Nee, hij maakte me bangquote:
Okquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Luister gewoon Diekot, HET KOMT WEL GOED.
Hahaha ik ken t zelfde probleem hier zo blij met m'n vrije dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nee daarom maar nog steeds zit nog in de vakantie ''ritme''
Je komt ook uit de omgeving van Rotterdam he? Lekker man. DM maar eventjes, dan spreken we het verder af, er is nog één plek vrij in mijn met beats voorziene auto.quote:
Jou muzieksmaakquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je komt ook uit de omgeving van Rotterdam he? Lekker man. DM maar eventjes, dan spreken we het verder af, er is nog één plek vrij in mijn met beats voorziene auto.
weten jullie al waar je uit gaan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:01 schreef -supergirl- het volgende:
zijn er nog nieuwe kandidaten bijgekomen voor de meet
poema. schijnt het..... is dat wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:03 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
weten jullie al waar je uit gaan?
Heb ik ook last van Rozzje. Dat is gewoon heel vervelend. Maar dets de wee it goos.. doe je niks aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:01 schreef Rozzje het volgende:
Ik dan ook echt niet tt 3 uur niet slapen vanwege me ritme
ik heb pas iets geleerd over aardlijnen. als je bed op zo'n lijn ligt kan je ziek worden, slapeloos zijn, hoofdpijn krijgen en zelfs doodgaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:09 schreef AMD_POES het volgende:
Heb elke nacht t zelfde nooit kunnen slape
yep,quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef Chai het volgende:
Marie30 en Mortaxx zullen trots op me zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |