SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Mede8er Med500X + 2TB HD
reviews + specificaties
Koga Miyata Gents Touring (met levenslange garantie op het frame)
Meer foto’s achter spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat andere kleinere ruilitems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn ruilgeschiedenis bekijken kan hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik nog nodig heb:
Goede camera
E-reader
Externe accu (voor telefoon etc)
Backpack Bij elkaar geruild
GoPro Hero 3 Bij elkaar geruild
Accessoires voor de GoPro Hero 3
Mocht je iets willen ruilen of heb je tips, laat even een bericht achter en ik reageer zo snel mogelijk!
In overleg met de V&A mods is dit topic tot stand gekomen. Het makkelijkst is dat je aangeeft wat je te ruil hebt en wat je ervoor wilt hebben van de producten die in mijn topic staan. Is er geruild zal de OP worden aangepast zodat je altijd kan zien wat er op het moment te ruil is.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lt.Surge op 25-09-2013 17:13:46 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu![]()
En we gaan weer open!
Gelijk van mijn kant de eerste vraag, die Thaise lamp, hoe groot is zoiets en wat is een geschatte winkelwaarde? Dan weet ik een beetje wat ik er ongeveer voor kan ruilen. Heb hier wel het één en ander namelijk van mijn vorige reis.![]()
De lamp heeft een doorsnee van ongeveer 34cm. Je kan kiezen voor 1 of een combinatie van 2 van de volgende kleuren: geel - roze - wit - rood - blauw - paars - groen - oranje. De online winkelwaarde is ongeveer 30 euro. Sommige zijn wat duurder sommigen goedkoper maar deze wordt compleet met fitting en kabel geleverd (meestal krijg je die er niet bij).quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef rene90 het volgende:
En we gaan weer open!
Gelijk van mijn kant de eerste vraag, die Thaise lamp, hoe groot is zoiets en wat is een geschatte winkelwaarde? Dan weet ik een beetje wat ik er ongeveer voor kan ruilen. Heb hier wel het één en ander namelijk van mijn vorige reis.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Heel veel succes p-perklip. Ik benieuwd hoe ver je gaat komen
.
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.![]()
Oke bedankt, ik wacht even af of er nog andere dingen te ruil komen gaandeweg, ik heb wel het één en ander staan wat we dan kunnen ruilen denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef p-perklip het volgende:
[..]
De lamp heeft een doorsnee van ongeveer 34cm. Je kan kiezen voor 1 of een combinatie van 2 van de volgende kleuren: geel - roze - wit - rood - blauw - paars - groen - oranje. De online winkelwaarde is ongeveer 30 euro. Sommige zijn wat duurder sommigen goedkoper maar deze wordt compleet met fitting en kabel geleverd (meestal krijg je die er niet bij).![]()
![]()
Bedankt Housekeeper, ik ben ook heel benieuwd!quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef Housekeeper het volgende:
.
![]()
--
Ps. mocht iemand de waarde willen weten van de overige producten:
Sony 5.1 set was nieuw 299 euro begreep ik van de ruiler
Hengel (prijs onbekend)
Boek is nieuw en zit nog in folie (¤34,95)Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Niemand die wilt ruilen?:)
Een mooi fotografieboek om iemand cadeau te doen? Een Sony Home Theater Set waar je de buren niet lastig mee valt maar juist nieuwsgierig mee maakt? Een hengel van 4,5m die lichter is dan een gemiddelde smartphone? Of met z'n 4en gratis naar de Apenheul?
Ik ben echt geïnteresseerd in van alles - als ik het maar weer verder kan ruilen met iemand!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Wat zou je graag willen voor de vishengel?Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Ik vind het moeilijk om te zeggen wat ik er voor wil hebben, ik weet natuurlijk niet wat jij zou kunnen en willen ruilen. Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een leuk item dat ik weer goed verder kan ruilen en uiteindelijk wil ik uitkomen op een Ereader, Camera, Externe batterij, Backpack en eventueel een GoPro-achtige camera.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:54 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat zou je graag willen voor de vishengel?Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Edit: niet nodig
[ Bericht 85% gewijzigd door rene90 op 27-08-2013 16:02:50 ]aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs![]()
Waar woon je zelf eigenlijk? Wel makkelijk ivm ruilen. Ik ga even met het thuisfront overleggen, kom er vanavond op terug! Verder leuk initiatief!![]()
Bedankt zatoichi! Wat ruilen betreft kan ik gewoon langskomen om de ruil te maken, that's part of the dealquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:57 schreef zatoichi het volgende:
Waar woon je zelf eigenlijk? Wel makkelijk ivm ruilen. Ik ga even met het thuisfront overleggen, kom er vanavond op terug! Verder leuk initiatief!. Ik woon in omgeving Amsterdam maar kan dus in principe overal langskomen.
[ Bericht 3% gewijzigd door p-perklip op 27-08-2013 16:16:10 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
misschien kan je wat gerichter jouw ruilwaar promoten
hier biedt iemand bijvoorbeeld een e-reader aan:
V&A / [TK] Difrnce EB710TFT ebook reader/video speler. Goedkoop!
succes in ieder geval![]()
...zuidoost-Azië....quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:35 schreef Housekeeper het volgende:
.
zo goed..?![]()
Bedank voor je tip! Ik ben inderdaad ook op het forum aan het rondkijken of ik iets kan ruilen tegen mensen die iets aanbieden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:22 schreef Holenbeer het volgende:
misschien kan je wat gerichter jouw ruilwaar promoten
hier biedt iemand bijvoorbeeld een e-reader aan:
V&A / [TK] Difrnce EB710TFT ebook reader/video speler. Goedkoop!
succes in ieder gevalPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Het was nog leuker geweest als je ook je vliegticket bij elkaar had geruild
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Haha daar heb ik ook over nagedacht maar omdat het zo korte termijn is kon ik het risico niet nemen. Heb voor deze reis namelijk zelfs m'n baan opgezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Het was nog leuker geweest als je ook je vliegticket bij elkaar had geruildPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Mooi initiatief. Ik zal eens kijken of ik er nog meer ruchtbaarheid aan kan gevenOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
![]()
Tof topic!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Ik heb eventueel wel een backpack te ruil, alsmede een Cube CLS LTS fiets.
Ik wacht toch nog heel even af op eventuele andere spullen
Gr,
LuukJa, hoi!![]()
Hi Djeez! Bedankt - delen mag altijd:Dquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:07 schreef Djeez het volgende:
Mooi initiatief. Ik zal eens kijken of ik er nog meer ruchtbaarheid aan kan gevenPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Hi Luuk,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:14 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik heb eventueel wel een backpack te ruil, alsmede een Cube CLS LTS fiets.
Ik wacht toch nog heel even af op eventuele andere spullen
Gr,
Luuk
Oh dat zijn echt mooie ruilitems:D! Hou deze pagina in de gaten, misschien komt er iets moois langs!
Groeten,
p-perklipPapercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Zitten er voorwaarden verbonden aan die tickets voor de Apenheul? Ik heb nog een oude tourfiets van Koga Miyata staan waar ik helemaal niets mee doe.
Het is wel een oud model, zelfde kleuren als deze (dus let op, dit is hem niet!!):
Alleen met versnellingen aan het stuur en wat meer roest. Werkt verder wel en heeft ook altijd binnen gestaan. Enfin ik ben zelf niet zo thuis in fietsen dus wellicht wil je het zelf beoordelen.![]()
Hi zatoichi, leuke ruil! Enige voorwaarde is dat ze geldig zijn tot eind oktober. Ben nu niet thuis maar ik meen dat ze geldig zijn tot 28 oktober. Als je daar akkoord mee gaat wil ik wel ruilenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:41 schreef zatoichi het volgende:
Zitten er voorwaarden verbonden aan die tickets voor de Apenheul? Ik heb nog een oude tourfiets van Koga Miyata staan waar ik helemaal niets mee doe.
Het is wel een oud model, zelfde kleuren als deze (dus let op, dit is hem niet!!):
[ afbeelding ]
Alleen met versnellingen aan het stuur en wat meer roest. Werkt verder wel en heeft ook altijd binnen gestaan. Enfin ik ben zelf niet zo thuis in fietsen dus wellicht wil je het zelf beoordelen..
Kan jij misschien iets meer over de fiets vertellen? Ik ben zelf ook niet thuis in fietsen maar weet bijvoorbeeld dat mensen graag de framemaat willen weten. En lukt het misschien om ook een foto van jouw fiets te posten?Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: