Mocht je nou toevallig een camera hebben, want volgens mij wordt dat de moeilijkste ruil, dan kan ik wel kijken of ik gericht op zoek kan naar een ruil zodat ik daarna met jou kan ruilen:). Voorkeur voor iets?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:34 schreef thats_meh het volgende:
Hou je topic in de gaten, heb nog genoeg spullen liggen die weg mogen. Zie alleen nog niks wat ik nodig heb/gebruik
Ja ik las het ook! Volg zijn actie ook al een tijdje.. misschien leuk voor als ik terug ben van mijn reisquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:13 schreef Kalebatz het volgende:
Er stond vandaag nog een leuk stukje in het AD van een man die begonnen is met een konijn en nu na 6! keer ruilen een Rolls-Royce heeft. Hij verwacht dan ook binnen 2 jaar miljonair te zijn.
Succes!!
Btw, heb nog een hoogglans zwart digitennekastje liggen met antenne. Iets voor jou?
Ik heb een goede camera voor je die ik wel wil ruilen tegen de thaise lampquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:14 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Mocht je nou toevallig een camera hebben, want volgens mij wordt dat de moeilijkste ruil, dan kan ik wel kijken of ik gericht op zoek kan naar een ruil zodat ik daarna met jou kan ruilen:). Voorkeur voor iets?
[..]
Ja ik las het ook! Volg zijn actie ook al een tijdje.. misschien leuk voor als ik terug ben van mijn reis. Maar voor nu hoef ik nog geen Rolls Royce, wel een fotocamera, ereader en externe batterij! Dus.. Iemand ruilen?:D Ik heb nog 55 dagen voor ik vertrek.
Nice! Zo'n lamp staat overal mooi :p! Voorkeur voor een of twee kleuren? Misschien is pm-en wel even handig om het eea te bespreken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb een goede camera voor je die ik wel wil ruilen tegen de thaise lamp. Geen idee wat ik met die lamp ga doen maar dat zie ik nog wel dan. Het probleem is wel...dat de oplader foetsie is. Dus misschien eerst eens kijken wat voor oplader erbij hoort en wat dat kost.
Verder is het een prima ding, 7.2MP en 3 keer optische zoom, dun dingetje verder. Heb er 150 voor neer gelegd ooit. De casio exilim z70, oplader kost 15 euro met verzenden zie ik ergens.
Gaat lekker merk ik!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:58 schreef p-perklip het volgende:
De volgende ruil is een feit!
De hengel is weg maar in ruil hiervoor heb ik nu 4 vrijkaarten voor De Uithof! Met deze vrijkaarten kan je samen met 3 andere personen:
Een hele dag skiën of snowboarden inclusief materiaal. Daarnaast kan je tubegliden (30 min), elektrisch karten (12 min), lasergamen (20 min) en spellen spelen in de Active Gaming Zone (30 min).
Normaal kost dit pakket ¤54,95 per persoon - nu te ruil voor iets anders leuks!
Iemand zin een leuke dag uit?
Thanks Surge! Bevalt t als mod?:)quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gaat lekker merk ik!
OP aangepast, indien niet in orde, doe gerust een DM.
Leuk, ben benieuwd!quote:Op zondag 8 september 2013 16:04 schreef WebHawk het volgende:
Ik heb wel interesse in de 8-bit bril. Ik ga thuis eens rondneuzen naar iets leuks om te ruilen wat ook voor jou weer 'omhoog' te ruilen is.
Hi Gizmo, allereerst bedankt voor je positieve bericht! Wat de ruil betreft kan ik helaas niet akkoord gaan met de door jou voorgestelde producten. Het is de bedoeling dat ik steeds steeds 'omhoog' ruil en op die manier uitkom bij de laatste 3 producten die ik nodig heb. Als ik ruilen maakt die ongeveer dezelfde of zelfs een lagere waarde hebben dan hetgeen ik aanbied zal, ik het nooit redden om voor eind oktober alle items bij elkaar te ruilen. Hoop dat je het begrijptquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Kak, had ik maar iets om die mediaspeler tegen te ruilen zeg!
Zo een tof topic dit!
thanks! misschien hebben jullie niks maar vrienden/familie welquote:Op maandag 9 september 2013 11:09 schreef thats_meh het volgende:
Die media player wil ik wel graag...helaas niks geen dingen om mee te ruilen... wat andere dingen maar die zijn niet zoveel waard..
SPOILER: fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpele BT handsfree set
- Compact 9 Website X5 (software om website te bouwen, dichte doos)
Geen idee of het wat is
Een 9958 bestuurbare helikopter,
Leuk ding voor iemand die wil oefenen. Met voldoende reserve onderdelen zodat je verder kan na een aanvaring met een muur (en die ga je krijgen)
Komt daarnaast met 3 batterijen zodat zeker een kwartier kan vliegen (wel langer)
Zal morgen eens een foto/filmpje plaatsen![]()
Daarnaast nog wat random dingen liggen die je mag hebben als we iets kunnen ruilen (niet te veel waarde, wel nieuw of weinig gebruikt).MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Hi RobertNL, waartegen zou je al deze items willen ruilen?quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef RobertNL het volgende:
Eventueel wel wat spul voor je doel te ruil:
We wachten het nog even af; op dit moment niet echt iets wat ik nodig heb / weg kan geven etc. Topic staat op volgen dus ga regelmatig kijkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 07:57 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Hi RobertNL, waartegen zou je al deze items willen ruilen?
Nee, ik heb nu een backpack en adventurecam (gopro-achtig) maar ben nog op zoek naar een camera!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |