SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
wie weet zit er wel wat tussen voor jequote:Op maandag 26 augustus 2013 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Volgens mij zit half fok op RP. Krijg ineens wel heel veel berichten daar...
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Knipoogje het volgende:
Zal mijn knuz profiel ook eens spoileren... Krijg er op zich ook wel positieve reakties op. Wel van hele dikke vrouwen natuurlijk of vrouwen van dik in de 40. Maar ooit krijg ik vast nog wel eens die reaktie van dat leuke ding van 29-35. al hoeft het nu even niet, want ik ben nu even bezetVind ik niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Vind dit wat raar... hoezo "nu even"?quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:28 schreef Knipoogje het volgende:
Zal mijn knuz profiel ook eens spoileren... Krijg er op zich ook wel positieve reakties op. Wel van hele dikke vrouwen natuurlijk of vrouwen van dik in de 40. Maar ooit krijg ik vast nog wel eens die reaktie van dat leuke ding van 29-35. al hoeft het nu even niet, want ik ben nu even bezet
quote:Ik krijg al een beetje kriebels van dat puzzelstukje stuk. Te afgezaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik nog zachtjes uitgedrukt..... gelukkig verschild humorquote:
Ja, ik wilde het ook mild brengen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind ik nog zachtjes uitgedrukt..... gelukkig verschild humor
Slag om de arm. Misschien duurt het wel de rest van mijn levenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:58 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vind dit wat raar... hoezo "nu even"?
Dat was ook een beetje de bedoeling. Zo veel mogelijk cliche's met stukje. Had eerst ook staan 'iemand waar ik een stukje van mezelf in kwijt kan', maar dat is op meerdere manieren uitlegbaar... Maar goeie, zet het afgezaagd er wel bij.quote:Ik krijg al een beetje kriebels van dat puzzelstukje stuk. Te afgezaagd.
Jij lost het allemaal heel simpel op, misschien moet ik het ook gewoon zo simpel houden en niet te clever willen zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:31 schreef Kekaa het volgende:
1. Goh, jij bent vast sportief! Of: Doe je dagelijks aan snowboarden? Of in de sauna zitten of... tja... Kun je best wat mee toch?
2. Hier kan ik ook niet zoveel mee haha
3. Iemand die van merken houdt? Of tommy specifiek? En wat versta je onder grappig? Wat vind jij nou echt heel grappig... of een grappige film ofzo?
4. Ik zie dat je van reizen houdt, waar ben je zoal al geweest?
5. Ik houd ook heel erg van uitslapen, tot hoe laat slaap jij meestal uit?
6. Wat is macklemore?
7. Ben je docent theater? Klinkt leuk! Wat doe je dan zoal?
Zoiets??
Is het misschien niet zo dat als het gesprek goed loopt, je (onbewust) bereid bent om met een minder uiterlijk genoegen te nemen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik daar ook wel op selecteer. Heel stom eigenlijk.. Op paiq zie je eerst niks... en als die foto dan tegenvalt... hmm.
Ik merk wel dat meestal als het gesprek niet al te vlot loopt de foto ook niet echt wat blijkt te zijn.
Sorry, maar je slaat de plank compleet mis wat mij betreft. Ik ben nog nooit op zo'n datingsite geweest maar dat stuk van HungryJoe spreekt mij 100x meer aan. Goed geschreven en goede grappen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Slag om de arm. Misschien duurt het wel de rest van mijn leven
[..]
Dat was ook een beetje de bedoeling. Zo veel mogelijk cliche's met stukje. Had eerst ook staan 'iemand waar ik een stukje van mezelf in kwijt kan', maar dat is op meerdere manieren uitlegbaar... Maar goeie, zet het afgezaagd er wel bij.
Maar goed, die hele lap tekst van hungryjoe heb ik ook al regelmatig langs zien komen in verschillende varianten. Die grappen kende ik onderhand ook al, ook al is het netjes geschreven.
Vooral in het begin ga ik niet te moeilijk nadenken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij lost het allemaal heel simpel op, misschien moet ik het ook gewoon zo simpel houden en niet te clever willen zijn.
[..]
Is het misschien niet zo dat als het gesprek goed loopt, je (onbewust) bereid bent om met een minder uiterlijk genoegen te nemen?
Ach, het gebrek aan hoofdletters wil nog niet zeggen dat iemand niet intelligent is. Andersom heb ik het wel eens meegemaakt, de grammatica en spelling waren goed maar het niveau was wel erg laag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:10 schreef Adverteerhier het volgende:
Nou ik meld me hier ook maar eens, gezien ik ook aan het daten ben geslagen. Ik heb de afgelopen tijd wat dates gehad en dat beviel me wel. Gelukkig staat ''site'' tussen haakjes, want ik heb nog nooit een date gehad via een site. Ik lees wel vaker mee in dit topic, en was daardoor wel nieuwsgierig naar Paiq. Nou, net ingeschreven en snap nu zo ongeveer hoe het werkt. Ik weet niet of het aan het tijdstip ligt maar mijn speeddates zijn niet zo'n succes. Ik wil nu niet gelijk kieskeurig overkomen, maar ik word toch wel een beetje verdrietig van alle hoofdletter loze zinnen en alle hahhahhaha's.
gewoon een roflcopter ja toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:13 schreef El_Thijs het volgende:
Mooi stuk tekst van H_J inderdaad. Misschien als template gaan gebruiken
[..]
Ach, het gebrek aan hoofdletters wil nog niet zeggen dat iemand niet intelligent is. Andersom heb ik het wel eens meegemaakt, de grammatica en spelling waren goed maar het niveau was wel erg laag.
En dat hahahahahaha: persoonlijk stoor ik me er niet aan. Doe het zelf ook wel eens (max. haha) en het staat beter dan dat je LOL wil tikken.
Ik had zelf toen ik nog op datingsites kwam ook een profiel in dezelfde stijl ongeveer (ik heb er nog elke dag spijt van dat ik niet aan dat Borderline deel had gedacht...) en daar kreeg ik behoorlijk veel reacties op. Was wel een stuk korter want de dames waar ik destijds naar zocht hebben gemiddeld een iets kortere aandachtsspanne (was sowieso niet op zoek naar een blijvertje, maar als er eentje tussen zou zitten, top!).quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, die hele lap tekst van hungryjoe heb ik ook al regelmatig langs zien komen in verschillende varianten.
quote:Blabalablabla arrogant blablabla dominant in relatie blablabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:40 schreef Clicks_nl het volgende:
Zal ik hem dan ook maar eens hier plakken?
In het engels overig, enige sites waar ik nu actief ben zijn Paiq en OKCupid, dus geen Nederlands profiel bij de handBij het begin, je self summary, dacht ik: nee hè...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo veel antwoorden, maar de vraag... Blablabla, wie gaat er mee?
Sorry, ik vind het afgezaagd.
Ik las toch door en de rest vond ik wel vermakelijk. Gewoon een normale profieltekst, geen pretentieus gebeuren, voldoende humor. Hier zou ik wel op gereageerd kunnen hebben
♥ || Baby catcher in training || ♥
Het beste filter wat er bestaat dusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
Het is ook stuitend hoeveel mensen zich aangesproken voelen als je een licht cynische profieltekst hebt.
Vooroordelen bestaan niet voor niks. Ga ze niet bevestigen door te reageren
Same.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij het begin, je self summary, dacht ik: nee hè...
Zo veel antwoorden, maar de vraag... Blablabla, wie gaat er mee?
Sorry, ik vind het afgezaagd.
Ik las toch door en de rest vond ik wel vermakelijk. Gewoon een normale profieltekst, geen pretentieus gebeuren, voldoende humor. Hier zou ik wel op gereageerd kunnen hebben
Hier zou ik om reageren, hoe doet je dat in hemelsnaam? Bij mij eindigt zo'n situatie meestal met heel veel verkruimelde kurk in de wijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:40 schreef Clicks_nl het volgende:
I'm also pretty good at opening winebottles without a corkscrew.
Dat lijkt me awkward!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef MissGump het volgende:
Mijn date van later deze week (nog nooit gezien, herkend van de foto) zat gisteren welgeteld 3 meter van me vandaan bij een openlucht bioscoop, met date
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hier zou ik om reageren, hoe doet je dat in hemelsnaam? Bij mij eindigt zo'n situatie meestal met heel veel verkruimelde kurk in de wijn![]()
Dat is bizarquote:Mijn date van later deze week (nog nooit gezien, herkend van de foto) zat gisteren welgeteld 3 meter van me vandaan bij een openlucht bioscoop, met date
Ik had een keer een date in Utrecht, we hadden 's middags afgesproken omdat ik 's avonds naar vrienden daar zou gaan. Date gehad, ik 's avonds de stad in met vrienden, kwam ik haar daar weer in de kroeg tegen, met een andere date en een rood hoofd.quote:
Ik heb wel eens een date gehad die er met een vriend van me vandoor ging... (schijnbaar zijn drummers > gitaristenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had een keer een date in Utrecht, we hadden 's middags afgesproken omdat ik 's avonds naar vrienden daar zou gaan. Date gehad, ik 's avonds de stad in met vrienden, kwam ik haar daar weer in de kroeg tegen, met een andere date en een rood hoofd.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hier zou ik om reageren, hoe doet je dat in hemelsnaam? Bij mij eindigt zo'n situatie meestal met heel veel verkruimelde kurk in de wijn![]()
Whehe dat lijkt mij best geniaalquote:Mijn date van later deze week (nog nooit gezien, herkend van de foto) zat gisteren welgeteld 3 meter van me vandaan bij een openlucht bioscoop, met date
Als het moet zelfs zonder de kurk te beschadigenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
Mijn date van later deze week (nog nooit gezien, herkend van de foto) zat gisteren welgeteld 3 meter van me vandaan bij een openlucht bioscoop, met date
Miss waren het broer en zus of goede vrienden?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
alleen heb ik die meestal ook niet bij me als ik de kurkentrekker vergeten benquote:
We hebben daarna nog gewoon gewhatsappt en onze date gaat voorlopig nog gewoon door dus blijkbaar welquote:[
[..]
Dat is bizar![]()
Was het waardige concurrentie of kon je d'r hebben?
Ik heb nooit met een gitarist gedate, wel met een drummer. Die was welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een date gehad die er met een vriend van me vandoor ging... (schijnbaar zijn drummers > gitaristen)
Heb ik nou een prijs gewonnen?
Die gaan we proberen!quote:
Ja, zijn vorige date!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een date gehad die er met een vriend van me vandoor ging... (schijnbaar zijn drummers > gitaristen)
Heb ik nou een prijs gewonnen?
Zeker niet, denk eerder andersom trouwens, dat mijn date van afgelopen weekend smoorverliefd op mij is gewordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:42 schreef Silenus het volgende:
Ach, grappig natuurlijk maar hij is je niks verplicht. Voor hetzelfde geld heb jij afgelopen weekend nog gedate!
Tenzij hij natuurlijk smoorverliefd op haar is geworden.
Je kast meenemen op datequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef HaerdenC het volgende:
Vrijdag avond date met een leuke dame uit de buurt, 2 kindjes, leerkracht, rustig ... ben benieuwd zal mijn hemdje al maar eens strijken en mij eens wassen zeker
Direct eens kijken of het waar is dat je met een hybride gigantisch scoored bij de dames :'-) en nee het is geen priusquote:
Dat is redelijk doelgroep gebonden natuurlijk. Als je een raveteef zoekt dan doet een Nissan Skyline het beter, zoek je een echte rockchick ben je kansloos in een Prius en kan je beter in een '67 Mustang komen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:55 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Direct eens kijken of het waar is dat je met een hybride gigantisch scoored bij de dames :'-) en nee het is geen prius
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:40 schreef Clicks_nl het volgende:
Music: as long as it's made with real instruments.
Oh well, heb ook twee oldtimers dus kan me nog bedenken maar denk dat ik toch maar met de hybride gaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dat is redelijk doelgroep gebonden natuurlijk. Als je een raveteef zoekt dan doet een Nissan Skyline het beter, zoek je een echte rockchick ben je kansloos in een Prius en kan je beter in een '67 Mustang komen.
Er is qua auto's maar 1 regel en 1 subvraag:
- Hoe duurder hoe beter
- - Sluit het aan bij de rest van je voorkomen/karakter?
Een lerares en een hybride klinkt wel als een match
ik maak zo'n ding zonder welke vorm van hulpmiddelen open. Met mijn vinger dus. Bewijs zit nog altijd op het plafond. Binnen dus niet meer doen...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:26 schreef MissGump het volgende:
[..]
gvd praten die dames uit Bels ook gewoon zoals jij? Dan moet ik er toch zeker eens eentje ontmoeten, die beginnen op deze manier al met een voorsprong.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:48 schreef HaerdenC het volgende:
Vrijdag avond date met een leuke dame uit de buurt, 2 kindjes, leerkracht, rustig ... ben benieuwd zal mijn hemdje al maar eens strijken en mij eens wassen zeker
Hoe zo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gvd praten die dames uit Bels ook gewoon zoals jij? Dan moet ik er toch zeker eens eentje ontmoeten, die beginnen op deze manier al met een voorsprong.
En ik vind net Nederlandse dames zo leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat het hem wel aanstaat hoe je spreekt
Genre nog welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:15 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
En ik vind net Nederlandse dames zo leukzo een Josje is wel mijn genre
M'n ex is Belgquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:01 schreef Rickario het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor Vlaamse dames
Dat klopt niet hoor ... lekker kan ook tussen lakkens of ... "wat een lekkere" als je een lekker meisje/vrouwtje ziet lopen zeggen we in mijn regio ook. In de Vlaanders (meer richting de kust links boven) zeggen we niet "dat is een lekkere", daar is het "'t is een vree snelle".quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ex is Belgheerlijk
Vooral spraakverwarringen als "Lekker" (wat Belgen alleen voor eten schijnen te gebruiken en niet voor handelingen) maken het erg leuk
Het klinkt allemaal zo lief en beschaafdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ex is Belgheerlijk
Vooral spraakverwarringen als "Lekker" (wat Belgen alleen voor eten schijnen te gebruiken en niet voor handelingen) maken het erg leuk
Lekker in d'r poep nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo lief en beschaafd
Awel poepeke, zal ik eens een zwierke aan Uw piel geven, en zunnequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor ... lekker kan ook tussen lakkens of ... "wat een lekkere" als je een lekker meisje/vrouwtje ziet lopen zeggen we in mijn regio ook. In de Vlaanders (meer richting de kust links boven) zeggen we niet "dat is een lekkere", daar is het "'t is een vree snelle".
Een zucht kan wel helpen bij het ontspannen van de spieren rondom de poep. Goede tip.quote:
Nou ja, zij vond het raar in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:22 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Dat klopt niet hoor ... lekker kan ook tussen lakkens of ... "wat een lekkere" als je een lekker meisje/vrouwtje ziet lopen zeggen we in mijn regio ook. In de Vlaanders (meer richting de kust links boven) zeggen we niet "dat is een lekkere", daar is het "'t is een vree snelle".
Zij vond het niet lekker?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, zij vond het raar in ieder geval
Nee, wel plesantquote:
Toen ik m'n broek naar beneden deed welquote:
Regel 1: bullshit. Als het dan toch om geld moet gaan, vind ik 't vooral belangrijk dat die auto van hem is en niet van de bank.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Er is qua auto's maar 1 regel en 1 subvraag:
- Hoe duurder hoe beter
- - Sluit het aan bij de rest van je voorkomen/karakter?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n ex is Belgheerlijk
Zorg zelf voor de spanningquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
pffftt![]()
Vandaag weer met mijn 'date' ( die ene die had afgezegd en verplaatst ) in de klas gezetende tension is gewoon helemaal weg
ben benieuwd
Je kon hier ook lichtjes een wenkbrauw omhoog zien gaan.quote:
quote:
Ik realiseer me nu wel dat ik faalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je kon hier ook lichtjes een wenkbrauw omhoog zien gaan.
'gewoon als 2 mensen samen'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:33 schreef HaerdenC het volgende:
Oh well mijn date voor vrijdag is blijkbaar erg gemotiveerd ik hou jullie op de hoogt, ik hoop echt dat het na de missers eens een echt leuke afspraak is al is het gewoon als 2 mensen samen ...
Da's Vlaams prozaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
'gewoon als 2 mensen samen'
Hoe moet ik dit lezen?
Bestaat datquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zorg zelf voor de spanning
Serieus, als ze straks zo heet is als een voordeel pak Hertog Jan-ijs dan zou ik het laten zitten.
Whehe briljantquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, als ze straks zo heet is als een voordeel pak Hertog Jan-ijs dan zou ik het laten zitten.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezien je enthousiasme nu denk ik niet dat er een vervolg in zitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:18 schreef Kekaa het volgende:
Gisteren Paiqdate gehad. Van 7 tot 11 op terras gezeten ongeveer. Veel gekletst over van alles en niks.
En nu.. geen idee.
Ik weet het niet. Het was wel leuk. Maar of er herhaling in zit... misschien.
Nee... ik denk het eigenlijk niet nee. Wel een leuke jongen/man opzich, maar was iets te gewoon denk ik. (daarentegen... volgens mij val ik op de typische foute mannen... wat dan weer niet handig is voor mijzelf).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gezien je enthousiasme nu denk ik niet dat er een vervolg in zit
Je zegt het alsof er geen vonk is tussen jullie. Even afwachten dan maar. En als het niets wordt er wel eerlijk over zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:18 schreef Kekaa het volgende:
Gisteren Paiqdate gehad. Van 7 tot 11 op terras gezeten ongeveer. Veel gekletst over van alles en niks.
En nu.. geen idee.
Ik weet het niet. Het was wel leuk. Maar of er herhaling in zit... misschien.
Tja, "foute" personen zijn nou eenmaal een stuk interessanterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:46 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Nee... ik denk het eigenlijk niet nee. Wel een leuke jongen/man opzich, maar was iets te gewoon denk ik. (daarentegen... volgens mij val ik op de typische foute mannen... wat dan weer niet handig is voor mijzelf).
Even afwachten of hij nog iets van zich laat horen.
En wat is dan typisch fout volgens jou?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:46 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Nee... ik denk het eigenlijk niet nee. Wel een leuke jongen/man opzich, maar was iets te gewoon denk ik. (daarentegen... volgens mij val ik op de typische foute mannen... wat dan weer niet handig is voor mijzelf).
Even afwachten of hij nog iets van zich laat horen.
Sterk bezigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:00 schreef PeterPastoor het volgende:
Vana tweede date! En binnenkort ook met haar naar Berlijn!
Met dat laatste kwam ze zelf btw
1 date gehad? En nu al samen naar Berlijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:00 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww vana nog niet. Maar we gaan binnenkort nog wel een dag naar Berlijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:52 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
1 date gehad? En nu al samen naar Berlijn?
Klinkt als nogal snel, of ligt dat aan mij?
Klinkt goed!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:00 schreef PeterPastoor het volgende:
Dat maakt mysterieus hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Kekaa het volgende:
[..]
En typisch fout... tja hoe leg je dat uit? Bepaalde soort uitstraling, charisma. Er is iets waar je meer van wilt weten. Doet leuk en lief, maar ondertussen...
Maar ondertussen is er een grote kans dat hij vreemd gaat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
En typisch fout... tja hoe leg je dat uit? Bepaalde soort uitstraling, charisma. Er is iets waar je meer van wilt weten. Doet leuk en lief, maar ondertussen...
Bespaar je ik trek ook foute vrouwen aan, heb zowat alles al gehad wat je niet wil ... vreemdgangers, gelovers van helderzienden en astrologen en daardoor relatie stop zetten omdat het in de sterren stond, alcoholverslaafde, getrouwd en niet zeggen, ... etc etcquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:04 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Klinkt goed!!
Vreemd genoeg zou ik met gelovigen of paragnosten (zweeftevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:12 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Bespaar je ik trek ook foute vrouwen aan, heb zowat alles al gehad wat je niet wil ... vreemdgangers, gelovers van helderzienden en astrologen en daardoor relatie stop zetten omdat het in de sterren stond, alcoholverslaafde, getrouwd en niet zeggen, ... etc etc
Ik heb een tijdje iets gehad met een meid die eigenlijk heel erg leuk was maar als ze gedronken had werd ze razendsnel goedkoop, grof en werd ze regelmatig naast iemand wakker die ze niet kende en vaak wist ze ook niet hoe ze er terecht was gekomen, altijd spijt er na maar na 3 keer had ik het er toch mee gehad. Ik voel mij toch graag een beetje uniek binnen de relatie ... dus laten gaan. Nu ieder zijn ding he.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zou ik met gelovigen of paragnosten (zweefteven) o.i.d. nooit iets beginnen...
Foute vrouwen in de vorm van (stiekeme) alcoholverslaafden, de wat flirterige types (geen garantie voor vreemdgaan, maar wel risicoverhogend), een tikkeltje gestoord (psychobitches).... Dat zou ik dan weer wel doen, want dat soort mensen vind ik interessant/intrigerend
Zal ook wel omdat er iets van mysterie omheen zweeft
Bizarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:28 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje iets gehad met een meid die eigenlijk heel erg leuk was maar als ze gedronken had werd ze razendsnel goedkoop, grof en werd ze regelmatig naast iemand wakker die ze niet kende en vaak wist ze ook niet hoe ze er terecht was gekomen, altijd spijt er na maar na 3 keer had ik het er toch mee gehad. Ik voel mij toch graag een beetje uniek binnen de relatie ... dus laten gaan. Nu ieder zijn ding he.
Veel mensen zijn daar toe aangetrokken ook al geven ze het niet toe omdat de alcohol zorgt dat het verschil in communicatie van man en vrouw aardig vervaagt, makkelijkere communicatie, verlaagde drempels, relaxed gevoel is een aardige combinatie om intimiteit toe te laten, helaas heb ik altijd gezond verstand dat het haalt boven de vleselijke aantrekking ... tipsie dame vind ik leuk maar dronken vind ik echt niets aan. Geen eer aan ...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bizar
Het is niet dat ik het opzoek hoor, maar vaak word ik automatisch wel aangetrokken tot dat soort mensen.
Dat laatste heb ik diep van binnen ook wel, daarom wrijft het altijd zo lekker met waar ik door aangetrokken word
Want vreemdgaan is het enige wat iemand fout maaktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:12 schreef JAOC het volgende:
[..]
Maar ondertussen is er een grote kans dat hij vreemd gaat?
Of is dat niet wat je bedoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |