abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130548279
Ik heb een e-reader liggen (Sony met touchscreen, doet het nog prima), maar ik zie op dit moment niets interessants om te ruilen. Ik hou het topic in de gaten!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 12:14:53 #27
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130548427
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef JoPiDo het volgende:
Ik heb een e-reader liggen (Sony met touchscreen, doet het nog prima), maar ik zie op dit moment niets interessants om te ruilen. Ik hou het topic in de gaten!
bovenstaande fiets^? :D - Hoop dat er iets langskomt dat je nodig hebt
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
pi_130552414
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef p-perklip het volgende:

[..]

Hi zatoichi, leuke ruil! Enige voorwaarde is dat ze geldig zijn tot eind oktober. Ben nu niet thuis maar ik meen dat ze geldig zijn tot 28 oktober. Als je daar akkoord mee gaat wil ik wel ruilen :).

Kan jij misschien iets meer over de fiets vertellen? Ik ben zelf ook niet thuis in fietsen maar weet bijvoorbeeld dat mensen graag de framemaat willen weten. En lukt het misschien om ook een foto van jouw fiets te posten?
Eind oktober voor die kaartjes is prima! Ik ga de framemaat even opmeten en wat foto's posten; volgen vanavond.
  Redactie Frontpage woensdag 28 augustus 2013 @ 14:52:43 #29
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_130554597
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:39 schreef p-perklip het volgende:

[..]

Hi Djeez! Bedankt - delen mag altijd:D
Nog beter: FOK!ker voor 1 paperclip naar Azië
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 15:28:53 #30
342073 teddybeer94
Zacht en knuffelbaar
pi_130556043
Ik heb waarschijnlijk nog wel een backpack. Vraag is hoeveel liter hij minimaal moet zijn. In deze kan volgens mij voor een midweek aan spullen in. Hij is niet geweldig groot zegmaar.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:35:54 #31
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130558766
quote:
Bedankt Djeez! Vind het echt leuk om te lezen dat mensen zo positief reageren en het een leuk initiatief vinden!
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
  woensdag 28 augustus 2013 @ 16:42:32 #32
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130559028
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef teddybeer94 het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nog wel een backpack. Vraag is hoeveel liter hij minimaal moet zijn. In deze kan volgens mij voor een midweek aan spullen in. Hij is niet geweldig groot zegmaar.
Hi teddybeer94 - ik heb gekeken naar backpacks van 45 tot 65 liter! Hoe minder liter hoe kleiner het rugoppervlak vaak is. Zelf ben ik best lang dus het liefst zou ik een backpack willen die een beetje 'hoog' is.
pi_130571844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef p-perklip het volgende:

[..]

Hi zatoichi, leuke ruil! Enige voorwaarde is dat ze geldig zijn tot eind oktober. Ben nu niet thuis maar ik meen dat ze geldig zijn tot 28 oktober. Als je daar akkoord mee gaat wil ik wel ruilen :).

Kan jij misschien iets meer over de fiets vertellen? Ik ben zelf ook niet thuis in fietsen maar weet bijvoorbeeld dat mensen graag de framemaat willen weten. En lukt het misschien om ook een foto van jouw fiets te posten?
Framemaat heb ik nog niet; maar hier de echte foto's:

Fiets als geheel:

Detail van de trapper waar je tevens kunt zien dat hij wel wat plekjes heeft:

Derailieur:

Extra onderdelen die je erbij krijgt (geen idee wat de kwaliteit van de binnenbandjes zijn; die zaten al in die tas toen ik hem kreeg, dus wie weet allemaal lek :) )

In mei heb ik hem nog geprobeerd en deed alles het; ook de huidige banden hielden mijn gewicht; het kan wel zijn dat ze langzaam leeglopen...
  donderdag 29 augustus 2013 @ 10:04:48 #34
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130587065
Iemand geïnteresseerd in een TomTom Go Live 1005? Ik krijg net een bericht van iemand die eventueel zou willen ruilen met mij.
pi_130587133
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:04 schreef p-perklip het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een TomTom Go Live 1005? Ik krijg net een bericht van iemand die eventueel zou willen ruilen met mij.
Dat is sowieso een goed ruil item met redelijk wat waarde natuurlijk :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:09:16 #36
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:27:30 #37
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130594920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:09 schreef GimmeGore het volgende:
wat voor backpack zoek je?
Hi GimmeGore! Moeilijk te zeggen. Het liefst zou ik een backpack willen die perfect past en ongeveer 50-60 liter is maar uiteraard ben ik mij er bewust van dat de kans dat ik de 'perfecte' backpack bij elkaar ruil redelijk klein is. Heb jij een bepaalde backpack te ruil? Kan je daar dan misschien iets over vertellen?:)

Toen ik een tijd geleden backpacks ging passen vond ik deze bijvoorbeeld lekker zitten.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:45:39 #38
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_130595551
Als je een externe batterij zoekt; ik heb nog wel een auto accu over
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:13:31 #39
259233 GimmeGore
pi_130596602
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 14:27 schreef p-perklip het volgende:

[..]

Hi GimmeGore! Moeilijk te zeggen. Het liefst zou ik een backpack willen die perfect past en ongeveer 50-60 liter is maar uiteraard ben ik mij er bewust van dat de kans dat ik de 'perfecte' backpack bij elkaar ruil redelijk klein is. Heb jij een bepaalde backpack te ruil? Kan je daar dan misschien iets over vertellen?:)

Toen ik een tijd geleden backpacks ging passen vond ik deze bijvoorbeeld lekker zitten.
Ik heb zeker niet zo'n luxe, die van mij is nl gewoon van het huismerk van de Perry (Wildebeast).
Heb hem gekocht voor festivals, maar hij is in de kast verdwenen omdat ik hem toch te groot vond voor mij.
Ik zal thuis even kijken hoe groot hij ook alweer is.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 15:27:28 #40
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130597135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb zeker niet zo'n luxe, die van mij is nl gewoon van het huismerk van de Perry (Wildebeast).
Heb hem gekocht voor festivals, maar hij is in de kast verdwenen omdat ik hem toch te groot vond voor mij.
Ik zal thuis even kijken hoe groot hij ook alweer is.
Ik ben ook zeker niet op zoek naar een luxe backpack hoor! Het gaat mij er gewoon om dat ik iets op mn rug heb dat een beetje aardig zit en waar bij voorkeur 45-55 liter in kan. Let me know, ik ben benieuwd! :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 16:10:31 #41
259233 GimmeGore
pi_130599011
Nou ja, ik kon me best voorstellen dat als je een lange reis wil maken, dat je gewoon wat meer comfort wil dan met de standaard Wildebeast tas.:)
pi_130614357
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:04 schreef p-perklip het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om te zeggen wat ik er voor wil hebben, ik weet natuurlijk niet wat jij zou kunnen en willen ruilen. Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een leuk item dat ik weer goed verder kan ruilen en uiteindelijk wil ik uitkomen op een Ereader, Camera, Externe batterij, Backpack en eventueel een GoPro-achtige camera.
Externe batterij voor je telefoon?

Ik heb hier nog eentje liggen, vorig jaar nieuw gekregen toen mijn oude telefoon terug was van reparatie. Eigenlijk ligt die hier alleen maar stof te happen, want ik gebruik hem niet, dus als ik jou er blij mee kan maken... Mits je geïnteresseerd bent uiteraard en wat je ervoor wilt ruilen.

Tof initiatief in ieder geval!

#26 || Luciano da Silva
pi_130626044
Heb je iets aan een geïmpregneerde klamboe voor mug-loze nachten? Ik heb er begin dit jaar één gekocht, maar nooit gebruikt. Is dus nog nooit uitgepakt of opgehangen.

Merk: Care Plus, klokmodel, 1/2 personen, duurzaam geïmpregneerd met Durallin, in een draaghoes.

Ik heb wel interesse in die fiets, als dat doorgaat :)

Ben benieuwd!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:29:01 #44
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130626888
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:56 schreef Verenjano het volgende:
Heb je iets aan een geïmpregneerde klamboe voor mug-loze nachten? Ik heb er begin dit jaar één gekocht, maar nooit gebruikt. Is dus nog nooit uitgepakt of opgehangen.

Merk: Care Plus, klokmodel, 1/2 personen, duurzaam geïmpregneerd met Durallin, in een draaghoes.

Ik heb wel interesse in die fiets, als dat doorgaat :)

Ben benieuwd!
Hi Verenjano,

Bedankt voor je bericht:)! De fiets is inderdaad door gegaan, ik heb 'm gisterenavond opgehaald. Ik wil vandaag de foto's plaatsen maar moet 'm eerst even goed schoonmaken. Wat de klamboe betreft, die heb ik inmiddels al! Daarnaast moet ik wel zeggen dat de Koga wel wat meer waard is dan de klamboe. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben absoluut niet op zoek naar dure items die ik kwijt kan voor geld oid, maar ik moet wel steeds een ruilstap 'omhoog' maken als ik uit wil komen op mn doel. Mocht je misschien iets anders leuks hebben waar je nooit gebruik van maakt dan hoor ik het uiteraard graag!
pi_130627555
Ben benieuwd naar je fiets..
pi_130627736
supercoole actie...doet me denken aan dat discovery programma...doorruilen totdat je je doel hebt bereikt.
Ik weet wel zeker dat ik nog wat spullen voor je heb die je door kan switchen. Maandag zal ik daar op terug komen, dan heb ik wel mijn spullen doorgezocht.

Backpack is namelijk al een mogelijkheid voor hetgeen waar jij het voor benodigd hebt. details volgen nog.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:13:56 #47
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130628421
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:54 schreef marcelp79 het volgende:
supercoole actie...doet me denken aan dat discovery programma...doorruilen totdat je je doel hebt bereikt.
Ik weet wel zeker dat ik nog wat spullen voor je heb die je door kan switchen. Maandag zal ik daar op terug komen, dan heb ik wel mijn spullen doorgezocht.

Backpack is namelijk al een mogelijkheid voor hetgeen waar jij het voor benodigd hebt. details volgen nog.
Leuk dat je zo positief bent, ik hoor van meer mensen over dat discoveryprogramma, bedoel je Barter Kings? Het concept van 'omhoog' ruilen heeft mij altijd al heel erg geboeid. Bijna iedereen heeft thuis wel iets liggen dat hij/zij niet nodig heeft maar dat wel weer een mooi ruilitem kan zijn. Daarom vind ik het ook leuk dat veel mensen zo positief reageren en vaak ook meteen hun zolder/schuur induiken om te kijken of ze kunnen helpen - zo ook jij! Bedankt en ik hoor 't graag! :)
pi_130631525
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:29 schreef p-perklip het volgende:

[..]

Hi Verenjano,

Bedankt voor je bericht:)! De fiets is inderdaad door gegaan, ik heb 'm gisterenavond opgehaald. Ik wil vandaag de foto's plaatsen maar moet 'm eerst even goed schoonmaken. Wat de klamboe betreft, die heb ik inmiddels al! Daarnaast moet ik wel zeggen dat de Koga wel wat meer waard is dan de klamboe. Begrijp mij niet verkeerd, ik ben absoluut niet op zoek naar dure items die ik kwijt kan voor geld oid, maar ik moet wel steeds een ruilstap 'omhoog' maken als ik uit wil komen op mn doel. Mocht je misschien iets anders leuks hebben waar je nooit gebruik van maakt dan hoor ik het uiteraard graag!
Gelijk heb je :) Ik heb geen idee wat de fiets waard is, vandaar het bod. Waar denk je aan qua geldwaarde? Dan kan ik nog eens kijken of ik iets te ruilen heb wat iets meer in de buurt komt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:01:35 #49
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130640804
Geen idee Verenjano, qua waarde hoeft het niet perse veel meer waard te zijn ofzo. Een leuk volgend ruilitem vind ik belangrijker:).

Iedereen die aan t wachten is op de fiets, ik heb m net compleet uit elkaar gehaald en ben elk onderdeel aan t poetsen:). Hoop vanavond op foto's
pi_130641626
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:01 schreef p-perklip het volgende:
Geen idee Verenjano, qua waarde hoeft het niet perse veel meer waard te zijn ofzo. Een leuk volgend ruilitem vind ik belangrijker:).

Iedereen die aan t wachten is op de fiets, ik heb m net compleet uit elkaar gehaald en ben elk onderdeel aan t poetsen:). Hoop vanavond op foto's
Goed man! Zo zonde dat ie bij mij stof stond te verzamelen en nu tenminste een goede behandeling, en hopelijk ook een eigenaar die er wat aan heeft.

Blijf het volgen uiteraard. Zal ook nog even nadenken over tips voor je reis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')