.
Hebben krio en chlo elkaar eindelijk ontmoet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]Hoe was je date trouwens?
Helemaal vergeten te vragen.
Doe normaal mensquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, omdat ik anders weer vadsig wordt?
Srs ik probeer vet eten enz echt minimaal te houdenquote:
Kom je zo snel aan dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Srs ik probeer vet eten enz echt minimaal te houdenBen goed op gewicht zo, wil niet aankomen (in vet)
Ik denk dat als ik nu niet meer op m'n eten let en alles weer ga vreten; chocola, chips, vaak vet avondeten etc, dat ik binnen 2 maand wel weer een paar kilo er aan heb. Maar dat weet ik niet zeker, hoor. Schat ik zo in. Oh en vergeet m'n edit niet in m'n vorige postquote:
Ja, Veer is een former fatty.quote:
Nee, niks Veer pls!!!!! Meer dames zouden zo moeten denken, hadden we een stuk minder vette mormels rondlopen.quote:
Mja ik weet niet, ik vind dat je dat best kan hebben hoor. Ik vind op eten letten niet erg, maar ik zou niet te veel laten staan om een paar kilo's te vermijden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik nu niet meer op m'n eten let en alles weer ga vreten; chocola, chips, vaak vet avondeten etc, dat ik binnen 2 maand wel weer een paar kilo er aan heb. Maar dat weet ik niet zeker, hoor. Schat ik zo in. Oh en vergeet m'n edit niet in m'n vorige post
Shut upquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, Veer is een former fatty.
Lul nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, Veer is een former fatty.
Mwah, ik wil gewoon niet meer vet hebben dan nuquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mja ik weet niet, ik vind dat je dat best kan hebben hoor. Ik vind op eten letten niet erg, maar ik zou niet te veel laten staan om een paar kilo's te vermijden.
en een stuk meer anorexiachicksquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, niks Veer pls!!!!! Meer dames zouden zo moeten denken, hadden we een stuk minder vette mormels rondlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt stuk om die teringkop.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Maar vet zet zich niet om in vet ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, ik wil gewoon niet meer vet hebben dan nuTenzij ik het aan m'n tieten of reet kon vreten, maar dat kan helaas niet. Alles gaat bij mij binnen no time aan m'n buik zitten, en dat wil ik dus écht niet meer
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt stuk om die teringkop.![]()
!!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zo stel ik me Ambi echt voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt stuk om die teringkop.![]()
Alleen dan minder lachend
Ik mis Ambi![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ja, dat snap ik welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Maar vet zet zich niet om in vet ofzoJe komt aan door een te veel aan kcal, dus als je genoeg beweegt kan je eten wat je wil en wanneer je wil.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo stel ik me Ambi echt voorAlleen dan minder lachend
Ik mis Ambi
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ambi is meer dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |