SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Mede8er Med500X + 2TB HD
reviews + specificaties
Koga Miyata Gents Touring (met levenslange garantie op het frame)
Meer foto’s achter spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat andere kleinere ruilitems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ruilgeschiedenis bekijken kan hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik nog nodig heb:
Goede camera
E-reader
Externe accu (voor telefoon etc)
Backpack Bij elkaar geruild
GoPro Hero 3 Bij elkaar geruild
Accessoires voor de GoPro Hero 3
Mocht je iets willen ruilen of heb je tips, laat even een bericht achter en ik reageer zo snel mogelijk!
In overleg met de V&A mods is dit topic tot stand gekomen. Het makkelijkst is dat je aangeeft wat je te ruil hebt en wat je ervoor wilt hebben van de producten die in mijn topic staan. Is er geruild zal de OP worden aangepast zodat je altijd kan zien wat er op het moment te ruil is.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lt.Surge op 25-09-2013 17:13:46 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu![]()
En we gaan weer open!
Gelijk van mijn kant de eerste vraag, die Thaise lamp, hoe groot is zoiets en wat is een geschatte winkelwaarde? Dan weet ik een beetje wat ik er ongeveer voor kan ruilen. Heb hier wel het één en ander namelijk van mijn vorige reis.![]()
De lamp heeft een doorsnee van ongeveer 34cm. Je kan kiezen voor 1 of een combinatie van 2 van de volgende kleuren: geel - roze - wit - rood - blauw - paars - groen - oranje. De online winkelwaarde is ongeveer 30 euro. Sommige zijn wat duurder sommigen goedkoper maar deze wordt compleet met fitting en kabel geleverd (meestal krijg je die er niet bij).quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef rene90 het volgende:
En we gaan weer open!
Gelijk van mijn kant de eerste vraag, die Thaise lamp, hoe groot is zoiets en wat is een geschatte winkelwaarde? Dan weet ik een beetje wat ik er ongeveer voor kan ruilen. Heb hier wel het één en ander namelijk van mijn vorige reis.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Heel veel succes p-perklip. Ik benieuwd hoe ver je gaat komen
.
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
Oke bedankt, ik wacht even af of er nog andere dingen te ruil komen gaandeweg, ik heb wel het één en ander staan wat we dan kunnen ruilen denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef p-perklip het volgende:
[..]
De lamp heeft een doorsnee van ongeveer 34cm. Je kan kiezen voor 1 of een combinatie van 2 van de volgende kleuren: geel - roze - wit - rood - blauw - paars - groen - oranje. De online winkelwaarde is ongeveer 30 euro. Sommige zijn wat duurder sommigen goedkoper maar deze wordt compleet met fitting en kabel geleverd (meestal krijg je die er niet bij).![]()
![]()
Bedankt Housekeeper, ik ben ook heel benieuwd!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef Housekeeper het volgende:
.
![]()
--
Ps. mocht iemand de waarde willen weten van de overige producten:
Sony 5.1 set was nieuw 299 euro begreep ik van de ruiler
Hengel (prijs onbekend)
Boek is nieuw en zit nog in folie (¤34,95)Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Niemand die wilt ruilen?:)
Een mooi fotografieboek om iemand cadeau te doen? Een Sony Home Theater Set waar je de buren niet lastig mee valt maar juist nieuwsgierig mee maakt? Een hengel van 4,5m die lichter is dan een gemiddelde smartphone? Of met z'n 4en gratis naar de Apenheul?
Ik ben echt geïnteresseerd in van alles - als ik het maar weer verder kan ruilen met iemand!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Wat zou je graag willen voor de vishengel?Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Ik vind het moeilijk om te zeggen wat ik er voor wil hebben, ik weet natuurlijk niet wat jij zou kunnen en willen ruilen. Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een leuk item dat ik weer goed verder kan ruilen en uiteindelijk wil ik uitkomen op een Ereader, Camera, Externe batterij, Backpack en eventueel een GoPro-achtige camera.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zou je graag willen voor de vishengel?Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Edit: niet nodig
[ Bericht 85% gewijzigd door rene90 op 27-08-2013 16:02:50 ]aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs![]()
Waar woon je zelf eigenlijk? Wel makkelijk ivm ruilen. Ik ga even met het thuisfront overleggen, kom er vanavond op terug! Verder leuk initiatief!![]()
Bedankt zatoichi! Wat ruilen betreft kan ik gewoon langskomen om de ruil te maken, that's part of the dealquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef zatoichi het volgende:
Waar woon je zelf eigenlijk? Wel makkelijk ivm ruilen. Ik ga even met het thuisfront overleggen, kom er vanavond op terug! Verder leuk initiatief!. Ik woon in omgeving Amsterdam maar kan dus in principe overal langskomen.
[ Bericht 3% gewijzigd door p-perklip op 27-08-2013 16:16:10 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
misschien kan je wat gerichter jouw ruilwaar promoten
hier biedt iemand bijvoorbeeld een e-reader aan:
V&A / [TK] Difrnce EB710TFT ebook reader/video speler. Goedkoop!
succes in ieder geval![]()
...zuidoost-Azië....quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef Housekeeper het volgende:
.
zo goed..?![]()
Bedank voor je tip! Ik ben inderdaad ook op het forum aan het rondkijken of ik iets kan ruilen tegen mensen die iets aanbieden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef Holenbeer het volgende:
misschien kan je wat gerichter jouw ruilwaar promoten
hier biedt iemand bijvoorbeeld een e-reader aan:
V&A / [TK] Difrnce EB710TFT ebook reader/video speler. Goedkoop!
succes in ieder gevalPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Het was nog leuker geweest als je ook je vliegticket bij elkaar had geruild
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Haha daar heb ik ook over nagedacht maar omdat het zo korte termijn is kon ik het risico niet nemen. Heb voor deze reis namelijk zelfs m'n baan opgezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Het was nog leuker geweest als je ook je vliegticket bij elkaar had geruildPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Mooi initiatief. Ik zal eens kijken of ik er nog meer ruchtbaarheid aan kan gevenOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
![]()
Tof topic!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Ik heb eventueel wel een backpack te ruil, alsmede een Cube CLS LTS fiets.
Ik wacht toch nog heel even af op eventuele andere spullen
Gr,
LuukJa, hoi!![]()
Hi Djeez! Bedankt - delen mag altijd:Dquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:07 schreef Djeez het volgende:
Mooi initiatief. Ik zal eens kijken of ik er nog meer ruchtbaarheid aan kan gevenPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Hi Luuk,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik heb eventueel wel een backpack te ruil, alsmede een Cube CLS LTS fiets.
Ik wacht toch nog heel even af op eventuele andere spullen
Gr,
Luuk
Oh dat zijn echt mooie ruilitems:D! Hou deze pagina in de gaten, misschien komt er iets moois langs!
Groeten,
p-perklipPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Zitten er voorwaarden verbonden aan die tickets voor de Apenheul? Ik heb nog een oude tourfiets van Koga Miyata staan waar ik helemaal niets mee doe.
Het is wel een oud model, zelfde kleuren als deze (dus let op, dit is hem niet!!):
Alleen met versnellingen aan het stuur en wat meer roest. Werkt verder wel en heeft ook altijd binnen gestaan. Enfin ik ben zelf niet zo thuis in fietsen dus wellicht wil je het zelf beoordelen.![]()
Hi zatoichi, leuke ruil! Enige voorwaarde is dat ze geldig zijn tot eind oktober. Ben nu niet thuis maar ik meen dat ze geldig zijn tot 28 oktober. Als je daar akkoord mee gaat wil ik wel ruilenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:41 schreef zatoichi het volgende:
Zitten er voorwaarden verbonden aan die tickets voor de Apenheul? Ik heb nog een oude tourfiets van Koga Miyata staan waar ik helemaal niets mee doe.
Het is wel een oud model, zelfde kleuren als deze (dus let op, dit is hem niet!!):
[ afbeelding ]
Alleen met versnellingen aan het stuur en wat meer roest. Werkt verder wel en heeft ook altijd binnen gestaan. Enfin ik ben zelf niet zo thuis in fietsen dus wellicht wil je het zelf beoordelen..
Kan jij misschien iets meer over de fiets vertellen? Ik ben zelf ook niet thuis in fietsen maar weet bijvoorbeeld dat mensen graag de framemaat willen weten. En lukt het misschien om ook een foto van jouw fiets te posten?Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ik heb een e-reader liggen (Sony met touchscreen, doet het nog prima), maar ik zie op dit moment niets interessants om te ruilen. Ik hou het topic in de gaten!![]()
bovenstaande fiets^?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef JoPiDo het volgende:
Ik heb een e-reader liggen (Sony met touchscreen, doet het nog prima), maar ik zie op dit moment niets interessants om te ruilen. Ik hou het topic in de gaten!- Hoop dat er iets langskomt dat je nodig hebt
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Eind oktober voor die kaartjes is prima! Ik ga de framemaat even opmeten en wat foto's posten; volgen vanavond.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi zatoichi, leuke ruil! Enige voorwaarde is dat ze geldig zijn tot eind oktober. Ben nu niet thuis maar ik meen dat ze geldig zijn tot 28 oktober. Als je daar akkoord mee gaat wil ik wel ruilen.
Kan jij misschien iets meer over de fiets vertellen? Ik ben zelf ook niet thuis in fietsen maar weet bijvoorbeeld dat mensen graag de framemaat willen weten. En lukt het misschien om ook een foto van jouw fiets te posten?![]()
Nog beter: FOK!ker voor 1 paperclip naar Aziëquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:39 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi Djeez! Bedankt - delen mag altijd:DOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Ik heb waarschijnlijk nog wel een backpack. Vraag is hoeveel liter hij minimaal moet zijn. In deze kan volgens mij voor een midweek aan spullen in. Hij is niet geweldig groot zegmaar.![]()
Bedankt Djeez! Vind het echt leuk om te lezen dat mensen zo positief reageren en het een leuk initiatief vinden!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog beter: FOK!ker voor 1 paperclip naar AziëPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Hi teddybeer94 - ik heb gekeken naar backpacks van 45 tot 65 liter! Hoe minder liter hoe kleiner het rugoppervlak vaak is. Zelf ben ik best lang dus het liefst zou ik een backpack willen die een beetje 'hoog' is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef teddybeer94 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een backpack. Vraag is hoeveel liter hij minimaal moet zijn. In deze kan volgens mij voor een midweek aan spullen in. Hij is niet geweldig groot zegmaar.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Framemaat heb ik nog niet; maar hier de echte foto's:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi zatoichi, leuke ruil! Enige voorwaarde is dat ze geldig zijn tot eind oktober. Ben nu niet thuis maar ik meen dat ze geldig zijn tot 28 oktober. Als je daar akkoord mee gaat wil ik wel ruilen.
Kan jij misschien iets meer over de fiets vertellen? Ik ben zelf ook niet thuis in fietsen maar weet bijvoorbeeld dat mensen graag de framemaat willen weten. En lukt het misschien om ook een foto van jouw fiets te posten?
Fiets als geheel:
Detail van de trapper waar je tevens kunt zien dat hij wel wat plekjes heeft:
Derailieur:
Extra onderdelen die je erbij krijgt (geen idee wat de kwaliteit van de binnenbandjes zijn; die zaten al in die tas toen ik hem kreeg, dus wie weet allemaal lek)
In mei heb ik hem nog geprobeerd en deed alles het; ook de huidige banden hielden mijn gewicht; het kan wel zijn dat ze langzaam leeglopen...![]()
Iemand geïnteresseerd in een TomTom Go Live 1005? Ik krijg net een bericht van iemand die eventueel zou willen ruilen met mij.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Dat is sowieso een goed ruil item met redelijk wat waarde natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:04 schreef p-perklip het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een TomTom Go Live 1005? Ik krijg net een bericht van iemand die eventueel zou willen ruilen met mij.![]()
![]()
Hi GimmeGore! Moeilijk te zeggen. Het liefst zou ik een backpack willen die perfect past en ongeveer 50-60 liter is maar uiteraard ben ik mij er bewust van dat de kans dat ik de 'perfecte' backpack bij elkaar ruil redelijk klein is. Heb jij een bepaalde backpack te ruil? Kan je daar dan misschien iets over vertellen?:)quote:
Toen ik een tijd geleden backpacks ging passen vond ik deze bijvoorbeeld lekker zitten.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ik heb zeker niet zo'n luxe, die van mij is nl gewoon van het huismerk van de Perry (Wildebeast).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:27 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi GimmeGore! Moeilijk te zeggen. Het liefst zou ik een backpack willen die perfect past en ongeveer 50-60 liter is maar uiteraard ben ik mij er bewust van dat de kans dat ik de 'perfecte' backpack bij elkaar ruil redelijk klein is. Heb jij een bepaalde backpack te ruil? Kan je daar dan misschien iets over vertellen?:)
Toen ik een tijd geleden backpacks ging passen vond ik deze bijvoorbeeld lekker zitten.
Heb hem gekocht voor festivals, maar hij is in de kast verdwenen omdat ik hem toch te groot vond voor mij.
Ik zal thuis even kijken hoe groot hij ook alweer is.![]()
Ik ben ook zeker niet op zoek naar een luxe backpack hoor! Het gaat mij er gewoon om dat ik iets op mn rug heb dat een beetje aardig zit en waar bij voorkeur 45-55 liter in kan. Let me know, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet zo'n luxe, die van mij is nl gewoon van het huismerk van de Perry (Wildebeast).
Heb hem gekocht voor festivals, maar hij is in de kast verdwenen omdat ik hem toch te groot vond voor mij.
Ik zal thuis even kijken hoe groot hij ook alweer is.
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Nou ja, ik kon me best voorstellen dat als je een lange reis wil maken, dat je gewoon wat meer comfort wil dan met de standaard Wildebeast tas.:)![]()
Externe batterij voor je telefoon?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:04 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te zeggen wat ik er voor wil hebben, ik weet natuurlijk niet wat jij zou kunnen en willen ruilen. Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een leuk item dat ik weer goed verder kan ruilen en uiteindelijk wil ik uitkomen op een Ereader, Camera, Externe batterij, Backpack en eventueel een GoPro-achtige camera.
Ik heb hier nog eentje liggen, vorig jaar nieuw gekregen toen mijn oude telefoon terug was van reparatie. Eigenlijk ligt die hier alleen maar stof te happen, want ik gebruik hem niet, dus als ik jou er blij mee kan maken... Mits je geïnteresseerd bent uiteraard en wat je ervoor wilt ruilen.
Tof initiatief in ieder geval!
#26 || Luciano da Silva![]()
Heb je iets aan een geïmpregneerde klamboe voor mug-loze nachten? Ik heb er begin dit jaar één gekocht, maar nooit gebruikt. Is dus nog nooit uitgepakt of opgehangen.
Merk: Care Plus, klokmodel, 1/2 personen, duurzaam geïmpregneerd met Durallin, in een draaghoes.
Ik heb wel interesse in die fiets, als dat doorgaat
Ben benieuwd!![]()
Hi Verenjano,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:56 schreef Verenjano het volgende:
Heb je iets aan een geïmpregneerde klamboe voor mug-loze nachten? Ik heb er begin dit jaar één gekocht, maar nooit gebruikt. Is dus nog nooit uitgepakt of opgehangen.
Merk: Care Plus, klokmodel, 1/2 personen, duurzaam geïmpregneerd met Durallin, in een draaghoes.
Ik heb wel interesse in die fiets, als dat doorgaat
Ben benieuwd!
Bedankt voor je bericht:)! De fiets is inderdaad door gegaan, ik heb 'm gisterenavond opgehaald. Ik wil vandaag de foto's plaatsen maar moet 'm eerst even goed schoonmaken. Wat de klamboe betreft, die heb ik inmiddels al! Daarnaast moet ik wel zeggen dat de Koga wel wat meer waard is dan de klamboe. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben absoluut niet op zoek naar dure items die ik kwijt kan voor geld oid, maar ik moet wel steeds een ruilstap 'omhoog' maken als ik uit wil komen op mn doel. Mocht je misschien iets anders leuks hebben waar je nooit gebruik van maakt dan hoor ik het uiteraard graag!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
supercoole actie...doet me denken aan dat discovery programma...doorruilen totdat je je doel hebt bereikt.
Ik weet wel zeker dat ik nog wat spullen voor je heb die je door kan switchen. Maandag zal ik daar op terug komen, dan heb ik wel mijn spullen doorgezocht.
Backpack is namelijk al een mogelijkheid voor hetgeen waar jij het voor benodigd hebt. details volgen nog.![]()
Leuk dat je zo positief bent, ik hoor van meer mensen over dat discoveryprogramma, bedoel je Barter Kings? Het concept van 'omhoog' ruilen heeft mij altijd al heel erg geboeid. Bijna iedereen heeft thuis wel iets liggen dat hij/zij niet nodig heeft maar dat wel weer een mooi ruilitem kan zijn. Daarom vind ik het ook leuk dat veel mensen zo positief reageren en vaak ook meteen hun zolder/schuur induiken om te kijken of ze kunnen helpen - zo ook jij! Bedankt en ik hoor 't graag!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef marcelp79 het volgende:
supercoole actie...doet me denken aan dat discovery programma...doorruilen totdat je je doel hebt bereikt.
Ik weet wel zeker dat ik nog wat spullen voor je heb die je door kan switchen. Maandag zal ik daar op terug komen, dan heb ik wel mijn spullen doorgezocht.
Backpack is namelijk al een mogelijkheid voor hetgeen waar jij het voor benodigd hebt. details volgen nog.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:29 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi Verenjano,
Bedankt voor je bericht:)! De fiets is inderdaad door gegaan, ik heb 'm gisterenavond opgehaald. Ik wil vandaag de foto's plaatsen maar moet 'm eerst even goed schoonmaken. Wat de klamboe betreft, die heb ik inmiddels al! Daarnaast moet ik wel zeggen dat de Koga wel wat meer waard is dan de klamboe. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben absoluut niet op zoek naar dure items die ik kwijt kan voor geld oid, maar ik moet wel steeds een ruilstap 'omhoog' maken als ik uit wil komen op mn doel. Mocht je misschien iets anders leuks hebben waar je nooit gebruik van maakt dan hoor ik het uiteraard graag!Ik heb geen idee wat de fiets waard is, vandaar het bod. Waar denk je aan qua geldwaarde? Dan kan ik nog eens kijken of ik iets te ruilen heb wat iets meer in de buurt komt.
![]()
Geen idee Verenjano, qua waarde hoeft het niet perse veel meer waard te zijn ofzo. Een leuk volgend ruilitem vind ik belangrijker:).
Iedereen die aan t wachten is op de fiets, ik heb m net compleet uit elkaar gehaald en ben elk onderdeel aan t poetsen:). Hoop vanavond op foto'sPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Goed man! Zo zonde dat ie bij mij stof stond te verzamelen en nu tenminste een goede behandeling, en hopelijk ook een eigenaar die er wat aan heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef p-perklip het volgende:
Geen idee Verenjano, qua waarde hoeft het niet perse veel meer waard te zijn ofzo. Een leuk volgend ruilitem vind ik belangrijker:).
Iedereen die aan t wachten is op de fiets, ik heb m net compleet uit elkaar gehaald en ben elk onderdeel aan t poetsen:). Hoop vanavond op foto's
Blijf het volgen uiteraard. Zal ook nog even nadenken over tips voor je reis.![]()
Mijn tas is groter dan je zoekt. Het is nl een 70L tas. (ik ben zelf 1m66, voor mij is hij gewoon echt te groot, het idee was leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef GimmeGore het volgende:
Nou ja, ik kon me best voorstellen dat als je een lange reis wil maken, dat je gewoon wat meer comfort wil dan met de standaard Wildebeast tas.:))
http://www.perrysport.nl/(...)mbezi-70_208728.html
Het is de oudere uitvoering van deze.![]()
![]()
Als P-Perklip geen interesse heeft in jouw backpack omdat die groter is dan gevraagd, wil ik eventueel wel ruilen. Ik heb een Wildebeast sessami 40l (kon er geen foto's van vinden. Lijkt veel op de huidige sessami 45, maar andere kleurencombi), maar vind hem eigenlijk wat te klein.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn tas is groter dan je zoekt. Het is nl een 70L tas. (ik ben zelf 1m66, voor mij is hij gewoon echt te groot, het idee was leuk)
http://www.perrysport.nl/(...)mbezi-70_208728.html
Het is de oudere uitvoering van deze.
Mocht P-perklip overigens interesse hebben in de 40l is er misschien nog wel een creatieve ruilconstructie te verzinnen. Ik heb er wel graag een grotere backpack voor terug.![]()
Fok!kers, ben kapot maar voldaan.. ik heb vanaf vanochtend 11u tot vanavond 22u aan de fiets gesleuteld en m gepoetst. Hij is nog niet helemaal klaar maar hieronder alvast even een kleine teaser![]()
![]()
morgen meer, nu slapen!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Zeker:)! Als ik er maar wat boeken op kan zetten. Is misschien zelfs handiger, als ik ook af en toe ergens online wil. Tegen wat zou je die willen ruilen? En wat voor tablet is het eigenlijk?:)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef Henkerbedenker het volgende:
Interesse in een android tablet (als e reader kan je die evnt gebruiken?)
[ Bericht 2% gewijzigd door p-perklip op 31-08-2013 14:48:37 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Fok!kers, afgelopen donderdag heb ik de Apenheulkaartjes geruild tegen een fiets van Fok!ker zatoichi. Ik heb de fiets compleet uit elkaar gehaald en echt alles gepoetst, gesmeerd en gefixed waar nodig. Het is een Koga Miyata Gents touring met een Shimano 600 derailleur, ik geloof dat hij dateert uit 1979 en volgens mij dateerde het vuil ook uit dat jaar. Ik vind 'm zelf mooier zonder bagagedrager dus die heb ik er afgehaald, uiteraard krijg je die er bij bij een eventuele ruil. Verder krijg je 3 extra binnenbanden, een extra as, derailleur en nieuwe remkabels (allemaal uit het gulden tijdperk
- de prijsjes zitten er nog op).
Toen ik bijna klaar was met poetsen en de wielen weer op hun plek terug wilde zetten zag ik wel dat het achterwiel een kleine scheur heeft :-( - ik ben meteen naar de plaatselijke fietsenmaker gegaan en hij zei dat je er nog prima op kan fietsen. Uiteraard is een nieuw wiel wel beter maar die heb ik helaas niet (iemand ruilen tegen een hengel?:D).
Mochten jullie verder vragen hebben over deze mooie Koga dan hoor ik t graag! Ik weet in ieder geval 1 ding zeker, als ik terug ben wil ik een racefiets. Foto's (inclusief 1 before - after foto) onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt zatoichi, op naar de volgende ruil!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ik heb net met de servicelijn van Koga gebeld en kreeg te horen dat het een Touring is uit 1978, misschien leuk om te weten voor de kenners. Verder kreeg ik deze specs:
Frame: 61cm
Derailleur - Shimano 600, RD-6100
Front hub - Shimano HC-110 (high flange & 36 holes)
Rear free hub - Shimano HC-110 (high flange)
Mavic Module 3 velgen
SR Royal LA-5 crankset / kettingwielPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
En jij bedankt voor de kaartjes; en complimenten voor het prachtige schoonmaakwerk. Hopelijk kun je er weer wat moois voor ruilen!![]()
Ik wil de fiets ook wel van je kopen of doe je daar niet aan? heb ook een e-reader in de aanbieding.![]()
hi stripe! in principe wil ik alles bij elkaar ruilen, tenzij het mij op 't eind niet is gelukt om een bepaald item bij elkaar te ruilen - dan verkoop ik misschien wel iets. Zou je me misschien kunnen vertellen wat voor ereader het is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:32 schreef stripe het volgende:
Ik wil de fiets ook wel van je kopen of doe je daar niet aan? heb ook een e-reader in de aanbieding.
@iedereen: ik kan nog 2 dagen niet pm-en dus ik zal tot die tijd dm-en of reageren in t topic!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ah, ik had je nog geDM't, maar dan heb je die niet gelezen denk ik?
Wat betreft de externe accu, speciale iPhone aansluiting zit er niet bij. Aansluiting op de externe accu is micro-USB met daaraan een USB-aansluiting. Je zou met een switch dus wel je iPhone er op kunnen aansluiten. Mocht je meer foto's willen, laat maar weten.#26 || Luciano da Silva![]()
Heb je al een camera? Ik heb een Kodak EasyShare Z650 te ruil. Op zich een leuke camera hij is alleen te traag voor actie-foto's en hij kan geen sd-kaartjes groter dan 2 GB aan. (Kaartje van 2 GB zit erbij en er gaan gewone penlights in)![]()
Leuke camera! lees ook goede reviews! ik sta niet in een positie om kieskeurig te zijn maar ik heb wel op een aantal reisfora gelezen dat het qua camera echt handig is om er eentje te hebben met een accu als je op reis gaat. Verder ben ik ook bang dat 2GB een beetje beperkt gaat zijn aangezien ik niet altijd in staat zal zijn om foto's over te zetten op een computer oid. Ik hou deze zeker in mind want de camera is echt leuk en maakt mooie foto's maar misschien komt er iets anders voorbij dat iets meer geschikt is voor mijn reis! Hoop dat je t begrijpt.quote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Heb je al een camera? Ik heb een Kodak EasyShare Z650 te ruil. Op zich een leuke camera hij is alleen te traag voor actie-foto's en hij kan geen sd-kaartjes groter dan 2 GB aan. (Kaartje van 2 GB zit erbij en er gaan gewone penlights in)Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Je kunt er natuurlijk ook gewoon even een ander kaartje in rammen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef p-perklip het volgende:
Verder ben ik ook bang dat 2GB een beetje beperkt gaat zijn aangezien ik niet altijd in staat zal zijn om foto's over te zetten op een computer oid.![]()
![]()
Max 2gbquote:Op zondag 1 september 2013 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook gewoon even een ander kaartje in rammen.![]()
![]()
Dat klopt! Alleen ik las net in een review dat er maximaal 50 foto's of 25 min film op een 2GB kaartje kunnen en dat er dan een volgende kaart in moet bij deze camera. Ik ben bijvoorbeeld van plan om de Gibbon Experience te doen in Laos en dan zit je 4 dagen en 3 nachten in een jungle, ben bang dat ik dan om kom in de 2GB kaartjes! Nogmaals: ik vind het super dat mensen willen ruilen en met mij meedenken (ik had nooit zo veel reacties verwacht) en ben bereid het hele land af te reizen maar ik moet soms een heel klein beetje kieskeurig zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook gewoon even een ander kaartje in rammen.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Zeker! Kan je er misschien iets meer over vertellen? Je kan me ook dmen als je dat makkelijker vindt.quote:Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Dat is dan inderdaad niet erg handig. Ik heb op mijn afgelopen reis soms meer dan 200 foto's op een dag gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef p-perklip het volgende:
Dat klopt! Alleen ik las net in een review dat er maximaal 50 foto's of 25 min film op een 2GB kaartje kunnen en dat er dan een volgende kaart in moet bij deze camera.![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 17:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad niet erg handig. Ik heb op mijn afgelopen reis soms meer dan 200 foto's op een dag gemaakt.
Lijkt me sterk, dat is 40 mb per foto. Bij 6 mp lijkt 4 mb, dus 500 foto's, me realistischerquote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Dat klopt! Alleen ik las net in een review dat er maximaal 50 foto's of 25 min film op een 2GB kaartje kunnen en dat er dan een volgende kaart in moet bij deze camera. Ik ben bijvoorbeeld van plan om de Gibbon Experience te doen in Laos en dan zit je 4 dagen en 3 nachten in een jungle, ben bang dat ik dan om kom in de 2GB kaartjes! Nogmaals: ik vind het super dat mensen willen ruilen en met mij meedenken (ik had nooit zo veel reacties verwacht) en ben bereid het hele land af te reizen maar ik moet soms een heel klein beetje kieskeurig zijn.![]()
misschien heb ik het verkeerd gelezen of misschien stond er 50 foto's en 25 minuten film - ik las in ieder geval in een review bij pros en cons dat de camera goed presteert maar dat het geheugen een van de grootste cons is (hier werd dat voorbeeld gegeven).quote:Op maandag 2 september 2013 07:33 schreef ava85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dat is 40 mb per foto. Bij 6 mp lijkt 4 mb, dus 500 foto's, me realistischerPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Tuurlijk begrijp ik het. Voor de duidelijkheid, er gaan veel meer dan 50 foto's op een kaartje hoor heb alleen geen exacte cijfers. En penlights vind ik juist wel handig omdat je die, zeker in Azië, op elke straakhoek kunt krijgen. Ik hoor het wel als je interesse hebtquote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Leuke camera! lees ook goede reviews! ik sta niet in een positie om kieskeurig te zijn maar ik heb wel op een aantal reisfora gelezen dat het qua camera echt handig is om er eentje te hebben met een accu als je op reis gaat. Verder ben ik ook bang dat 2GB een beetje beperkt gaat zijn aangezien ik niet altijd in staat zal zijn om foto's over te zetten op een computer oid. Ik hou deze zeker in mind want de camera is echt leuk en maakt mooie foto's maar misschien komt er iets anders voorbij dat iets meer geschikt is voor mijn reis! Hoop dat je t begrijpt.![]()
![]()
Ik heb een (redelijk) goedkope E-Reader ooit gekocht bij de AH. Overzetten van boeken gaat zeer makkelijk en het scherm leest eigenlijk zeer prettig. Ding heeft ooit ¤50 gekost geloof ik maar toch weinig gebruikt. Batterij gaat erg lang mee, je kunt gerust een paar dagen achter elkaar een paar uurtjes lezen zonder op te laden. Hij is nog als nieuw (zonder krassen en beschadigingen). Je krijgt de doos, kabels, boekjes en een hoesje er bij. Ik ga kijken of ik even een foto kan regelen vandaag, hij ligt momenteel thuis en daar ben ik nu niet.![]()
Ik heb een externe oplader liggen. Deze heeft een normale usb ingang om je apparaten aan te koppelen. Werkt met vrijwel alle apparaten die je op usb aan kunt sluiten. Je laad hem op dmv een micro usb kabel."Stories happen only to those who are able to tell them."![]()
V&A / [TK] Canon IXUS 105
Ik heb deze camera te koop staan, maar wil hem ook best tegen iets leuks ruilenKom maar op met je ruilwaar!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
Fotografieboek? 4,5m lange carbon hengel?quote:Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef Lyzio het volgende:
V&A / [TK] Canon IXUS 105
Ik heb deze camera te koop staan, maar wil hem ook best tegen iets leuks ruilenKom maar op met je ruilwaar!
Dat boek raakt mijn intereses niet en ik vis niet, haha. Iets anders wellicht?quote:Op maandag 2 september 2013 14:18 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Fotografieboek? 4,5m lange carbon hengel?live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean![]()
Misschien een mooie Thaise lamp waarvan je de kleuren zelf mag kiezen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat boek raakt mijn intereses niet en ik vis niet, haha. Iets anders wellicht?Ben je voor Ajax: Rood - Wit! Ben je voor Ado: Groen - Geel! Ben je helemaal geen voetballiefhebber maar wil je wel een mooie feng-shui lamp: Wit!
Fok!kers, na even geen ruil gemaakt te hebben ben ik weer terug met een ruil.. En niet zomaar een ruil! Eentje waarmee ik (als het goed is) meteen twee items van mijn lijstje kan halen! Ik heb de Sony Home Theater set geruild tegen het onderstaande:
GoPro-achtige 1080p camera compleet met alle accessoires zoals holders en bikemount. (check!) niet mijn hand:p
&
Camo rugtas (check!*)
Verder was deze ruiler (en Fok!ker) zo aardig om even zijn huis door te spitten om te kijken of hij eventueel andere kleine gadgets had die ik kon gebruiken bij volgende ruilen. Dit resulteerde in het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spullen zijn nog niet binnen maar we hebben afgesproken dat ik ze op 15 september op kan halen! Bedankt Marcelp79!
Op naar de volgende ruil! De Koga Miyata, de hengel, het boek, de custom Thaise lamp en de bovenstaande items zijn dus te ruil!
*hoop dat ie past
[ Bericht 2% gewijzigd door rene90 op 05-09-2013 08:54:57 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Oh nice! Dat is altijd handig om bij je te hebben als je op reis gaat!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef marcelp79 het volgende:
En nog een kleine goodie komt er bij...een mini "leatherman" altijd handig voor onderweg.
Iemand geïnteresseerd in een Xbox 360 - 250GB? Ik kan die eventueel ruilen maar wil wel weten of er iemand echt in geïnteresseerd is. Verder is de Koga Miyata ook nog beschikbaar!
Ruilen?:)Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Het concept is om alles bij elkaar te ruilen - ik zie dit als een uitdaging en ben heel erg benieuwd of het lukt. Mocht je nou een exorbitant hoog bedrag bieden voor iets dan ben ik bereid om er eventueel over na te denken :p maar ik wil in principe alles bij elkaar ruilen. Waar ben je in geïnteresseerd?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef robbiemelaet het volgende:
Verkoopt u ook producten? Of alleen ruilen?
Ik moet nog een e-reader, fotocamera en externe accu bij elkaar ruilen.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Mij leek dat zonne energie dingetje wel grappigquote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Het concept is om alles bij elkaar te ruilen - ik zie dit als een uitdaging en ben heel erg benieuwd of het lukt. Mocht je nou een exorbitant hoog bedrag bieden voor iets dan ben ik bereid om er eventueel over na te denken :p maar ik wil in principe alles bij elkaar ruilen. Waar ben je in geïnteresseerd?
Ik moet nog een e-reader, fotocamera en externe accu bij elkaar ruilen.
intresse in een van mijn spullen (denk het haast niet):
V&A / [tk] Opruiming!![]()
Over exorbitant gesproken, de Polar FT60G1?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:19 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Mij leek dat zonne energie dingetje wel grappig
intresse in een van mijn spullen (denk het haast niet):
V&A / [tk] Opruiming!
Haha nee sorryquote:Op donderdag 5 september 2013 20:26 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Over exorbitant gesproken, de Polar FT60G1?![]()
![]()
haha rest is moeilijk verder te ruilen ben ik bang - het gaat mij niet zo zeer om de waarde maar wel om een leuk item dat weer verder geruild kan wordenquote:. Zo vond een winkel een boomerang die ik had zo leuk dat ik in ruil daarvoor 3 zonnebrillen uit mocht zoeken.
Die pixel zonnebril is trouwens echt nice!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:29 schreef p-perklip het volgende:
[..]
haha rest is moeilijk verder te ruilen ben ik bang - het gaat mij niet zo zeer om de waarde maar wel om een leuk item dat weer verder geruild kan worden. Zo vond een winkel een boomerang die ik had zo leuk dat ik in ruil daarvoor 3 zonnebrillen uit mocht zoeken.
![]()
haha ja hè, vind ik ook! nooit eerder gezien.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Niemand een fiets? Een Xbox 360 maybe? Of de bovengenoemde bril?:)Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ik heb nog steeds de e-reader liggen. Het enige waarvoor ik die wel wil ruilen is de fiets. Xbox en bril heb ik al.![]()
Pm je vanavond stripe. Ben nu niet thuis:)quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:53 schreef stripe het volgende:
Ik heb nog steeds de e-reader liggen. Het enige waarvoor ik die wel wil ruilen is de fiets. Xbox en bril heb ik al.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Die kan ik krijgen door een ruil, tegen wat zou jij die willen ruilen dan?:)quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef Marc94 het volgende:
Heb je die TomTom nog te ruil? Ik hoor het graag van je!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Hou je topic in de gaten, heb nog genoeg spullen liggen die weg mogen. Zie alleen nog niks wat ik nodig heb/gebruik
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?![]()
Er stond vandaag nog een leuk stukje in het AD van een man die begonnen is met een konijn en nu na 6! keer ruilen een Rolls-Royce heeft. Hij verwacht dan ook binnen 2 jaar miljonair te zijn.
Succes!!
Btw, heb nog een hoogglans zwart digitennekastje liggen met antenne. Iets voor jou?Feel the fuzz!![]()
Mocht je nou toevallig een camera hebben, want volgens mij wordt dat de moeilijkste ruil, dan kan ik wel kijken of ik gericht op zoek kan naar een ruil zodat ik daarna met jou kan ruilen:). Voorkeur voor iets?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:34 schreef thats_meh het volgende:
Hou je topic in de gaten, heb nog genoeg spullen liggen die weg mogen. Zie alleen nog niks wat ik nodig heb/gebruikJa ik las het ook! Volg zijn actie ook al een tijdje.. misschien leuk voor als ik terug ben van mijn reisquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Kalebatz het volgende:
Er stond vandaag nog een leuk stukje in het AD van een man die begonnen is met een konijn en nu na 6! keer ruilen een Rolls-Royce heeft. Hij verwacht dan ook binnen 2 jaar miljonair te zijn.
Succes!!
Btw, heb nog een hoogglans zwart digitennekastje liggen met antenne. Iets voor jou?. Maar voor nu hoef ik nog geen Rolls Royce, wel een fotocamera, ereader en externe batterij! Dus.. Iemand ruilen?:D Ik heb nog 55 dagen voor ik vertrek.
Ik heb een goede camera voor je die ik wel wil ruilen tegen de thaise lampquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Mocht je nou toevallig een camera hebben, want volgens mij wordt dat de moeilijkste ruil, dan kan ik wel kijken of ik gericht op zoek kan naar een ruil zodat ik daarna met jou kan ruilen:). Voorkeur voor iets?
[..]
Ja ik las het ook! Volg zijn actie ook al een tijdje.. misschien leuk voor als ik terug ben van mijn reis. Maar voor nu hoef ik nog geen Rolls Royce, wel een fotocamera, ereader en externe batterij! Dus.. Iemand ruilen?:D Ik heb nog 55 dagen voor ik vertrek.
. Geen idee wat ik met die lamp ga doen maar dat zie ik nog wel dan. Het probleem is wel...dat de oplader foetsie is. Dus misschien eerst eens kijken wat voor oplader erbij hoort en wat dat kost.
Verder is het een prima ding, 7.2MP en 3 keer optische zoom, dun dingetje verder. Heb er 150 voor neer gelegd ooit. De casio exilim z70, oplader kost 15 euro met verzenden zie ik ergens.![]()
Nice! Zo'n lamp staat overal mooi :p! Voorkeur voor een of twee kleuren? Misschien is pm-en wel even handig om het eea te bespreken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb een goede camera voor je die ik wel wil ruilen tegen de thaise lamp. Geen idee wat ik met die lamp ga doen maar dat zie ik nog wel dan. Het probleem is wel...dat de oplader foetsie is. Dus misschien eerst eens kijken wat voor oplader erbij hoort en wat dat kost.
Verder is het een prima ding, 7.2MP en 3 keer optische zoom, dun dingetje verder. Heb er 150 voor neer gelegd ooit. De casio exilim z70, oplader kost 15 euro met verzenden zie ik ergens.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
De volgende ruil is een feit!
De hengel is weg maar in ruil hiervoor heb ik nu 4 vrijkaarten voor De Uithof! Met deze vrijkaarten kan je samen met 3 andere personen:
Een hele dag skiën of snowboarden inclusief materiaal. Daarnaast kan je tubegliden (30 min), elektrisch karten (12 min), lasergamen (20 min) en spellen spelen in de Active Gaming Zone (30 min).
Normaal kost dit pakket ¤54,95 per persoon - nu te ruil voor iets anders leuks!
Iemand zin een leuke dag uit?Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Gaat lekker merk ik!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef p-perklip het volgende:
De volgende ruil is een feit!
De hengel is weg maar in ruil hiervoor heb ik nu 4 vrijkaarten voor De Uithof! Met deze vrijkaarten kan je samen met 3 andere personen:
Een hele dag skiën of snowboarden inclusief materiaal. Daarnaast kan je tubegliden (30 min), elektrisch karten (12 min), lasergamen (20 min) en spellen spelen in de Active Gaming Zone (30 min).
Normaal kost dit pakket ¤54,95 per persoon - nu te ruil voor iets anders leuks!
Iemand zin een leuke dag uit?
OP aangepast, indien niet in orde, doe gerust een DM.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Thanks Surge! Bevalt t als mod?:)quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gaat lekker merk ik!
OP aangepast, indien niet in orde, doe gerust een DM.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Voorbereiden voor je ski- of snowboardvakantie? Ik heb kaartjes waarmee je de hele dag kan skiën of snowboarden bij de uithof! Ruilen?
(Kickje)Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ik heb wel interesse in de 8-bit bril. Ik ga thuis eens rondneuzen naar iets leuks om te ruilen wat ook voor jou weer 'omhoog' te ruilen is.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk![]()
Leuk, ben benieuwd!quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef WebHawk het volgende:
Ik heb wel interesse in de 8-bit bril. Ik ga thuis eens rondneuzen naar iets leuks om te ruilen wat ook voor jou weer 'omhoog' te ruilen is.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Na wat heen en weer ge-pm heb ik nu echt een hele hele mooie ruil gemaakt! Niet zomaar een ruil maar een ruil met één van de FOK-moderators:D.
Rene90 wilde de Thaise lamp en vond het leuk om mij te helpen dus besloot zijn Mede8er MED500X te ruilen tegen de lamp.
Mede8er MED500X?! Ja, Mede8er MED500X.. met 2TB harde schrijf!!
Een mediaplayer die echt op alle fronten hoog scoort op meerdere fora, maar voor de mensen die het apparaat niet kennen: reviews + specificaties
Ruilen?!
Hi Gizmo, allereerst bedankt voor je positieve bericht! Wat de ruil betreft kan ik helaas niet akkoord gaan met de door jou voorgestelde producten. Het is de bedoeling dat ik steeds steeds 'omhoog' ruil en op die manier uitkom bij de laatste 3 producten die ik nodig heb. Als ik ruilen maakt die ongeveer dezelfde of zelfs een lagere waarde hebben dan hetgeen ik aanbied zal, ik het nooit redden om voor eind oktober alle items bij elkaar te ruilen. Hoop dat je het begrijptquote:
-----
Iemand ruilen?Ik heb nu echt mooie ruilitems! Vrijkaarten voor De uithof, Koga Miyata, Mede8er 2TB en verder wat andere kleine items.
Kak, had ik maar iets om die mediaspeler tegen te ruilen zeg!
Zo een tof topic dit!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Die media player wil ik wel graag...helaas niks geen dingen om mee te ruilen... wat andere dingen maar die zijn niet zoveel waard..Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Kak, had ik maar iets om die mediaspeler tegen te ruilen zeg!
Zo een tof topic dit!thanks! misschien hebben jullie niks maar vrienden/familie welquote:Op maandag 9 september 2013 11:09 schreef thats_meh het volgende:
Die media player wil ik wel graag...helaas niks geen dingen om mee te ruilen... wat andere dingen maar die zijn niet zoveel waard..- ik heb veel via-via-via(-via) ruilen gemaakt
Eventueel heb ik een Sony DSC H5 digitale camera te ruil. Camera is in nieuwstaat en werkt nog perfect!![]()
Van paperkick naar lange trip
Eventueel wel wat spul voor je doel te ruil:
- ip camera/baby monitor
Compleet met doos, alleen voor de review gebruikt
- X-mini 2 (weinig gebruikt)
Compleet met doosje etc
- Blue multi bluetooth handsfree set (zie foto)SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpele BT handsfree set
- Compact 9 Website X5 (software om website te bouwen, dichte doos)
Geen idee of het wat is
Een 9958 bestuurbare helikopter,
Leuk ding voor iemand die wil oefenen. Met voldoende reserve onderdelen zodat je verder kan na een aanvaring met een muur (en die ga je krijgen)
Komt daarnaast met 3 batterijen zodat zeker een kwartier kan vliegen (wel langer)
Zal morgen eens een foto/filmpje plaatsen![]()
Daarnaast nog wat random dingen liggen die je mag hebben als we iets kunnen ruilen (niet te veel waarde, wel nieuw of weinig gebruikt).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Hi RobertNL, waartegen zou je al deze items willen ruilen?quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef RobertNL het volgende:
Eventueel wel wat spul voor je doel te ruil:
We wachten het nog even af; op dit moment niet echt iets wat ik nodig heb / weg kan geven etc. Topic staat op volgen dus ga regelmatig kijkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 07:57 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi RobertNL, waartegen zou je al deze items willen ruilen?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Moet het een camo rugzak zijn? Ik heb nl nog een goede, blauwe rugzak
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...![]()
Heb je nu al een camera?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Nee, ik heb nu een backpack en adventurecam (gopro-achtig) maar ben nog op zoek naar een camera!quote:Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ik kocht begin juli een Panasonic Lumix DMC-SZ3. Geheugenkaartje wil ik er wel bij doen.
Garantie zit er nog op.
Ik gebruik liever mijn spiegelreflex tegenwoordig.
Interesse in de mediaspeler.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ik heb een popcorn hour c300 mediaspeler te ruil maar zie nog niets waartegen ik het wil ruilen....ik hou dit topic in de gaten![]()
![]()
Heb nog wel een Kobo eReader liggen, de allereerste. Het ding heeft geen WiFi, geen 3G, is retetraag, maar ziet er wel leuk uit.
Heb je hier toevallig interesse in? (zelf inmiddels een andere ereader gekocht, omdat ik me steeds meer ergerde aan de traagheid en dergelijke, ik vraag me dan ook af of ik jou hier een plezier mee doe...)![]()
Oh ja, ik heb bij mijn camera ook eventueel nog een oude ereader voor je, werkt prima, eigenlijk, maar ik wilde er een met licht![]()
dus ik heb een nieuwe gekocht.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Leuk, dan heb ik 2 mediaplayers! Er is vast wel iemand die 2 mediaplayers wilt ruilen tegen een hele goede cameraquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een popcorn hour c300 mediaspeler te ruil maar zie nog niets waartegen ik het wil ruilen....ik hou dit topic in de gaten. Waar zou je die eventueel voor willen ruilen? TomTom 1005 maybe?
----------------------------------------------------------------------------------------
Even voor de andere FOK!kers. Ik ben niet veeleisend, zo maakt het mij niet uit welke kleur of vorm een backpack is - als 'ie maar lekker zit. Ook maakt het mij niet uit wat voor e-reader ik krijg, het gaat mij er voornamelijk om dat ik er wat boeken op kwijt kan en ik 'm niet om de 2 uur op moet laden. Wat de camera betreft hoop ik eigenlijk een systeem of SLR-camera bij elkaar te ruilen. Ik ga 4 maanden op reis en wil mooie foto's kunnen maken onder alle omstandigheden - dit is vaak wat moeilijker met de gemiddelde digitale camera. Zo'n digitale camera wil ik graag ruilen maar dan liever niet tegen een item met een 'grote' ruilwaarde zoals de mede8er. Hoop dat jullie dit begrijpen!
Op naar de volgende ruil!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ik zal er eens over nadenken, alhoewel ik niks kan belovenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Leuk, dan heb ik 2 mediaplayers! Er is vast wel iemand die 2 mediaplayers wilt ruilen tegen een hele goede camera. Waar zou je die eventueel voor willen ruilen? TomTom 1005 maybe?
![]()
![]()
Ik wacht in spanning afquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken, alhoewel ik niks kan beloven![]()
-----------------------------------------
Ik merk dat mensen, of ze hun camera nou wel of niet gebruiken, niet heel snel afstand van kunnen doen van hun camera dus misschien dat dit beter werkt:
Welke FOK!ker heeft een leuke/goede (tweedehands) systeemcamera of spiegelreflexcamera oid en gebruikt die eigenlijk niet of weinig? Laat mij even weten wat je hier graag voor zou willen ruilen en dan ga ik mijn best doen om daar aan te komen!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ik heb wel een leuke uitdaging voor jequote:ben nog op zoek naar 2 echte draadloze Xbox360 / PS3 controllers. Ze moeten echt zijn, mogen geen nepperds zijn
denk je dat je daar wat mee kan? Die kosten in de winkel ongeveer 40 euro pp, maar misschien dat iemand ze 2e hands wel weg wil doen voor iets leuks. Ik ben dan wel bereid die media speler ervoor te ruilen
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2013 10:24:13 ]![]()
@#$!#$@#! Haha ik had een paar dagen geleden de kans om een complete Xbox 360 + (echte) controllers te ruilen maar niemand was geïnteresseerd dus ik heb 't niet gedaan! Nu is die Xbox verkochtquote:Op woensdag 11 september 2013 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke uitdaging voor jeben nog op zoek naar 2 echte draadloze Xbox360 / PS3 controllers. Ze moeten echt zijn, mogen geen nepperds zijn
denk je dat je daar wat mee kan? Die kosten in de winkel ongeveer 40 euro pp, maar misschien dat iemand ze 2e hands wel weg wil doen voor iets leuks. Ik ben dan wel bereid die media speler ervoor te ruilen
haha.
Maar wellicht loop ik wel weer iemand tegen t lijf die ook z'n xbox en/of controllers kwijt wilt
Gisteren was er iemand in P&W en die was bezig met het zelfde idee: Van konijn tot Rolls RoyceHier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
I know, ik kwam hem/zijn site toevallig tegen in mijn zoektocht naar ruilitems:). Hij heeft het leuk gedaan - misschien een uitdaging voor mij als ik terug ben uit Zuidoost-Azie!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:30 schreef Housekeeper het volgende:
Gisteren was er iemand in P&W en die was bezig met het zelfde idee: Van konijn tot Rolls RoycePapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
In hoeverre zouden mensen graag een xbox360 spel ruilen? Ik wil hem graag ruilen voor de zonnebril, maar ik weet niet of p-perclip hem dan zelf nog makkelijk door kan ruilen.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
Ik heb hier een canon eos 350D. Als je een foto maakt geeft hij een error 99. Geen idee of je die camera net zo kan maken als die fiets zit een nieuwe accu bij, lader... Dm staat open![]()
Ligt aan het spelquote:Op woensdag 11 september 2013 19:05 schreef WebHawk het volgende:
In hoeverre zouden mensen graag een xbox360 spel ruilen? Ik wil hem graag ruilen voor de zonnebril, maar ik weet niet of p-perclip hem dan zelf nog makkelijk door kan ruilen.![]()
![]()
GTA4: Liberty City Storiesquote:Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
Wil wel een poging wagen! Heb even wat fora afgespeurd om een oplossingen te vinden, het schijnt een generieke error-code te zijn die van alles kan betekenen maar ik hou wel van een uitdagingquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef teddybeer94 het volgende:
Ik heb hier een canon eos 350D. Als je een foto maakt geeft hij een error 99. Geen idee of je die camera net zo kan maken als die fiets zit een nieuwe accu bij, lader... Dm staat open. Waartegen zou je 'm willen ruilen?
Ik heb nog een Olympus U1010 liggen met extra accu, geheugenkaartje en tasje
Maakt erg mooie foto's!![]()
hi xuryah! leuke camera maar niet direct waar ik naar op zoek ben. tegen wat zou je m willen ruilen?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:59 schreef xuryah het volgende:
Ik heb nog een Olympus U1010 liggen met extra accu, geheugenkaartje en tasje
Maakt erg mooie foto's!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Hierbij een probleemoplosser. Als dit werkt heeft de camera meer ruilwaarde. Succes!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef teddybeer94 het volgende:
Ik heb hier een canon eos 350D. Als je een foto maakt geeft hij een error 99. Geen idee of je die camera net zo kan maken als die fiets zit een nieuwe accu bij, lader... Dm staat open
http://modelfotograaf.blo(...)boodschap-nr-99.htmlOld moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail![]()
Las dit stukje ook, hoop inderdaad dat ik het zo kan fixen!quote:Hierbij een probleemoplosser. Als dit werkt heeft de camera meer ruilwaarde. Succes!
http://modelfotograaf.blo(...)boodschap-nr-99.htmlPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ikzelf ben eerder geneigd te ruilen om iemand een leuke vakantie te bezorgen, en dan wil ik er best wel wat bij inschieten, iemand die het puur doet om geld binnen te halen kan om mij de pot op.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef p-perklip het volgende:
[..]
I know, ik kwam hem/zijn site toevallig tegen in mijn zoektocht naar ruilitems:). Hij heeft het leuk gedaan - misschien een uitdaging voor mij als ik terug ben uit Zuidoost-Azie!
Dat gezegd hebbende, eerdaags opruimen hier en daar zitten wel het één en ander bij, maar had jij ook de mogelijkheid om in je postings (of eventueel je onderschrift) een aktueel lijstje bij te houden?“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
Haha duidelijk! Leuk dat je in ieder geval een poging wilt wagen om mij te helpenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ikzelf ben eerder geneigd te ruilen om iemand een leuke vakantie te bezorgen, en dan wil ik er best wel wat bij inschieten, iemand die het puur doet om geld binnen te halen kan om mij de pot op.
Dat gezegd hebbende, eerdaags opruimen hier en daar zitten wel het één en ander bij, maar had jij ook de mogelijkheid om in je postings (of eventueel je onderschrift) een aktueel lijstje bij te houden?.
Wat bedoel je met een actueel lijstje? Bedoel je van de spullen die ik nog 'nodig' heb of de items die ik nog te ruil heb?:)
[ Bericht 4% gewijzigd door p-perklip op 12-09-2013 22:37:41 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Eigenlijk beide, ik kan natuurlijk elke keer weer door dit topic heengaan en zelf op en kladblaadje bijhouden wat je al wel of niet hebt en welke ruilartikelen er nog zijn, maar volgens mij kun jij gemakkelijker een lijstje bijhouden.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef p-perklip het volgende:
Wat bedoel je met een actueel lijstje? Bedoel je van de spullen die ik nog 'nodig' heb of de items die ik nog te ruil heb?:)“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
Goede tip, ik zal regelmatig even posten wat ik nog te ruil heb. Wat ik nog 'nodig' heb zal ik bijhouden in m'n onderschrift! Voor nu zijn dit de items die ik te ruil heb:quote:Eigenlijk beide, ik kan natuurlijk elke keer weer door dit topic heengaan en zelf op en kladblaadje bijhouden wat je al wel of niet hebt en welke ruilartikelen er nog zijn, maar volgens mij kun jij gemakkelijker een lijstje bijhouden.
• Mede8er Med500X + 2TB HDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Koga Miyata Gents Touring (met levenslange garantie op het frame)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 vrijkaarten voor De Uithof - Hele dag Skien, Snowboarden, Karten en Lasergamen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Boek: Friendship, Family, Love & Laughter (nieuw)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat andere kleinere ruilitems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Ah zie dat je al een rugzak hebt (goed bezig)
Tot wanneer zijn de uithof kaarten geldig?“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
31 oktober 2013 - net tijd om nog even te oefenen voordat je op wintersportvakantie gaatquote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef hottentot het volgende:
Ah zie dat je al een rugzak hebt (goed bezig)
Tot wanneer zijn de uithof kaarten geldig?
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: