Genre nog welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
En ik vind net Nederlandse dames zo leukzo een Josje is wel mijn genre
M'n ex is Belgquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:01 schreef Rickario het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor Vlaamse dames
Dat klopt niet hoor ... lekker kan ook tussen lakkens of ... "wat een lekkere" als je een lekker meisje/vrouwtje ziet lopen zeggen we in mijn regio ook. In de Vlaanders (meer richting de kust links boven) zeggen we niet "dat is een lekkere", daar is het "'t is een vree snelle".quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ex is Belgheerlijk
Vooral spraakverwarringen als "Lekker" (wat Belgen alleen voor eten schijnen te gebruiken en niet voor handelingen) maken het erg leuk
Het klinkt allemaal zo lief en beschaafdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ex is Belgheerlijk
Vooral spraakverwarringen als "Lekker" (wat Belgen alleen voor eten schijnen te gebruiken en niet voor handelingen) maken het erg leuk
Lekker in d'r poep nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo lief en beschaafd
Awel poepeke, zal ik eens een zwierke aan Uw piel geven, en zunnequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor ... lekker kan ook tussen lakkens of ... "wat een lekkere" als je een lekker meisje/vrouwtje ziet lopen zeggen we in mijn regio ook. In de Vlaanders (meer richting de kust links boven) zeggen we niet "dat is een lekkere", daar is het "'t is een vree snelle".
Een zucht kan wel helpen bij het ontspannen van de spieren rondom de poep. Goede tip.quote:
Nou ja, zij vond het raar in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor ... lekker kan ook tussen lakkens of ... "wat een lekkere" als je een lekker meisje/vrouwtje ziet lopen zeggen we in mijn regio ook. In de Vlaanders (meer richting de kust links boven) zeggen we niet "dat is een lekkere", daar is het "'t is een vree snelle".
Zij vond het niet lekker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, zij vond het raar in ieder geval
Nee, wel plesantquote:
Toen ik m'n broek naar beneden deed welquote:
Regel 1: bullshit. Als het dan toch om geld moet gaan, vind ik 't vooral belangrijk dat die auto van hem is en niet van de bank.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Er is qua auto's maar 1 regel en 1 subvraag:
- Hoe duurder hoe beter
- - Sluit het aan bij de rest van je voorkomen/karakter?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ex is Belgheerlijk
Zorg zelf voor de spanningquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
pffftt![]()
Vandaag weer met mijn 'date' ( die ene die had afgezegd en verplaatst ) in de klas gezetende tension is gewoon helemaal weg
ben benieuwd
Je kon hier ook lichtjes een wenkbrauw omhoog zien gaan.quote:
quote:
Ik realiseer me nu wel dat ik faalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je kon hier ook lichtjes een wenkbrauw omhoog zien gaan.
'gewoon als 2 mensen samen'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:33 schreef HaerdenC het volgende:
Oh well mijn date voor vrijdag is blijkbaar erg gemotiveerd ik hou jullie op de hoogt, ik hoop echt dat het na de missers eens een echt leuke afspraak is al is het gewoon als 2 mensen samen ...
Da's Vlaams prozaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'gewoon als 2 mensen samen'
Hoe moet ik dit lezen?
Bestaat datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zorg zelf voor de spanning
Serieus, als ze straks zo heet is als een voordeel pak Hertog Jan-ijs dan zou ik het laten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |