Vond hem van BF3 ook wel lachenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:36 schreef dennis3d het volgende:
Voor het eerst dat ik in een BF benieuwd ben naar de SP eigenlijk
Die van BF3 vond ik vrij simpelquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:40 schreef rubbels het volgende:
[..]
Vond hem van BF3 ook wel lachen
Ik speel altijd eerst de sp, en dan begin ik pas met de mp.
Ja was ie ook, maar een paar uurtjes blind knallen vind ik wel bestquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die van BF3 vond ik vrij simpel
En die heb ik gespeeld toen Telfort kut deed
BF3 is de enige die ik voortijdig gestaakt heb omdat ie zo voorspelbaar was...quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:40 schreef rubbels het volgende:
[..]
Vond hem van BF3 ook wel lachen
Ik speel altijd eerst de sp, en dan begin ik pas met de mp.
Call of Bootyquote:Op woensdag 11 september 2013 12:20 schreef Roces18 het volgende:
Nog een paar maandjes![]()
[ afbeelding ]
Wat let je om een clean install te doen?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Specs haalt mijn systeem makkelijk al heb ik momenteel wel extreem veel gekut met mijn OS...
Crossfire is nog steeds niet zo probleemvrij als het zou moeten zijn, al word het wel beter, maar het is nog niet super.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef fyah het volgende:
ppen van een tweede 8750 OC 2GB (crossfire dus) of mijn 8750 te vervangen met een 7950 3 GBofzo. Waar haal ik het meeste grafisch geweld mee in huis?
RAM: 8GB
Proc: i5
Install: SSD
Dan lijkt het me idd verstandig te wachten, toch nog enkele maanden.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Crossfire is nog steeds niet zo probleemvrij als het zou moeten zijn, al word het wel beter, maar het is nog niet super.
http://www.tomshardware.c(...)-C-Extreme,2969.html
http://www.tomshardware.c(...)erformance,2968.html
Je zult er dus ruwweg 10 fps op vooruit gaan als je upgrade naar een 7950.
Dat is de meerprijs niet waard. Ik zou nog gewoon even wachten totdat bf4 echt uit is of wanneer AMD/Nvidia met nieuwe serie uitkomt.
Wat denk je wat ik net 3x gedaan heb omdat ik steeds windows-update gekut had?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat let je om een clean install te doen?
Naar de wc geweest?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat denk je wat ik net 3x gedaan heb omdat ik steeds windows-update gekut had?
Qua misselijkheid wel, systeem is tandjesnieuw en heeft eigenlijk nooit 100% gedraaid. Ik probeer het nu nog maar daarna gaat ie terug ter controle, ben het zat dat ie steeds gaat flippen op een windows update.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Naar de wc geweest?
Trouwens
http://blogs.battlefield.(...)f4-vehicle-gameplay/
Dat critical hit klinkt leuk.
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:56 schreef fyah het volgende:
Overigens: Ik heb nu een 7850 2GB OC'ed. Nu ga ik sowieso deze maand upgraden maar ik twijfel tussen het bijproppen van een tweede 8750 OC 2GB (crossfire dus) of mijn 8750 te vervangen met een 7950 3 GBofzo. Waar haal ik het meeste grafisch geweld mee in huis?
RAM: 8GB
Proc: i5
Install: SSD
Met CF haal je meer prestatie erbij dat is waar. Alleen dan moet je voeding het wel kunnen trekken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb zo te zien vrijwel dezelfde setup en heb dezelfde vraag (niet voor per direct, maar mettertijd). Ikzelf zou toch neigen naar een tweede kaart erbij. Kost minder dan een heel nieuw powerhouse ervoor in de plaats hangen.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |