Donderdag. Doe je mee met een SC meet organiseren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
OhAlles om de meet... Jeetje zeg. Wanneer is die kutmeet
Donderdag, kom je ook?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahah... nee...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Donderdag. Doe je mee met een SC meet organiseren?
Doe nou niet zo kinderachtigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb even rondgekeken maar ik ga toch elders slowchatten.
Wat een vooroordelen weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
OH NU ZAT IK TE ZEUREN?! HE!??!!? DOE EENS NORMAAL CHAI!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen weer.Jij zat te zeuren dat het hier dood was, kijk dan hoe effectief dit is.
Haha, Veer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Ah het is niet helemaal mijn ding... Schaam me er soms al een beetje voor dat ik zoveel posts heb gemaakt hier.quote:
Niet naar de meet gaan maakt je niet minder een FOK!ster, accepteer maar gewoon dat je een van ons bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah het is niet helemaal mijn ding... Schaam me er soms al een beetje voor dat ik zoveel posts heb gemaakt hier.
?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef haan33 het volgende:
ik heb vernomen dat madjack, piye, hugh niet meer kunnen, ik heb besloten dan ook niet meer te gaan
Klopt, maar niet naar een meet gaan maakt me imo wel net een tikkie minder kansloosquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niet naar de meet gaan maakt je niet minder een FOK!ster, accepteer maar gewoon dat je een van ons bent.
Wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef haan33 het volgende:
ik heb vernomen dat madjack, piye, hugh niet meer kunnen, ik heb besloten dan ook niet meer te gaan
Ligt eraan. Kom jij? :$quote:
piye moet katoenplukken, hugh gaat bankdrukken en madjack moet op de trekkerquote:
Dat zie ik juist compleet andersom. Als ik met mensen urenlang kan slowchatten, kan ik ook een gezellige avond met ze hebben in een kroeg. Zo niet, vind ik dat juist een beetje kansloos.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar niet naar een meet gaan maakt me imo wel net een tikkie minder kansloos
HAHAHA GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef haan33 het volgende:
[..]
piye moet katoenplukken, hugh gaat bankdrukken en madjack moet op de trekker
Snap ik, maar voor mij is fok puur en alleen een tijdverdrijf en vermaak voor thuis. Niet een mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen. Zelfde als online daten. Ik zou dat nooit kunnen/willenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat zie ik juist compleet andersom. Als ik met mensen urenlang kan slowchatten, kan ik ook een gezellige avond met ze hebben in een kroeg. Zo niet, vind ik dat juist een beetje kansloos.
Dan ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Vlecht jij je haar wel eens in een visgraatvlecht?quote:Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Fair enough.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Snap ik, maar voor mij is fok puur en alleen een tijdverdrijf en vermaak voor thuis. Niet een mogelijkheid om nieuwe mensen te leren kennen. Zelfde als online daten. Ik zou dat nooit kunnen/willenHet is voor mij persoonlijk toch anders dan gewoon op de 'natuurlijke' wijze mensen leren kennen en vriendschappen aangaan of de liefde van je leven tegenkomen, zeg maar
Heb daar zelf alleen andere ervaringen mee, zoals algemeen bekend is
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond Ambi leuker met krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
helemaaaaal naar de kloottteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'![]()
Ik krijg altijd oprecht zin om te zuipen als ik jou zie postenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:08 schreef haan33 het volgende:
helemaaaaal naar de kloottteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: