Bedankt Djeez! Vind het echt leuk om te lezen dat mensen zo positief reageren en het een leuk initiatief vinden!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nog beter: FOK!ker voor 1 paperclip naar Azië
Hi teddybeer94 - ik heb gekeken naar backpacks van 45 tot 65 liter! Hoe minder liter hoe kleiner het rugoppervlak vaak is. Zelf ben ik best lang dus het liefst zou ik een backpack willen die een beetje 'hoog' is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef teddybeer94 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een backpack. Vraag is hoeveel liter hij minimaal moet zijn. In deze kan volgens mij voor een midweek aan spullen in. Hij is niet geweldig groot zegmaar.
Framemaat heb ik nog niet; maar hier de echte foto's:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi zatoichi, leuke ruil! Enige voorwaarde is dat ze geldig zijn tot eind oktober. Ben nu niet thuis maar ik meen dat ze geldig zijn tot 28 oktober. Als je daar akkoord mee gaat wil ik wel ruilen.
Kan jij misschien iets meer over de fiets vertellen? Ik ben zelf ook niet thuis in fietsen maar weet bijvoorbeeld dat mensen graag de framemaat willen weten. En lukt het misschien om ook een foto van jouw fiets te posten?
Dat is sowieso een goed ruil item met redelijk wat waarde natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:04 schreef p-perklip het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een TomTom Go Live 1005? Ik krijg net een bericht van iemand die eventueel zou willen ruilen met mij.
Hi GimmeGore! Moeilijk te zeggen. Het liefst zou ik een backpack willen die perfect past en ongeveer 50-60 liter is maar uiteraard ben ik mij er bewust van dat de kans dat ik de 'perfecte' backpack bij elkaar ruil redelijk klein is. Heb jij een bepaalde backpack te ruil? Kan je daar dan misschien iets over vertellen?:)quote:
Ik heb zeker niet zo'n luxe, die van mij is nl gewoon van het huismerk van de Perry (Wildebeast).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:27 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi GimmeGore! Moeilijk te zeggen. Het liefst zou ik een backpack willen die perfect past en ongeveer 50-60 liter is maar uiteraard ben ik mij er bewust van dat de kans dat ik de 'perfecte' backpack bij elkaar ruil redelijk klein is. Heb jij een bepaalde backpack te ruil? Kan je daar dan misschien iets over vertellen?:)
Toen ik een tijd geleden backpacks ging passen vond ik deze bijvoorbeeld lekker zitten.
Ik ben ook zeker niet op zoek naar een luxe backpack hoor! Het gaat mij er gewoon om dat ik iets op mn rug heb dat een beetje aardig zit en waar bij voorkeur 45-55 liter in kan. Let me know, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik heb zeker niet zo'n luxe, die van mij is nl gewoon van het huismerk van de Perry (Wildebeast).
Heb hem gekocht voor festivals, maar hij is in de kast verdwenen omdat ik hem toch te groot vond voor mij.
Ik zal thuis even kijken hoe groot hij ook alweer is.
Externe batterij voor je telefoon?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:04 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te zeggen wat ik er voor wil hebben, ik weet natuurlijk niet wat jij zou kunnen en willen ruilen. Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een leuk item dat ik weer goed verder kan ruilen en uiteindelijk wil ik uitkomen op een Ereader, Camera, Externe batterij, Backpack en eventueel een GoPro-achtige camera.
Hi Verenjano,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:56 schreef Verenjano het volgende:
Heb je iets aan een geïmpregneerde klamboe voor mug-loze nachten? Ik heb er begin dit jaar één gekocht, maar nooit gebruikt. Is dus nog nooit uitgepakt of opgehangen.
Merk: Care Plus, klokmodel, 1/2 personen, duurzaam geïmpregneerd met Durallin, in een draaghoes.
Ik heb wel interesse in die fiets, als dat doorgaat
Ben benieuwd!
Leuk dat je zo positief bent, ik hoor van meer mensen over dat discoveryprogramma, bedoel je Barter Kings? Het concept van 'omhoog' ruilen heeft mij altijd al heel erg geboeid. Bijna iedereen heeft thuis wel iets liggen dat hij/zij niet nodig heeft maar dat wel weer een mooi ruilitem kan zijn. Daarom vind ik het ook leuk dat veel mensen zo positief reageren en vaak ook meteen hun zolder/schuur induiken om te kijken of ze kunnen helpen - zo ook jij! Bedankt en ik hoor 't graag!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef marcelp79 het volgende:
supercoole actie...doet me denken aan dat discovery programma...doorruilen totdat je je doel hebt bereikt.
Ik weet wel zeker dat ik nog wat spullen voor je heb die je door kan switchen. Maandag zal ik daar op terug komen, dan heb ik wel mijn spullen doorgezocht.
Backpack is namelijk al een mogelijkheid voor hetgeen waar jij het voor benodigd hebt. details volgen nog.
Gelijk heb jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:29 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi Verenjano,
Bedankt voor je bericht:)! De fiets is inderdaad door gegaan, ik heb 'm gisterenavond opgehaald. Ik wil vandaag de foto's plaatsen maar moet 'm eerst even goed schoonmaken. Wat de klamboe betreft, die heb ik inmiddels al! Daarnaast moet ik wel zeggen dat de Koga wel wat meer waard is dan de klamboe. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben absoluut niet op zoek naar dure items die ik kwijt kan voor geld oid, maar ik moet wel steeds een ruilstap 'omhoog' maken als ik uit wil komen op mn doel. Mocht je misschien iets anders leuks hebben waar je nooit gebruik van maakt dan hoor ik het uiteraard graag!
Goed man! Zo zonde dat ie bij mij stof stond te verzamelen en nu tenminste een goede behandeling, en hopelijk ook een eigenaar die er wat aan heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef p-perklip het volgende:
Geen idee Verenjano, qua waarde hoeft het niet perse veel meer waard te zijn ofzo. Een leuk volgend ruilitem vind ik belangrijker:).
Iedereen die aan t wachten is op de fiets, ik heb m net compleet uit elkaar gehaald en ben elk onderdeel aan t poetsen:). Hoop vanavond op foto's
Mijn tas is groter dan je zoekt. Het is nl een 70L tas. (ik ben zelf 1m66, voor mij is hij gewoon echt te groot, het idee was leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef GimmeGore het volgende:
Nou ja, ik kon me best voorstellen dat als je een lange reis wil maken, dat je gewoon wat meer comfort wil dan met de standaard Wildebeast tas.:)
Als P-Perklip geen interesse heeft in jouw backpack omdat die groter is dan gevraagd, wil ik eventueel wel ruilen. Ik heb een Wildebeast sessami 40l (kon er geen foto's van vinden. Lijkt veel op de huidige sessami 45, maar andere kleurencombi), maar vind hem eigenlijk wat te klein.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn tas is groter dan je zoekt. Het is nl een 70L tas. (ik ben zelf 1m66, voor mij is hij gewoon echt te groot, het idee was leuk)
http://www.perrysport.nl/(...)mbezi-70_208728.html
Het is de oudere uitvoering van deze.
Zeker:)! Als ik er maar wat boeken op kan zetten. Is misschien zelfs handiger, als ik ook af en toe ergens online wil. Tegen wat zou je die willen ruilen? En wat voor tablet is het eigenlijk?:)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef Henkerbedenker het volgende:
Interesse in een android tablet (als e reader kan je die evnt gebruiken?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt zatoichi, op naar de volgende ruil!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |