Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan te bedenken dat het met 1 begon
Innovatie, bah!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Conquest WAS Battlefield.quote:
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Conquest WAS Battlefield.
Rush vind ik op zijn tijd wel tof, maar dingen als TDM enzo, please
Gunmaster is aardig voor tussendoor, maar verder mis ik soms het diverse wel.
Na drie rondjes van 1000 tickets op conquest vind ik het een verademing om soms toch even te spelen. Het is vooral TDM waar ik echt schurft aan heb. Arenagaming zonder hoger doel... En dan liever domination dan gunmaster natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doen
domination vind ik wel geinig op zijn tijd ja, maar defuse kijk ik wel naar uit. No respawn in battlefield , dat zorgt ervoor dat iedereen veel meer als in arma gaat spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Na drie rondjes van 1000 tickets op conquest vind ik het een verademing om soms toch even te spelen. Het is vooral TDM waar ik echt schurft aan heb. Arenagaming zonder hoger doel... En dan liever domination dan gunmaster natuurlijk.
Jij snapt het helemaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Och, effe een aantal sessies tdm om wat up te levellenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doen
Lijkt op een dam rechtsquote:Op zondag 1 september 2013 11:32 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/08/new-battlefield-4-map-teased/
Plaatje van nieuwe map vanuit commander mode.
Nooit gespeeldquote:Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Pure rip-off natuurlijk van C&C generals.
Die is nog niet uit, ben wel heel benieuwd aan de ene kant, aan de andere kant hebben ze de hele C&C reeks vernaggeld sinds EA het heeft overgenomen van Westwoodquote:
Oow lolquote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die is nog niet uit, ben wel heel benieuwd aan de ene kant, aan de andere kant hebben ze de hele C&C reeks vernaggeld sinds EA het heeft overgenomen van Westwood
Daar is echt geen zak aan, je kan beter RA2 spelen, de versies daarna lijken er qua gameplay echt niet meer op ..quote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oow lol![]()
Nog nooit C&C gespeeld, misschien die ene van de Humble Bundle maar eens proberen binnenkort...
Ziet er heel nice uitquote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar is echt geen zak aan, je kan beter RA2 spelen, de versies daarna lijken er qua gameplay echt niet meer op ..
Dit is de versie waar ik op wacht, vooral omdat het op de Frostbite engine is gemaakt: http://update.gamer4eva.c(...)-2-will-be-part.html
Dat moet wel supermooi zijn, maar die beperkingen in de gameplay hebben het echt verziekt imho.
Edit: Ik begon met RA95 via een 56k6 modem en dat heeft met 1100 gulden gekost toen lol ... superverslavend (maar wel 4X nr 1 van NL geweest)
1100 gulden om de telefoontikken te betalen, er was toen nog geen ADSLquote:Op zondag 1 september 2013 12:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ziet er heel nice uit
En beperkingen zijn mss wel mooi, ben zegmaar niet al te goed in RTS games
En 1100 gulden om 1 game te spelen?Nr 1 van NL is wel weer nice dan
Klopt er was al een keer gelekt door iemand van Dice dat er een dam in kon zitten die kapot kanquote:
Damn, wat is dat verbeterd dan hahaquote:Op zondag 1 september 2013 13:06 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
1100 gulden om de telefoontikken te betalen, er was toen nog geen ADSL
Vond hem van BF3 ook wel lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:36 schreef dennis3d het volgende:
Voor het eerst dat ik in een BF benieuwd ben naar de SP eigenlijk
Die van BF3 vond ik vrij simpelquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:40 schreef rubbels het volgende:
[..]
Vond hem van BF3 ook wel lachen
Ik speel altijd eerst de sp, en dan begin ik pas met de mp.
Ja was ie ook, maar een paar uurtjes blind knallen vind ik wel bestquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die van BF3 vond ik vrij simpel
En die heb ik gespeeld toen Telfort kut deed
BF3 is de enige die ik voortijdig gestaakt heb omdat ie zo voorspelbaar was...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:40 schreef rubbels het volgende:
[..]
Vond hem van BF3 ook wel lachen
Ik speel altijd eerst de sp, en dan begin ik pas met de mp.
Call of Bootyquote:Op woensdag 11 september 2013 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Nog een paar maandjes![]()
[ afbeelding ]
Wat let je om een clean install te doen?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Specs haalt mijn systeem makkelijk al heb ik momenteel wel extreem veel gekut met mijn OS...
Crossfire is nog steeds niet zo probleemvrij als het zou moeten zijn, al word het wel beter, maar het is nog niet super.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef fyah het volgende:
ppen van een tweede 8750 OC 2GB (crossfire dus) of mijn 8750 te vervangen met een 7950 3 GBofzo. Waar haal ik het meeste grafisch geweld mee in huis?
RAM: 8GB
Proc: i5
Install: SSD
Dan lijkt het me idd verstandig te wachten, toch nog enkele maanden.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Crossfire is nog steeds niet zo probleemvrij als het zou moeten zijn, al word het wel beter, maar het is nog niet super.
http://www.tomshardware.c(...)-C-Extreme,2969.html
http://www.tomshardware.c(...)erformance,2968.html
Je zult er dus ruwweg 10 fps op vooruit gaan als je upgrade naar een 7950.
Dat is de meerprijs niet waard. Ik zou nog gewoon even wachten totdat bf4 echt uit is of wanneer AMD/Nvidia met nieuwe serie uitkomt.
Wat denk je wat ik net 3x gedaan heb omdat ik steeds windows-update gekut had?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat let je om een clean install te doen?
Naar de wc geweest?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik net 3x gedaan heb omdat ik steeds windows-update gekut had?
Qua misselijkheid wel, systeem is tandjesnieuw en heeft eigenlijk nooit 100% gedraaid. Ik probeer het nu nog maar daarna gaat ie terug ter controle, ben het zat dat ie steeds gaat flippen op een windows update.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Naar de wc geweest?
Trouwens
http://blogs.battlefield.(...)f4-vehicle-gameplay/
Dat critical hit klinkt leuk.
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef fyah het volgende:
Overigens: Ik heb nu een 7850 2GB OC'ed. Nu ga ik sowieso deze maand upgraden maar ik twijfel tussen het bijproppen van een tweede 8750 OC 2GB (crossfire dus) of mijn 8750 te vervangen met een 7950 3 GBofzo. Waar haal ik het meeste grafisch geweld mee in huis?
RAM: 8GB
Proc: i5
Install: SSD
Met CF haal je meer prestatie erbij dat is waar. Alleen dan moet je voeding het wel kunnen trekken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.
V.
Ik maak mij ook helemaal geen zorgen. Ik heb het over ergens in de toekomst. En dan denk ik er sowieso nog eerst heel goed over naquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Met CF haal je meer prestatie erbij dat is waar. Alleen dan moet je voeding het wel kunnen trekken.
En je hebt de nadelen van CF, als in CF werkt niet in bepaalde games, hogere warmte productie en hogere stroomopname. Tevens microstuttering.
En dan nog, ik zou wachten tot BF4 uit is en dan bepalen of het nodig is, een 7850 moet het toch zeker wel redelijk draaien. (Niet op ultra misschien maargoed.)
Ik lees dat CF veel crashes veroorzaakt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.
V.
Naja, handig is het wel, op CPU gebied is gewoon hetzelfde gebeurd. Alleen daar ging iedereen over. Hier is het een beetje het geval van sommige mensen wel sommige mensen niet. Daarom is de support nu zo beroerd. Het heeft het probleem in een al kleine groep van pc gamers een kleinere subgroep te zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Het blijft een niet zo handige oplossing natuurlijk, beroerde ondersteuning maakt dat alleen erger.
Ik heb geen zin in SLI/CF opstellingen iig, voorlopig goed zat zo als het zit.
Ja als je die filmpjes kijkt is het inderdaad veel erger in Crysis dan het is in BF3. Maar je speelt natuurlijk niet alleen Battlefield. Ik niet iig, dus dan is de overweging vrij rap gemaakt natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 10:58 schreef Afwazig het volgende:
Heb een tijd BF3 met 2x 5770 gespeeld en dat ging eigenlijk prima. Niks geen problemen gehad. Daarom zit ik nu aan 2x 7870 te denken. Of toch voor een singlecard setup gaan?
Als de geruchten een beetje kloppen dan kondigen ze de 25e nieuwe kaarten aanquote:Op zondag 15 september 2013 10:58 schreef Afwazig het volgende:
Heb een tijd BF3 met 2x 5770 gespeeld en dat ging eigenlijk prima. Niks geen problemen gehad. Daarom zit ik nu aan 2x 7870 te denken. Of toch voor een singlecard setup gaan?
Terugkeer van de commanderquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:53 schreef Smoofie het volgende:
Wat is nou precies het verschil in gameplay met BF3? Wat meer destructibility, zoals in BC2 en wat nog meer? En zijn er nog steeds van die %@% unlocks voor elk wapen en vehicle?
Vergeet het uit kunnen zetten van lampen niet. En paaltjes uit de grond laten komen. OMG OMG.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dit keer kan je ook rolluiken bedienen.
Of zijn dat scripted events... Die toren in Caspian border zou je ook neer moeten kunnen halen, maar helaas...quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dit keer kan je ook rolluiken bedienen.
Is dat oktober of september?quote:Op maandag 16 september 2013 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Als de geruchten een beetje kloppen dan kondigen ze de 25e nieuwe kaarten aan
Nee, hiervoor moet je echt zelf op een knop drukkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of zijn dat scripted events... Die toren in Caspian border zou je ook neer moeten kunnen halen, maar helaas...
Zie voorbeeld. Ik zou er beide gevallen geen moeite mee hebben, maar ik ga me er ook niet blind op staren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:53 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, hiervoor moet je echt zelf op een knop drukken
Volgens zijn ze niet scripted. Die wolkenkrabber in Siege of Shanghai gaat dachtik om ala ie genoeg damage gekregen heeft. En ik zag gister gameplay van Paracel Storm, en toen leek het alsof het verplaatsen van dat grote schip werd getriggerd door het omvallen van de windmolen waar het tegenaanlag (wat weer werd veroorzaakt door er met heli's en boten op te schieten).quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Die rolluikjes/paaltjes en lampen is allemaal door de speler en kunnen gewoon getoggled worden.
Over die mapwide events zoals die toren in Caspian, ik denk dat dat gewoon scripted blijft. Al zal het leuk zijn om ze om te kunnen schieten natuurlijk.
Die wolkenkrabber is scripted volgens mij. Ja bij x damage stort hij in, op een scripted manier. Maar ze hebben nog steeds aparte unlocks per wapen? Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef rubbels het volgende:
[..]
Volgens zijn ze niet scripted. Die wolkenkrabber in Siege of Shanghai gaat dachtik om ala ie genoeg damage gekregen heeft. En ik zag gister gameplay van Paracel Storm, en toen leek het alsof het verplaatsen van dat grote schip werd getriggerd door het omvallen van de windmolen waar het tegenaanlag (wat weer werd veroorzaakt door er met heli's en boten op te schieten).
Je moet toch die palen onderin eruit schieten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die wolkenkrabber is scripted volgens mij. Ja bij x damage stort hij in, op een scripted manier. Maar ze hebben nog steeds aparte unlocks per wapen? Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)
Nicequote:
Tof, ik had het eind oktober verwacht. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
september![]()
http://www.guru3d.com/new(...)on_september_25.html
Zo'n beetje wat geheim agenten hebben gedaan net voor 9/11. Op dat ándere gebouw náást het WTC.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:24 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Je moet toch die palen onderin eruit schieten?
of stond dit gewoon nog niet op Bfcentral. (kutsite)quote:The Battlefield 4 Beta is coming soon. You’ll be able to play the Siege of Shanghai map in Conquest Mode or Domination Mode.
We’ve introduced a lot of new and exciting elements into Battlefield 4, like Levolution, Amphibious Assault, and much more. We can’t wait for everyone to try them out in the Beta!
Looking to get into the beta? Here’s how:
How to Join: Join the Beta on:
Pre-order the Battlefield 4 PC Digital Deluxe Edition (Available on Origin) October 1*
Battlefield 3 Premium member October 1*
Registered owner of Medal of Honor Warfighter Limited Edition or Digital Deluxe Edition October 1*
Open to all Xbox 360, PlayStation 3 and PC players. Download from Xbox Live, PSN and Origin.com. October 4*
* Date subject to change.
For any other questions on the BF4 Beta, read up on our Beta FAQ.
Indeed. Ik was wat later begonnen met BF3 en zonder flares en zonder vliegervaring in een helicopter stappen en dan proberen er wat van te maken was nogal kutquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)
Dat is BF3 premium voor de Xbox, BF3 premium voor de PC, en MoH LE wel waard geweest ja, die drie dagen voor het normale volk de beta kunnen spelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Weer drie dagen winst jahoe!
Ik ben ziek als BF4 uitkomtquote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Is dennis ziek?
[..]
of stond dit gewoon nog niet op Bfcentral. (kutsite)![]()
http://battlelog.battlefi(...)efield-4-beta-dates/
Dennis is niets veranderd sinds BF3quote:
31 okt. voor Europa.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat is de specifieke datum trouwens?
Ik heb zo'n beetje heel november vrij.
Weer een pen in je reet zeker?quote:
Denk vooral last van zijn lul van al het gefap.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Weer een pen in je reet zeker?
Of gewoon PC.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:18 schreef Dven het volgende:
Maar eens een Playstation aanschaffen voor dit spel dan
Liefst gewoon een Xbox zoals toen ik nog in NL woonde maar Microsoft is me verloren met het gegeven dat een Xbox One hier uberhaupt niet speelbaar wordt..
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |