Volgens zijn ze niet scripted. Die wolkenkrabber in Siege of Shanghai gaat dachtik om ala ie genoeg damage gekregen heeft. En ik zag gister gameplay van Paracel Storm, en toen leek het alsof het verplaatsen van dat grote schip werd getriggerd door het omvallen van de windmolen waar het tegenaanlag (wat weer werd veroorzaakt door er met heli's en boten op te schieten).quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Die rolluikjes/paaltjes en lampen is allemaal door de speler en kunnen gewoon getoggled worden.
Over die mapwide events zoals die toren in Caspian, ik denk dat dat gewoon scripted blijft. Al zal het leuk zijn om ze om te kunnen schieten natuurlijk.
Die wolkenkrabber is scripted volgens mij. Ja bij x damage stort hij in, op een scripted manier. Maar ze hebben nog steeds aparte unlocks per wapen? Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:05 schreef rubbels het volgende:
[..]
Volgens zijn ze niet scripted. Die wolkenkrabber in Siege of Shanghai gaat dachtik om ala ie genoeg damage gekregen heeft. En ik zag gister gameplay van Paracel Storm, en toen leek het alsof het verplaatsen van dat grote schip werd getriggerd door het omvallen van de windmolen waar het tegenaanlag (wat weer werd veroorzaakt door er met heli's en boten op te schieten).
Je moet toch die palen onderin eruit schieten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die wolkenkrabber is scripted volgens mij. Ja bij x damage stort hij in, op een scripted manier. Maar ze hebben nog steeds aparte unlocks per wapen? Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)
Nicequote:
Tof, ik had het eind oktober verwacht. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:59 schreef Tain het volgende:
[..]
september![]()
http://www.guru3d.com/new(...)on_september_25.html
Zo'n beetje wat geheim agenten hebben gedaan net voor 9/11. Op dat ándere gebouw náást het WTC.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:24 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Je moet toch die palen onderin eruit schieten?
of stond dit gewoon nog niet op Bfcentral. (kutsite)quote:The Battlefield 4 Beta is coming soon. You’ll be able to play the Siege of Shanghai map in Conquest Mode or Domination Mode.
We’ve introduced a lot of new and exciting elements into Battlefield 4, like Levolution, Amphibious Assault, and much more. We can’t wait for everyone to try them out in the Beta!
Looking to get into the beta? Here’s how:
How to Join: Join the Beta on:
Pre-order the Battlefield 4 PC Digital Deluxe Edition (Available on Origin) October 1*
Battlefield 3 Premium member October 1*
Registered owner of Medal of Honor Warfighter Limited Edition or Digital Deluxe Edition October 1*
Open to all Xbox 360, PlayStation 3 and PC players. Download from Xbox Live, PSN and Origin.com. October 4*
* Date subject to change.
For any other questions on the BF4 Beta, read up on our Beta FAQ.
Indeed. Ik was wat later begonnen met BF3 en zonder flares en zonder vliegervaring in een helicopter stappen en dan proberen er wat van te maken was nogal kutquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vond ik wel het kutste van bf3 samen met de unlocks van de jet en AA die eigenlijk standaard al op de vehicle moeten zitten( Missiles, flares etc)
Dat is BF3 premium voor de Xbox, BF3 premium voor de PC, en MoH LE wel waard geweest ja, die drie dagen voor het normale volk de beta kunnen spelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Weer drie dagen winst jahoe!
Ik ben ziek als BF4 uitkomtquote:Op woensdag 18 september 2013 11:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Is dennis ziek?
[..]
of stond dit gewoon nog niet op Bfcentral. (kutsite)![]()
http://battlelog.battlefi(...)efield-4-beta-dates/
Dennis is niets veranderd sinds BF3quote:
31 okt. voor Europa.quote:Op donderdag 19 september 2013 08:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat is de specifieke datum trouwens?
Ik heb zo'n beetje heel november vrij.
Weer een pen in je reet zeker?quote:
Denk vooral last van zijn lul van al het gefap.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:28 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Weer een pen in je reet zeker?
Of gewoon PC.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:18 schreef Dven het volgende:
Maar eens een Playstation aanschaffen voor dit spel dan
Liefst gewoon een Xbox zoals toen ik nog in NL woonde maar Microsoft is me verloren met het gegeven dat een Xbox One hier uberhaupt niet speelbaar wordt..
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |