Fotografieboek? 4,5m lange carbon hengel?quote:Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef Lyzio het volgende:
V&A / [TK] Canon IXUS 105
Ik heb deze camera te koop staan, maar wil hem ook best tegen iets leuks ruilenKom maar op met je ruilwaar!
Dat boek raakt mijn intereses niet en ik vis niet, haha. Iets anders wellicht?quote:Op maandag 2 september 2013 14:18 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Fotografieboek? 4,5m lange carbon hengel?
Misschien een mooie Thaise lamp waarvan je de kleuren zelf mag kiezen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat boek raakt mijn intereses niet en ik vis niet, haha. Iets anders wellicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spullen zijn nog niet binnen maar we hebben afgesproken dat ik ze op 15 september op kan halen! Bedankt Marcelp79!
Op naar de volgende ruil! De Koga Miyata, de hengel, het boek, de custom Thaise lamp en de bovenstaande items zijn dus te ruil!
*hoop dat ie past
[ Bericht 2% gewijzigd door rene90 op 05-09-2013 08:54:57 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
Oh nice! Dat is altijd handig om bij je te hebben als je op reis gaat!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef marcelp79 het volgende:
En nog een kleine goodie komt er bij...een mini "leatherman" altijd handig voor onderweg.
Het concept is om alles bij elkaar te ruilen - ik zie dit als een uitdaging en ben heel erg benieuwd of het lukt. Mocht je nou een exorbitant hoog bedrag bieden voor iets dan ben ik bereid om er eventueel over na te denken :p maar ik wil in principe alles bij elkaar ruilen. Waar ben je in geïnteresseerd?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef robbiemelaet het volgende:
Verkoopt u ook producten? Of alleen ruilen?
Mij leek dat zonne energie dingetje wel grappigquote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Het concept is om alles bij elkaar te ruilen - ik zie dit als een uitdaging en ben heel erg benieuwd of het lukt. Mocht je nou een exorbitant hoog bedrag bieden voor iets dan ben ik bereid om er eventueel over na te denken :p maar ik wil in principe alles bij elkaar ruilen. Waar ben je in geïnteresseerd?
Ik moet nog een e-reader, fotocamera en externe accu bij elkaar ruilen.
Over exorbitant gesproken, de Polar FT60G1?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:19 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Mij leek dat zonne energie dingetje wel grappig
intresse in een van mijn spullen (denk het haast niet):
V&A / [tk] Opruiming!
Haha nee sorryquote:Op donderdag 5 september 2013 20:26 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Over exorbitant gesproken, de Polar FT60G1?
haha rest is moeilijk verder te ruilen ben ik bang - het gaat mij niet zo zeer om de waarde maar wel om een leuk item dat weer verder geruild kan wordenquote:
Die pixel zonnebril is trouwens echt nice!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:29 schreef p-perklip het volgende:
[..]
haha rest is moeilijk verder te ruilen ben ik bang - het gaat mij niet zo zeer om de waarde maar wel om een leuk item dat weer verder geruild kan worden. Zo vond een winkel een boomerang die ik had zo leuk dat ik in ruil daarvoor 3 zonnebrillen uit mocht zoeken.
Pm je vanavond stripe. Ben nu niet thuis:)quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:53 schreef stripe het volgende:
Ik heb nog steeds de e-reader liggen. Het enige waarvoor ik die wel wil ruilen is de fiets. Xbox en bril heb ik al.
Die kan ik krijgen door een ruil, tegen wat zou jij die willen ruilen dan?:)quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef Marc94 het volgende:
Heb je die TomTom nog te ruil? Ik hoor het graag van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |