SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
OP door Catkiller
[ Bericht 47% gewijzigd door STING op 29-08-2013 13:10:34 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
BF3 beta was wel lachen toen, iedereen nog super stealthy spelen met die basic weapons.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Die was er nog niet.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Gewoon open nieuw deel aangeklikt, maar is nog geen keten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:55 schreef Roces18 het volgende:
Hmm ja, volgens mij heb je de topicreeks doorbroken?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zin an! Helaas zal dat in de toekomst op de PS4 moeten omdat ik hier geen XboxOne mag hebben
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is nog niet duidelijk of hij in native 1080p of upscaled gaat worden op de ps4. 720p kan echt allang niet meer. Zelfs reguliere pcs doen al meer dan 1080pHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
huh hoezo niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:30 schreef Dven het volgende:
Zin an! Helaas zal dat in de toekomst op de PS4 moeten omdat ik hier geen XboxOne mag hebbenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
PC ftw wat betreft tactische shooters.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:30 schreef Dven het volgende:
Zin an! Helaas zal dat in de toekomst op de PS4 moeten omdat ik hier geen XboxOne mag hebben
Maar wtf?!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ongetwijfeld maar ach, gewend aan consolequote:Op maandag 26 augustus 2013 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
PC ftw wat betreft tactische shooters.
Maar wtf?!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
Ik woon niet in één van de groene landen
Zit mobiel dus een fatsoenlijke OP wordt lastig.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:01 schreef byah het volgende:
ik begreep al geen reet van de TT icm het eerst berichtI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
NL is groen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik woon niet in één van de groene landenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dit is niet de eerste wave. Dit is de kaart waar die uitkomt.quote:
De xbox komt niet overal officieel te koop. Dat hangt weer samen met xbox livequote:As of December 16, 2012, Xbox Live is currently available in 41 countries/territories:[66]
Worldwide Xbox Live availability map
Worldwide Xbox Live availability.
Argentina Argentina
Australia Australia
Austria Austria
Belgium Belgium
Brazil Brazil
Canada Canada
Chile Chile
Colombia Colombia
Czech Republic Czech Republic
Denmark Denmark
Finland Finland
France France
Germany Germany
Greece Greece
Hong Kong Hong Kong
Hungary Hungary
India India
Republic of Ireland Ireland
Israel Israel
Italy Italy
Japan Japan
Mexico Mexico
Netherlands Netherlands
New Zealand New Zealand
Norway Norway
Poland Poland
Portugal Portugal
Russia Russia
Saudi Arabia Saudi Arabia
Singapore Singapore
Slovakia Slovakia
South Africa South Africa
South Korea South Korea
Spain Spain
Sweden Sweden
Switzerland Switzerland
Taiwan Taiwan
Turkey Turkey
United Arab Emirates United Arab Emirates
United Kingdom United Kingdom
United States United States
Users from other countries are not officially supported, although it is possible for them to access Xbox Live if they provide an address located in a country where Xbox Live is officially available. The country selected during account creation affects the payment options, content, and services available to the user.[67] Previously, users were unable to change their account region, but in October 2012, Microsoft introduced an account migration tool as a pilot project, which allows the user to change their region and maintain their Xbox Live profile. Subscriptions, such as that for Xbox Music, cannot be transferred with this method.[68]![]()
Ik woon dan ook niet in nederlandquote:
meer dat de kaart helaas niet meer kloptquote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Geen idee hoe het precies in elkaar zit. Het is sowieso de grootste flauwekul dat het verzonnen is.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
meer dat de kaart helaas niet meer klopt
Wanneer komt BF4 nou eigenlijk uit? Volgens mij is de originele release 29 oktober, maar in de laatste trailer wordt gezegd 1 november? What gives?
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Die paar dagen overleef ik wel, liever een half jaar uitstel dan buggy as fuck.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Europa en Amerika release date blijkbaar. Amerika uiteraard eerder. Dacht al zoiets gehoord te hebben maar er op googlen gaf niet echt meteen een duidelijk resultaat, deze wel dan: http://www.pcadvisor.co.u(...)e-date-new-features/quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:09 schreef Verbal het volgende:
Wanneer komt BF4 nou eigenlijk uit? Volgens mij is de originele release 29 oktober, maar in de laatste trailer wordt gezegd 1 november? What gives?
V.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
![]()
ClassesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Denk ik knutsel even wat in elkaar.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Top, als een mod een ketentje maakt en de OP vervangt?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hier heb je FOK! Ps3 Platoon aangezien dit een algemeen topic is![]()
http://battlelog.battlefi(...)4109841/listmembers/melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Premium deze keer direct te mee te kopen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij BC2 beta viel het ding vanaf vijftig meter echt enorm naar beneden. Is toen keurit hersteld, net als de absurde lensflare en in-lens-flare die daarin al getest werd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:13 schreef rubbels het volgende:
[..]
Lijkt het nou maar zo, of is er geen bullet drop?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Toch voelt het snipen in BC2 het bevredigendst imoquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij BC2 beta viel het ding vanaf vijftig meter echt enorm naar beneden. Is toen keurit hersteld, net als de absurde lensflare en in-lens-flare die daarin al getest werd.![]()
De lensflare in BF3 is idd overdone, maar inmiddels gebruik ik hem zelf in mijn voordeel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij BC2 beta viel het ding vanaf vijftig meter echt enorm naar beneden. Is toen keurit hersteld, net als de absurde lensflare en in-lens-flare die daarin al getest werd.
Van het weekend trouwens weer bijna iets zwaars door mijn monitor gezeild. Tijdens een pot TDM op Kharg Island. Ik lig op de grond met een M249 op bipod. Loopt op pakweg 150 meter een sniper met een L96 dwars door mijn kogelregen, stapt weer achter cover, springt weer in beeld met binnen de seconde een fatal headshot.
Tuuuuuuuuuuuuurlijk joh.
All the fucking time... Vooral dat anderen geen last van surpression lijken te hebben...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
De lensflare in BF3 is idd overdone, maar inmiddels gebruik ik hem zelf in mijn voordeel.
Van het weekend trouwens weer bijna iets zwaars door mijn monitor gezeild. Tijdens een pot TDM op Kharg Island. Ik lig op de grond met een M249 op bipod. Loopt op pakweg 150 meter een sniper met een L96 dwars door mijn kogelregen, stapt weer achter cover, springt weer in beeld met binnen de seconde een fatal headshot.
Tuuuuuuuuuuuuurlijk joh.
V.Leuk, maar na 3x is de nieuwigheid er wel van af en kost knifen alleen maar kostbare tijd.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dát vooral.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
All the fucking time... Vooral dat anderen geen last van surpression lijken te hebben...
Als ik als sniper probeer zo'n LMG'er probeer uit te schakelen, zie ik hem al niet door de muzzleflashes en is het al moeilijk zat als ik zelf niet onder vuur lig. Maar idd, geen enkele last van suppression? Ri-fucking-diculous.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Prachtig, maar who gives a fuck.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef Catkiller het volgende:
http://bf4central.com/2013/08/battlefield-4-weapon-camos-feature/
130+ camo's voor je wapens.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Prachtig, maar who gives a fuck.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:54 schreef KoningStoma het volgende:
Jonge wie wil er nou niet een strak tijgerprintje op zijn wapen?
[/quote]![]()
Wanneer is die beta speelbaar dan? Want ik zie zat filmpjes online, maar wil nu zelf wel eens spelen.People assume too much.![]()
wapen customizen is leuk en alles maar ik zag liever dat je kleding en dergelijke kan aanpassen. Doe je een petje op of een helm / bandana etc...melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
4 oktoberquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:40 schreef very het volgende:
Wanneer is die beta speelbaar dan? Want ik zie zat filmpjes online, maar wil nu zelf wel eens spelen.![]()
![]()
Kleur en bouw, ras en geslacht, camo...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Roces18 het volgende:
wapen customizen is leuk en alles maar ik zag liever dat je kleding en dergelijke kan aanpassen. Doe je een petje op of een helm / bandana etc...
Maar kennelijk moet dat allemaal locked zijn
Bouw inderdaad. Of je neemt een beest van een gozer die iedereen in een knife-to-knife gevecht verslaat. Of je neemt de kleinste die een moeilijk doelwit is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kleur en bouw, ras en geslacht, camo...
Maar kennelijk moet dat allemaal locked zijnmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Bouw inderdaad. Of je neemt een beest van een gozer die iedereen in een knife-to-knife gevecht verslaat. Of je neemt de kleinste die een moeilijk doelwit is.![]()
90 pace jeweetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
36 midgets die over het slagveld rennen![]()
allemaal racisten hier. en we mogen ook zeker geen negers???@@@melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Negers hebben tactisch voordeelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef Roces18 het volgende:
allemaal racisten hier. en we mogen ook zeker geen negers???@@@People assume too much.![]()
Ik mis wel dat we niet op paarden kunnen en geen zwaarden hebben. Kan ik mensen een beetje ouderwets afslachten.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik vind het vooral jammer dat er geen pijpen zijn waar je in kan om zo op een geheime locatie muntjes te scorenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:36 schreef Roces18 het volgende:
Ik mis wel dat we niet op paarden kunnen en geen zwaarden hebben. Kan ik mensen een beetje ouderwets afslachten.People assume too much.![]()
ja nogal!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat er geen pijpen zijn waar je in kan om zo op een geheime locatie muntjes te scorenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
beiden zijn nog niet uit. Maargoed, je bent 15 neem ik aan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef dennis3d het volgende:
Zegt alweer genoeg.
BF4 verslaat CoD alweer
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Beiden zijn inderdaad nog niet uit maar daar bij CoD waren ze blij met een nieuwe engine en daarna komen dat het toch een update is..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
beiden zijn nog niet uit. Maargoed, je bent 15 neem ik aan?
BF blijft toch beter en dit filmpje zegt weer genoeg.
Die rare dingen tussendoor let ik niet op en ben 16 boeit het iets?![]()
ja. Want het is nogal kinderachtig om die twee te vergelijk. Ze zijn dusdanig anders dat t niet relevant is en beiden een eigen groep spelers hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Beiden zijn inderdaad nog niet uit maar daar bij CoD waren ze blij met een nieuwe engine en daarna komen dat het toch een update is..
BF blijft toch beter en dit filmpje zegt weer genoeg.
Die rare dingen tussendoor let ik niet op en ben 16 boeit het iets?
Ik heb bf3 maar kan niet richten op een consolevind t wel gaaf maar kan er dus niets van
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die spelersgroep van CoD zie je alleen steeds meer terug op BFquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. Want het is nogal kinderachtig om die twee te vergelijk. Ze zijn dusdanig anders dat t niet relevant is en beiden een eigen groep spelers hebben.
Ik heb bf3 maar kan niet richten op een consolevind t wel gaaf maar kan er dus niets van
![]()
![]()
Laat die mensen toch ook eens een ander spel spelen man...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die spelersgroep van CoD zie je alleen steeds meer terug op BF
Als je het niet leuk meer vind, waarom koop je het spel dan?![]()
Ik vind BF hartstikke leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef rubbels het volgende:
[..]
Laat die mensen toch ook eens een ander spel spelen man...
Als je het niet leuk meer vind, waarom koop je het spel dan?
Heb er niet voor niets 900 uur in BF 3 zitten![]()
Tis me wat knulquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef dennis3d het volgende:
Zegt alweer genoeg.
BF4 verslaat CoD alweer![]()
![]()
![]()
No hatin' , op zijn tijd is COD wel geinig maar het wordt al snel eentonig omdat de graphics , mappen - alles er gewoon bijna hetzelfde uitziet als de vorige delen. Voor mij hoeft het niet
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Spellen zijn niet te vergelijken bij BF is veel massaler terwijl je gewoon even een uurtje kan raggen in COD. Kan me met beide spellen vermakenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:19 schreef Roces18 het volgende:
No hatin' , op zijn tijd is COD wel geinig maar het wordt al snel eentonig omdat de graphics , mappen - alles er gewoon bijna hetzelfde uitziet als de vorige delen. Voor mij hoeft het niet![]()
Grootste verschil is het speltempo. Ik was rond 2003 wel klaar met Q3 en UT behalve op LAN's, BF en desert combat vond ik veel prettiger. COD gaat weer hard naar het snelle toe sinds COD2, BF blijft het meer trage en dramatische broertje ervan, maar dat vind ik nu net de charme.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:19 schreef Roces18 het volgende:
No hatin' , op zijn tijd is COD wel geinig maar het wordt al snel eentonig omdat de graphics , mappen - alles er gewoon bijna hetzelfde uitziet als de vorige delen. Voor mij hoeft het niet
Wat ik nu wel jammer vind is dat ze wanhopig zieltjes bij COD proberen te winnen en daarom flashy shit inbouwen zonder dat het spel er leuker door wordt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Toch wel gelachen om dat filmpje, met een overduidelijk bevooroordeelde maker.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik ook. Zelf houd ik van erg tactische, langzame teamplay. CoD4 was daar extreem geschikt voor. Nu Ghost ook weer dedicated servers krijgt, gaat onze clan daar weer fijn een eigen server voor neerzetten. Dus ik zal ze toch allebei aanschaffen, denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spellen zijn niet te vergelijken bij BF is veel massaler terwijl je gewoon even een uurtje kan raggen in COD. Kan me met beide spellen vermaken
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook. Zelf houd ik van erg tactische, langzame teamplay. CoD4 was daar extreem geschikt voor. Nu Ghost ook weer dedicated servers krijgt, gaat onze clan daar weer fijn een eigen server voor neerzetten. Dus ik zal ze toch allebei aanschaffen, denk ik.
V.![]()
![]()
![]()
* Skull-splitter koffie van scherm veegtI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
typfoutje perhaps, maar zoals sting zei laten we niet teveel offtopic gaan
QFTquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Skull-splitter koffie van scherm veegtWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
BF is niet zoveel massaler dan COD hoor. Ga maar Planetside 2 spelen. Dan kom je erachter dat massaal ook niet alles isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spellen zijn niet te vergelijken bij BF is veel ietsje massaler terwijl je gewoon even een uurtje kan raggen in COD. Kan me met beide spellen vermaken
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Skull-splitter koffie van scherm veegt![]()
![]()
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en adminsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Skull-splitter koffie van scherm veegt
Dus in dat opzicht kijk ik wel uit naar Ghosts.
V.
[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 29-08-2013 21:45:58 ]Ja inderdaad, V. ja.![]()
"actual paid focus group participants"quote:![]()
![]()
Maar het spel verkoopt daar niet op, met regels en een goede server kun je ELK spel boeiend maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
...maar dedicated servers waren er de afgelopen jaren verder niet in CoD-games, en nu weer wel in Ghost.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar het spel verkoopt daar niet op, met regels en een goede server kun je ELK spel boeiend maken.
Genoeg gezeik over geweest, maar BF3 heeft dedicated servers en nog steeds beroerde verwerking omdat ze tegelijkertijd naar clientside hitdetectie zijn gegaan...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
...maar dedicated servers waren er de afgelopen jaren verder niet in CoD-games, en nu weer wel in Ghost.
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die hit-detectie zuigt echt ballen. Heeft vaak ook met pings te maken. Ik wordt gekilld achter cover, terwijl mijn volle hits niet worden geregistreerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Genoeg gezeik over geweest, maar BF3 heeft dedicated servers en nog steeds beroerde verwerking omdat ze tegelijkertijd naar clientside hitdetectie zijn gegaan...
Jup, soms echt mannetjes die mijn scherm vullen, leeg je er een magazijn in, draait ie doodleuk om en schiet uit een handgun in 1x een headshot
En ik kan aardig omgaan met een handgun
Het lijkt wel of het erger is geworden de laatste maanden, ik kan nu bijna 10 meter lopen voordat ik dood valquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die hit-detectie zuigt echt ballen. Heeft vaak ook met pings te maken. Ik wordt gekilld achter cover, terwijl mijn volle hits niet worden geregistreerd
V.![]()
![]()
En ik met een M98B. En met 2/3 van de 1500+ kills een headshot, weet ik wanneer een body hit op een meter of 100 toch ZEKER raak moet zijn. Nee hoor, doodleuk door zo'n snuiter worden gedood terwijl hij volle 100% health houdt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:31 schreef Skull-splitter het volgende:
En ik kan aardig omgaan met een handgun![]()
Laatste patch was niet zo heel veel vooruitgang, veel servers lopen sindsdien ook laggy.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het erger is geworden de laatste maanden, ik kan nu bijna 10 meter lopen voordat ik dood valI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In cod 4 kun je iedereen neerschieten met 25% van de kogels in je magazijn. Dit zorgt ervoor dat het spel juist steeds sneller gaat. Het bevordert alles behalve langzame gameplay.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins
Tevens, ik heb een hekel aan servers die alles vlakgooien met regels. Ga dan gewoon een ander spel spelen. In cod2 had ik ook altijd schijt aan de rifle only servers. Gewoon met mp44 rondwandelen en gaan
Tevens
Kun je shotguns bannen, schakel je naar SMG of Quickscope of ironsighted snipers. Ban dat dan allemaal hou je niks over. Dus ja, langzame gameplay binnen COD? gooi dan health naar 400% dan krijg je dat.
En tja, clientside hitdetection is opzich niet iets raars. Het zorgt ervoor dat het strafpunt van je fouten niet echt duidelijk is omdat je later doodgaat dan dat je eigelijk had moeten zijn. Dat is waarom het irritant is.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Het is niet raar maar het zorgt wel voor slechte verwerking, en voor de grap loont het nog eens om te laggen ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
En tja, clientside hitdetection is opzich niet iets raars. Het zorgt ervoor dat het strafpunt van je fouten niet echt duidelijk is omdat je later doodgaat dan dat je eigelijk had moeten zijn. Dat is waarom het irritant is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
is niet raar maar het zorgt wel voor slechte verwerking, en voor de grap loont het nog eens om te la
En ja, ik met mijn adsl weet alles van laggen. Want ik ben meestal degene die zo lagt
^inteel²

Grappig, juist met clientside heb ik meer irritatie dan wanneer alles serverside gaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.
En ja, ik met mijn adsl weet alles van laggen. Want ik ben meestal degene die zo lagtI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ga nog eens mijn PC opnieuw installeren, veel random crashes nog steeds...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
BF3 is een hybrid tussen client en server side. De server houdt een geschiedenis bij van iedereen zijn positie om te valideren of iets een hit was of niet. Als je om een hoekje wordt neergeschoten was je gewoon vol in beeld bij diegene die schoot. Het is niet perfect, maar pure server side is ook kut.
Als je overigens vaak problemen hebt met het raken van mensen moet je je network smoothing factor eens omlaag gooien. Het beste is om dit gelijk te houden met je ping, dus een gemiddelde ping van 25 wil zeggen dat je de slider op 25% zet. Knifing animaties worden hierdoor soms erg raar, maar je zult merken dat je geen problemen meer hebt met hit registratie.
[ Bericht 6% gewijzigd door S1gnum op 30-08-2013 22:34:27 ]![]()
Toch frappant dat games als UT, Q3 en dergelijke daar allemaal veel minder gezeik mee hadden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Niet te vergelijken eerlijk gezegd. Er gaat nu veel meer over de lijn dan wat er destijds ging en dat heeft gevolgen voor de hit detection. Verder wil DICE Battlefield leuk maken voor iedereen, dus voor mensen met een hoge ping e.d. heb je lag compensatie. Dat soort zaken had je toen allemaal niet in de huidige vorm. Als je verbinding ruk was dan had je pech. Het is allemaal een stuk complexer geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Toch frappant dat games als UT, Q3 en dergelijke daar allemaal veel minder gezeik mee hadden.![]()
En nu hebben mensen met een degelijke verbinding 'pech', als ze drie meter om de hoek nog geraakt worden.
Gelukkig zijn er servers met een ping limiet![]()
![]()
Lekker volwassen joh... ga dan naar een andere server.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Tevens, ik heb een hekel aan servers die alles vlakgooien met regels. Ga dan gewoon een ander spel spelen. In cod2 had ik ook altijd schijt aan de rifle only servers. Gewoon met mp44 rondwandelen en gaan
En 'vlakgooien' ? Welnee. Wij hadden een paar zeer duidelijke regels, gebaseerd op de term 'tactical team play'. Ik geloof dat alleen de Desert Eagle niet was toegestaan wegens overpowered, en geen blind nades en geen rpg's op mensen.
Verder gewoon als team opereren. Er waren tientallen vaste bezoekers die dat concept erg fijn vonden (ik ook, daarom ben ik ook lid van die community geworden).
Niks mis mee, toch? Verder waren er toch al duizenden servers voor degenen die hersenloos wilden rondrennen (wat ik af en toe ook wel leuk vind, maar daar zocht ik dan een andere server voor uit).
ja, rond de 200 worden die afgekapt, ja. Maar mijn ping zit vaak rond de 15 en ik heb het al met mensen die een ping van 50+ hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
En nu hebben mensen met een degelijke verbinding 'pech', als ze drie meter om de hoek nog geraakt worden.
Gelukkig zijn er servers met een ping limiet
Dan te bedenken dat het met 1 begon
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Van mij hadden ze het daarbij moeten laten. Met misschien Titan mode er nog bij.![]()
Nice; defuse gamemode.
Soort omgekeerde search and destroy zonder respawn.
Was altijd geniaal in BF2 als de alle vlaggen waren overgenomen terwijl ze nog tickets hadden en dan ging het hele team jagen op die paar levenden
Innovatie, bah!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan te bedenken dat het met 1 begon![]()
![]()
Ik hoop vooral dat ze met battlefield 4 meer gaan doen om de DLC's te integreren in de main game. Het is een beetje jammer dat als je alle DLC's hebt in 3 je geen enkele vehicle uit back to karkand or armored warfare terugziet behalve in de maps die bij de desbetreffende dlc zaten.
Als de laatste expansion motors in het spel brengt wil ik gvd ook motors in de base maps
Maargoed, ik verwacht niet van EA dat er iig in bf 4 zoiets gaat komen. Jammer.Conscience do cost.![]()
Conquest WAS Battlefield.quote:
Rush vind ik op zijn tijd wel tof, maar dingen als TDM enzo, please
Gunmaster is aardig voor tussendoor, maar verder mis ik soms het diverse wel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Conquest WAS Battlefield.
Rush vind ik op zijn tijd wel tof, maar dingen als TDM enzo, please
Gunmaster is aardig voor tussendoor, maar verder mis ik soms het diverse wel.
Na drie rondjes van 1000 tickets op conquest vind ik het een verademing om soms toch even te spelen. Het is vooral TDM waar ik echt schurft aan heb. Arenagaming zonder hoger doel... En dan liever domination dan gunmaster natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
domination vind ik wel geinig op zijn tijd ja, maar defuse kijk ik wel naar uit. No respawn in battlefield , dat zorgt ervoor dat iedereen veel meer als in arma gaat spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Na drie rondjes van 1000 tickets op conquest vind ik het een verademing om soms toch even te spelen. Het is vooral TDM waar ik echt schurft aan heb. Arenagaming zonder hoger doel... En dan liever domination dan gunmaster natuurlijk.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Jij snapt het helemaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar het mee begon moeten ze gewoon mee verder.
Dat is wat 80% van de spelers ook alleen maar speelt![]()
Alle andere modes boeien me echt niet![]()
Och, effe een aantal sessies tdm om wat up te levellenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doen
Maar conquest is toch wel de modus hoor
http://bf4central.com/2013/08/new-battlefield-4-map-teased/
Plaatje van nieuwe map vanuit commander mode.![]()
Lijkt op een dam rechtsquote:Op zondag 1 september 2013 11:32 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/08/new-battlefield-4-map-teased/
Plaatje van nieuwe map vanuit commander mode.![]()
Nooit gespeeldquote:Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Pure rip-off natuurlijk van C&C generals.![]()
![]()
Die is nog niet uit, ben wel heel benieuwd aan de ene kant, aan de andere kant hebben ze de hele C&C reeks vernaggeld sinds EA het heeft overgenomen van Westwoodquote:![]()
![]()
Oow lolquote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die is nog niet uit, ben wel heel benieuwd aan de ene kant, aan de andere kant hebben ze de hele C&C reeks vernaggeld sinds EA het heeft overgenomen van Westwood![]()
Nog nooit C&C gespeeld, misschien die ene van de Humble Bundle maar eens proberen binnenkort...![]()
![]()
Daar is echt geen zak aan, je kan beter RA2 spelen, de versies daarna lijken er qua gameplay echt niet meer op ..quote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oow lol![]()
Nog nooit C&C gespeeld, misschien die ene van de Humble Bundle maar eens proberen binnenkort...
Dit is de versie waar ik op wacht, vooral omdat het op de Frostbite engine is gemaakt: http://update.gamer4eva.c(...)-2-will-be-part.html
Dat moet wel supermooi zijn, maar die beperkingen in de gameplay hebben het echt verziekt imho.
Edit: Ik begon met RA95 via een 56k6 modem en dat heeft met 1100 gulden gekost toen lol ... superverslavend (maar wel 4X nr 1 van NL geweest)![]()
![]()
Ziet er heel nice uitquote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar is echt geen zak aan, je kan beter RA2 spelen, de versies daarna lijken er qua gameplay echt niet meer op ..
Dit is de versie waar ik op wacht, vooral omdat het op de Frostbite engine is gemaakt: http://update.gamer4eva.c(...)-2-will-be-part.html
Dat moet wel supermooi zijn, maar die beperkingen in de gameplay hebben het echt verziekt imho.
Edit: Ik begon met RA95 via een 56k6 modem en dat heeft met 1100 gulden gekost toen lol ... superverslavend (maar wel 4X nr 1 van NL geweest)
En beperkingen zijn mss wel mooi, ben zegmaar niet al te goed in RTS games
En 1100 gulden om 1 game te spelen?Nr 1 van NL is wel weer nice dan
![]()
![]()
1100 gulden om de telefoontikken te betalen, er was toen nog geen ADSLquote:Op zondag 1 september 2013 12:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ziet er heel nice uit
En beperkingen zijn mss wel mooi, ben zegmaar niet al te goed in RTS games
En 1100 gulden om 1 game te spelen?Nr 1 van NL is wel weer nice dan
![]()
![]()
Klopt er was al een keer gelekt door iemand van Dice dat er een dam in kon zitten die kapot kanquote:![]()
![]()
Damn, wat is dat verbeterd dan hahaquote:Op zondag 1 september 2013 13:06 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
1100 gulden om de telefoontikken te betalen, er was toen nog geen ADSL![]()
Vond hem van BF3 ook wel lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:36 schreef dennis3d het volgende:
Voor het eerst dat ik in een BF benieuwd ben naar de SP eigenlijk
Ik speel altijd eerst de sp, en dan begin ik pas met de mp.![]()
Die van BF3 vond ik vrij simpelquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:40 schreef rubbels het volgende:
[..]
Vond hem van BF3 ook wel lachen
Ik speel altijd eerst de sp, en dan begin ik pas met de mp.
En die heb ik gespeeld toen Telfort kut deed![]()
![]()
Ja was ie ook, maar een paar uurtjes blind knallen vind ik wel bestquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die van BF3 vond ik vrij simpel
En die heb ik gespeeld toen Telfort kut deed![]()
![]()
BF3 is de enige die ik voortijdig gestaakt heb omdat ie zo voorspelbaar was...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:40 schreef rubbels het volgende:
[..]
Vond hem van BF3 ook wel lachen
Ik speel altijd eerst de sp, en dan begin ik pas met de mp.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daarom valt dat gebouw echt super mooi in de eerste map die we zagen Dice bekijkt het gewoon in het echt eerst en laat ook gewoon een gebouw instorten.
http://bf4central.com/201(...)al-life-destruction/![]()
Call of Bootyquote:Op woensdag 11 september 2013 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Nog een paar maandjes![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Specs haalt mijn systeem makkelijk al heb ik momenteel wel extreem veel gekut met mijn OS...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat let je om een clean install te doen?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Specs haalt mijn systeem makkelijk al heb ik momenteel wel extreem veel gekut met mijn OS...![]()
Overigens: Ik heb nu een 7850 2GB OC'ed. Nu ga ik sowieso deze maand upgraden maar ik twijfel tussen het bijproppen van een tweede 8750 OC 2GB (crossfire dus) of mijn 8750 te vervangen met een 7950 3 GBofzo. Waar haal ik het meeste grafisch geweld mee in huis?
RAM: 8GB
Proc: i5
Install: SSDgraag verwijderen![]()
Wat heb je ervoor over? Het schijnt dat AMD volgende maand met nieuwe kaarten komt. Misschien zit daar iets beters tussen, of gaan daardoor de prijzen van de huidige kaarten omlaag.
BF4 zit misschien ook bij die nieuwe kaarten.![]()
Crossfire is nog steeds niet zo probleemvrij als het zou moeten zijn, al word het wel beter, maar het is nog niet super.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef fyah het volgende:
ppen van een tweede 8750 OC 2GB (crossfire dus) of mijn 8750 te vervangen met een 7950 3 GBofzo. Waar haal ik het meeste grafisch geweld mee in huis?
Install: SSD
http://www.tomshardware.c(...)-C-Extreme,2969.html
http://www.tomshardware.c(...)erformance,2968.html
Je zult er dus ruwweg 10 fps op vooruit gaan als je upgrade naar een 7950.
Dat is de meerprijs niet waard. Ik zou nog gewoon even wachten totdat bf4 echt uit is of wanneer AMD/Nvidia met nieuwe serie uitkomt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dan lijkt het me idd verstandig te wachten, toch nog enkele maanden.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Crossfire is nog steeds niet zo probleemvrij als het zou moeten zijn, al word het wel beter, maar het is nog niet super.
http://www.tomshardware.c(...)-C-Extreme,2969.html
http://www.tomshardware.c(...)erformance,2968.html
Je zult er dus ruwweg 10 fps op vooruit gaan als je upgrade naar een 7950.
Dat is de meerprijs niet waard. Ik zou nog gewoon even wachten totdat bf4 echt uit is of wanneer AMD/Nvidia met nieuwe serie uitkomt.graag verwijderen![]()
Wat denk je wat ik net 3x gedaan heb omdat ik steeds windows-update gekut had?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat let je om een clean install te doen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Naar de wc geweest?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik net 3x gedaan heb omdat ik steeds windows-update gekut had?
Trouwens
http://blogs.battlefield.(...)f4-vehicle-gameplay/
Dat critical hit klinkt leuk.![]()
Qua misselijkheid wel, systeem is tandjesnieuw en heeft eigenlijk nooit 100% gedraaid. Ik probeer het nu nog maar daarna gaat ie terug ter controle, ben het zat dat ie steeds gaat flippen op een windows update.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Naar de wc geweest?
Trouwens
http://blogs.battlefield.(...)f4-vehicle-gameplay/
Dat critical hit klinkt leuk.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef fyah het volgende:
Overigens: Ik heb nu een 7850 2GB OC'ed. Nu ga ik sowieso deze maand upgraden maar ik twijfel tussen het bijproppen van een tweede 8750 OC 2GB (crossfire dus) of mijn 8750 te vervangen met een 7950 3 GBofzo. Waar haal ik het meeste grafisch geweld mee in huis?
Install: SSD
Met CF haal je meer prestatie erbij dat is waar. Alleen dan moet je voeding het wel kunnen trekken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.
V.
En je hebt de nadelen van CF, als in CF werkt niet in bepaalde games, hogere warmte productie en hogere stroomopname. Tevens microstuttering.
En dan nog, ik zou wachten tot BF4 uit is en dan bepalen of het nodig is, een 7850 moet het toch zeker wel redelijk draaien. (Niet op ultra misschien maargoed.)We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik heb een 7870 2GB met een core i7 3820. Twijfel ook over een crossfire opstelling of zou ik alles ook met de 7870 op ultra probleemloos kunnen draaien?Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Ik maak mij ook helemaal geen zorgen. Ik heb het over ergens in de toekomst. En dan denk ik er sowieso nog eerst heel goed over naquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Met CF haal je meer prestatie erbij dat is waar. Alleen dan moet je voeding het wel kunnen trekken.
En je hebt de nadelen van CF, als in CF werkt niet in bepaalde games, hogere warmte productie en hogere stroomopname. Tevens microstuttering.
En dan nog, ik zou wachten tot BF4 uit is en dan bepalen of het nodig is, een 7850 moet het toch zeker wel redelijk draaien. (Niet op ultra misschien maargoed.)
Ik lees dat CF veel crashes veroorzaakt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.
V.graag verwijderen![]()
Het blijft een niet zo handige oplossing natuurlijk, beroerde ondersteuning maakt dat alleen erger.
Ik heb geen zin in SLI/CF opstellingen iig, voorlopig goed zat zo als het zit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Naja, handig is het wel, op CPU gebied is gewoon hetzelfde gebeurd. Alleen daar ging iedereen over. Hier is het een beetje het geval van sommige mensen wel sommige mensen niet. Daarom is de support nu zo beroerd. Het heeft het probleem in een al kleine groep van pc gamers een kleinere subgroep te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Het blijft een niet zo handige oplossing natuurlijk, beroerde ondersteuning maakt dat alleen erger.
Ik heb geen zin in SLI/CF opstellingen iig, voorlopig goed zat zo als het zit.
Het is wel te fixen hoor. Als je ziet hoeveel verbetering er zit tussen die nieuwe prototype drivers voor CF opstellingen van amd dan word het probleem opgelost maar het kost gewoon even tijd. Dus voorlopig is het gewoon even makkelijker om een single card solution te halen want dat geeft gewoon de minste rotzooi.
[ Bericht 15% gewijzigd door BurnaBoy op 14-09-2013 13:24:56 ]We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zowel SLI als CF bestaan al een tijdje, waarbij ATI rustig 2 chips op 1 kaart priktte en theoretisch 200% haalde maar in praktijk tussen de 10 en 30% winst haalde.
SLI hebben ze met de annexatie van 3DFX pas laat ingebouwd.
Het loont de moeite als je meerdere schermen gebruikt, maar dat vind ik persoonlijk ook een vorm van cheaten ivm grotere kijkhoek.
Dan te bedenken dat DICE pas 16:10/16:9 ging ondersteunen toen dat gemeengoed werd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Heb een tijd BF3 met 2x 5770 gespeeld en dat ging eigenlijk prima. Niks geen problemen gehad. Daarom zit ik nu aan 2x 7870 te denken. Of toch voor een singlecard setup gaan?Would you like to know more?
Ja als je die filmpjes kijkt is het inderdaad veel erger in Crysis dan het is in BF3. Maar je speelt natuurlijk niet alleen Battlefield. Ik niet iig, dus dan is de overweging vrij rap gemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 10:58 schreef Afwazig het volgende:
Heb een tijd BF3 met 2x 5770 gespeeld en dat ging eigenlijk prima. Niks geen problemen gehad. Daarom zit ik nu aan 2x 7870 te denken. Of toch voor een singlecard setup gaan?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Als de geruchten een beetje kloppen dan kondigen ze de 25e nieuwe kaarten aanquote:Op zondag 15 september 2013 10:58 schreef Afwazig het volgende:
Heb een tijd BF3 met 2x 5770 gespeeld en dat ging eigenlijk prima. Niks geen problemen gehad. Daarom zit ik nu aan 2x 7870 te denken. Of toch voor een singlecard setup gaan?Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Wat is nou precies het verschil in gameplay met BF3? Wat meer destructibility, zoals in BC2 en wat nog meer? En zijn er nog steeds van die %@% unlocks voor elk wapen en vehicle?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Niks, maar BF3 is gewoon niet slecht te noemen op wat voorkeuren na.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Terugkeer van de commanderquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Wat is nou precies het verschil in gameplay met BF3? Wat meer destructibility, zoals in BC2 en wat nog meer? En zijn er nog steeds van die %@% unlocks voor elk wapen en vehicle?
Would you like to know more?
Terugkeer van dingen die al in de vorige delen zaten
Veel spellen maken zich er tegenwoordig schuldig aan.Conscience do cost.![]()
Vergeet het uit kunnen zetten van lampen niet. En paaltjes uit de grond laten komen. OMG OMG.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dit keer kan je ook rolluiken bedienen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Of zijn dat scripted events... Die toren in Caspian border zou je ook neer moeten kunnen halen, maar helaas...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dit keer kan je ook rolluiken bedienen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Is dat oktober of september?quote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Als de geruchten een beetje kloppen dan kondigen ze de 25e nieuwe kaarten aan![]()
Nee, hiervoor moet je echt zelf op een knop drukkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of zijn dat scripted events... Die toren in Caspian border zou je ook neer moeten kunnen halen, maar helaas...![]()
![]()
Zie voorbeeld. Ik zou er beide gevallen geen moeite mee hebben, maar ik ga me er ook niet blind op staren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, hiervoor moet je echt zelf op een knop drukkenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb de Alpha gespeeld. Is niet scripted.Would you like to know more?
Die levolution ook niet?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Geen idee dat zat er toen nog niet echt in.Would you like to know more?
Ik zeg dattie pas instort bij actie x.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die rolluikjes/paaltjes en lampen is allemaal door de speler en kunnen gewoon getoggled worden.
Over die mapwide events zoals die toren in Caspian, ik denk dat dat gewoon scripted blijft. Al zal het leuk zijn om ze om te kunnen schieten natuurlijk.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Volgens zijn ze niet scripted. Die wolkenkrabber in Siege of Shanghai gaat dachtik om ala ie genoeg damage gekregen heeft. En ik zag gister gameplay van Paracel Storm, en toen leek het alsof het verplaatsen van dat grote schip werd getriggerd door het omvallen van de windmolen waar het tegenaanlag (wat weer werd veroorzaakt door er met heli's en boten op te schieten).quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Die rolluikjes/paaltjes en lampen is allemaal door de speler en kunnen gewoon getoggled worden.
Over die mapwide events zoals die toren in Caspian, ik denk dat dat gewoon scripted blijft. Al zal het leuk zijn om ze om te kunnen schieten natuurlijk.![]()
Ja ik keek net die multiplayer trailer nog eens en daar word het wel geimpliceerd dat het inderdaad op iniatief van de splers is. Oftewel verrot schieten die handel ja.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die wolkenkrabber is scripted volgens mij. Ja bij x damage stort hij in, op een scripted manier. Maar ze hebben nog steeds aparte unlocks per wapen? Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef rubbels het volgende:
[..]
Volgens zijn ze niet scripted. Die wolkenkrabber in Siege of Shanghai gaat dachtik om ala ie genoeg damage gekregen heeft. En ik zag gister gameplay van Paracel Storm, en toen leek het alsof het verplaatsen van dat grote schip werd getriggerd door het omvallen van de windmolen waar het tegenaanlag (wat weer werd veroorzaakt door er met heli's en boten op te schieten).AFCA
Je moet toch die palen onderin eruit schieten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die wolkenkrabber is scripted volgens mij. Ja bij x damage stort hij in, op een scripted manier. Maar ze hebben nog steeds aparte unlocks per wapen? Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)![]()
Nicequote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Tof, ik had het eind oktober verwacht. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
september![]()
http://www.guru3d.com/new(...)on_september_25.htmlZo'n beetje wat geheim agenten hebben gedaan net voor 9/11. Op dat ándere gebouw náást het WTC.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:24 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Je moet toch die palen onderin eruit schieten?
Beetje offtopic![]()
![]()
Is dennis ziek?of stond dit gewoon nog niet op Bfcentral. (kutsite)quote:The Battlefield 4 Beta is coming soon. You’ll be able to play the Siege of Shanghai map in Conquest Mode or Domination Mode.
We’ve introduced a lot of new and exciting elements into Battlefield 4, like Levolution, Amphibious Assault, and much more. We can’t wait for everyone to try them out in the Beta!
Looking to get into the beta? Here’s how:
How to Join: Join the Beta on:
Pre-order the Battlefield 4 PC Digital Deluxe Edition (Available on Origin) October 1*
Battlefield 3 Premium member October 1*
Registered owner of Medal of Honor Warfighter Limited Edition or Digital Deluxe Edition October 1*
Open to all Xbox 360, PlayStation 3 and PC players. Download from Xbox Live, PSN and Origin.com. October 4*
* Date subject to change.
For any other questions on the BF4 Beta, read up on our Beta FAQ.![]()
http://battlelog.battlefi(...)efield-4-beta-dates/We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Weer drie dagen winst jahoe!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Indeed. Ik was wat later begonnen met BF3 en zonder flares en zonder vliegervaring in een helicopter stappen en dan proberen er wat van te maken was nogal kutquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)
Conscience do cost.![]()
Dat is BF3 premium voor de Xbox, BF3 premium voor de PC, en MoH LE wel waard geweest ja, die drie dagen voor het normale volk de beta kunnen spelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Weer drie dagen winst jahoe!
[/quote]![]()
Net als met BF3 dus. Exclusive krijgt meer en meer een rare bijsmaak...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben ziek als BF4 uitkomtquote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Is dennis ziek?
[..]
of stond dit gewoon nog niet op Bfcentral. (kutsite)![]()
http://battlelog.battlefi(...)efield-4-beta-dates/![]()
![]()
Wat is de specifieke datum trouwens?
Ik heb zo'n beetje heel november vrij.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dennis is niets veranderd sinds BF3quote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
31 okt. voor Europa.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat is de specifieke datum trouwens?
Ik heb zo'n beetje heel november vrij.
Ik snap niet waarom de digitale versie ook pas op 31 okt. uitkomt voor europa. Dat is 2 dagen later dan voor de US.![]()
Maar eens een Playstation aanschaffen voor dit spel dan
Liefst gewoon een Xbox zoals toen ik nog in NL woonde maar Microsoft is me verloren met het gegeven dat een Xbox One hier uberhaupt niet speelbaar wordt.."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Weer een pen in je reet zeker?quote:Would you like to know more?
Denk vooral last van zijn lul van al het gefap.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Weer een pen in je reet zeker?AFCA
Of gewoon PC.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:18 schreef Dven het volgende:
Maar eens een Playstation aanschaffen voor dit spel dan
Liefst gewoon een Xbox zoals toen ik nog in NL woonde maar Microsoft is me verloren met het gegeven dat een Xbox One hier uberhaupt niet speelbaar wordt..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Neequote:
Ik twijfel eerlijk gezegd of ik deze voor de PS3 haal of de PS4. GTA V houd mij wel even zoet totdat de PS4 uitkomt, en BF4 is 32 vs. 32 op de PS4, dus dat is ook wel vet op zich.If not now, then when.![]()
Wel doen Dventola, is leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Je weet dat je de PS ook niet meer voor 2014 gaat krijgen he? (Tenzij je al lang en breed ingeschreven hebt)quote:
Ik snap gewoon niet dat je een tactische shooter op een console wil spelen als je de keus hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
QFTquote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je een tactische shooter op een console wil spelen als je de keus hebt.
Naja het enige voordeel wat ik zie van met een controller een fps spelen(mits tegenspelers dat dus ook doen) is dat je game gewoon rustiger speelt. Kun je dus in theorie beter nadenken.
Op de pc word je al zo snel mongolig snel met richten dat het spel gewoon heel snel gaat spelen. Soms iets te snel
Of van die 13 jarigen in het andere team die zo verrotte snel zijn dat jij het niet meer bij houd
^inteel²

Ligt vooral aan de hoeveelheid spelers ook dat je op de oude console nog tijd zou hebben om na te denken. Met 32 tegenstanders in plaats van 12 is het een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja het enige voordeel wat ik zie van met een controller een fps spelen(mits tegenspelers dat dus ook doen) is dat je game gewoon rustiger speelt. Kun je dus in theorie beter nadenken.
Op de pc word je al zo snel mongolig snel met richten dat het spel gewoon heel snel gaat spelen. Soms iets te snel
Of van die 13 jarigen in het andere team die zo verrotte snel zijn dat jij het niet meer bij houdOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Alleen maar omdat BF4 geen goede quickscope kent dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef Verbal het volgende:
Ik schiet menig 13-jarige nog regelmatig naar de eeuwige jachtvelden.
V.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nee joh, gewend aan consoles, ik kan lekker met mijn broertje en vrienden in NL spelen, met mijn collega's, op consoles ben ik pro en op computer moet ik weer van amateur af aan beginnen.. Ik zit goedquote:
Je bent dus gewoon langzaam als je meer moet nadenkenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Of van die 13 jarigen in het andere team die zo verrotte snel zijn dat jij het niet meer bij houd.
AFCA
Ik heb ongeveer 7 jaar lang bijna geen fps games met muis en toetsenbord gespeeld en het was weer even wennen toen ik er weer aan begon.
Binnen een paar weken had ik het onder de knie en was ik beter dan ik ooit met een controller was.
Het was niet alsof ik van voor aan moest beginnen, het was gewoon even wennen.
Aim assist op de consoles maakt je lui.![]()
![]()
watquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Op de pc word je al zo snel mongolig snel met richten dat het spel gewoon heel snel gaat spelen. Soms iets te snelConscience do cost.![]()
BF3 bedoel je, neem ik aanquote:Op donderdag 19 september 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar omdat BF4 geen goede quickscope kent dan.
Oh ik word vaak zat gequickscoped, zeker de laatste paar weken een aantal keer, maar dat zullen aimbotters zijn geweest.
Maar meermaals van die fijne pubertjes die ervan baalden dat iemand die net zou oud is als hun pappie ze voor hun flikker schiet
Op de pc wordt meer van de spelers geëist.Would you like to know more?
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:56 schreef Afwazig het volgende:
Op de pc wordt meer van de spelers geëist.![]()
hij had het over vaardigheid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jawel ik ben beter geworden in BFquote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dennis is niets veranderd sinds BF3![]()
![]()
Ook waar maar het is ook zo dat er meer van je reactiesnelheid wordt geëist door de besturing. Daardoor zijn andere spelers ook weer beter en moet jij ook weer beter zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.Would you like to know more?
Nee, ik had het over dat het rustiger speelt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
hij had het over vaardigheid.
Vervolgens iets over mijn vaardigheid, wat eigenlijk niks uit maakt zolang je allebei dezelfde tools gebruikt(controller of tobo+muis)We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Rustiger? Niet mijn ervaring om eerlijk te zijn...
Ik vind een controller gewoon niet accuraat genoeg om echt lekker te spelen, ook na 7 jaar oefenen niet.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Upgraden van BF4 PS3 naar PS4 kost ¤ 10.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel eerlijk gezegd of ik deze voor de PS3 haal of de PS4. GTA V houd mij wel even zoet totdat de PS4 uitkomt, en BF4 is 32 vs. 32 op de PS4, dus dat is ook wel vet op zich.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Als je dan toch blijft console gamen wel de moeite imo.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
5 dagen werk in heel novembersociaal leven
hobbies
eigen projecten
nachtrust
energierekening
gezondheid
As if. Genoeg andere dingen te doen, maar wil zeker wel lekker kunnen knallen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:51 schreef dekilo het volgende:
[..]
Upgraden van BF4 PS3 naar PS4 kost ¤ 10.If not now, then when.![]()
Check zelf ff.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?
http://www.battlefield.com/nl/battlefield-4Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Nee, je koopt online de upgrade, en om te spelen stop je de PS3 disc in je PS4.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?![]()
Nice. Dan haal ik hem gewoon voor de PS3.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:06 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, je koopt online de upgrade, en om te spelen stop je de PS3 disc in je PS4.
If not now, then when.![]()
Zal hem eerst halen voor de Xbox360. Over een paar maanden wel voor de PS4Speciaal voor deze game toch maar consoles kopen
Oh god, 200 voor een videokaart bovenop je basisysteem per 2 jaar is waanzin maar 400 op een console waarbij je 15 euro per spel meer betaald is volslagen logisch
Dat is heel dom voor Battlefield een console halenquote:Op maandag 23 september 2013 18:14 schreef Dven het volgende:
Zal hem eerst halen voor de Xbox360. Over een paar maanden wel voor de PS4Speciaal voor deze game toch maar consoles kopen
![]()
![]()
Bij lange na niet zo dom als ditquote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is heel dom voor Battlefield een console halen
quote:![]()
Zoals eerder al gezegd, op console kan ik tegen mijn vrienden en broertje spelen. Dat is mij meer waard dan tegen een stel onbekenden op PC. Buiten dat ziet mijn setting er een stuk strakker uit met console dan met PCquote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is heel dom voor Battlefield een console halen
zegmaar die setting waar je wel eens bezoek ontvangt, je vrouw/man/vriend/vriendin wel eens wat wil kijken, waar gegeten wordt?quote:Op maandag 23 september 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, op console kan ik tegen mijn vrienden en broertje spelen. Dat is mij meer waard dan tegen een stel onbekenden op PC. Buiten dat ziet mijn setting er een stuk strakker uit met console dan met PC
Anyway, ik snap wel dat je consoles koopt naast je PC maar niet dat je alles daaromheen laat staan, zeker niet als je tactische shooters speelt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
pffff console peasant.quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik haal ook een PS4 voor (o.a.) BF4 lekker puh!![]()
Neen, niet daar. Ik heb een tweede appartement hier in de stad puur om te gamen, gitaar te spelen, een boek te lezen of andere me, myself and I-activiteiten te ondernemen. Daarbij gaat het netjes weggewerkt wordenquote:Op maandag 23 september 2013 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
zegmaar die setting waar je wel eens bezoek ontvangt, je vrouw/man/vriend/vriendin wel eens wat wil kijken, waar gegeten wordt?
Anyway, ik snap wel dat je consoles koopt naast je PC maar niet dat je alles daaromheen laat staan, zeker niet als je tactische shooters speelt.
BF4 niet voor de PC halenquote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik haal ook een PS4 voor (o.a.) BF4 lekker puh!
Nog meer reden een PC te halen dus. Awesome.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Neen, niet daar. Ik heb een tweede appartement hier in de stad puur om te gamen, gitaar te spelen, een boek te lezen of andere me, myself and I-activiteiten te ondernemen. Daarbij gaat het netjes weggewerkt wordenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Arbeidsrechtquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
BF4 niet voor de PC halen![]()
![]()
Autoassist/te ver doorschieten bij elk poppetje wat je ziet lopen vs relatief natuurlijk rondkijken, mikken op vaardigheid en flexibiliteit hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:30 schreef Captainp00face het volgende:
PC
Je bent toch geen acnepuber?
PC van pakweg de laatste 3 jaar (middenklasse tot high) draait BF4 nog gewoon he...
Magoed, lekker op de bank zitten snap ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Autoassist/te ver doorschieten bij elk poppetje wat je ziet lopen vs relatief natuurlijk rondkijken, mikken op vaardigheid en flexibiliteit hebben.
PC van pakweg de laatste 3 jaar (middenklasse tot high) draait BF4 nog gewoon he...
Magoed, lekker op de bank zitten snap ik ook wel.Dit dus ik snap dat echt niet fps met een controllerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijf je even staan want ik moet een tikkie terug doen
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
BF op consoles![]()
![]()
.
Would you like to know more?
Notarieelquote:
PC is over 2-4 jaar gamen in 4K
Console heeft er nog een complete cycle voor nodig dus geef het een jaar of 10-12We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Je weet dat ik al 5 jaar op 1920.1200 game he? 4K is bijna niet te doen man...quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef BurnaBoy het volgende:
PC is over 2-4 jaar gamen in 4K
Console heeft er nog een complete cycle voor nodig dus geef het een jaar of 10-12I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
4k word waarschijnlijk de reden dat ik ooit een Crossfire ga bouwen. Juist omdat het zo tering zwaar is.
Ik zit ook al een aantal jaar op 1080p hoor. En 120 fps daarop pushen is ook lastig.
Naja, het is of 4k, of dingen als VR met Oculus rift oid.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik verwacht eigenlijk dat het gewoon nog makkelijk tien jaar duurt omdat niemand zomaar een 4K scherm heeft staan...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat is niet helemaal waar. Het zal zeker een niche zijn maar het zal wel doorkomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat het gewoon nog makkelijk tien jaar duurt omdat niemand zomaar een 4K scherm heeft staan...
Ik verwacht zelf een beetje dat met 2 jaar er al behoorlijk wat mensen zullen zijn.
Omdat,
4k schermen beginnen nu bij 5000 euro.
Met een jaar zul je die kunnen krijgen voor 2.5.
En het jaar daarop voor 1.000 En dat zal de grens zijn waarop mensen die schermen meer zullen kopen.
Ik hoop dat het sneller gaat maar met LCD ging het ongeveer net zo. En zeker met de huidige push naar hoger res retina displays verwacht ik dat het zeker met een jaar of 2 redelijk betaalbaar zal zijn.
En met een jaar of 4 dat je een goed 4k scherm voor 700-1000 euro zal kunnen krijgen.
Komt gewoon door die push van apple naar higher res schermen.
En GPU zal vanzelf volgen.
Rond die tijd zal ik zelf iig in de markt zijn voor een nieuw scherm omdat ik dan al 5 jaar naar mijn 1920x1080 120hz scherm heb zitten kijken. Als ik hem dan niet allang heb vervangen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik moet dat nog zien. Anders zat ik nu nog met een 19" CRT te wachten op een marktmodel OLED
Had je dat tweakers achtergrond artikel over OLED gelezen?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet dat nog zien. Anders zat ik nu nog met een 19" CRT te wachten op een marktmodel OLED
Er zijn de laaste tijd een aantal doorbraken geweest wat betreft OLED waardoor het nu op grotere formaten kan worden geproduceerd.
Ze gaan alleen nog niet zolang mee als LCD, maar dat maakt me niet zo veel uit. Zolang het maar in de 4 jaar is vind ik het prima. Zolang gaan mijn schermen over het algemeen mee.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik wacht daarop sinds 2002 he...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
De OR heef een resolutie van 1280x800 en de consumentenversie zal waarschijnlijk een resolutie van 1080p hebben. Dat valt best wel mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:54 schreef BurnaBoy het volgende:
4k word waarschijnlijk de reden dat ik ooit een Crossfire ga bouwen. Juist omdat het zo tering zwaar is.
Ik zit ook al een aantal jaar op 1080p hoor. En 120 fps daarop pushen is ook lastig.
Naja, het is of 4k, of dingen als VR met Oculus rift oid.![]()
Mijn 120 hz scherm kan BF3 pushen in 3d met 2x 60hz per oog. Mijn pc met een 7950(ja geen topkaart maar wel redelijk) gaat dan naar de 40fps range. En dat is nog met vrij veel dingen uit.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De OR heef een resolutie van 1280x800 en de consumentenversie zal waarschijnlijk een resolutie van 1080p hebben. Dat valt best wel mee.
Dat bedoelde ik een beetje. 3D pushen is gewoon zwaar als je ook nog wat leuke opties aan wil zetten zoals AA edKlopt. je kunt nu voor 8999 een tv kopen met oled tochquote:Op woensdag 25 september 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht daarop sinds 2002 he...![]()
Bij de buren, van LGWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Met de Oculus Rift hoef je geen twee keer een vol scherm te renderen. Je hoeft maar twee keer een half scherm te renderen, dus het is minder zwaar dan traditioneel 3d gamen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mijn 120 hz scherm kan BF3 pushen in 3d met 2x 60hz per oog. Mijn pc met een 7950(ja geen topkaart maar wel redelijk) gaat dan naar de 40fps range. En dat is nog met vrij veel dingen uit.
Dat bedoelde ik een beetje. 3D pushen is gewoon zwaar als je ook nog wat leuke opties aan wil zetten zoals AA ed![]()
Je snapt me niet, kutje.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Klopt. je kunt nu voor 8999 een tv kopen met oled toch![]()
Bij de buren, van LGI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Leg dan eens uit.
Ik bedoel meer dat die oled tv's ook meer een teken aan de wand zijn dat die ontwikkeling eindelijk ook weer eens wat verder is gekomenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

En ik zeg dat je de ontwikkelingen veel te optimistisch inschat tenzij je miljoenen op de bank hebt. 1200p/1080p gaan nog wel even mee en zijn de eerste grote stap sinds het 1024*768 tijdperk (1997-2005 ongeveer)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Eh, nee. Meer pixels/scherpte is altijd lekkerder. Pixels jagen als sniper is zooooo delta force...quote:Op woensdag 25 september 2013 17:06 schreef ems. het volgende:
Ach, headshots zijn headshots. Die zijn net zo lekker in 640x480 als in 1080p.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kin did draadje overigens niet best als met BF3 weer in een console en pc deel geknipt worden?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haha, ja. Die weet ik nog. Gewoon de hele dag in multiplayer stilzitten en bewegende pixels knallenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee. Meer pixels/scherpte is altijd lekkerder. Pixels jagen als sniper is zooooo delta force...
Conscience do cost.![]()
Wellicht wel, aangezien we elkaar toch nooit gaan snappen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:24 schreef Dven het volgende:
Kin did draadje overigens niet best als met BF3 weer in een console en pc deel geknipt worden?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat een hoop nerd praat hier zeg.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Daar waar Skull-Splitter is..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Wat een hoop nerd praat hier zeg.![]()
Straks weer samen hele legioens uitmoorden?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Wat een hoop nerd praat hier zeg.
Huh?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks weer samen hele legioens uitmoorden?
En die LVLCAP vid was ik ook al tegen gekomen ja, mij iets te veel van het goede.
[/quote]![]()
Gaat BF4 voor lag/problemen zorgen op de PS3? Zijn hier berichten over?
GTA V lagt nl ook af en toe nogal. Kan me voorstellen dat in BF4 online het nog erger is?![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Gaat BF4 voor lag/problemen zorgen op de PS3? Zijn hier berichten over?
GTA V lagt nl ook af en toe nogal. Kan me voorstellen dat in BF4 online het nog erger is?Koop een PC. Geef me 3 nadelen van een console en 3 van een pc
graag verwijderen![]()
PCquote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef fyah het volgende:
[..]Koop een PC. Geef me 3 nadelen van een console en 3 van een pc
Hackers en shit
Achterlijke regels op servers waardoor je met een SPM van 1000+ soms al gelijk gekicked en gebanned bent bij binnenkomst (mee gemaakt)
Dennis3d
[/quote]![]()
Hmm? Maar serieus?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef fyah het volgende:
Want ik hoor wel dingen als 'voor de console zijn de framerates geoptimaliseerd' en 'bij de pc krijg je lage framerate met slechte grafische kaart' maar bij gta v heb ik netzogoed 'lag' ?![]()
Een user hier die ook Battlefield speelt.quote:Volgens mij ook de eerste in het BF3 topic die aankondigde dat hij BF4 had besteld, die voor 70 euro toen net na de E3 via Battlefield.com
[/quote]![]()
Wat ben je van plan, een PS4 kopen en het daar op gaan spelen? Met BF3 haalde je al niet alles uit het spel op de console, en dan praat ik niet over graphics want ik heb mijzelf 800 uur lang prima vermaakt met mindere graphics, maar gewoon met gameplay, het soms chaotische en nooit saaie van 64 spelers enzo. Als je gaat upgraden heb je dat ook na een maand of wat. Het is een stuk moeilijker maar tegelijkertijd ook leuker, meer mensen te doden ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:52 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hmm? Maar serieus?
Want ik hoor wel dingen als 'voor de console zijn de framerates geoptimaliseerd' en 'bij de pc krijg je lage framerate met slechte grafische kaart' maar bij gta v heb ik netzogoed 'lag' ?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Klopt. Of als je een k/d van 4+ hebt.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PC
Achterlijke regels op servers waardoor je met een SPM van 1000+ soms al gelijk gekicked en gebanned bent bij binnenkomst (mee gemaakt)
![]()
Maar al die nadelen wegen niet op tegen hoeveel beter het spel op de PC is.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef fyah het volgende:
![]()
Even een serieuze vraag. Waarom zijn gamers op een PC altijd zo aan het jammeren?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij speelt toch Xbox?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh?
En die LVLCAP vid was ik ook al tegen gekomen ja, mij iets te veel van het goede.
Wij stellen hogere eisen. We zijn niet tevreden met middelmaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:43 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Even een serieuze vraag. Waarom zijn gamers op een PC altijd zo aan het jammeren?Would you like to know more?
Dat is geheel je eigen probleem. Vraag is alleen waarom je altijd daarover moet zeiken tegen consolespelers?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wij stellen hogere eisen. We zijn niet tevreden met middelmaat."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat een liefdequote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PC
Hackers en shit
Dennis3d
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een user hier die ook Battlefield speelt.Volgens mij ook de eerste in het BF3 topic die aankondigde dat hij BF4 had besteld, die voor 70 euro toen net na de E3 via Battlefield.com
![]()
![]()
Ik ervaar het niet als probleem. Het is geen zeiken, het is opbouwende kritiek opdat jullie ook zien dat je zulke games op het verkeerde platform aan het spelen bent.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is geheel je eigen probleem. Vraag is alleen waarom je altijd daarover moet zeiken tegen consolespelers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Ik denk dat keuzes allang zijn gemaakt en dat mensen heel goed voor hunzelf een keuze kunnen maken. Jij als de niemand die je bent hoeft daar helemaal niets aan proberen toe te voegen. Lekker verder spelen met je superieure computer en hoogstwaarschijnlijk enige muis die je ooit in je handen zal hebben. Maar houd alsjeblieft op met het klagen op en het trachten te kleineren van mensen die een andere keuze makenquote:
Laat je niet zo kennen manquote:Op donderdag 26 september 2013 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat keuzes allang zijn gemaakt en dat mensen heel goed voor hunzelf een keuze kunnen maken. Jij als de niemand die je bent hoeft daar helemaal niets aan proberen toe te voegen. Lekker verder spelen met je superieure computer en hoogstwaarschijnlijk de enige muis die je ooit in je handen zal hebben.![]()
![]()
Ik word gewoon een beetje moe van al dat dat gedrag. Verder gaat de user op blokkeer en wens ik hem veel tijdsverdrijf op zijn PC'tjequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Omdat consoleprofeten denken dat ze slimmer zijn en hun argumentatie klopt dan vaak niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:43 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Even een serieuze vraag. Waarom zijn gamers op een PC altijd zo aan het jammeren?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Butthurt.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van al dat dat gedrag. Verder gaat de user op blokkeer en wens ik hem veel tijdsverdrijf op zijn PC'tjeWould you like to know more?
-op een console valt helaas ook te cheaten door er een USB toetsenbord en muis aan te hangen. Nog niet hetzelfde maar begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PC
Hackers en shit
Dennis3d
Al verbaast het me nog hoeveel bans ik in een dagje gamen voorbij zien komen met aimbots en wallhacks, en daarnaast hoeveel spelers met opvallende K/D scores wegkomen met instant headshots, kills en met magazijnen in hun hoofd gepompt vrolijk doorlopen.
-liever achterlijke regels dan geen enkele regulatie of inspraak op serverkeuze. Een score P/M die aan het krankzinnige grenst is verdacht, en vaak helaas terecht. Kan ook een speelstijl forceren die wat minder run and gun is, iets wat ik vaak wel prefereer.
Daarnaast: filters, bitch. Use them.
-Dennis3D: die hoef je niet tegen te komen.
Nu nog 3 redenen voor de Console graag, want het vervalt weer in afzeiken ipv argumenten vóór een bepaald platform.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja maar ook PC, en BF4 ga ik daar wel op doen, omdat de Xbox toch nog niet komt en ik geen PS4 heb besteld.quote:
[/quote]![]()
Verrader!quote:Op donderdag 26 september 2013 14:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar ook PC, en BF4 ga ik daar wel op doen, omdat de Xbox toch nog niet komt en ik geen PS4 heb besteld.
Maar beta is uit?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Over 2 dagen beginnen met pre loadenquote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Moet jij zeggen, jij bent al een jaar en wat offline.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik ben naar het buitenland verhuist en heb daar geen console dus ik heb een x-cuusquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij bent al een jaar en wat offline.
Kut excuus, gewoon wat minder kleren mee moeten nemen dan had je er plek voor gehad. Of supporten ze de Xbox 360 daar ook niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben naar het buitenland verhuist en heb daar geen console dus ik heb een x-cuusOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: