abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:14:51 #101
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130901448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:34 schreef thats_meh het volgende:
Hou je topic in de gaten, heb nog genoeg spullen liggen die weg mogen. Zie alleen nog niks wat ik nodig heb/gebruik :)
Mocht je nou toevallig een camera hebben, want volgens mij wordt dat de moeilijkste ruil, dan kan ik wel kijken of ik gericht op zoek kan naar een ruil zodat ik daarna met jou kan ruilen:). Voorkeur voor iets?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Kalebatz het volgende:
Er stond vandaag nog een leuk stukje in het AD van een man die begonnen is met een konijn en nu na 6! keer ruilen een Rolls-Royce heeft. Hij verwacht dan ook binnen 2 jaar miljonair te zijn.
Succes!!

Btw, heb nog een hoogglans zwart digitennekastje liggen met antenne. Iets voor jou?
Ja ik las het ook! Volg zijn actie ook al een tijdje.. misschien leuk voor als ik terug ben van mijn reis :). Maar voor nu hoef ik nog geen Rolls Royce, wel een fotocamera, ereader en externe batterij! Dus.. Iemand ruilen?:D Ik heb nog 55 dagen voor ik vertrek.
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
pi_130903765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef p-perklip het volgende:

[..]

Mocht je nou toevallig een camera hebben, want volgens mij wordt dat de moeilijkste ruil, dan kan ik wel kijken of ik gericht op zoek kan naar een ruil zodat ik daarna met jou kan ruilen:). Voorkeur voor iets?

[..]

Ja ik las het ook! Volg zijn actie ook al een tijdje.. misschien leuk voor als ik terug ben van mijn reis :). Maar voor nu hoef ik nog geen Rolls Royce, wel een fotocamera, ereader en externe batterij! Dus.. Iemand ruilen?:D Ik heb nog 55 dagen voor ik vertrek.
Ik heb een goede camera voor je die ik wel wil ruilen tegen de thaise lamp :P. Geen idee wat ik met die lamp ga doen maar dat zie ik nog wel dan. Het probleem is wel...dat de oplader foetsie is. Dus misschien eerst eens kijken wat voor oplader erbij hoort en wat dat kost.

Verder is het een prima ding, 7.2MP en 3 keer optische zoom, dun dingetje verder. Heb er 150 voor neer gelegd ooit. De casio exilim z70, oplader kost 15 euro met verzenden zie ik ergens.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:02:03 #103
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130904139
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb een goede camera voor je die ik wel wil ruilen tegen de thaise lamp :P. Geen idee wat ik met die lamp ga doen maar dat zie ik nog wel dan. Het probleem is wel...dat de oplader foetsie is. Dus misschien eerst eens kijken wat voor oplader erbij hoort en wat dat kost.

Verder is het een prima ding, 7.2MP en 3 keer optische zoom, dun dingetje verder. Heb er 150 voor neer gelegd ooit. De casio exilim z70, oplader kost 15 euro met verzenden zie ik ergens.
Nice! Zo'n lamp staat overal mooi :p! Voorkeur voor een of twee kleuren? Misschien is pm-en wel even handig om het eea te bespreken.
Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
  zaterdag 7 september 2013 @ 18:58:18 #104
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130924018
De volgende ruil is een feit!

De hengel is weg maar in ruil hiervoor heb ik nu 4 vrijkaarten voor De Uithof! Met deze vrijkaarten kan je samen met 3 andere personen:

Een hele dag skiën of snowboarden inclusief materiaal. Daarnaast kan je tubegliden (30 min), elektrisch karten (12 min), lasergamen (20 min) en spellen spelen in de Active Gaming Zone (30 min).

Normaal kost dit pakket ¤54,95 per persoon - nu te ruil voor iets anders leuks!

Iemand zin een leuke dag uit?
  zaterdag 7 september 2013 @ 19:42:38 #105
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_130925279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef p-perklip het volgende:
De volgende ruil is een feit!

De hengel is weg maar in ruil hiervoor heb ik nu 4 vrijkaarten voor De Uithof! Met deze vrijkaarten kan je samen met 3 andere personen:

Een hele dag skiën of snowboarden inclusief materiaal. Daarnaast kan je tubegliden (30 min), elektrisch karten (12 min), lasergamen (20 min) en spellen spelen in de Active Gaming Zone (30 min).

Normaal kost dit pakket ¤54,95 per persoon - nu te ruil voor iets anders leuks!

Iemand zin een leuke dag uit?
Gaat lekker merk ik! :)

OP aangepast, indien niet in orde, doe gerust een DM.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:13:56 #106
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130930076
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 september 2013 19:42 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Gaat lekker merk ik! :)

OP aangepast, indien niet in orde, doe gerust een DM.
Thanks Surge! Bevalt t als mod?:)
  zondag 8 september 2013 @ 13:51:55 #107
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130946322
Voorbereiden voor je ski- of snowboardvakantie? Ik heb kaartjes waarmee je de hele dag kan skiën of snowboarden bij de uithof! Ruilen?
(Kickje)
pi_130951182
Ik heb wel interesse in de 8-bit bril. Ik ga thuis eens rondneuzen naar iets leuks om te ruilen wat ook voor jou weer 'omhoog' te ruilen is.
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  zondag 8 september 2013 @ 17:34:48 #109
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130954211
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef WebHawk het volgende:
Ik heb wel interesse in de 8-bit bril. Ik ga thuis eens rondneuzen naar iets leuks om te ruilen wat ook voor jou weer 'omhoog' te ruilen is.
Leuk, ben benieuwd!
  zondag 8 september 2013 @ 20:36:01 #110
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130960724
Na wat heen en weer ge-pm heb ik nu echt een hele hele mooie ruil gemaakt! Niet zomaar een ruil maar een ruil met één van de FOK-moderators:D.

Rene90 wilde de Thaise lamp en vond het leuk om mij te helpen dus besloot zijn Mede8er MED500X te ruilen tegen de lamp.

Mede8er MED500X?! Ja, Mede8er MED500X.. met 2TB harde schrijf!!

Een mediaplayer die echt op alle fronten hoog scoort op meerdere fora, maar voor de mensen die het apparaat niet kennen: reviews + specificaties

Ruilen?!:D

pi_130961808
OP aangepast ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_130963786
Nice!
pi_130977036
Heb je een PM gestuurd
  maandag 9 september 2013 @ 09:41:00 #114
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130978341
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:01 schreef Gizmo6666 het volgende:
Heb je een PM gestuurd
Hi Gizmo, allereerst bedankt voor je positieve bericht! Wat de ruil betreft kan ik helaas niet akkoord gaan met de door jou voorgestelde producten. Het is de bedoeling dat ik steeds steeds 'omhoog' ruil en op die manier uitkom bij de laatste 3 producten die ik nodig heb. Als ik ruilen maakt die ongeveer dezelfde of zelfs een lagere waarde hebben dan hetgeen ik aanbied zal, ik het nooit redden om voor eind oktober alle items bij elkaar te ruilen. Hoop dat je het begrijpt :)

-----

Iemand ruilen? *O* Ik heb nu echt mooie ruilitems! Vrijkaarten voor De uithof, Koga Miyata, Mede8er 2TB en verder wat andere kleine items.
  maandag 9 september 2013 @ 09:46:26 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_130978408
Kak, had ik maar iets om die mediaspeler tegen te ruilen zeg!
Zo een tof topic dit!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 9 september 2013 @ 11:09:27 #116
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_130980429
Die media player wil ik wel graag...helaas niks geen dingen om mee te ruilen... wat andere dingen maar die zijn niet zoveel waard..
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
  maandag 9 september 2013 @ 14:35:59 #117
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_130985911
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Kak, had ik maar iets om die mediaspeler tegen te ruilen zeg!
Zo een tof topic dit!
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:09 schreef thats_meh het volgende:
Die media player wil ik wel graag...helaas niks geen dingen om mee te ruilen... wat andere dingen maar die zijn niet zoveel waard..
thanks! misschien hebben jullie niks maar vrienden/familie wel :) - ik heb veel via-via-via(-via) ruilen gemaakt
pi_130986457
Eventueel heb ik een Sony DSC H5 digitale camera te ruil. Camera is in nieuwstaat en werkt nog perfect!
  maandag 9 september 2013 @ 20:57:47 #119
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_131000618
Van paperkick naar lange trip :)
  maandag 9 september 2013 @ 23:52:26 #120
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131010060
Eventueel wel wat spul voor je doel te ruil:

- ip camera/baby monitor
Compleet met doos, alleen voor de review gebruikt

- X-mini 2 (weinig gebruikt)
Compleet met doosje etc

- Blue multi bluetooth handsfree set (zie foto)
SPOILER: foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Simpele BT handsfree set

- Compact 9 Website X5 (software om website te bouwen, dichte doos)
Geen idee of het wat is ;)

Een 9958 bestuurbare helikopter,
Leuk ding voor iemand die wil oefenen. Met voldoende reserve onderdelen zodat je verder kan na een aanvaring met een muur (en die ga je krijgen :D)
Komt daarnaast met 3 batterijen zodat zeker een kwartier kan vliegen (wel langer)
Zal morgen eens een foto/filmpje plaatsen :)

Daarnaast nog wat random dingen liggen die je mag hebben als we iets kunnen ruilen (niet te veel waarde, wel nieuw of weinig gebruikt).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 10 september 2013 @ 07:57:48 #121
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_131013694
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef RobertNL het volgende:
Eventueel wel wat spul voor je doel te ruil:

Hi RobertNL, waartegen zou je al deze items willen ruilen? :)
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:21:57 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131017431
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:57 schreef p-perklip het volgende:

[..]

Hi RobertNL, waartegen zou je al deze items willen ruilen? :)
We wachten het nog even af; op dit moment niet echt iets wat ik nodig heb / weg kan geven etc. Topic staat op volgen dus ga regelmatig kijken :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_131017634
Moet het een camo rugzak zijn? Ik heb nl nog een goede, blauwe rugzak :)
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:39:40 #124
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131017944
Heb je nu al een camera?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:44:00 #125
410689 p-perklip
papercliptrip.nl
pi_131018035
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nu al een camera?
Nee, ik heb nu een backpack en adventurecam (gopro-achtig) maar ben nog op zoek naar een camera!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')