Leuk, dan heb ik 2 mediaplayers! Er is vast wel iemand die 2 mediaplayers wilt ruilen tegen een hele goede cameraquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een popcorn hour c300 mediaspeler te ruil maar zie nog niets waartegen ik het wil ruilen....ik hou dit topic in de gaten
Ik zal er eens over nadenken, alhoewel ik niks kan belovenquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:47 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Leuk, dan heb ik 2 mediaplayers! Er is vast wel iemand die 2 mediaplayers wilt ruilen tegen een hele goede camera. Waar zou je die eventueel voor willen ruilen? TomTom 1005 maybe?
Ik wacht in spanning afquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken, alhoewel ik niks kan beloven
Ik heb wel een leuke uitdaging voor jequote:
@#$!#$@#! Haha ik had een paar dagen geleden de kans om een complete Xbox 360 + (echte) controllers te ruilen maar niemand was geïnteresseerd dus ik heb 't niet gedaan! Nu is die Xbox verkochtquote:Op woensdag 11 september 2013 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke uitdaging voor jeben nog op zoek naar 2 echte draadloze Xbox360 / PS3 controllers. Ze moeten echt zijn, mogen geen nepperds zijn
denk je dat je daar wat mee kan? Die kosten in de winkel ongeveer 40 euro pp, maar misschien dat iemand ze 2e hands wel weg wil doen voor iets leuks. Ik ben dan wel bereid die media speler ervoor te ruilen
I know, ik kwam hem/zijn site toevallig tegen in mijn zoektocht naar ruilitems:). Hij heeft het leuk gedaan - misschien een uitdaging voor mij als ik terug ben uit Zuidoost-Azie!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:30 schreef Housekeeper het volgende:
Gisteren was er iemand in P&W en die was bezig met het zelfde idee: Van konijn tot Rolls Royce
Ligt aan het spelquote:Op woensdag 11 september 2013 19:05 schreef WebHawk het volgende:
In hoeverre zouden mensen graag een xbox360 spel ruilen? Ik wil hem graag ruilen voor de zonnebril, maar ik weet niet of p-perclip hem dan zelf nog makkelijk door kan ruilen.
GTA4: Liberty City Storiesquote:
Wil wel een poging wagen! Heb even wat fora afgespeurd om een oplossingen te vinden, het schijnt een generieke error-code te zijn die van alles kan betekenen maar ik hou wel van een uitdagingquote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef teddybeer94 het volgende:
Ik heb hier een canon eos 350D. Als je een foto maakt geeft hij een error 99. Geen idee of je die camera net zo kan maken als die fiets zit een nieuwe accu bij, lader... Dm staat open
hi xuryah! leuke camera maar niet direct waar ik naar op zoek ben. tegen wat zou je m willen ruilen?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:59 schreef xuryah het volgende:
Ik heb nog een Olympus U1010 liggen met extra accu, geheugenkaartje en tasje
Maakt erg mooie foto's!
Hierbij een probleemoplosser. Als dit werkt heeft de camera meer ruilwaarde. Succes!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:42 schreef teddybeer94 het volgende:
Ik heb hier een canon eos 350D. Als je een foto maakt geeft hij een error 99. Geen idee of je die camera net zo kan maken als die fiets zit een nieuwe accu bij, lader... Dm staat open
Las dit stukje ook, hoop inderdaad dat ik het zo kan fixen!quote:Hierbij een probleemoplosser. Als dit werkt heeft de camera meer ruilwaarde. Succes!
http://modelfotograaf.blo(...)boodschap-nr-99.html
Ikzelf ben eerder geneigd te ruilen om iemand een leuke vakantie te bezorgen, en dan wil ik er best wel wat bij inschieten, iemand die het puur doet om geld binnen te halen kan om mij de pot op.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef p-perklip het volgende:
[..]
I know, ik kwam hem/zijn site toevallig tegen in mijn zoektocht naar ruilitems:). Hij heeft het leuk gedaan - misschien een uitdaging voor mij als ik terug ben uit Zuidoost-Azie!
Haha duidelijk! Leuk dat je in ieder geval een poging wilt wagen om mij te helpenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ikzelf ben eerder geneigd te ruilen om iemand een leuke vakantie te bezorgen, en dan wil ik er best wel wat bij inschieten, iemand die het puur doet om geld binnen te halen kan om mij de pot op.
Dat gezegd hebbende, eerdaags opruimen hier en daar zitten wel het één en ander bij, maar had jij ook de mogelijkheid om in je postings (of eventueel je onderschrift) een aktueel lijstje bij te houden?
Eigenlijk beide, ik kan natuurlijk elke keer weer door dit topic heengaan en zelf op en kladblaadje bijhouden wat je al wel of niet hebt en welke ruilartikelen er nog zijn, maar volgens mij kun jij gemakkelijker een lijstje bijhouden.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:29 schreef p-perklip het volgende:
Wat bedoel je met een actueel lijstje? Bedoel je van de spullen die ik nog 'nodig' heb of de items die ik nog te ruil heb?:)
Goede tip, ik zal regelmatig even posten wat ik nog te ruil heb. Wat ik nog 'nodig' heb zal ik bijhouden in m'n onderschrift! Voor nu zijn dit de items die ik te ruil heb:quote:Eigenlijk beide, ik kan natuurlijk elke keer weer door dit topic heengaan en zelf op en kladblaadje bijhouden wat je al wel of niet hebt en welke ruilartikelen er nog zijn, maar volgens mij kun jij gemakkelijker een lijstje bijhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Koga Miyata Gents Touring (met levenslange garantie op het frame)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 vrijkaarten voor De Uithof - Hele dag Skien, Snowboarden, Karten en Lasergamen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Boek: Friendship, Family, Love & Laughter (nieuw)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog wat andere kleinere ruilitems:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: