abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130493716

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:04:02 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130493888
Jezus H_J wat een lap tekst. Ik zal direct door skipper, mij teveel moeite.
Heb ik nu ook gedaan. Maar wat ik gelezen heb is wel heel erg vermakelijk, eerlijk is eerlijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130494887
Volgens mij zit half fok op RP. Krijg ineens wel heel veel berichten daar...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130495342
Zal mijn knuz profiel ook eens spoileren... Krijg er op zich ook wel positieve reakties op. Wel van hele dikke vrouwen natuurlijk of vrouwen van dik in de 40. Maar ooit krijg ik vast nog wel eens die reaktie van dat leuke ding van 29-35. al hoeft het nu even niet, want ik ben nu even bezet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 26 augustus 2013 @ 22:30:55 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130495536
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgens mij zit half fok op RP. Krijg ineens wel heel veel berichten daar...
wie weet zit er wel wat tussen voor je :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130496765
Hahaha geweldig stuk HJ. Als ik em tegen zou komen zou ik reageren. Of misschien juist wel niet, daar kan bijna niks tegen op.
pi_130497158
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Knipoogje het volgende:
Zal mijn knuz profiel ook eens spoileren... Krijg er op zich ook wel positieve reakties op. Wel van hele dikke vrouwen natuurlijk of vrouwen van dik in de 40. Maar ooit krijg ik vast nog wel eens die reaktie van dat leuke ding van 29-35. al hoeft het nu even niet, want ik ben nu even bezet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik niet zo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130497307
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Knipoogje het volgende:
Vind dit wat raar... hoezo "nu even"?
quote:
SPOILER
Ik krijg al een beetje kriebels van dat puzzelstukje stuk. Te afgezaagd.
  maandag 26 augustus 2013 @ 23:03:48 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130497574
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vind ik niet zo.
Vind ik nog zachtjes uitgedrukt..... gelukkig verschild humor :P
pi_130497858
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vind ik nog zachtjes uitgedrukt..... gelukkig verschild humor :P
Ja, ik wilde het ook mild brengen.
pi_130498737
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vind dit wat raar... hoezo "nu even"?
Slag om de arm. Misschien duurt het wel de rest van mijn leven O+

quote:
Ik krijg al een beetje kriebels van dat puzzelstukje stuk. Te afgezaagd.
Dat was ook een beetje de bedoeling. Zo veel mogelijk cliche's met stukje. Had eerst ook staan 'iemand waar ik een stukje van mezelf in kwijt kan', maar dat is op meerdere manieren uitlegbaar... Maar goeie, zet het afgezaagd er wel bij.

Maar goed, die hele lap tekst van hungryjoe heb ik ook al regelmatig langs zien komen in verschillende varianten. Die grappen kende ik onderhand ook al, ook al is het netjes geschreven.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_130500511
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 18:31 schreef Kekaa het volgende:

1. Goh, jij bent vast sportief! Of: Doe je dagelijks aan snowboarden? Of in de sauna zitten of... tja... Kun je best wat mee toch?
2. Hier kan ik ook niet zoveel mee haha
3. Iemand die van merken houdt? Of tommy specifiek? En wat versta je onder grappig? Wat vind jij nou echt heel grappig... of een grappige film ofzo?
4. Ik zie dat je van reizen houdt, waar ben je zoal al geweest?
5. Ik houd ook heel erg van uitslapen, tot hoe laat slaap jij meestal uit?
6. Wat is macklemore?
7. Ben je docent theater? Klinkt leuk! Wat doe je dan zoal?

Zoiets??
Jij lost het allemaal heel simpel op, misschien moet ik het ook gewoon zo simpel houden en niet te clever willen zijn.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik daar ook wel op selecteer. Heel stom eigenlijk.. Op paiq zie je eerst niks... en als die foto dan tegenvalt... hmm.
Ik merk wel dat meestal als het gesprek niet al te vlot loopt de foto ook niet echt wat blijkt te zijn.
Is het misschien niet zo dat als het gesprek goed loopt, je (onbewust) bereid bent om met een minder uiterlijk genoegen te nemen?
pi_130500727
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Slag om de arm. Misschien duurt het wel de rest van mijn leven O+

[..]

Dat was ook een beetje de bedoeling. Zo veel mogelijk cliche's met stukje. Had eerst ook staan 'iemand waar ik een stukje van mezelf in kwijt kan', maar dat is op meerdere manieren uitlegbaar... Maar goeie, zet het afgezaagd er wel bij.

Maar goed, die hele lap tekst van hungryjoe heb ik ook al regelmatig langs zien komen in verschillende varianten. Die grappen kende ik onderhand ook al, ook al is het netjes geschreven.
Sorry, maar je slaat de plank compleet mis wat mij betreft. Ik ben nog nooit op zo'n datingsite geweest maar dat stuk van HungryJoe spreekt mij 100x meer aan. Goed geschreven en goede grappen.

Dit in tegenstelling tot jouw tekst die slecht is geschreven en zichzelf al afbrandt.
Daarnaast denk ik niet dat je scoort met het feit dat je meteen op anderen afgeeft wanneer je zelf om feedback vraagt en vervolgens kritiek krijgt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rickario op 27-08-2013 00:37:37 ]
pi_130501178
Hmm, ik vind HJ's tekst wel erg lang. Er zou een hele leuke foto bij moeten zitten, wil ik daar niet de helft van skippen. De toon is wel goed!
pi_130501702
Nou ik meld me hier ook maar eens, gezien ik ook aan het daten ben geslagen. Ik heb de afgelopen tijd wat dates gehad en dat beviel me wel. Gelukkig staat ''site'' tussen haakjes, want ik heb nog nooit een date gehad via een site. Ik lees wel vaker mee in dit topic, en was daardoor wel nieuwsgierig naar Paiq. Nou, net ingeschreven en snap nu zo ongeveer hoe het werkt. Ik weet niet of het aan het tijdstip ligt maar mijn speeddates zijn niet zo'n succes. Ik wil nu niet gelijk kieskeurig overkomen, maar ik word toch wel een beetje verdrietig van alle hoofdletter loze zinnen en alle hahhahhaha's ;( .
pi_130503075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 00:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij lost het allemaal heel simpel op, misschien moet ik het ook gewoon zo simpel houden en niet te clever willen zijn.

[..]

Is het misschien niet zo dat als het gesprek goed loopt, je (onbewust) bereid bent om met een minder uiterlijk genoegen te nemen?
Vooral in het begin ga ik niet te moeilijk nadenken.
Zou ik ook zeker niet doen als je dat normaal ook niet doet.

En het zou inderdaad zo kunnen zijn dat als het gesprek goed loopt ik onbewust met een minder uiterlijk genoegen neem.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:13:53 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130503491
Mooi stuk tekst van H_J inderdaad. Misschien als template gaan gebruiken 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 01:10 schreef Adverteerhier het volgende:
Nou ik meld me hier ook maar eens, gezien ik ook aan het daten ben geslagen. Ik heb de afgelopen tijd wat dates gehad en dat beviel me wel. Gelukkig staat ''site'' tussen haakjes, want ik heb nog nooit een date gehad via een site. Ik lees wel vaker mee in dit topic, en was daardoor wel nieuwsgierig naar Paiq. Nou, net ingeschreven en snap nu zo ongeveer hoe het werkt. Ik weet niet of het aan het tijdstip ligt maar mijn speeddates zijn niet zo'n succes. Ik wil nu niet gelijk kieskeurig overkomen, maar ik word toch wel een beetje verdrietig van alle hoofdletter loze zinnen en alle hahhahhaha's ;( .
Ach, het gebrek aan hoofdletters wil nog niet zeggen dat iemand niet intelligent is. Andersom heb ik het wel eens meegemaakt, de grammatica en spelling waren goed maar het niveau was wel erg laag.

En dat hahahahahaha: persoonlijk stoor ik me er niet aan. Doe het zelf ook wel eens (max. haha) en het staat beter dan dat je LOL wil tikken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:29:35 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130503629
Bijna alles wat je je als profiel gebruikt is vaak al eens eerder gedaan. Wat Silenus had reacties op vrouwenprofielen, ben ik vaak genoeg tegengekomen. Wat H-J heeft ben ik vaak genoeg tegengekomen
(en beiden vind ik zelf vaak te lang, want je snapt het punt op een gegeven moment wel)
En wat Knipoogje heeft kom je ook vaak genoeg tegen.

Tja en wat is dan goed? Gewoon een leuke foto en een beetje normale tekst. Vaak maakt het niet echt uit wat erin staat zolang het maar niet compleet gestoord is of dat je je gebrek aan Nederlands laat zien.
pi_130503709
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
Mooi stuk tekst van H_J inderdaad. Misschien als template gaan gebruiken 8-)

[..]

Ach, het gebrek aan hoofdletters wil nog niet zeggen dat iemand niet intelligent is. Andersom heb ik het wel eens meegemaakt, de grammatica en spelling waren goed maar het niveau was wel erg laag.

En dat hahahahahaha: persoonlijk stoor ik me er niet aan. Doe het zelf ook wel eens (max. haha) en het staat beter dan dat je LOL wil tikken.
gewoon een roflcopter ja toch? :+
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130503758
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, die hele lap tekst van hungryjoe heb ik ook al regelmatig langs zien komen in verschillende varianten.
Ik had zelf toen ik nog op datingsites kwam ook een profiel in dezelfde stijl ongeveer (ik heb er nog elke dag spijt van dat ik niet aan dat Borderline deel had gedacht...) en daar kreeg ik behoorlijk veel reacties op. Was wel een stuk korter want de dames waar ik destijds naar zocht hebben gemiddeld een iets kortere aandachtsspanne (was sowieso niet op zoek naar een blijvertje, maar als er eentje tussen zou zitten, top!).

Vooral het feit dat je aan het bericht al kan aflezen wat voor persoon ze mogen verwachten werd erg op prijs gesteld. Ik ben best wel een botte lul in het echt en als je dan een zoetsappig profiel hebt inclusief wijntjes bij de openhaard (op een berenvel), 's nachts dansen in het Vondelpark, vrijwilligerswerk voor AIDS-wezen en haar behandelen als een prinsesje is het een beetje een schok. Blijkbaar kwamen die vrouwen bij eerdere dates wel zulke verschillen tussen profiel en persoon tegen.

Jammer dat er nog steeds van die dozen waren die gewoon niet alles lezen/snappen voordat ze reageren. Ik had duidelijk aangegeven dat ik al een moeder heb en dat als ze over iemand de baas wilde spelen ze maar een hond moest nemen. Reactie:
quote:
Blabalablabla arrogant blablabla dominant in relatie blablabla
:'(

Ook had ik duidelijk aangegeven dat als ik kinderen in mijn leven zou willen het wel mijn eigen kinderen zouden zijn, zat op 25-jarige pertinent niet te wachten op single-moms. Presteerde er eentje om het na 2 maanden ongeveer te vragen of haar kind waar ik niks van wist wilde ontmoeten 8)7 Na 4 a 5 dates (voornamelijk andere dingen gedaan dan praten) :') :') :')

Benzin: in het vorige deel zei je: "niet geschoten is altijd mis" over dames die je eigenlijk helemaal niet interessant leken. Doel je daarmee op het feit dat er misschien nog een diepere laag onder die oppervlakkigheid zit of meer zoiets van pak wat je pakken kan?
pi_130503764
Zal ik hem dan ook maar eens hier plakken?
In het engels overig, enige sites waar ik nu actief ben zijn Paiq en OKCupid, dus geen Nederlands profiel bij de hand

SPOILER
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130503828
Het is ook stuitend hoeveel mensen zich aangesproken voelen als je een licht cynische profieltekst hebt.

Vooroordelen bestaan niet voor niks. Ga ze niet bevestigen door te reageren :')
pi_130503915
Single moms, vrouwen met rare gadgets, pottenkapsels tot aan sumo's. They combine forces online ;)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:54:33 #24
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130503945
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:40 schreef Clicks_nl het volgende:
Zal ik hem dan ook maar eens hier plakken?
In het engels overig, enige sites waar ik nu actief ben zijn Paiq en OKCupid, dus geen Nederlands profiel bij de hand

SPOILER
Bij het begin, je self summary, dacht ik: nee hè... :{w
Zo veel antwoorden, maar de vraag... Blablabla, wie gaat er mee?
Sorry, ik vind het afgezaagd.

Ik las toch door en de rest vond ik wel vermakelijk. Gewoon een normale profieltekst, geen pretentieus gebeuren, voldoende humor. Hier zou ik wel op gereageerd kunnen hebben :Y
♥ || Baby catcher in training || ♥
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:58:55 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130504020
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook stuitend hoeveel mensen zich aangesproken voelen als je een licht cynische profieltekst hebt.

Vooroordelen bestaan niet voor niks. Ga ze niet bevestigen door te reageren :')
Het beste filter wat er bestaat dus ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:07:43 #26
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130504199
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 08:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Bij het begin, je self summary, dacht ik: nee hè... :{w
Zo veel antwoorden, maar de vraag... Blablabla, wie gaat er mee?
Sorry, ik vind het afgezaagd.

Ik las toch door en de rest vond ik wel vermakelijk. Gewoon een normale profieltekst, geen pretentieus gebeuren, voldoende humor. Hier zou ik wel op gereageerd kunnen hebben :Y
Same.
pi_130504534
quote:

I'm also pretty good at opening winebottles without a corkscrew.

Hier zou ik om reageren, hoe doet je dat in hemelsnaam? Bij mij eindigt zo'n situatie meestal met heel veel verkruimelde kurk in de wijn ;(

Mijn date van later deze week (nog nooit gezien, herkend van de foto) zat gisteren welgeteld 3 meter van me vandaan bij een openlucht bioscoop, met date :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:29:29 #28
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130504607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef MissGump het volgende:

Mijn date van later deze week (nog nooit gezien, herkend van de foto) zat gisteren welgeteld 3 meter van me vandaan bij een openlucht bioscoop, met date :+
Dat lijkt me awkward! :o
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:31:39 #29
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130504669
quote:

[..]

Hier zou ik om reageren, hoe doet je dat in hemelsnaam? Bij mij eindigt zo'n situatie meestal met heel veel verkruimelde kurk in de wijn ;(

:+

quote:
Dat is bizar :D
Was het waardige concurrentie of kon je d'r hebben :7?
pi_130504684
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat lijkt me awkward! :o
Ik had een keer een date in Utrecht, we hadden 's middags afgesproken omdat ik 's avonds naar vrienden daar zou gaan. Date gehad, ik 's avonds de stad in met vrienden, kwam ik haar daar weer in de kroeg tegen, met een andere date en een rood hoofd.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:33:33 #31
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130504736
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik had een keer een date in Utrecht, we hadden 's middags afgesproken omdat ik 's avonds naar vrienden daar zou gaan. Date gehad, ik 's avonds de stad in met vrienden, kwam ik haar daar weer in de kroeg tegen, met een andere date en een rood hoofd.
Ik heb wel eens een date gehad die er met een vriend van me vandoor ging... (schijnbaar zijn drummers > gitaristen :+ )

Heb ik nou een prijs gewonnen :P?
pi_130504739
quote:

[..]

De buren vinden het misschien wel wat minder :')
quote:
Whehe dat lijkt mij best geniaal :')
pi_130504756
quote:

[..]

Als het moet zelfs zonder de kurk te beschadigen ;)
Maar je bent welkom om te komen en leren.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:35:45 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130504780
quote:

[..]

Miss waren het broer en zus of goede vrienden?
pi_130504805
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:+

alleen heb ik die meestal ook niet bij me als ik de kurkentrekker vergeten ben ;)

quote:
[

[..]

Dat is bizar :D
Was het waardige concurrentie of kon je d'r hebben :7?
We hebben daarna nog gewoon gewhatsappt en onze date gaat voorlopig nog gewoon door dus blijkbaar wel ;) (al heb ik nu wel gezien dat hij rookt, minpuntje!)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:41:18 #36
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130504898
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een date gehad die er met een vriend van me vandoor ging... (schijnbaar zijn drummers > gitaristen :+ )

Ik heb nooit met een gitarist gedate, wel met een drummer. Die was wel :9
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:42:01 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130504911
Ach, grappig natuurlijk maar hij is je niks verplicht. Voor hetzelfde geld heb jij afgelopen weekend nog gedate!

Tenzij hij natuurlijk smoorverliefd op haar is geworden. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_130505047
quote:
Die gaan we proberen!
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja, zijn vorige date!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 09:42 schreef Silenus het volgende:
Ach, grappig natuurlijk maar hij is je niks verplicht. Voor hetzelfde geld heb jij afgelopen weekend nog gedate!

Tenzij hij natuurlijk smoorverliefd op haar is geworden. :+
Zeker niet, denk eerder andersom trouwens, dat mijn date van afgelopen weekend smoorverliefd op mij is geworden :+
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:48:30 #39
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130506595
Vrijdag avond date met een leuke dame uit de buurt, 2 kindjes, leerkracht, rustig ... ben benieuwd zal mijn hemdje al maar eens strijken en mij eens wassen zeker ;)
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_130506777
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef HaerdenC het volgende:
Vrijdag avond date met een leuke dame uit de buurt, 2 kindjes, leerkracht, rustig ... ben benieuwd zal mijn hemdje al maar eens strijken en mij eens wassen zeker ;)
Je kast meenemen op date ^O^
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:55:05 #41
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130506810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:54 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je kast meenemen op date ^O^
Direct eens kijken of het waar is dat je met een hybride gigantisch scoored bij de dames :'-) en nee het is geen prius
pi_130507010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Direct eens kijken of het waar is dat je met een hybride gigantisch scoored bij de dames :'-) en nee het is geen prius
Dat is redelijk doelgroep gebonden natuurlijk. Als je een raveteef zoekt dan doet een Nissan Skyline het beter, zoek je een echte rockchick ben je kansloos in een Prius en kan je beter in een '67 Mustang komen.

Er is qua auto's maar 1 regel en 1 subvraag:
- Hoe duurder hoe beter
- - Sluit het aan bij de rest van je voorkomen/karakter?

Een lerares en een hybride klinkt wel als een match ;)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:04:08 #43
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130507096
Zo, tijd niet geweest hier, maar zie nog steeds een hoop bekende namen :D

Had 't internetdaten na aantal dates afgelopen voorjaar op laag pitje gezet (druk met werk en andere zaken) maar deze zomer maar weer es beetje op wat profielen gereageerd. Alweer de nodige aparte ervaringen meegemaakt. Maar goed, uit 1 reactie kwam leuk contact uit voort met een dame met wie ik uiteindelijk vier keer heb gedate, heel gezellig, dates steeds langer en intiemer, bij elkaar thuisgeweest, zoenen, knuffelen the works. Na eerste drie dates ook meteen afgesproken voor vervolgdate, ze stuurde telkens enthousiaste appjes, zag er goed uit. Na laatste date ging ze opeens twijfelen, draaide bij afscheid om de hete brij heen en ik voelde al dat het niet meer echt goed zat. Daarna ging ze 2 weken op vakantie (wist ik al voor de eerste date, ben zelf tussendoor ook weekje weggeweest), weinig van d'r gehoord in die periode en inmiddels berichtje gehad dat ze niet verder wil, ze vond de dates heel gezellig maar ze heeft niet 't gevoel dat het meer kan worden dan dat.

Dussss.... komende tijd maar weer eens rondneuzen op de datingsites, op naar de volgende. Heb ook wel weer zin om hier ervaringen van anderen te lezen :)
pi_130507097
quote:
Music: as long as it's made with real instruments.
:')! Get with the times, grandpa.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:10:52 #45
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130507297
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:01 schreef Deshain het volgende:

[..]

Dat is redelijk doelgroep gebonden natuurlijk. Als je een raveteef zoekt dan doet een Nissan Skyline het beter, zoek je een echte rockchick ben je kansloos in een Prius en kan je beter in een '67 Mustang komen.

- Hoe duurder hoe beter

Een lerares en een hybride klinkt wel als een match ;)
Oh well, heb ook twee oldtimers dus kan me nog bedenken maar denk dat ik toch maar met de hybride ga :) als duur zou moeten werken kan het een redelijke score worden ... het is een full option veel gadgets en prullen die je nooit gebruikt :) lease wagen nja
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:55:25 #46
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130508522
quote:

[..]

ik maak zo'n ding zonder welke vorm van hulpmiddelen open. Met mijn vinger dus. Bewijs zit nog altijd op het plafond. Binnen dus niet meer doen...
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:56:35 #47
242666 BeamofLight
pi_130508549
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef HaerdenC het volgende:
gvd praten die dames uit Bels ook gewoon zoals jij? Dan moet ik er toch zeker eens eentje ontmoeten, die beginnen op deze manier al met een voorsprong.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:03:04 #48
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130508698
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gvd praten die dames uit Bels ook gewoon zoals jij? Dan moet ik er toch zeker eens eentje ontmoeten, die beginnen op deze manier al met een voorsprong.
Hoe zo?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:11:59 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130508913
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:03 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Hoe zo?
Denk dat het hem wel aanstaat hoe je spreekt
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:15:10 #50
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130509000
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Denk dat het hem wel aanstaat hoe je spreekt
En ik vind net Nederlandse dames zo leuk :) zo een Josje is wel mijn genre :)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:37:45 #51
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130509629
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

En ik vind net Nederlandse dames zo leuk :) zo een Josje is wel mijn genre :)
Genre nog wel :D
pi_130510336
Ik heb ook wel een zwak voor Vlaamse dames :@
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:13:06 #53
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130510712
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:01 schreef Rickario het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor Vlaamse dames :@
M'n ex is Belg :@ heerlijk O+

Vooral spraakverwarringen als "Lekker" (wat Belgen alleen voor eten schijnen te gebruiken en niet voor handelingen) maken het erg leuk :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:22:59 #54
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130511012
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vooral spraakverwarringen als "Lekker" (wat Belgen alleen voor eten schijnen te gebruiken en niet voor handelingen) maken het erg leuk :D
Dat klopt niet hoor ... lekker kan ook tussen lakkens of ... "wat een lekkere" als je een lekker meisje/vrouwtje ziet lopen zeggen we in mijn regio ook. In de Vlaanders (meer richting de kust links boven) zeggen we niet "dat is een lekkere", daar is het "'t is een vree snelle".
pi_130511478
quote:

[..]

Het klinkt allemaal zo lief en beschaafd O+
pi_130512599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het klinkt allemaal zo lief en beschaafd O+
Lekker in d'r poep nemen. :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_130513048
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:12 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Lekker in d'r poep nemen. :9
Zucht ;(
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:41:28 #58
242666 BeamofLight
pi_130513501
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Dat klopt niet hoor ... lekker kan ook tussen lakkens of ... "wat een lekkere" als je een lekker meisje/vrouwtje ziet lopen zeggen we in mijn regio ook. In de Vlaanders (meer richting de kust links boven) zeggen we niet "dat is een lekkere", daar is het "'t is een vree snelle".
Awel poepeke, zal ik eens een zwierke aan Uw piel geven, en zunne
pi_130513525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 14:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zucht ;(
Een zucht kan wel helpen bij het ontspannen van de spieren rondom de poep. Goede tip.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:45:13 #60
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130515662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Nou ja, zij vond het raar in ieder geval :@
pi_130515746
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nou ja, zij vond het raar in ieder geval :@
Zij vond het niet lekker? :Y)
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:50:18 #62
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130515809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:47 schreef Rickario het volgende:

[..]

Zij vond het niet lekker? :Y)
Nee, wel plesant :P
pi_130516954
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee, wel plesant :P
Ze barstte in lachen uit? :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:41:49 #64
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130519804
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:21 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ze barstte in lachen uit? :P
Toen ik m'n broek naar beneden deed wel :')
pi_130519928
pffftt :')

Vandaag weer met mijn 'date' ( die ene die had afgezegd en verplaatst ) in de klas gezeten :') de tension is gewoon helemaal weg :') ben benieuwd :')
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:40:56 #66
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130521662
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 11:01 schreef Deshain het volgende:

[..]

- Hoe duurder hoe beter
Regel 1: bullshit. Als het dan toch om geld moet gaan, vind ik 't vooral belangrijk dat die auto van hem is en niet van de bank.
Regel 2: joah, klopt wel een beetje.

quote:

[..]

:D

Ik had het laatst met een Vlaamse over pannen.
NL: pannen en koekenpannen
BE: potten en pannen

Ze kwam niet meer bij toen ze pannenkoekenpannen bedacht :') schattig O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:27:38 #67
Brabo Bastard
pi_130523113
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
pffftt :')

Vandaag weer met mijn 'date' ( die ene die had afgezegd en verplaatst ) in de klas gezeten :') de tension is gewoon helemaal weg :') ben benieuwd :')
Zorg zelf voor de spanning :P

Serieus, als ze straks zo heet is als een voordeel pak Hertog Jan-ijs dan zou ik het laten zitten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:29:28 #68
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130523180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hertog Jan-ijs
Que? :D
pi_130523285
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Je kon hier ook lichtjes een wenkbrauw omhoog zien gaan.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:33:52 #70
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130523351
Oh well mijn date voor vrijdag is blijkbaar erg gemotiveerd ik hou jullie op de hoogt, ik hoop echt dat het na de missers eens een echt leuke afspraak is al is het gewoon als 2 mensen samen ...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:54:04 #71
Brabo Bastard
pi_130524207
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je kon hier ook lichtjes een wenkbrauw omhoog zien gaan.
Ik realiseer me nu wel dat ik faal :')
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:32:25 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130525993
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 19:33 schreef HaerdenC het volgende:
Oh well mijn date voor vrijdag is blijkbaar erg gemotiveerd ik hou jullie op de hoogt, ik hoop echt dat het na de missers eens een echt leuke afspraak is al is het gewoon als 2 mensen samen ...
'gewoon als 2 mensen samen'

Hoe moet ik dit lezen?
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:43:35 #73
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130526604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

'gewoon als 2 mensen samen'

Hoe moet ik dit lezen?
Da's Vlaams proza
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:55:47 #74
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130527298
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Da's Vlaams proza
Ok :D
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:08:10 #75
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130527976
quote:

[..]

Serieus, als ze straks zo heet is als een voordeel pak Hertog Jan-ijs dan zou ik het laten zitten.
Bestaat dat :o
pi_130529990
quote:

[..]

Whehe briljant :')
pi_130530437
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 21:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Bestaat dat :o
http://m.lekkervanbijons.be/recipe/show/id/2899/language/nl_BE

Maar dit is meer iets voor CUL ;)
pi_130533783
quote:

[..]

ik moest lachen _O-
pi_130542336
Gisteren Paiqdate gehad. Van 7 tot 11 op terras gezeten ongeveer. Veel gekletst over van alles en niks.
En nu.. geen idee.
Ik weet het niet. Het was wel leuk. Maar of er herhaling in zit... misschien.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 07:26:07 #80
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130542371
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 07:18 schreef Kekaa het volgende:
Gisteren Paiqdate gehad. Van 7 tot 11 op terras gezeten ongeveer. Veel gekletst over van alles en niks.
En nu.. geen idee.
Gezien je enthousiasme nu denk ik niet dat er een vervolg in zit ;)
pi_130542536
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 07:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gezien je enthousiasme nu denk ik niet dat er een vervolg in zit ;)
Nee... ik denk het eigenlijk niet nee. Wel een leuke jongen/man opzich, maar was iets te gewoon denk ik. (daarentegen... volgens mij val ik op de typische foute mannen... wat dan weer niet handig is voor mijzelf).
Even afwachten of hij nog iets van zich laat horen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 augustus 2013 @ 08:04:34 #82
Brabo Bastard
pi_130542713
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 07:18 schreef Kekaa het volgende:
En nu.. geen idee.
Je zegt het alsof er geen vonk is tussen jullie. Even afwachten dan maar. En als het niets wordt er wel eerlijk over zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 28 augustus 2013 @ 08:13:14 #83
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130542787
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 07:46 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Nee... ik denk het eigenlijk niet nee. Wel een leuke jongen/man opzich, maar was iets te gewoon denk ik. (daarentegen... volgens mij val ik op de typische foute mannen... wat dan weer niet handig is voor mijzelf).
Tja, "foute" personen zijn nou eenmaal een stuk interessanter ;)
pi_130543251
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 07:46 schreef Kekaa het volgende:

[..]

En wat is dan typisch fout volgens jou?
pi_130543436
Vana tweede date! En binnenkort ook met haar naar Berlijn! *O*

Met dat laatste kwam ze zelf btw :)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 09:51:08 #86
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130544344
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:00 schreef PeterPastoor het volgende:

Sterk bezig ;)
pi_130544368
quote:

1 date gehad? En nu al samen naar Berlijn?

Klinkt als nogal snel, of ligt dat aan mij?
pi_130544432
Gewoon doen, spontane acties O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130544443
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 09:52 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

1 date gehad? En nu al samen naar Berlijn?

Klinkt als nogal snel, of ligt dat aan mij?
Oww vana nog niet. Maar we gaan binnenkort nog wel een dag naar Berlijn :D

En het voelt voor beide al erg goed. Ik moet alleen nog erg wennen aan haar Whatsapp gebruik haha
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:03:25 #90
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130544633
Ik heb met mijn date van vrijdag concreet afgesproken, vrijdag avond in Hasselt, als het weer het toe laat een terrasje doen en anders zal het de Ierse pub worden aangezien we dat beide leuk vinden. Dat wil ook zeggen dat we een stukje wandelen en dus dat er tijd is voor babbels en zo.
pi_130544663
quote:

Klinkt goed!!

En typisch fout... tja hoe leg je dat uit? Bepaalde soort uitstraling, charisma. Er is iets waar je meer van wilt weten. Doet leuk en lief, maar ondertussen...
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:11:15 #92
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130544802
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Kekaa het volgende:

[..]

En typisch fout... tja hoe leg je dat uit? Bepaalde soort uitstraling, charisma. Er is iets waar je meer van wilt weten. Doet leuk en lief, maar ondertussen...
Dat maakt mysterieus he ;)
pi_130544819
quote:

[..]

Klinkt goed!!

Maar ondertussen is er een grote kans dat hij vreemd gaat?
Of is dat niet wat je bedoelt? :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:12:56 #94
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130544832
quote:

[..]

Klinkt goed!!

Bespaar je ik trek ook foute vrouwen aan, heb zowat alles al gehad wat je niet wil ... vreemdgangers, gelovers van helderzienden en astrologen en daardoor relatie stop zetten omdat het in de sterren stond, alcoholverslaafde, getrouwd en niet zeggen, ... etc etc :)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:21:50 #95
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130545052
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:12 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Bespaar je ik trek ook foute vrouwen aan, heb zowat alles al gehad wat je niet wil ... vreemdgangers, gelovers van helderzienden en astrologen en daardoor relatie stop zetten omdat het in de sterren stond, alcoholverslaafde, getrouwd en niet zeggen, ... etc etc :)
Vreemd genoeg zou ik met gelovigen of paragnosten (zweefteven :P) o.i.d. nooit iets beginnen...

Foute vrouwen in de vorm van (stiekeme) alcoholverslaafden, de wat flirterige types (geen garantie voor vreemdgaan, maar wel risicoverhogend), een tikkeltje gestoord (psychobitches :P).... Dat zou ik dan weer wel doen, want dat soort mensen vind ik interessant/intrigerend :D
Zal ook wel omdat er iets van mysterie omheen zweeft :P
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:28:50 #96
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130545249
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vreemd genoeg zou ik met gelovigen of paragnosten (zweefteven :P) o.i.d. nooit iets beginnen...

Foute vrouwen in de vorm van (stiekeme) alcoholverslaafden, de wat flirterige types (geen garantie voor vreemdgaan, maar wel risicoverhogend), een tikkeltje gestoord (psychobitches :P).... Dat zou ik dan weer wel doen, want dat soort mensen vind ik interessant/intrigerend :D
Zal ook wel omdat er iets van mysterie omheen zweeft :P
Ik heb een tijdje iets gehad met een meid die eigenlijk heel erg leuk was maar als ze gedronken had werd ze razendsnel goedkoop, grof en werd ze regelmatig naast iemand wakker die ze niet kende en vaak wist ze ook niet hoe ze er terecht was gekomen, altijd spijt er na maar na 3 keer had ik het er toch mee gehad. Ik voel mij toch graag een beetje uniek binnen de relatie ... dus laten gaan. Nu ieder zijn ding he.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:31:26 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130545324
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje iets gehad met een meid die eigenlijk heel erg leuk was maar als ze gedronken had werd ze razendsnel goedkoop, grof en werd ze regelmatig naast iemand wakker die ze niet kende en vaak wist ze ook niet hoe ze er terecht was gekomen, altijd spijt er na maar na 3 keer had ik het er toch mee gehad. Ik voel mij toch graag een beetje uniek binnen de relatie ... dus laten gaan. Nu ieder zijn ding he.
Bizar :D
Het is niet dat ik het opzoek hoor, maar vaak word ik automatisch wel aangetrokken tot dat soort mensen :).
Dat laatste heb ik diep van binnen ook wel, daarom wrijft het altijd zo lekker met waar ik door aangetrokken word :D
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:33:32 #98
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130545394
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Bizar :D
Het is niet dat ik het opzoek hoor, maar vaak word ik automatisch wel aangetrokken tot dat soort mensen :).
Dat laatste heb ik diep van binnen ook wel, daarom wrijft het altijd zo lekker met waar ik door aangetrokken word :D
Veel mensen zijn daar toe aangetrokken ook al geven ze het niet toe omdat de alcohol zorgt dat het verschil in communicatie van man en vrouw aardig vervaagt, makkelijkere communicatie, verlaagde drempels, relaxed gevoel is een aardige combinatie om intimiteit toe te laten, helaas heb ik altijd gezond verstand dat het haalt boven de vleselijke aantrekking ... tipsie dame vind ik leuk maar dronken vind ik echt niets aan. Geen eer aan ...
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:34:43 #99
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130545433
Da's dan ook het andere uiterste :P
Tipsy daarentegen _O_

OT: Geen date in het vizier :P _O-
pi_130546328
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:12 schreef JAOC het volgende:

[..]

Maar ondertussen is er een grote kans dat hij vreemd gaat?
Of is dat niet wat je bedoelt? :')
Want vreemdgaan is het enige wat iemand fout maakt :')

Jij komt hier ook alleen maar om belachelijke aannames te doen, of niet? :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 11:22:27 #101
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130546748
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Want vreemdgaan is het enige wat iemand fout maakt :')

Jij komt hier ook alleen maar om belachelijke aannames te doen, of niet? :')
Volgens mij komt het daar wel op neer. Of is iemand dan crimineel ofzo?
Grijp ze!
pi_130547267
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Volgens mij komt het daar wel op neer. Of is iemand dan crimineel ofzo?
Ik zou nog een heleboel andere dingen kunnen bedenken die fout zijn.
En dat is dan nog persoonlijk ook.

Wat ik fout vind hoef jij niet fout te vinden.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 11:59:47 #103
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130547935
Leuk om te lezen dat er weer dates op stapel staan in dit topic :)

Zit zelf weer even in de welbekende afkickfase nu, kleine 2 mnd vrij intensief met laatste date beziggeweest, nu duidelijk is dat we niet verder gaan moet ik weer even de knop omzetten naar 'beginstand' zeg maar. Zie op dit moment wel weer op tegen het hele riedeltje van introductie, standaard vragen uitwisselen etc met potentiële volgende date al weet ik nu al dat als ik straks eenmaal bezig ben ik het toch stiekem weer leuk vind. (Internet)daten, vermoeiend en leuk tegelijk :D
pi_130548394
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Ik zou nog een heleboel andere dingen kunnen bedenken die fout zijn.
En dat is dan nog persoonlijk ook.

Wat ik fout vind hoef jij niet fout te vinden.
Dat is zeker waar, maar hoe zij het verwoordt:
quote:
Lijkt het mij meer vreemdgaan of crimineel.

Zelf heb ik ook een miniscuul dilemma. Ik vind een meid uit een buurdorp erg leuk en ze mij ook(lijkt het), heb haar nog maar 2 keer gezien, ook al woont ze zo dichtbij. Verder beetje whatsappen :')
Maargoed ik zie haar komende vrijdag ook weer, want het is daar kermis dit weekend. Op zich klinkt dit allemaal heel normaal natuurlijk, maar het 'probleem' is dat ze zwart is. Voor mij maakt dit echt niet uit, maar ik woon in zo'n klein gat en de mensen zijn hier niet zo multicultureel.
Op verjaardagen en dergelijke worden veel grappen gemaakt over negers/turken. Ook zijn er in mijn omgeving toch veel mensen redelijk tegen buitenlanders, maar ze zijn wel hypocriet. In mijn dorp woont ook een jongen die geadopteerd is en dit is erg lang mijn beste vriend geweest. En daar hoor je dan niemand over.
Deze meid is ook geadopteerd, dus ze heeft wel gewoon een echte nederlandse opvoeding gehad. Maar toch kijk ik wat angstig aan tegenover de reacties van mijn omgeving.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:17:11 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130548500
Dan heb je sukkels van vrienden/kennissen. Ga voor het meisje omdat jij het wil, niet omdat anderen het niet zien zitten.
pi_130548562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef JAOC het volgende:

het 'probleem' is dat ze zwart is. Voor mij maakt dit echt niet uit, maar ik woon in zo'n klein gat en de mensen zijn hier niet zo multicultureel.

toch kijk ik wat angstig aan tegenover de reacties van mijn omgeving.
Het maakt je dus wel iets uit. Want anders zou je maling hebben aan de reacties van je omgeving
pi_130548597
Ik hoop dan toch echt dat je dikke scheit hebt aan vrienden en dorpgenoten???
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:35:20 #108
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130549149
Iedereen die iets te mekkeren zou hebben op de kleur of afkomst zou redelijk snel uit mijn vrienden groep geflikkerd worden. Wat is dat trouwens met die grappen echt man ik kom ook uit Limburg, iedereen lacht daar toch ook mee ... het is niet omdat er een blondje in de groep zit dat domme blondjes moppen niet toegestaan zijn, dus ik zie echt niet in waarom dat een probleem zou vormen. Ik heb ook een wat donkerdere vriend en ik maak ook gewoon grapjes tegen hem. Laatst was hij een Twix aan het eten en ik zei heel droog "Zie da ge nie in uwe vinger bijt he ... " alletwee hard aan het lachen :)
pi_130549829
Hmm m'n friendzone "date" van vrijdag wil nu iets te graag weer afspreken :') Begin haast te denken dat ze meer wil. Wat ben ik toch een held in mezelf in lastige situaties werken :')
pi_130550582
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef Rickario het volgende:
Hmm m'n friendzone "date" van vrijdag wil nu iets te graag weer afspreken :') Begin haast te denken dat ze meer wil. Wat ben ik toch een held in mezelf in lastige situaties werken :')
Herkenbaar.. dat van die lastige situaties.
pi_130552413
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef HaerdenC het volgende:
Iedereen die iets te mekkeren zou hebben op de kleur of afkomst zou redelijk snel uit mijn vrienden groep geflikkerd worden. Wat is dat trouwens met die grappen echt man ik kom ook uit Limburg, iedereen lacht daar toch ook mee ... het is niet omdat er een blondje in de groep zit dat domme blondjes moppen niet toegestaan zijn, dus ik zie echt niet in waarom dat een probleem zou vormen. Ik heb ook een wat donkerdere vriend en ik maak ook gewoon grapjes tegen hem. Laatst was hij een Twix aan het eten en ik zei heel droog "Zie da ge nie in uwe vinger bijt he ... " alletwee hard aan het lachen :)
Daar heb je ook helemaal gelijk in, zeker wat betreft die humor. Zo ging ik ook altijd met die donkere vriend om en volgens heeft zij ook dat soort humor met haar vriendinnen.
En het is ook niet dat mijn vriendengroep er tegen is, integendeel zelfs. Hooguit een iemand die het zelf zeker nooit zou doen, maar hij heeft dat nog helemaal niet geuit. Alleen samen hebben we uiteraard wat grapjes over gemaakt. Zelfs hele slechte grappen :+ , maar boeien.

Maar het is eerder die soort van kennissen, alleen daar heb ik zowiezo schijt aan tegenwoordig. Zeker als ik dan zie met wat voor wijven zij rondlopen :r

quote:
Afstand genomen en toen dacht ze: Oeps! Die jongen was toch wel heel erg leuk :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:05:54 #112
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_130552556
w
quote:
Waarom zeg je gewoon niet nee?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:05:57 #113
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130552560
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef JAOC het volgende:

[..]

[..]

Afstand genomen en toen dacht ze: Oeps! Die jongen was toch wel heel erg leuk :')
of zo hopeloos dat ze dit maar wil omdat er niet beters te hosselen is ... toch mee opletten en eventueel gewoon eerlijk en open vragen.
pi_130552740
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef JAOC het volgende:
-knip-
"Joah, die benne hier op'groeid, da benne 'goeie' butenlanders".

Dat werk?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:14:27 #115
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130552982
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef Deshain het volgende:

[..]

"Joah, die benne hier op'groeid, da benne 'goeie' butenlanders".

Dat werk?
Of blijven volhouden dat zijn/haar ouders een zonnebank centrum uitbaten :'-) ook altijd goed om het ijs te breken
pi_130554150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Zihuatanejo het volgende:
w

[..]

Waarom zeg je gewoon niet nee?
Omdat ik het verder wel leuk en fijn met haar heb :)
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

of zo hopeloos dat ze dit maar wil omdat er niet beters te hosselen is ... toch mee opletten en eventueel gewoon eerlijk en open vragen.
Daar ben ik niet bang voor.
Ik ben er heel open in en ze weet hoe ik er in sta. Zelf zegt ze dat ze er net zo over denkt. Maar toch krijg ik nu ineens zoveel meer aandacht dat ik begin te denken dat ze misschien toch gevoelens voor me heeft gekregen. Hoe hard ze dit ook ontkent :')
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Of blijven volhouden dat zijn/haar ouders een zonnebank centrum uitbaten :'-) ook altijd goed om het ijs te breken
Nee, gewoon voor het meisje gaan die je zelf leuk vindt. Vinden je vrienden het niks...jammer voor hun :W
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:47:57 #117
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130554408
Gewoon overheen Rickario :7
Zolang je eerlijk en duidelijk tegen elkaar bent hoeft dat helemaal geen probleem te zijn *O*

Ejacu... ehhhh Enjoy *O*
pi_130555627
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:17 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Herkenbaar.. dat van die lastige situaties.
Ik ben lastig. Neuken? :9
pi_130559947
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:18 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik ben lastig. Neuken? :9
Moeten we dan niet eerst een lastige situatie creëren? Of zou het daardoor al ingewikkeld genoeg worden?
pi_130563438
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Moeten we dan niet eerst een lastige situatie creëren? Of zou het daardoor al ingewikkeld genoeg worden?
Wijs hem af voor een ongemakkelijke situatie :7
pi_130563557
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 18:55 schreef Rickario het volgende:

[..]

Wijs hem af voor een ongemakkelijke situatie :7
Owja... logisch natuurlijk :P
pi_130564752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Het is zelden ingewikkeld genoeg. ;(
pi_130565234
Rare mannen....

Heb 2 x op 2 verschillende sites erg leuke eerste gesprekken gevoerd, waarbij we beiden uitspraken dat we het een leuk gesprek vonden en hoopten elkaar snel weer te spreken. En dan gebeurt dat daarna niet meer....
Ze komen weinig meer online en de berichtjes zijn kort....

Ik denk dat ze het dan toch niet zo interessant vonden, maar waarom zoiets dan niet eerlijk zeggen? :?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:06:41 #124
242666 BeamofLight
pi_130566438
quote:
99s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Rare mannen....

Heb 2 x op 2 verschillende sites erg leuke eerste gesprekken gevoerd, waarbij we beiden uitspraken dat we het een leuk gesprek vonden en hoopten elkaar snel weer te spreken. En dan gebeurt dat daarna niet meer....

Ik denk dat ze het dan toch niet zo interessant vonden, maar waarom zoiets dan niet eerlijk zeggen? :?
de vijver is groot en er zwemmen continu leuke visjes rond.
pi_130566662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

de vijver is groot en er zwemmen continu leuke visjes rond.
Dat snap ik, maar we hebben echt een hele avond leuk gesproken met elkaar. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand dan niet nog eens met die persoon wil praten.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:18:10 #126
402989 japiedevlugge
pi_130566954
quote:
99s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:40 schreef Quickie_Brat het volgende:
Rare mannen....

Met online dating kan je gerust al je verwachtingen van redelijkheid en waardigheid in de prullenbak gooien :P

Eigen gevoel gaat voor. Vind iemand je leuk, dan krijg je aandacht, moeite, doordachte reacties etc. Zo niet, dan hoor je niets meer of reageert iemand inderdaad nog even kort, omdat iemand dan kennelijk toch nog een beetje aardig is van nature oid.

quote:
99s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar we hebben echt een hele avond leuk gesproken met elkaar. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat iemand dan niet nog eens met die persoon wil praten.
Kan inderdaad zijn zoals BoL zegt dat ie ondertussen een leuker gesprek heeft gehad met iemand. Of het gesprek was wel leuk, maar t had toch niets bijzonders achter gelaten. Iemand kan gewoon mee gaan in de flow van het gesprek, maar dat het tegelijkertijd niet datgene is wat ie zoekt.
Grijp ze!
pi_130567150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:18 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Met online dating kan je gerust al je verwachtingen van redelijkheid en waardigheid in de prullenbak gooien :P

Eigen gevoel gaat voor. Vind iemand je leuk, dan krijg je aandacht, moeite, doordachte reacties etc. Zo niet, dan hoor je niets meer of reageert iemand inderdaad nog even kort, omdat iemand dan kennelijk toch nog een beetje aardig is van nature oid.

Soms staat je hoofd ook een tijdje niet naar het hele datingsitegebeuren, dat heb ik weleens namelijk.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:22:53 #128
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_130567163
Die vluchtige aandacht wen je snel genoeg aan met online daten. Ik vind het zelf ook best vreemd dat iemand niet eens een 'sorry, maar heb bij nader inzien toch geen interesse' wil tikken, maar na een klein jaartje e-daten heb ik alles al wel meegemaakt wat dat betreft.
pi_130567205
quote:
99s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:11 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Je zou wellicht in een bericht kunnen voorstellen om af te spreken? Wordt daar niet of negatief op gereageerd dan heb je in elk geval duidelijkheid. En als er positief op wordt gereageerd, dan heb je een date gescoord. Ik zie alleen maar voordelen.

quote:
Of het gesprek was wel leuk, maar t had toch niets bijzonders achter gelaten. Iemand kan gewoon mee gaan in de flow van het gesprek, maar dat het tegelijkertijd niet datgene is wat ie zoekt.
En dit klinkt alleszins aannemelijk.
pi_130567241
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RVDBRDM op 28-08-2013 20:25:01 ]
pi_130567866
quote:

[..]

[..]

Kan inderdaad zijn zoals BoL zegt dat ie ondertussen een leuker gesprek heeft gehad met iemand. Of het gesprek was wel leuk, maar t had toch niets bijzonders achter gelaten. Iemand kan gewoon mee gaan in de flow van het gesprek, maar dat het tegelijkertijd niet datgene is wat ie zoekt.
Ja dat klinkt aannemelijk allemaal. Wel jammer. Ik ging de avond erop helemaal enthousiast weer achter me pc zitten. En toen was het wel een teleurstelling ;(
pi_130567905
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Fascination het volgende:

[..]

Soms staat je hoofd ook een tijdje niet naar het hele datingsitegebeuren, dat heb ik weleens namelijk.
Ja dat herken ik ook wel. Dan vergeet je ook om te de site te checken. Maar dat deden ze dus wel! Wel online, maar niet aanspreken. En als je hen aanspreekt is het een kort gesprekje.
pi_130567932
quote:
99s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Quickie_Brat het volgende:
me pc
Tja, als je daar ook zo schrijft.
pi_130567985
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Je zou wellicht in een bericht kunnen voorstellen om af te spreken? Wordt daar niet of negatief op gereageerd dan heb je in elk geval duidelijkheid. En als er positief op wordt gereageerd, dan heb je een date gescoord. Ik zie alleen maar voordelen.

[..]

En dit klinkt alleszins aannemelijk.
ik ga niet na 1 gesprek al voorstellen om af te spreken :P
pi_130567996
quote:
15s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

:')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:55:40 #136
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130568938
quote:
15s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze heeft duidelijk je profieltekst niet gelezen :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130569622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:55 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ze heeft duidelijk je profieltekst niet gelezen :)
klopt, op welke site staat die dan?
  Moderator / Redactie FP woensdag 28 augustus 2013 @ 21:12:31 #138
Brabo Bastard
pi_130569903
Zo, na weer contact met een meid op PaiQ heb ik een date weten te regelen na een paar weken intensief chatten. Ze gaat nog wel op vakantie dus het zal daarna zijn, maar het plan is om naar Klimrijk te gaan en vervolgens iets te gaan drinken en eten. Leuke meid ook en de gesprekken duren ook lekker lang. Ook geen korte antwoorden en dat is erg goed.

Hier zit wel meer potentie in :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130570537
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:03:26 #141
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130572873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, na weer contact met een meid op PaiQ heb ik een date weten te regelen na een paar weken intensief chatten. Ze gaat nog wel op vakantie dus het zal daarna zijn, maar het plan is om naar Klimrijk te gaan en vervolgens iets te gaan drinken en eten. Leuke meid ook en de gesprekken duren ook lekker lang. Ook geen korte antwoorden en dat is erg goed.

Moest klimrijk even googlen; niets voor mij maar wat een leuke, originele eerste date!

Have fun, alvast! :)
pi_130573684
Nog even een tip voor iedereen: Geen zonnebrilfoto's :(

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:12 schreef El_Thijs het volgende:

Ah nice. Is leuk om te doen ^O^
Al zou ik het niet tof vinden als eerste date :P
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:18:52 #143
402989 japiedevlugge
pi_130573777
Als je beide fanatieke klimmers bent kan ik me er wel wat bij voorstellen, maar ik zie mezelf dit niet doen nee :P
Grijp ze!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:28:03 #144
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130574341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef Rickario het volgende:

Deze doet het anders prima 8-)

SPOILER
Edit: ik zie opeens dat ik toch wel aardig wat kg ben afgevalleN :D
pi_130574482
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Deze doet het anders prima 8-)

SPOILER
Edit: ik zie opeens dat ik toch wel aardig wat kg ben afgevalleN :D
Je bent dan ook een gigantische gitaarhunk B-)
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:32:09 #146
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130574551
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je bent dan ook een gigantische gitaarhunk B-)
:')
pi_130574891
Bam, de gecancelde date is verplaatst naar dit weekend :7

zin in :@
pi_130575025
quote:

[..]

Idd ja! Hoe irritant is dat elke keer.
Als ik ze bij het foto-beoordelen tegenkom op paiq gaan ze direct onderop de stapel !
pi_130575262
Mijn date heeft wel echt een heel slechte muzieksmaak :@ Hoe zien jullie dat bij jullie dates? afknapper of niet? :P
pi_130575415
quote:
Ik heb er ook eentje. Ik vind hem ook niet echt wat, maar staat al wel een tijdje gedeeld eerste. Dan ben ik ook wel weer zo opportunistisch om hem mooi te laten staan. Je zou verwachten dat die foto alleen paupers aantrekt, maar zelfs dat valt reuze mee.
pi_130575431
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn date heeft wel echt een heel slechte muzieksmaak :@ Hoe zien jullie dat bij jullie dates? afknapper of niet? :P
Nee, ik heb zelf ook een slechte muzieksmaak, dus dat zou prima kunnen klikken.
pi_130575498
quote:
Persoonlijk zie ik zoiets niet echt als een probleem. Voor mij is muziek luisteren toch iets wat ik liever alleen doe. En als het aankomt op een keer naar een concert kan je toch ook met een vriend(in) ofzo gaan?
pi_130575561
quote:
99s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:48 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Persoonlijk zie ik zoiets niet echt als een probleem. Voor mij is muziek luisteren toch iets wat ik liever alleen doe. En als het aankomt op een keer naar een concert kan je toch ook met een vriend(in) ofzo gaan?
klopt, maar als je gewoon samen op de bank zit met alcohol ofzo, is het wel lekker als je een beetje prima muziek opzet ipv elektrische shit :P
pi_130575602
quote:
Ja. Zeker wanneer het van die extreme muziekstijlen zijn die ik zelf echt niet trek. Zoals Metal,hardstyle oid. Nu scheelt het weer dat het type vrouw waar ik op val niet van die muziek houdt :P
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:50:23 #155
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130575610
quote:
Aangezien muziek bij mij altijd op nummer 1 zal staan zou het voor mij over en sluiten zijn ;)
Ik hoef niet alles te delen, maar enig begrip moet ik er wel voor op kunnen brengen :P
pi_130575646
quote:
Zolang ze geen Kane draait maak ik er niet zo'n probleem van.
A mind with a heart of it's own
pi_130575662
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

pi_130575668
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ja. Zeker wanneer het van die extreme muziekstijlen zijn die ik zelf echt niet trek. Zoals Metal,hardstyle oid. Nu scheelt het weer dat het type vrouw waar ik op val niet van die muziek houdt :P
Welk type vrouw houdt niet van "extreme muziekstijlen"?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 22:53:43 #159
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130575814
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ja ehhh...
Ik luister bijna alles, alleen van die softe britpop/rock enzo kan ik niet tegen...
Van bandjes als Snow Patrol, Kodaline, Coldplay en alle andere jankartiesten draait, dan gaan me haren recht overeind staan :@
pi_130575860
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja ehhh...
Ik luister bijna alles, alleen van die softe britpop/rock enzo kan ik niet tegen...
Van bandjes als Snow Patrol, Kodaline, Coldplay en alle andere jankartiesten draait, dan gaan me haren recht overeind staan :@
mijn nekharen gaan rechtovereind staan als iemand me haren zegt :@
pi_130575867
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:49 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

klopt, maar als je gewoon samen op de bank zit met alcohol ofzo, is het wel lekker als je een beetje prima muziek opzet ipv elektrische shit :P
Elektrische shit. :')....
pi_130575881
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Elektrische shit. :')....
precies _O-
pi_130575892
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Welk type vrouw houdt niet van "extreme muziekstijlen"?
Nouja, kort gezegd zit ik niet te wachten op een raveteef of een zolderkamermetalmeisje
pi_130575903
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:51 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Je gaat toch niet zeggen dat ze fan is of wel? :P
pi_130575920
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je gaat toch niet zeggen dat ze fan is of wel? :P
jawel _O-
pi_130575968
quote:
6s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

precies _O-
Simpel figuur.
pi_130575978
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nouja, kort gezegd zit ik niet te wachten op een raveteef of een zolderkamermetalmeisje
Die zien er niet allemaal hetzelfde uit hoor, dit is niet meer de twintigste eeuw :P
pi_130575997
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

jawel _O-
Ja sorry, maar dat is echt onacceptabel :N
pi_130575999
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Simpel figuur.
Wie ik? :@

Maar even serieus, als je artiesten als ray charles en james brown niet kent :X
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:20:50 #170
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130577277
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Of Nickelback.

Ik heb juist door dates leuke bandjes en muziekstijlen leren kennen. Vind het meer een afknapper als iemand helemaal niets met muziek heeft.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:22:52 #171
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130577381
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Wie ik? :@

Maar even serieus, als je artiesten als ray charles en james brown niet kent :X
Kun je toch aan haar laten horen? Ik zie het probleem niet.
pi_130577533
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Of Nickelback.

Ow God, ook zo'n band waarbij je alle willekeurige knoppen op de radio in drukt om er maar vanaf te komen.
pi_130577571
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kun je toch aan haar laten horen? Ik zie het probleem niet.
En dan te horen krijgen "He, dat ken ik, dat is dezelfde tekst als [vul willekeurige hipphopper in]"

Been there, done that :(
pi_130578917
Op Paiq krijg ik alleen maar matches die een jaar of 4-5 ouder zijn dan ik, andere die hier ook last van hebben? Is al de 3e op een rij.....
I think, therefore I am.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 23:55:31 #175
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130579021
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

En dan te horen krijgen "He, dat ken ik, dat is dezelfde tekst als [vul willekeurige hipphopper in]"

Been there, done that :(
Dan was ze vast een stukje jonger. Da's wel heel treurig inderdaad :D
pi_130579320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Wolfs het volgende:
Op Paiq krijg ik alleen maar matches die een jaar of 4-5 ouder zijn dan ik, andere die hier ook last van hebben? Is al de 3e op een rij.....
Ik krijg vaak speeddates met meiden van 18-20 jaar terwijl ik zelf 25 ben :')
"Ik ben gezakt voor me havo" :'(
pi_130579371
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:53 schreef Wolfs het volgende:
dat kun jetoch aangeven hoe erg je dat vindt?
pi_130579902
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 00:02 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik krijg vaak speeddates met meiden van 18-20 jaar terwijl ik zelf 25 ben :')
"Ik ben gezakt voor me havo" :'(
Haha, ik heb echt precies het omgekeerde.

@Quickie_Brat

Alleen als je "Select" lid bent oid.
I think, therefore I am.
pi_130584569
Update: gisteren een ijsje gegeten en het afgesloten met mn fling. Ging echt niet werken op deze manier. Hij wil helemaal niks vasts en ik vind dat als je iemand leuk vind het wel handig is om zo af en toe af te spreken. Hoeft niet meteen een relatie te zijn. Heb hem gezegd dat ie daar wel gewoon duidelijk over mag zijn richting vrouwen. Scheelt gedoe enzo.

Heb een mailtje van mn paiq date. Die vond het leuk en voor herhaling vatbaar. Ik twijfel, want had niet echt een klik gevoel. Zou dat op een tweede date alsnog kunnen?

En muzieksmaken... verschil kan best, als er maar enige overeenkomsten zijn. Mn ex was echt een metalfan... maar ook jazz etc.. terwijl ik pop/rock leuk vind en singersongwriters. En Kane :p van vroeger. Waar hij altijd grapjes over maakte. Afgelopen bevrijdingsfestival is ie met me mee wezen kijken, en hij vond het totaal niet tegenvallen live. Verbaasde me echt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 07:08:12 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130584643
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 06:51 schreef Kekaa het volgende:
Update: gisteren een ijsje gegeten en het afgesloten met mn fling. Ging echt niet werken op deze manier. Hij wil helemaal niks vasts en ik vind dat als je iemand leuk vind het wel handig is om zo af en toe af te spreken. Hoeft niet meteen een relatie te zijn. Heb hem gezegd dat ie daar wel gewoon duidelijk over mag zijn richting vrouwen. Scheelt gedoe enzo.
Hoe reageerde hij?

quote:
Heb een mailtje van mn paiq date. Die vond het leuk en voor herhaling vatbaar. Ik twijfel, want had niet echt een klik gevoel. Zou dat op een tweede date alsnog kunnen?
Je verwacht het nodige van je fling en bent teleurgesteld als hij geen tijd voor jou maakt etc, maar intussen heb je wel een date met een ander. Het kan aan mij liggen, maar dat vind ik best typisch.

Anyway: als jij verwacht dat die klik nog kan komen, dan kan die tweede date geen kwaad. Gezien je gebrek aan enthousiasme...

quote:
En muzieksmaken... verschil kan best, als er maar enige overeenkomsten zijn. Mn ex was echt een metalfan... maar ook jazz etc.. terwijl ik pop/rock leuk vind en singersongwriters. En Kane :p van vroeger. Waar hij altijd grapjes over maakte. Afgelopen bevrijdingsfestival is ie met me mee wezen kijken, en hij vond het totaal niet tegenvallen live. Verbaasde me echt.
Verschillende muzieksmaken kunnen volgens mij prima samen, als je allebei maar "ruimte" geeft aan je partner om zijn/haar muziek te beleven.
Daarnaast denk ik dat het een pre is als je evenveel waarde hecht aan muziek.
pi_130584682
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 07:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hoe reageerde hij?

[..]

Je verwacht het nodige van je fling en bent teleurgesteld als hij geen tijd voor jou maakt etc, maar intussen heb je wel een date met een ander. Het kan aan mij liggen, maar dat vind ik best typisch.

Anyway: als jij verwacht dat die klik nog kan komen, dan kan die tweede date geen kwaad. Gezien je gebrek aan enthousiasme...

[..]

Verschillende muzieksmaken kunnen volgens mij prima samen, als je allebei maar "ruimte" geeft aan je partner om zijn/haar muziek te beleven.
Daarnaast denk ik dat het een pre is als je evenveel waarde hecht aan muziek.
Hij reageerde wel normaal. Was een gewoon gesprek waarin we allebei zeiden wat we vonden. En eindigde met: ik zie je vast nog wel een keer in de kroeg.

Ik verwachtte van mn fling dat ie een afspraak maakt als ie zegt dat ie dat gaat doen. En als ie dat dan niet doet is er teleurstelling ja.
En juist omdat ie zo goed als niks liet horen heb ik de paiq date door laten gaan, aangezien die al drie weken geleden gepland was (vakantie van hem tussendoor). Mocht het allemaal anders zijn gelopen, dan had ik dat niet gedaan.
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 augustus 2013 @ 07:53:50 #182
Brabo Bastard
pi_130584882
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

Moest klimrijk even googlen; niets voor mij maar wat een leuke, originele eerste date!

Have fun, alvast! :)
Bedankt :)

Ik stelde eerst voor om op een terras wat te drinken, en dat vond ze een heel leuk idee. En toen stelde ze zelf voor om naar Klimrijk te gaan omdat we het daar even over hadden gehad. Ik ben erg benieuwd, maar vooralsnog zie ik hier meer potentie in als in de vorige.

En ze is ook een soort van dokter ;)

quote:

[..]

Ah nice. Is leuk om te doen ^O^
Al zou ik het niet tof vinden als eerste date :P
Is eens wat anders, en lekker origineel. Mij maakt het niet uit, kan ik meteen zien of ze lenig is :P
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 29 augustus 2013 @ 08:16:27 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130585086
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 07:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Bedankt :)

Ik stelde eerst voor om op een terras wat te drinken, en dat vond ze een heel leuk idee. En toen stelde ze zelf voor om naar Klimrijk te gaan omdat we het daar even over hadden gehad. Ik ben erg benieuwd, maar vooralsnog zie ik hier meer potentie in als in de vorige.

En ze is ook een soort van dokter ;)

[..]

Is eens wat anders, en lekker origineel. Mij maakt het niet uit, kan ik meteen zien of ze lenig is :P
Ze heeft iig originele ideeën :)

En euh, een "soort van dokter"?
  Moderator / Redactie FP donderdag 29 augustus 2013 @ 08:18:34 #184
Brabo Bastard
pi_130585115
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ze heeft iig originele ideeën :)

En euh, een "soort van dokter"?
Ze is podotherapeute, een soort voetendokter zeg maar ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130585205
Voetendokter is meer bonuspunten :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130586497
Het gaat nu al een tijdje over muziek hier, maar niemand die hier een beetje van dance houd? Festivals zoals Tomorrowland, Mysteryland, Dance Valley?
Ik hou toch veel van muziek en heb ook echt wel een brede muzieksmaak. Zo wil ik nog echt graag een keer Mumford and Sons een keer live zien en ben ook al ooit naar een Kings of Leon concert geweest. Heb zelfs een tijdje hardrock/metal achtige smaak gehad met Disturbed/Rammstein.
Maar een optreden van bijv Hardwell is toch wel echt gaaf. Mijn droomfestival is momenteel ook echt het Ultra Music Festival(UMF) in Miami. Als ik daar optreden van terug kijk word ik echt jaloers.

Alleen deze muziek valt niet echt in de smaak als ik het zo hoor? Misschien ligt het ook een klein beetje aan de leeftijd, ook al lijkt me dat niet echt als ik op zo'n festival rondkijk naar de leeftijden.
pi_130587036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 09:38 schreef JAOC het volgende:
Het gaat nu al een tijdje over muziek hier, maar niemand die hier een beetje van dance houd? Festivals zoals Tomorrowland, Mysteryland, Dance Valley?
Ik hou toch veel van muziek en heb ook echt wel een brede muzieksmaak. Zo wil ik nog echt graag een keer Mumford and Sons een keer live zien en ben ook al ooit naar een Kings of Leon concert geweest. Heb zelfs een tijdje hardrock/metal achtige smaak gehad met Disturbed/Rammstein.
Maar een optreden van bijv Hardwell is toch wel echt gaaf. Mijn droomfestival is momenteel ook echt het Ultra Music Festival(UMF) in Miami. Als ik daar optreden van terug kijk word ik echt jaloers.

Alleen deze muziek valt niet echt in de smaak als ik het zo hoor? Misschien ligt het ook een klein beetje aan de leeftijd, ook al lijkt me dat niet echt als ik op zo'n festival rondkijk naar de leeftijden.
Dat zou in dit topic niet de reden moeten zijn denk ik. Op een paar uitzonderingen na, ligt de leeftijd hier toch tussen de 25 en 35 volgens mij.

Zelf vind ik muziek- en filmsmaak wel belangrijk in een relatie. Niet dat het een breekpunt is, maar het is wel zo leuk om samen naar concerten, festivals en de bios te gaan.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:09:33 #188
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130587156
quote:
Mijn droomfestival is momenteel ook echt het Ultra Music Festival(UMF) in Miami. Als ik daar optreden van terug kijk word ik echt jaloers.

Dat ervaar ik zelf totaal niet zo. Wel merk je dat veel mensen van rond de 30 niet meer zo vaak stappen als de jongeren.
pi_130587805
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat ervaar ik zelf totaal niet zo. Wel merk je dat veel mensen van rond de 30 niet meer zo vaak stappen als de jongeren.
Denk ook dat het per persoon verschilt. Ook toen ik nog begin 20 was, was ik geen liefhebber van festivals. Muziek is voor mij iets op de achtergrond, maar zegt me helemaal niet zo veel verder.
pi_130587893
Dilemmaaaaa.

Op vakantie heb ik een jongen ontmoet, leuk contact, dus we zouden een date af gaan spreken. Alleen dat duurde en duurde maar, dus ik ging er ondertussen vanuit dat het niet meer zou gebeuren.
Nu heb ik gister een date met een andere jongen gehad, en die komt vanavond weer. Maar de vakantiejongen wil ook nog afspreken. Moet ik dat door laten gaan, of niet?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:42:16 #191
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130587957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nu heb ik gister een date met een andere jongen gehad, en die komt vanavond weer. Maar de vakantiejongen wil ook nog afspreken. Moet ik dat door laten gaan, of niet?
Misschien eerst vanavond afwachten voordat je reageert op die ander? Of wil die meteen antwoord?
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_130588059
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:42 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Misschien eerst vanavond afwachten voordat je reageert op die ander? Of wil die meteen antwoord?
Mwah, hij reageert zelf ook niet zo snel, dus daar kom ik wel mee weg denk ik.
Maar heb met de jongen van vanavond wel al gezoend, dus dat gaat vanavond ook wel weer gebeuren. En dan vind ik niet dat ik vervolgens rustig met vakantiejongen kan gaan lopen zoenen, maar we gaan wel samen een film kijken als er een date komt, dus de kans daarop is toch wel aanwezig.
pi_130588242
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Mwah, hij reageert zelf ook niet zo snel, dus daar kom ik wel mee weg denk ik.
Maar heb met de jongen van vanavond wel al gezoend, dus dat gaat vanavond ook wel weer gebeuren. En dan vind ik niet dat ik vervolgens rustig met vakantiejongen kan gaan lopen zoenen, maar we gaan wel samen een film kijken als er een date komt, dus de kans daarop is toch wel aanwezig.
Je kan die vakantiejongen toch gewoon zeggen dat je even geen trek hebt in daten?
pi_130588337
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:52 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je kan die vakantiejongen toch gewoon zeggen dat je even geen trek hebt in daten?
Ja maar tot nu toe had ik dat wel. Dus dat zou wel een hele rare omslag zijn.
Wat haal ik mezelf ook elke keer op de hals. :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:59:07 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130588398
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
De vraag is of je vakantieboy nog eens wil zien/daten en of je denkt dat het wat wordt met filmgozer.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:00:59 #196
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130588451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:56 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Je wil ze het liefst gewoon allebei tegelijk gaan daten begrijp ik? :)

Ik zou toch eerst gewoon die date van vanavond afwachten als ik jou was, misschien is 't wel zo leuk dat je dan helemaal geen behoefte meer hebt aan die ander. Of misschien wel net andersom omdat het enorm tegenvalt.
pi_130588603
Ik zou gewoon op date gaan met die vakantiejongen. Vaak is zo iemand leuk tijdens de vakantie, maar dan na de vakantie valt het heel erg tegen. Dan ben je ook meteen van die onzekerheid af.

En film kijken met die vakantiejongen. Dat is toch gewoon verkapt voor neuken? Tenminste, daar komt het in mijn ervaring en bij mijn vrienden op neer.
pi_130588705
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De vraag is of je vakantieboy nog eens wil zien/daten en of je denkt dat het wat wordt met filmgozer.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:00 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Je wil ze het liefst gewoon allebei tegelijk gaan daten begrijp ik? :)

Ik zou toch eerst gewoon die date van vanavond afwachten als ik jou was, misschien is 't wel zo leuk dat je dan helemaal geen behoefte meer hebt aan die ander. Of misschien wel net andersom omdat het enorm tegenvalt.
Mja, ik weet gewoon niet zo goed wat ik wil. Dat is het hele probleem natuurlijk, haha. Date van vanavond is dezelfde als die van gister, zou dat zo anders kunnen zijn met een paar uur ertussen? Punt met deze jongen is ook dat het een collega is, en dat hij binnenkort een half jaar naar Amerika gaat. Dus ik weet ook helemaal niet of er wel iets serieus uit zou kunnen komen.
Dus we hebben vakantiejongen en collegajongen, die om verschillende redenen wel en niet geschikt zijn. :')

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:06 schreef JAOC het volgende:
Ik zou gewoon op date gaan met die vakantiejongen. Vaak is zo iemand leuk tijdens de vakantie, maar dan na de vakantie valt het heel erg tegen. Dan ben je ook meteen van die onzekerheid af.

En film kijken met die vakantiejongen. Dat is toch gewoon verkapt voor neuken? Tenminste, daar komt het in mijn ervaring en bij mijn vrienden op neer.
Daar heb je ook een punt. Mwah, ik heb vrij veel whatsapp contact met deze jongen gehad en krijg daaruit niet de indruk dat het een verkapte manier is om samen in bed te belanden. Zo wel dan ben ik sowieso snel wel dus is het meteen opgelost.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:30:03 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130589159
Dan gewoon met allebei daten.. want het wordt toch met beiden niets :)
pi_130589246
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:30 schreef Cue_ het volgende:
Dan gewoon met allebei daten.. want het wordt toch met beiden niets :)
_O- Ook een mooi uitgangspunt.
pi_130589518
Twee tegelijk daten/zoenen of meer :{w
Kies gewoon.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:47:20 #202
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130589592
En een kans op een trio vergooien? NOOIT! :P
pi_130589644
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
En een kans op een trio vergooien? NOOIT! :P
Nodig ze dan ook tegelijkertijd uit :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:51:12 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130589701
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:49 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nodig ze dan ook tegelijkertijd uit :')
Je moet ze eerst voorbereiden en een beetje kneden :P Dit vereist zorgvuldige planning!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:52:37 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130589741
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Je moet ze eerst voorbereiden en een beetje kneden :P Dit vereist zorgvuldige planning!
Idd ja. Maar wie weet heeft het succes. Proberen kan geen kwaad ;)
pi_130589817
quote:
Ik had het destijds wel gewoon in mijn profieltekst staan dat ik écht niet zat te wachten op iemand die alleen maar naar elektronische meuk luistert. Vervolgens na de tweede date had er eentje 2 kaartjes gekocht voor Mysteryland om mij "om te krijgen want het is zo'n lekker sfeertje". Heb haar nummer geblocked en niks meer laten horen... Via via vernomen dat ze het me nog steeds kwalijk neemt (5-6 jaar later). Dit is trouwens ook de reden dat ik altijd minstens 25 km buiten mijn woonplaats heb gedate.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:56:29 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130589836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:55 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik had het destijds wel gewoon in mijn profieltekst staan dat ik écht niet zat te wachten op iemand die alleen maar naar elektronische meuk luistert. Vervolgens na de tweede date had er eentje 2 kaartjes gekocht voor Mysteryland om mij "om te krijgen want het is zo'n lekker sfeertje". Heb haar nummer geblocked en niks meer laten horen... Via via vernomen dat ze het me nog steeds kwalijk neemt (5-6 jaar later). Dit is trouwens ook de reden dat ik altijd minstens 25 km buiten mijn woonplaats heb gedate.
Gelijk geblokkeerd? Of aangegeven dat je er niet van gediend was en dat je het niet verder zag gaan?
pi_130589863
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:44 schreef Rickario het volgende:
Twee tegelijk daten/zoenen of meer :{w
Kies gewoon.
Sorry hoor, maar ik heb ook vaak moeite met zo'n keuzes.
Zo heb je een tijdje niks en dan ineens 3 tegelijk. Ik vind het dan ook ooit supermoeilijk om een keuze te maken. Je kan dan wel voor de eerste gaan en de rest links laten liggen, maar dat is bij mij vaker de foute keuze geweest :')

En bij sommige meiden heb je langer de tijd nodig om ze 'over te halen' :')
Je kan dan wel al het andere vrouwelijke contact direct afkappen, maar dan blijf je weer alleen over.
pi_130590004
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gelijk geblokkeerd? Of aangegeven dat je er niet van gediend was en dat je het niet verder zag gaan?
Als ik in mijn profiel aangeef dat ik niet op zoek ben naar iemand die mij wil veranderen én expliciet vermeld dat ik niet van house/dance/techno/hardstyle/andere rommel hou, het nog een keer naar voren komt tijdens beide dates en dan vervolgens toch doen zonder overleg neem ik daar inderdaad niet de moeite voor.
pi_130590238
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Deshain het volgende:

[..]

Als ik in mijn profiel aangeef dat ik niet op zoek ben naar iemand die mij wil veranderen én expliciet vermeld dat ik niet van house/dance/techno/hardstyle/andere rommel hou, het nog een keer naar voren komt tijdens beide dates en dan vervolgens toch doen zonder overleg neem ik daar inderdaad niet de moeite voor.
Man man man. Misschien wilde ze je gewoon eens kennis laten maken met zo'n feestje zonder je iets door de strot te rammen. Je had toch ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zag zitten? Meteen blokken vind ik nogal een lompe actie :')
pi_130590395
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:02 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ze had jou moeten blokkeren omdat je je als een closed minded sukkeltje gedroeg :{ . Ik vind het een bijzonder asociale actie van jou. Kennelijk ben je niet op zoek naar spontane en initatiefrijke mensen die ergens enthousiast over kunnen zijn en dat graag met jou willen delen.

Terecht dat ze het je kwalijk neemt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:16:28 #212
402989 japiedevlugge
pi_130590419
Beetje overdreven reactie inderdaad, het is niet alsof ze je uitnodigde naar de kkk of zo.
Grijp ze!
pi_130590584
En toch herken ik er iets in

Alleen was het bij mij een schoonmoeder die ongevraagd (en ongewenst) aankwam met twee kaartjes voor de EO jongerendag...

Relatie was heel kort daarna over, wel na uitleg aan m'n vriendin, maar voor uitleg aan haar moeder heb ik de moeite niet meer genomen.
pi_130590590
Sowieso mensen die nergens voor open staan en alleen maar strikte eisen hebben. Wat maakt het nou uit wat iemands muzieksmaak is? Als diegene er maar blij/enthousiast over is, dan is het toch goed. Of je bij iemand past kan je niet afmeten aan de hand van muzieksmaak. Het wordt wat anders als iemand zich zijn leven laat beheersen door een muziekstroming en zich als onderdeel van een subcultuur gaat gedragen, maar zolang dat niet het geval is maakt het allemaal niets uit imo.
pi_130590635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef grazianopelle het volgende:
Sowieso mensen die nergens voor open staan en alleen maar strikte eisen hebben. Wat maakt het nou uit wat iemands muzieksmaak is? Als diegene er maar blij/enthousiast over is, dan is het toch goed. Of je bij iemand past kan je niet afmeten aan de hand van muzieksmaak. Het wordt wat anders als iemand zich zijn leven laat beheersen door een muziekstroming en zich als onderdeel van een subcultuur gaat gedragen, maar zolang dat niet het geval is maakt het allemaal niets uit imo.
Dit inderdaad. Man man man, wat een oppervlakkig gejengel.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:27:56 #216
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130590697
Zomaar kaartje kopen en verwachten dat iemand meegaat, is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar om dan iemand gelijk te blokkeren en niets meer tegen te zeggen, nee dat slaat nergens op. Dat is nog erger dan een kaartje kopen om iemand mee te willen laten genieten .
pi_130590831
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Man man man. Misschien wilde ze je gewoon eens kennis laten maken met zo'n feestje zonder je iets door de strot te rammen. Je had toch ook gewoon kunnen zeggen dat je het niet zag zitten? Meteen blokken vind ik nogal een lompe actie :')
Ik sta dan ook niet bekend om mijn tact...

Had haar ervoor tijdens een date wel al verteld dat ik één keer zo stom was om er heen te gaan nadat vrienden me hadden overgehaald en binnen 2 uur weer weg was van treurigheid.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:15 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Ze had jou moeten blokkeren omdat je je als een closed minded sukkeltje gedroeg :{
Ik was eerder *O*
quote:
. Ik vind het een bijzonder asociale actie van jou. Kennelijk ben je niet op zoek naar spontane en initatiefrijke mensen die ergens enthousiast over kunnen zijn en dat graag met jou willen delen.
Dat heb je helemaal goed gezien.
quote:
Terecht dat ze het je kwalijk neemt.
Ja inderdaad, geef er alleen geen flikker om..

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:16 schreef japiedevlugge het volgende:
Beetje overdreven reactie inderdaad, het is niet alsof ze je uitnodigde naar de kkk of zo.
Dat zou een beetje raar zijn aangezien ze niet blank is.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:23 schreef grazianopelle het volgende:
Tja ieder zijn ding, mijn vrije tijd wordt vrijwel volledig beheerst door muziek en dan luister ik vrijwel alles buiten elektronische muziek wat op dergelijke feesten wordt gedraaid (Air trek ik wél bijvoorbeeld) en Nederlandstalige volksmuziek. Als iemand dan juist die stijlen als enige muzikale interesse heeft weet ik voor mijzelf dat het 100% zeker niet gaat werken.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Man man man, wat een oppervlakkig gejengel.
Joh zo had ik nog wel meer eisen, het interesseert me geen reet of je de hele avond met me gezoend hebt of ergens anders met je mond hebt gezeten wat aan mijn lichaam vastzit maar je blijft van mijn tandenborstel af...

quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:27 schreef Cue_ het volgende:
Zomaar kaartje kopen en verwachten dat iemand meegaat, is natuurlijk niet de bedoeling.
Maar om dan iemand gelijk te blokkeren en niets meer tegen te zeggen, nee dat slaat nergens op. Dat is nog erger dan een kaartje kopen om iemand mee te willen laten genieten .
Ik zal het onthouden mocht ik ooit weer op zoek moeten gaan, geef ik iemand die allergisch is voor katten (en dat reeds 4 maal heeft aangegeven) een mand jonge poesjes. ^O^
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:35:19 #218
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130590917
quote:
Ik denk eerlijk gezegd dat hij haar daarmee een gunst heeft gedaan.
Vooral als ik zijn reactie hierboven zo lees :)
pi_130590964
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:33 schreef Deshain het volgende:

[..]

Had haar ervoor tijdens een date wel al verteld dat ik één keer zo stom was om er heen te gaan nadat vrienden me hadden overgehaald en binnen 2 uur weer weg was van treurigheid.

[..]

Ik was eerder *O*

[..]

[..]

[..]

[..]

Tja ieder zijn ding, mijn vrije tijd wordt vrijwel volledig beheerst door muziek en dan luister ik vrijwel alles buiten elektronische muziek wat op dergelijke feesten wordt gedraaid (Air trek ik wél bijvoorbeeld) en Nederlandstalige volksmuziek. Als iemand dan juist die stijlen als enige muzikale interesse heeft weet ik voor mijzelf dat het 100% zeker niet gaat werken.

[..]

Joh zo had ik nog wel meer eisen, het interesseert me geen reet of je de hele avond met me gezoend hebt of ergens anders met je mond hebt gezeten wat aan mijn lichaam vastzit maar je blijft van mijn tandenborstel af...

[..]

Ik zal het onthouden mocht ik ooit weer op zoek moeten gaan, geef ik iemand die allergisch is voor katten (en dat reeds 4 maal heeft aangegeven) een mand jonge poesjes. ^O^
Zo, jij lijkt mij een sociale en aardige vent. ^O^
pi_130591125
quote:

[..]

[..]

Ik was eerder *O*

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En nu lekker recalcitrant de hardliner uithangen. Ze hebben jou maar te accepteren, maar jij hoeft anderen niet zomaar te accepteren. Nee, dan krijgen ze een enkeltje block list. :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:47:30 #221
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130591310
Haha inderdaad, moet echt een feest zijn om met die gozer te daten. :')

In het restaurant:
"He Deshain, wil je wat van mijn gerecht proberen? :P "
-IK ZEG GODVERDOMME NET DAT IK GEEN ZALM LUST, ACHTERLIJKE TRIEN!!! *loopt weg zonder wat te zeggen*

Kleine kleuter. :')
pi_130591374
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad, moet echt een feest zijn om met die gozer te daten. :')

In het restaurant:
"He Deshain, wil je wat van mijn gerecht proberen? :P "
-IK ZEG GODVERDOMME NET DAT IK GEEN ZALM LUST, ACHTERLIJKE TRIEN!!! *loopt weg zonder wat te zeggen*

Kleine kleuter. :')
Ik zie bij hem thuis ook al de borden spaghetti door de kamer vliegen, gevolgd door slaande deuren en zacht gegrien vanonder het Bob de Bouwer dekbed.
pi_130591403
quote:

[..]

Hoe oud is ze? Het lijkt me een leuke meid.
pi_130591460
quote:

[..]

[..]

Ik was eerder *O*

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Waarom blijf je niet lekker alleen. Lijkt mij de beste optie voor je.
pi_130591596
quote:

[..]

[..]

Ik was eerder *O*

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Poeh, het moet wel een feest zijn om in jouw gezelschap te verkeren zeg.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:57:39 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130591619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Nee, niet een feest.. Het is vast een "eer" :+
pi_130591680
quote:
Verwachten dat iemand meegaat is wat raar ja, maar het gebaar opzich is (hoewel wat snel) helemaal niks mis mee. Ik zou het persoonlijk tof vinden als het klikt.
pi_130592464
quote:
15s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef Rickario het volgende:

Zo, jij lijkt mij een sociale en aardige vent. ^O^
Aardig wel, op sociaal vlak zijn er wel wat verbeterpuntjes.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En nu lekker recalcitrant de hardliner uithangen. Ze hebben jou maar te accepteren, maar jij hoeft anderen niet zomaar te accepteren. Nee, dan krijgen ze een enkeltje block list. :')
Dat is dan ook absoluut niet wat ik zeg :')
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zie bij hem thuis ook al de borden spaghetti door de kamer vliegen, gevolgd door slaande deuren en zacht gegrien vanonder het Bob de Bouwer dekbed.
Buiten het Bob de Bouwer dekbed zit je er vrij ver naast

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:50 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Hoe oud is ze? Het lijkt me een leuke meid.
Jaar of 29-30 nu

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:52 schreef Godtje het volgende:

[..]

Waarom blijf je niet lekker alleen. Lijkt mij de beste optie voor je.
Omdat ik nu iemand heb waar het wel mee klikt. Ze gaat ook gewoon naar dit soort feesten en verwacht niet dat ik mee ga, net zoals ik niet verwacht van haar dat ze meegaat met mij naar een klassiek concert aangezien zij dat niks vindt. Naar dingen die we beide leuk vinden gaan we wel vaak samen. Gaat al 3 jaar heel erg goed.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:56 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Zolang het geen housefeest is...
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, niet een feest.. Het is vast een "eer" :+
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 12:59 schreef grazianopelle het volgende:
[..]
Verwachten dat iemand meegaat is wat raar ja, maar het gebaar opzich is (hoewel wat snel) helemaal niks mis mee. Ik zou het persoonlijk tof vinden als het klikt.
Zoals aangegeven vind ik housefeesten echt verschrikkelijk en heb ik dat meerdere malen aangegeven, als je dan toch zo'n plaat voor je kop hebt om alsnog Mysterland ( :') ) kaartjes te kopen is dat niet echt een gevalletje van geen klik hebben. Meer een gevalletje van totaal niet willen luisteren naar de mening van de ander en gewoon willen doordrukken. Als ik er gewoon normaal pratend met geen mogelijkheid doorheen kom vind ik het mooi geweest.

Als ik het nou niet had laten weten zou ik absoluut wel hebben gedeeld dat ik er gewoon niet op zit te wachten hoewel ik het gebaar zeer waardeer. Er was echter geen enkele twijfel dat ik er gewoon een grafhekel aan heb.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:28:58 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130592701
Dan zeg je toch gewoon tegen haar "je hebt blijkbaar niet geluisterd en (evt door andere dingen nog meer) zie ik het niet zitten. Succes en tot ziens"

Ipv 'block / negeer' :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:39:12 #230
242666 BeamofLight
pi_130593101
Stelletje schijnheiligers hiero. Ik heb ze wel voor minder genegeerd/geblocked hoor.

Verder wel lompe actie natuurlijk.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:41:09 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130593166
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:39 schreef BeamofLight het volgende:
Stelletje schijnheiligers hiero. Ik heb ze wel voor minder genegeerd/geblocked hoor.
Als je al aan het daten en alles bent?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:43:35 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130593249
Ik moet ook eerlijk toegeven dat als iemand kaartjes heeft voor PSV-Cambuur (speciaal voor mij gekocht, want PSV is ook een leuke club) dat ik diegene dan ook direct blokkeer.

Er zijn altijd grenzen. :+
pi_130593316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef Silenus het volgende:
Ik moet ook eerlijk toegeven dat als iemand kaartjes heeft voor PSV-Cambuur (speciaal voor mij gekocht, want PSV is ook een leuke club) dat ik diegene dan ook direct blokkeer.

dat is voetbal, toch?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:46:27 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130593334
quote:

donderdag 29 augustus 2013 @ 13:46:28 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130593335
Nee, theater.
pi_130593424
Ja idd, als iemand mij kaartjes geeft voor een theater voorstelling dan zou ik diegene ook direct blokkeren.
quote:

Dan heb ik nieuws voor je :+
pi_130593763
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef Silenus het volgende:
Nee, theater.
Slapstick comedy ja...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:28:45 #238
242666 BeamofLight
pi_130594968
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je al aan het daten en alles bent?
ja dat ook, but hey..that's me
pi_130596178
Die trots op die lompe horken acties :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:22:10 #240
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_130596935
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:02 schreef Rickario het volgende:
Die trots op die lompe horken acties :')
Idd, sowieso als iemand voor je koopt uit aardigheid moet je altijd al met O+ reageren.
Dat je er iets anders van denkt oke...
pi_130597176
even een vraagje aan de heren :@

Doen jullie met dit weer een overhemd aan op date? of vanwege het weer gewoon een shirt ofzo? :o

overhemd is wel netter, maar wel warm :@
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:29:08 #242
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_130597199
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Vinno het volgende:

[..]

Idd, sowieso als iemand voor je koopt uit aardigheid moet je altijd al met O+ reageren.
Dat je er iets anders van denkt oke...
Als iemand echt leuk is maakt het sowieso weinig uit waar die persoon je mee naar toe neemt, dan is het gezelschap vaak al wel voldoende om er toch een leuke uitstapje van te maken.
pi_130597268
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:

Doen jullie met dit weer een overhemd aan op date? of vanwege het weer gewoon een shirt ofzo? :o

Tsja, ik draag het hele jaar door eigenlijk overhemden. Ook als het loeiheet is eigenlijk :)
Vind het eigenlijk ook niet warmer dan een polo/t-shirt
pi_130597314
quote:

Een overhemd kan prima met dit weer. Ik zou dan wel een slim-fit overhemd doen(moet niet teveel vetjes ;)), geen t-shirt eronder, uit de broek en de mouwen opgestroopt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:32:16 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130597320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Als iemand echt leuk is maakt het sowieso weinig uit waar die persoon je mee naar toe neemt, dan is het gezelschap vaak al wel voldoende om er toch een leuke uitstapje van te maken.
Precies. En vind het ook niet meer dan normaal dat je interesse toont in wat de ander leuk vindt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:32:51 #246
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_130597351
quote:

Dan doe je toch een nette polo aan :)

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:29 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Bedankt voor deze aanvulling, pure waarheid! :)
pi_130597376
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef blij_ei het volgende:

[..]

Een overhemd kan prima met dit weer. Ik zou dan wel een slim fit overhemd doen, geen t-shirt eronder, uit de broek en de mouwen opgestroopt.
hmm, zonder t-shirt? :o

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:32 schreef Vinno het volgende:

[..]

Dan doe je toch een nette polo aan :)

[..]

Bedankt voor deze aanvulling, pure waarheid! :)
ik heb geen polo's :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:34:27 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130597419
quote:

Overhemd? :')
Die draag ik normaal al niet :P

Ik ben een t-shirt/truien man... gezien het weer --> T-shirt :P
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:34:35 #249
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_130597424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

[..]

ik heb geen polo's :')
Tijd om die te kopen dan!
En overhemd idd wel slimfit! :)
pi_130597433
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Is natuurlijk persoonlijk, ik draag in de lente/zomer altijd overhemden zonder t-shirt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:35:17 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130597459
Polo's, worden die nog gedragen dan?
pi_130597480
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef Vinno het volgende:

[..]

Tijd om die te kopen dan!
En overhemd idd wel slimfit! :)
ik heb alleen maar slimfit overhemden :@

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:34 schreef blij_ei het volgende:

[..]

Is natuurlijk persoonlijk, ik draag in de lente/zomer altijd overhemden zonder t-shirt.
hmm, misschien eens ff proberen morgen :@
pi_130597500
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef eefje801 het volgende:
Sja blijkbaar wel... Ieder zijn ding.
pi_130597533
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:35 schreef eefje801 het volgende:
Jazeker.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:37:11 #255
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130597556
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jazeker.
I know ;) Vind er gewoon niks aan.
pi_130597635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

I know ;) Vind er gewoon niks aan.
Blokkeer je me nu?
pi_130597660
quote:

Ligt er aan wat ik 's morgens uit de kast trek en waar ik zin in heb. De ene dag een overhemd, de andere dag een shirt en afgetrapte sneakers. Dit klinkt wel heel erg als ook_gek, trouwens :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:40:48 #258
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130597722
quote:
9s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Rickario het volgende:

[..]

Blokkeer je me nu?
Nee joh, ga wel met je winkelen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:43:05 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130597833
Niks mis met polo's mits het maar slim fit is en je niet een pens hebt staan.
Anders not done. Overhemd kan prima met dit weer. Gewoon bovenste knoopje open, mouwen oprollen en overhemd uit de broek dragen. In de broek kan ook mits je er een nette broek onder aan hebt en de riem de zelfde kleur van je nette schoenen heeft. Aldus de ongeschreven mode regels :P
pi_130597869
quote:

ik draag vrijwel nooit overhemden, dus ook niet op date
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:43:52 #261
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130597878
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ligt er aan wat ik 's morgens uit de kast trek en waar ik zin in heb. De ene dag een overhemd, de andere dag een shirt en afgetrapte sneakers. Dit klinkt wel heel erg als ook_gek, trouwens :')
:D :D
pi_130597897
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:D :D
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Niks mis met polo's mits het maar slim fit is en je niet een pens hebt staan.
Anders not done. Overhemd kan prima met dit weer. Gewoon bovenste knoopje open, mouwen oprollen en overhemd uit de broek dragen. In de broek kan ook mits je er een nette broek onder aan hebt en de riem de zelfde kleur van je nette schoenen heeft. Aldus de ongeschreven mode regels :P
En daar is hij dan!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:44:55 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130597918
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:44 schreef Mystikvm het volgende:

En daar is hij dan!
Nouja, hij zei niets over "ene dag dit.. andere dag dat" :+
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:45:16 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130597936
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

En daar is hij dan!
:D
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:46:27 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130597984
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja, hij zei niets over "ene dag dit.. andere dag dat" :+
Ik moet wel bekennen dat ik echt van alles draag, van overhemd, polo tot t-shirts. Is maar net wat er schoon is en welke broek en schoenen ik draag :P
pi_130598009
Volgens mij gaat het er vooral om dat je date en jij ongeveer hetzelfde van verwachten, als je alle twee in een capuchontrui gaat is het geen probleem, gaat de man in een capuchontrui en de vrouw flink opgetut en met hakken van 12 cm, dan wordt het een beetje ongemakkelijk.

(en ik denk dat je dat meestal op basis van de voorafgaande gesprekken dat wel ongeveer kan inschatten)
pi_130598047
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:39 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Overhemd is zelden, meestal varieert het tussen een polo (ja, slim-fit), een t-shirt of als het wat frisser word een long sleeve of een trui. En die laatste varieert ook weer van cashmere v-hals tot dikke noorse dingen. Schoenen eigenlijk ook afhankelijk van stemming
pi_130598058
Moet ik me eigen zorgen maken als ik in de afgelopen 3 weken, 4 hele leuke dates achter de rug heb, dagelijks goed whatsapp contact met haar had en een nieuwe afspraak heb staan, maar nu al 2 dagen niks meer van dr gehoord heb? :P
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:49:39 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130598130
quote:
3s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:
Volgens mij gaat het er vooral om dat je date en jij ongeveer hetzelfde van verwachten, als je alle twee in een capuchontrui gaat is het geen probleem, gaat de man in een capuchontrui en de vrouw flink opgetut en met hakken van 12 cm, dan wordt het een beetje ongemakkelijk.

(en ik denk dat je dat meestal op basis van de voorafgaande gesprekken dat wel ongeveer kan inschatten)
Waarom rekening houden met iemand anders betreft kledingkeuze? Ik denk dat je beter je kledingkeuze kan laten afhangen aan type date waar je heen gaat.

Strand kan capuchontrui prima. Ga je wat luxer uit eten zal ik het zelf niet zo snel doen.
pi_130598255
Draag gewoon waar je je goed in voelt en wat je zelf vindt kunnen op een date.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:52:34 #271
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130598266
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Moet ik me eigen zorgen maken als ik in de afgelopen 3 weken, 4 hele leuke dates achter de rug heb, dagelijks goed whatsapp contact met haar had en een nieuwe afspraak heb staan, maar nu al 2 dagen niks meer van dr gehoord heb? :P
Ligt eraan, wat heb je als laatst gestuurd? Ze kan natuurlijk ook in het ziekenhuis liggen.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:52:47 #272
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130598277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef blij_ei het volgende:
Draag gewoon waar je je goed in voelt en wat je zelf vind kunnen op een date.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:53:04 #273
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130598295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef blij_ei het volgende:
Draag gewoon waar je je goed in voelt en wat je zelf vind kunnen op een date.
Het enige goede antwoord _O_
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:53:10 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130598298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom rekening houden met iemand anders betreft kledingkeuze? Ik denk dat je beter je kledingkeuze kan laten afhangen aan type date waar je heen gaat.

Strand kan capuchontrui prima. Ga je wat luxer uit eten zal ik het zelf niet zo snel doen.
a
ls je alleen maar weet dat je uit eten gaat en de 1 verwacht uit ervaring de mc donalds en de ander een nette tent... Tja :P
pi_130598355
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Moet ik me eigen zorgen maken als ik in de afgelopen 3 weken, 4 hele leuke dates achter de rug heb, dagelijks goed whatsapp contact met haar had en een nieuwe afspraak heb staan, maar nu al 2 dagen niks meer van dr gehoord heb?
Laat elkaar ook ademen af en toe. Morgen mag je weer appen hoe het met haar is :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:55:24 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130598403
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

a
ls je alleen maar weet dat je uit eten gaat en de 1 verwacht uit ervaring de mc donalds en de ander een nette tent... Tja :P
als je dan je overhemd aan hebt kan dat ook prima in de mac. Je kan ook of save gaan en een overhemd dragen en er overheen een hoody trui als jas. Staat prima en je speelt op save :D
pi_130598421
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar dat geeft dan dus toch ook al aan dat je er hetzelfde van verwacht? En dat jij het denk ik ook niet echt leuk zou vinden als je date met een joggingbroek en een capuchontrui aan in een sjiek restaurant zit terwijl jij er bij wijze van spreken keurig in pak bijzit?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:57:15 #278
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130598464
Voor vrouwen is het gewoon duidelijk: hoe "hoeriger" (ik vind dat een beetje ongelukkig woord :@ noem het supersexy, maar dat je de vormen ook goed kan zien :P) ze eruit zien en hoe hoger de hakken, hoe blijer deze user wordt :7
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:59:15 #279
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130598534
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:56 schreef MissGump het volgende:

[..]

Maar dat geeft dan dus toch ook al aan dat je er hetzelfde van verwacht? En dat jij het denk ik ook niet echt leuk zou vinden als je date met een joggingbroek en een capuchontrui aan in een sjiek restaurant zit terwijl jij er bij wijze van spreken keurig in pak bijzit?
Als een vrouw niet begrijpt dat zulke kleding niet kan als je "normaal" of vrij netjes uit eten gaat.
Is ze al direct afgeschreven. Gelukkig trekt men vaak de zelfde type als zich zelf aan dus dat zal mij niet snel overkomen.
pi_130598595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als een vrouw niet begrijpt dat zulke kleding niet kan als je "normaal" of vrij netjes uit eten gaat.
Is ze al direct afgeschreven.
Inderdaad, rechtsomkeert naar huis en zonder verder contact meteen blokkeren dus. (Geldt overigens ook voor tijgerprint).
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:01:02 #281
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_130598605
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef Deshain het volgende:

[..]

Inderdaad, rechtsomkeert naar huis en zonder verder contact meteen blokkeren dus.
En zelf de rekening laten betalen :P
pi_130598629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Vinno het volgende:

[..]

En zelf de rekening laten betalen :P
Kost haar niks dan want ik zal geen hap eten in dat geval.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:02:31 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130598669
Nou.. we hadden ooit een discussie over mannen en pakken en overhenden enzo. en zon gast zei 'ik voel me ook altijd erg netjes eruit zoen als ik m. overhemd aan heb'. foto gezien van t resultaat. Nou dat was niet netjes, daarvoor was t te lelijke blouse qua materiaal enzo.

iedereen heeft een ander beeld van netjes of casual etc.
gewoon doen waarin je jezelf fijn voelt en stem het een beetje af op de activiteit enzo. Dan kan er weinig mis gaan.
pi_130598718
quote:
gewoon doen waarin je jezelf fijn voelt en stem het een beetje af op de activiteit enzo. Dan kan er weinig mis gaan.
Hear, hear!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:06:24 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130598844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. we hadden ooit een discussie over mannen en pakken en overhenden enzo. en zon gast zei 'ik voel me ook altijd erg netjes eruit zoen als ik m. overhemd aan heb'. foto gezien van t resultaat. Nou dat was niet netjes, daarvoor was t te lelijke blouse qua materiaal enzo.

Dat is inderdaad ook wel zo ja. Een overhemd van 40 euro is lang niet zo netjes, mooi, zit zo goed en staat zo netjes als een goed kwaliteit overhemd dat minimaal bij de 100 euro begint. Tevens is de combinatie in zijn geheel de doorslag gevende factor of iets netjes is. Een mooi net overhemd op een kapotte afgedragen spijkerbroek met slippers er onder kan net zo goed staan als het zelfde overhemd op een nette broek met nette schoenen.

Overhemden die goedkoper zijn kan je trouwens prima dragen in combinatie van een vest, hoody, pull over trui of gewoon om het lekker dagels als normale kleding. Maar netjes... neh dat gaat niet snel gebeuren met zo een overhemd.
pi_130598860
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Cue_ het volgende:

Altijd een snuggy
pi_130598927
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:54 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Laat elkaar ook ademen af en toe. Morgen mag je weer appen hoe het met haar is :D
haha ja doe ik ook. Ben het alleen niet gewend bij haar tot nu toe. ;) Was sowieso al van plan om morgen te appen, zeker ook omdat we nog eea moeten afspreken voor het weekend. Maar idd, geen bericht kan ook goed bericht zijn natuurlijk.
pi_130599043
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:56 schreef MissGump het volgende:

[..]

Een vrouw die in joggingbroek aankomt op date?
Tenzij ik weet dat we na het sporten hebben afgesproken denk ik niet dat er een tweede date komt ;)
pi_130599065
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook wel zo ja. Een overhemd van 40 euro is lang niet zo netjes, mooi, zit zo goed en staat zo netjes als een goed kwaliteit overhemd dat minimaal bij de 100 euro begint.
Tip van de eeuw dit. Eindelijk weet ik waarop ik moet letten als ik aan het shoppen ben voor nette overhemden. :') Hoe werkt het bij aanbiedingen dan? Telt de originele prijs of zijn aanbiedingen sowieso verboden wat dat zie je toch wel ofzo?
pi_130599174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:00 schreef Deshain het volgende:

[..]

Inderdaad, rechtsomkeert naar huis en zonder verder contact meteen blokkeren dus. (Geldt overigens ook voor tijgerprint).
Volgens mij denk je dat je hier aardig badass over komt, maar je komt over als een klein kind.
pi_130599279
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ligt eraan, wat heb je als laatst gestuurd? Ze kan natuurlijk ook in het ziekenhuis liggen.
Nou het is niet zo zeer dat ik haar als laatste iets gestuurd heb, maar aangezien ik de laatste dagen steeds t initiatief nam met beginnen van berichtjes, wilde ik het een keer afwachten of ze mij iets zou sturen uit d'r eigen. Deed ze namelijk in het begin ook veel. Ze heeft overigens vakantie nu.
pi_130599313
quote:
18s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Tip van de eeuw dit. Eindelijk weet ik waarop ik moet letten als ik aan het shoppen ben voor nette overhemden. :') Hoe werkt het bij aanbiedingen dan? Telt de originele prijs of zijn aanbiedingen sowieso verboden wat dat zie je toch wel ofzo?
Sowieso zegt de prijs van kleding vaak vrij weinig over de kwaliteit. Zijn zo veel merken die dezelfde kwaliteit leveren als H&M, maar er 3 keer zoveel geld voor vragen.
pi_130599500
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Sowieso zegt de prijs van kleding vaak vrij weinig over de kwaliteit. Zijn zo veel merken die dezelfde kwaliteit leveren als H&M, maar er 3 keer zoveel geld voor vragen.
Ja, daarom. ;)
pi_130599556
Als het maar goed past. Niets zo triest als een te groot of te klein overhemd :')
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:29:04 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130599671
quote:
18s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:11 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Grote bekende kledingmerken doen niet aan sale. ( wist ik ook tot kort geleden niet ) maar ze hebben gewoon een aparte afdeling die minder kwaliteit kleding maken en die voor de sale weg zetten in de outlet centers, en grote warenhuizen. Dat is kleding die minder kwaliteit stof gebruiken en de afwerking net iets minder is. Je zal merken dat die overhemden eerder kapot gaan of verkleuren.

Kleine kledingwinkels zetten hun oude voorraad weg tegen bodemprijzen inderdaad. Maar daar leveren ze dan wel op in of halen daar net hun kostprijs uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit klopt inderdaad deels wat je zegt. Wat ik net al aangeef, grote merken produceren ook minder kwalitijd kleding om de midden markt te kunnen leveren. Echter zit er in het top segmend van hun kleinding lijn ( A lijn ) een groot verschil tussen de instap kleding lijn.
pi_130599787
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Grote bekende kledingmerken doen niet aan sale. ( wist ik ook tot kort geleden niet ) maar ze hebben gewoon een aparte afdeling die minder kwaliteit kleding maken en die voor de sale weg zetten in de outlet centers, en grote warenhuizen. Dat is kleding die minder kwaliteit stof gebruiken en de afwerking net iets minder is. Je zal merken dat die overhemden eerder kapot gaan of verkleuren.

Kleine kledingwinkels zetten hun oude voorraad weg tegen bodemprijzen inderdaad. Maar daar leveren ze dan wel op in of halen daar net hun kostprijs uit.

[..]

Dit klopt inderdaad deels wat je zegt. Wat ik net al aangeef, grote merken produceren ook minder kwalitijd kleding om de midden markt te kunnen leveren. Echter zit er in het top segmend van hun kleinding lijn ( A lijn ) een groot verschil tussen de instap kleding lijn.
Een cursus Nederlands zou een betere investering zijn. :{
pi_130599848
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Hij bezit een iphone5.
pi_130599877
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:34 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Hij bezit een iphone5.
Daar worden dames vochtig van? :9
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:35:04 #299
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130599879
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:32 schreef Seikcid het volgende:

[..]

oh ja daar gaan we weer, ipv inhoudelijk reageren het gooien op de spelling. Maar ben gediplomeerd dislect.
pi_130599897
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Daar worden dames vochtig van? :9
Alleen met IOS beta 7.
pi_130600076
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Voor vrouwen is het gewoon duidelijk: hoe "hoeriger" (ik vind dat een beetje ongelukkig woord :@ noem het supersexy, maar dat je de vormen ook goed kan zien :P) ze eruit zien en hoe hoger de hakken, hoe blijer deze user wordt :7
serieus? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')