Mijn tas is groter dan je zoekt. Het is nl een 70L tas. (ik ben zelf 1m66, voor mij is hij gewoon echt te groot, het idee was leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:10 schreef GimmeGore het volgende:
Nou ja, ik kon me best voorstellen dat als je een lange reis wil maken, dat je gewoon wat meer comfort wil dan met de standaard Wildebeast tas.:)
Als P-Perklip geen interesse heeft in jouw backpack omdat die groter is dan gevraagd, wil ik eventueel wel ruilen. Ik heb een Wildebeast sessami 40l (kon er geen foto's van vinden. Lijkt veel op de huidige sessami 45, maar andere kleurencombi), maar vind hem eigenlijk wat te klein.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn tas is groter dan je zoekt. Het is nl een 70L tas. (ik ben zelf 1m66, voor mij is hij gewoon echt te groot, het idee was leuk)
http://www.perrysport.nl/(...)mbezi-70_208728.html
Het is de oudere uitvoering van deze.
Zeker:)! Als ik er maar wat boeken op kan zetten. Is misschien zelfs handiger, als ik ook af en toe ergens online wil. Tegen wat zou je die willen ruilen? En wat voor tablet is het eigenlijk?:)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef Henkerbedenker het volgende:
Interesse in een android tablet (als e reader kan je die evnt gebruiken?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt zatoichi, op naar de volgende ruil!Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
hi stripe! in principe wil ik alles bij elkaar ruilen, tenzij het mij op 't eind niet is gelukt om een bepaald item bij elkaar te ruilen - dan verkoop ik misschien wel iets. Zou je me misschien kunnen vertellen wat voor ereader het is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:32 schreef stripe het volgende:
Ik wil de fiets ook wel van je kopen of doe je daar niet aan? heb ook een e-reader in de aanbieding.
Leuke camera! lees ook goede reviews! ik sta niet in een positie om kieskeurig te zijn maar ik heb wel op een aantal reisfora gelezen dat het qua camera echt handig is om er eentje te hebben met een accu als je op reis gaat. Verder ben ik ook bang dat 2GB een beetje beperkt gaat zijn aangezien ik niet altijd in staat zal zijn om foto's over te zetten op een computer oid. Ik hou deze zeker in mind want de camera is echt leuk en maakt mooie foto's maar misschien komt er iets anders voorbij dat iets meer geschikt is voor mijn reis! Hoop dat je t begrijpt.quote:Op zondag 1 september 2013 12:21 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Heb je al een camera? Ik heb een Kodak EasyShare Z650 te ruil. Op zich een leuke camera hij is alleen te traag voor actie-foto's en hij kan geen sd-kaartjes groter dan 2 GB aan. (Kaartje van 2 GB zit erbij en er gaan gewone penlights in)
Je kunt er natuurlijk ook gewoon even een ander kaartje in rammen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef p-perklip het volgende:
Verder ben ik ook bang dat 2GB een beetje beperkt gaat zijn aangezien ik niet altijd in staat zal zijn om foto's over te zetten op een computer oid.
Max 2gbquote:Op zondag 1 september 2013 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook gewoon even een ander kaartje in rammen.
Dat klopt! Alleen ik las net in een review dat er maximaal 50 foto's of 25 min film op een 2GB kaartje kunnen en dat er dan een volgende kaart in moet bij deze camera. Ik ben bijvoorbeeld van plan om de Gibbon Experience te doen in Laos en dan zit je 4 dagen en 3 nachten in een jungle, ben bang dat ik dan om kom in de 2GB kaartjes! Nogmaals: ik vind het super dat mensen willen ruilen en met mij meedenken (ik had nooit zo veel reacties verwacht) en ben bereid het hele land af te reizen maar ik moet soms een heel klein beetje kieskeurig zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook gewoon even een ander kaartje in rammen.
Zeker! Kan je er misschien iets meer over vertellen? Je kan me ook dmen als je dat makkelijker vindt.quote:
Dat is dan inderdaad niet erg handig. Ik heb op mijn afgelopen reis soms meer dan 200 foto's op een dag gemaakt.quote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef p-perklip het volgende:
Dat klopt! Alleen ik las net in een review dat er maximaal 50 foto's of 25 min film op een 2GB kaartje kunnen en dat er dan een volgende kaart in moet bij deze camera.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad niet erg handig. Ik heb op mijn afgelopen reis soms meer dan 200 foto's op een dag gemaakt.
Lijkt me sterk, dat is 40 mb per foto. Bij 6 mp lijkt 4 mb, dus 500 foto's, me realistischerquote:Op zondag 1 september 2013 16:48 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Dat klopt! Alleen ik las net in een review dat er maximaal 50 foto's of 25 min film op een 2GB kaartje kunnen en dat er dan een volgende kaart in moet bij deze camera. Ik ben bijvoorbeeld van plan om de Gibbon Experience te doen in Laos en dan zit je 4 dagen en 3 nachten in een jungle, ben bang dat ik dan om kom in de 2GB kaartjes! Nogmaals: ik vind het super dat mensen willen ruilen en met mij meedenken (ik had nooit zo veel reacties verwacht) en ben bereid het hele land af te reizen maar ik moet soms een heel klein beetje kieskeurig zijn.
misschien heb ik het verkeerd gelezen of misschien stond er 50 foto's en 25 minuten film - ik las in ieder geval in een review bij pros en cons dat de camera goed presteert maar dat het geheugen een van de grootste cons is (hier werd dat voorbeeld gegeven).quote:Op maandag 2 september 2013 07:33 schreef ava85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, dat is 40 mb per foto. Bij 6 mp lijkt 4 mb, dus 500 foto's, me realistischer
Tuurlijk begrijp ik het. Voor de duidelijkheid, er gaan veel meer dan 50 foto's op een kaartje hoor heb alleen geen exacte cijfers. En penlights vind ik juist wel handig omdat je die, zeker in Azië, op elke straakhoek kunt krijgen. Ik hoor het wel als je interesse hebtquote:Op zondag 1 september 2013 16:24 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Leuke camera! lees ook goede reviews! ik sta niet in een positie om kieskeurig te zijn maar ik heb wel op een aantal reisfora gelezen dat het qua camera echt handig is om er eentje te hebben met een accu als je op reis gaat. Verder ben ik ook bang dat 2GB een beetje beperkt gaat zijn aangezien ik niet altijd in staat zal zijn om foto's over te zetten op een computer oid. Ik hou deze zeker in mind want de camera is echt leuk en maakt mooie foto's maar misschien komt er iets anders voorbij dat iets meer geschikt is voor mijn reis! Hoop dat je t begrijpt.
Fotografieboek? 4,5m lange carbon hengel?quote:Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef Lyzio het volgende:
V&A / [TK] Canon IXUS 105
Ik heb deze camera te koop staan, maar wil hem ook best tegen iets leuks ruilenKom maar op met je ruilwaar!
Dat boek raakt mijn intereses niet en ik vis niet, haha. Iets anders wellicht?quote:Op maandag 2 september 2013 14:18 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Fotografieboek? 4,5m lange carbon hengel?
Misschien een mooie Thaise lamp waarvan je de kleuren zelf mag kiezen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat boek raakt mijn intereses niet en ik vis niet, haha. Iets anders wellicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spullen zijn nog niet binnen maar we hebben afgesproken dat ik ze op 15 september op kan halen! Bedankt Marcelp79!
Op naar de volgende ruil! De Koga Miyata, de hengel, het boek, de custom Thaise lamp en de bovenstaande items zijn dus te ruil!
*hoop dat ie past
[ Bericht 2% gewijzigd door rene90 op 05-09-2013 08:54:57 ]Papercliptrip - Een uitdaging om met een paperclip alle spullen bij elkaar te ruilen die ik mee wil nemen tijdens een reis door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja
Camera, E-reader, Backpack, GoPro, Externe accu
Oh nice! Dat is altijd handig om bij je te hebben als je op reis gaat!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef marcelp79 het volgende:
En nog een kleine goodie komt er bij...een mini "leatherman" altijd handig voor onderweg.
Het concept is om alles bij elkaar te ruilen - ik zie dit als een uitdaging en ben heel erg benieuwd of het lukt. Mocht je nou een exorbitant hoog bedrag bieden voor iets dan ben ik bereid om er eventueel over na te denken :p maar ik wil in principe alles bij elkaar ruilen. Waar ben je in geïnteresseerd?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:10 schreef robbiemelaet het volgende:
Verkoopt u ook producten? Of alleen ruilen?
Mij leek dat zonne energie dingetje wel grappigquote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Het concept is om alles bij elkaar te ruilen - ik zie dit als een uitdaging en ben heel erg benieuwd of het lukt. Mocht je nou een exorbitant hoog bedrag bieden voor iets dan ben ik bereid om er eventueel over na te denken :p maar ik wil in principe alles bij elkaar ruilen. Waar ben je in geïnteresseerd?
Ik moet nog een e-reader, fotocamera en externe accu bij elkaar ruilen.
Over exorbitant gesproken, de Polar FT60G1?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:19 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Mij leek dat zonne energie dingetje wel grappig
intresse in een van mijn spullen (denk het haast niet):
V&A / [tk] Opruiming!
Haha nee sorryquote:Op donderdag 5 september 2013 20:26 schreef p-perklip het volgende:
[..]
Over exorbitant gesproken, de Polar FT60G1?
haha rest is moeilijk verder te ruilen ben ik bang - het gaat mij niet zo zeer om de waarde maar wel om een leuk item dat weer verder geruild kan wordenquote:
Die pixel zonnebril is trouwens echt nice!quote:Op donderdag 5 september 2013 20:29 schreef p-perklip het volgende:
[..]
haha rest is moeilijk verder te ruilen ben ik bang - het gaat mij niet zo zeer om de waarde maar wel om een leuk item dat weer verder geruild kan worden. Zo vond een winkel een boomerang die ik had zo leuk dat ik in ruil daarvoor 3 zonnebrillen uit mocht zoeken.
Pm je vanavond stripe. Ben nu niet thuis:)quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:53 schreef stripe het volgende:
Ik heb nog steeds de e-reader liggen. Het enige waarvoor ik die wel wil ruilen is de fiets. Xbox en bril heb ik al.
Die kan ik krijgen door een ruil, tegen wat zou jij die willen ruilen dan?:)quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef Marc94 het volgende:
Heb je die TomTom nog te ruil? Ik hoor het graag van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |