Ik maak mij ook helemaal geen zorgen. Ik heb het over ergens in de toekomst. En dan denk ik er sowieso nog eerst heel goed over naquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Met CF haal je meer prestatie erbij dat is waar. Alleen dan moet je voeding het wel kunnen trekken.
En je hebt de nadelen van CF, als in CF werkt niet in bepaalde games, hogere warmte productie en hogere stroomopname. Tevens microstuttering.
En dan nog, ik zou wachten tot BF4 uit is en dan bepalen of het nodig is, een 7850 moet het toch zeker wel redelijk draaien. (Niet op ultra misschien maargoed.)
Ik lees dat CF veel crashes veroorzaakt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.
V.
Naja, handig is het wel, op CPU gebied is gewoon hetzelfde gebeurd. Alleen daar ging iedereen over. Hier is het een beetje het geval van sommige mensen wel sommige mensen niet. Daarom is de support nu zo beroerd. Het heeft het probleem in een al kleine groep van pc gamers een kleinere subgroep te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Het blijft een niet zo handige oplossing natuurlijk, beroerde ondersteuning maakt dat alleen erger.
Ik heb geen zin in SLI/CF opstellingen iig, voorlopig goed zat zo als het zit.
Ja als je die filmpjes kijkt is het inderdaad veel erger in Crysis dan het is in BF3. Maar je speelt natuurlijk niet alleen Battlefield. Ik niet iig, dus dan is de overweging vrij rap gemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 10:58 schreef Afwazig het volgende:
Heb een tijd BF3 met 2x 5770 gespeeld en dat ging eigenlijk prima. Niks geen problemen gehad. Daarom zit ik nu aan 2x 7870 te denken. Of toch voor een singlecard setup gaan?
Als de geruchten een beetje kloppen dan kondigen ze de 25e nieuwe kaarten aanquote:Op zondag 15 september 2013 10:58 schreef Afwazig het volgende:
Heb een tijd BF3 met 2x 5770 gespeeld en dat ging eigenlijk prima. Niks geen problemen gehad. Daarom zit ik nu aan 2x 7870 te denken. Of toch voor een singlecard setup gaan?
Terugkeer van de commanderquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Wat is nou precies het verschil in gameplay met BF3? Wat meer destructibility, zoals in BC2 en wat nog meer? En zijn er nog steeds van die %@% unlocks voor elk wapen en vehicle?
Vergeet het uit kunnen zetten van lampen niet. En paaltjes uit de grond laten komen. OMG OMG.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dit keer kan je ook rolluiken bedienen.
Of zijn dat scripted events... Die toren in Caspian border zou je ook neer moeten kunnen halen, maar helaas...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dit keer kan je ook rolluiken bedienen.
Is dat oktober of september?quote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Als de geruchten een beetje kloppen dan kondigen ze de 25e nieuwe kaarten aan
Nee, hiervoor moet je echt zelf op een knop drukkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of zijn dat scripted events... Die toren in Caspian border zou je ook neer moeten kunnen halen, maar helaas...
Zie voorbeeld. Ik zou er beide gevallen geen moeite mee hebben, maar ik ga me er ook niet blind op staren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, hiervoor moet je echt zelf op een knop drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |